TOP

Αναδυόμενες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να δοκιμάσετε το 2022

SM

Καθώς οι ηγέτες πρόκειται να δουν τα οφέλη από τις φετινές αποφάσεις μάρκετινγκ, συνειδητοποιούν σύντομα ότι είναι καιρός να αρχίσουν να σχεδιάζουν στρατηγικές μάρκετινγκ για το 2022.

Ευτυχώς, καθώς η οικονομική ανάκαμψη κερδίζει δυναμική, ελπίζουμε ότι οι έμποροι θα βρουν έναν πιο γεμάτο προϋπολογισμό για να εργαστούν. Αλλά, ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να διατεθούν αυτά τα χρήματα;

Καθώς κάθε κλάδος παρασύρεται από την πλοήγηση σε μια παγκόσμια κρίση που διαρκεί ένα χρόνο (και συνεχίζεται), είναι απαραίτητο να δίνουμε προσοχή σε ό,τι αλλάζει στη συμπεριφορά των χρηστών και στην κατανάλωση μέσων. Ανυπομονώντας για ένα λιγότερο χαοτικό 2022, οι έμποροι ετοιμάζονται να δοκιμάσουν και να εκτελέσουν αυτές τις πολλά υποσχόμενες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Χρησιμοποιήστε περισσότερα βίντεο

Φαίνεται ότι η λίστα με τις συμβουλές μάρκετινγκ για την τελευταία δεκαετία μίλησε για βίντεο. Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις και επωνυμίες εξακολουθούν να διστάζουν να ενσωματώσουν το μάρκετινγκ βίντεο στο μείγμα. Με την άνοδο του TikTok και του Instagram να ανακοινώνουν ότι είναι πλέον πλατφόρμα βίντεο, η άνοδος του βίντεο είναι επικείμενη.

Πάνω από το 85% των καταναλωτών θα ήθελε να δει περισσότερα βίντεο από επωνυμίες και τουλάχιστον το 67% των επωνυμιών θέλει να αυξήσει τις δαπάνες για βίντεο το 2022.

Πέρα από τα σύντομα βίντεο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ορισμένες επωνυμίες αξιοποιούν τη δύναμη του αρχικού περιεχομένου μεγαλύτερης μορφής για να τις βοηθήσουν να δημιουργήσουν συνάφεια με την επωνυμία. Η επένδυση χρημάτων σε ζωντανή ροή ή επεξηγηματικά βίντεο μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να δημιουργήσουν πιστούς ακόλουθους και να εκπαιδεύσουν το κοινό τους σχετικά με την επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Επενδύστε στη δημιουργία μιας ισχυρής εικόνας επωνυμίας

Το branding ήταν πάντα ένα σημαντικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων γενικότερα. Όμως, η εστίαση στην αφήγηση και στη δημιουργία μιας σταθερής εικόνας της επωνυμίας είναι αυτό που θα κάνει τους καταναλωτές να επιστρέφουν. Το 2022, η δημιουργία μιας σταθερής εικόνας επωνυμίας απαιτεί μια προσέγγιση μάρκετινγκ δύο βημάτων ή υβριδική.

Το πρώτο βήμα είναι να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή διαφήμιση για να προωθήσετε την επωνυμία σας εκεί έξω. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η ψηφιακή διαφήμιση θα γίνεται πιο ακριβή με τον καιρό – αυτό είναι δεδομένο. Ο υψηλότερος ανταγωνισμός οδηγεί τους πολέμους προσφορών της Google σε σπείρες που συχνά μπορεί να είναι πολύ ακριβοί για τις μικρές επωνυμίες. Ωστόσο, αυτό θα αξίζει πάντα την επένδυση όταν γίνεται σωστά, γι’ αυτό είναι καλύτερο να συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία έμπορο.

Στη συνέχεια, πρέπει να βρείτε τρόπους να συνεχίσετε να αναπτύσσεστε βιολογικά. Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας μέσω οργανικού περιεχομένου μέσω βίντεο, περιεχομένου

ιστού που προσφέρει αξία, εβδομαδιαίων podcast, ενημερωτικών δελτίων και άλλων μορφών οργανικής επαφής θα σας βοηθήσει. Αφιερώστε τους κατάλληλους πόρους, χρόνο και χρήμα για να εστιάσετε αποκλειστικά στην οργανική κυκλοφορία. Αυτό θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και θα υποστηρίξει τις συνολικές σας προσπάθειες μάρκετινγκ.

Βελτιστοποίηση για Φωνητική αναζήτηση

Από το 2019, η άνοδος της τεχνολογίας φωνής έχει γίνει μια συνεχής σκέψη στο μυαλό κάθε εμπόρου. Η φωνητική αναζήτηση περιλαμβάνει τα πάντα, από βοηθούς φωνής όπως Siri, Alexa, Google Assistant και chatbots.

Οι επωνυμίες που επικεντρώνονται σε περιεχόμενο πιο φιλικό προς τον καταναλωτή (λιγότερο επεμβατικό) θα ευδοκιμήσουν σε αυτόν τον χώρο. Η προσφορά ευκρινούς, πολύτιμου περιεχομένου που ανταποκρίνεται σε αυτό για το οποίο χρησιμοποιούν οι καταναλωτές τη φωνητική αναζήτηση θα τους κάνει νικητές σε αυτόν τον χώρο.

Η βελτιστοποίηση για φωνητική αναζήτηση σημαίνει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας σε λέξεις-κλειδιά συνομιλίας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο βασισμένο σε πρόσωπα που θα απαντήσει στις ερωτήσεις των ανθρώπων. Για να συμβεί αυτό, πρέπει να βρείτε μια ομάδα επαγγελματιών μάρκετινγκ με εμπειρία SEO για να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις σημάνσεις σχήματος, τις λέξεις-κλειδιά και την οργάνωση του ιστότοπου.

Εστιάστε στο τοπικό SEO

Το Geofencing δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά θα αποκτήσει νέα σημασία καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο τοπικοί. Ενώ οι διαδικτυακές αγορές άνοιξαν τις πόρτες στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των lockdown, καθώς οι περιορισμοί αρχίζουν να εξασθενούν, οι καταναλωτές θέλουν τοπικές λύσεις για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Με το geofencing, οι επωνυμίες μπορούν να φτάσουν σε στοχευμένα μηνύματα μέσω κειμένου, email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή ειδοποιήσεων εντός εφαρμογής σε καταναλωτές σε τοπικές «περιφραγμένες» περιοχές.

Επιπλέον, το τοπικό SEO μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση των προσπαθειών geofencing. Η εστίαση του χρόνου στη βελτιστοποίηση των καταχωρίσεων επιχειρήσεων στους χάρτες, η δημιουργία λογαριασμού Google My Business και η δημιουργία περιεχομένου με βάση τοπικά συμβάντα ή ιστορίες είναι απαραίτητα για τη βελτιστοποίηση για τοπικό SEO. Ζητώντας κριτικές από ευχαριστημένους πελάτες και βελτιστοποιώντας τη φωνητική αναζήτηση για οδηγίες και ώρες λειτουργίας θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε το τοπικό παιχνίδι SEO.

Μη χάσετε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε – συνήθως δωρεάν – πόρους όπως το Google My Business για να ενισχύσετε το τοπικό σας SEO και να προσφέρετε αξία στους πιθανούς πελάτες σας.

Μην παραμελείτε το B2B Marketing

Το περιεχόμενο επιχείρησης σε επιχείρηση συχνά παραμελείται καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται μόνο στους καταναλωτές. Ωστόσο, το μάρκετινγκ B2B μπορεί να είναι ιδιαίτερα κερδοφόρο για τις περισσότερες εταιρείες. Κυρίως επειδή οι αναζητήσεις B2B βασίζονται στην πρόθεση.

Όταν μια επιχείρηση προσφέρει εκπαιδευτικό περιεχόμενο για συγκεκριμένες λύσεις, χτίζεται η εμπιστοσύνη της επωνυμίας και κάποιος είναι πιθανό να ενδιαφέρεται περισσότερο να μιλήσει με έναν εκπρόσωπο για να μάθει περισσότερα για τις υπηρεσίες σας.

Η ενσωμάτωση εκπαιδευτικών ιστολογίων, λευκών βίβλων, κουίζ και περιεχομένου μεγάλης μορφής που αντιμετωπίζουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα μπορεί να βοηθήσει στην καλλιέργεια δυνητικών πελατών και στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης του κοινού. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 68% των B2B marketers χρησιμοποιούν μάρκετινγκ περιεχομένου για να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη.

Καθώς οι επωνυμίες συνεχίζουν να αγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών σε αυτούς τους ακόμα αβέβαιους καιρούς, οι έμποροι θα βρεθούν να δοκιμάζουν διαφορετικές στρατηγικές. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις τάσεις μάρκετινγκ, θα είστε σε θέση να παραμείνετε μπροστά από την καμπύλη και να πετύχετε τους στόχους σας.