TOP

Καινοτόμες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για το 2022 και μετά

VM

Ποιο είναι το καλύτερο περιεχόμενο για να δημιουργήσετε για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας;

Εάν είστε όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ περιεχομένου, το στοίχημά σας είναι σε αναρτήσεις ιστολογίου μεγάλης διάρκειας. Σίγουρα, εξακολουθεί να είναι μια δημοφιλής επιλογή για τους εμπόρους και τους καταναλωτές. Αλλά δεν είναι το μόνο βαρέων βαρών στην πόλη. Για χρόνια, τα blogs ήταν ο «βασιλιάς» του περιεχομένου.

Το βίντεο είναι το νέο εργαλείο μάρκετινγκ που μπαίνει στο ρινγκ και το πλήθος το λατρεύει.

Πιο πρόσφατα, το YouTube σημείωσε αύξηση 20 έως 30% στις προβολές. Η αφοσίωση βρίσκεται στο υψηλό όλων των εποχών, με το 56% των καταναλωτών να παρακολουθεί περισσότερα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μήνα.

Αλλά δεν παρακολουθούν μόνο influencers και αστεία σκετς. Τα δεδομένα δείχνουν ότι τέσσερις στους 10 χρήστες του Διαδικτύου ακολουθούν επωνυμίες που τους αρέσουν (και σκέφτονται να αγοράσουν από). Ένα άλλο 35% έχει παρακολουθήσει βίντεο από επωνυμίες.

Εάν ανήκετε στο 70% των επωνυμιών ηλεκτρονικού εμπορίου που αυξάνουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ βίντεο μετά την πανδημία, ίσως αναρωτιέστε πού θα έχουν τα χρήματά σας τις υψηλότερες αποδόσεις. Κάναμε το σκάψιμο για εσάς και βρήκαμε τις ακόλουθες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που αναμένουμε να δούμε το 2022 και μετά.

Διαφήμιση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η διαφήμιση των βίντεό σας στα Social Media είναι απολύτως απαραίτητη το 2022.

Ενθαρρύνουν τους χρήστες να ακολουθούν επωνυμίες στον ιστότοπο και να ανακαλύπτουν νέα προϊόντα—κάτι που δείχνει ένα σαφές μοτίβο πίσω από τα άτομα που χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς.

Εξαιτίας αυτού, είναι λογικό να επενδύσετε στη διαφήμιση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης —ειδικά αν έχετε μικρότερο οργανικό κοινό.

Υπολογίζεται ότι μία στις πέντε επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου έχει ήδη κάνει σχέδια για αύξηση των δαπανών για μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή το 2021. Αυτήν τη στιγμή, το κάθετο βίντεο είναι η δημοφιλής μορφή για τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Αλλά είναι καλή ιδέα να προσφέρετε τόσο οριζόντιες όσο και κάθετες δυνατότητες.

Δεν έχει σημασία ποιους τύπους διαφημίσεων κοινωνικών μέσων δημιουργείτε. Γίνετε δημιουργικοί και χρησιμοποιήστε και τις δύο μορφές για να πείτε συναρπαστικές ιστορίες. Για παράδειγμα,

χρησιμοποιήστε την κατακόρυφη όταν υπάρχει ένα άτομο στην οθόνη και, στη συνέχεια, μεταβείτε σε μια ευρύτερη σκηνή που είναι ορατή όταν ο χρήστης στρέφει τη συσκευή του οριζόντια.

Δεν έχετε πειστεί για τη δύναμη των διαφημίσεων βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Η Beebombs χρησιμοποίησε μια εσωτερική ομάδα για τη δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook για 18 μήνες. Αργότερα αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί μας ως το πρακτορείο μάρκετινγκ βίντεο και την ομάδα

της επί πληρωμή κοινωνικής δικτύωσης για να κλιμακώσουν τις καμπάνιες τους για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και να αυξήσουν την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).

Η καμπάνια περιείχε ένα μείγμα από υπάρχοντα δημιουργικά στοιχεία της Beebomb και UGC. Αυτά χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη βίντεο και δημιουργικών με μία εικόνα που εντάχθηκαν στη στρατηγική διαφημίσεων του The Social Shepherd στο Facebook.

Κάνοντας αυτό γρήγορα διπλασιάστηκε η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης. Δεν μείναμε όμως εκεί.

Η δημιουργική μας ομάδα χειρίστηκε την παραγωγή βίντεο για πέντε βίντεο και τα σχεδίασε για κάθε στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων. Το αποτέλεσμα:

  • 000 νέοι πελάτες
  • 8 εκατομμύρια προβολές για διαφημίσεις βίντεο
  • 5,2x Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης

Απλώς δείχνει γιατί είναι ιδανικό να έχετε έναν υγιή συνδυασμό οργανικού και επί πληρωμή περιεχομένου βίντεο στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Βίντεο με δυνατότητα αγοράς

Σχεδιάζετε ένα λανσάρισμα νέου προϊόντος; Ή μήπως θέλετε να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση και την επισκεψιμότητα;

Το Διαδίκτυο είναι ο προορισμός για καταναλωτές που αναζητούν προϊόντα σαν τα δικά σας. Αλλά δεν χρησιμοποιούν μόνο το Google για να βρουν νέα προϊόντα. Επισκέπτονται κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν συστάσεις από φίλους και παράγοντες επιρροής.

Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου που το γνωρίζουν αυτό χρησιμοποιούν βίντεο αγορών για να προσελκύσουν και να μετατρέψουν θεατές. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά βίντεο προϊόντων, μερικές φορές μεταμφιέζονται ως κανονικό βίντεο με αναδυόμενο κείμενο με δυνατότητα κλικ που συνδέεται με τα ρούχα ή τα οικιακά είδη στο βίντεο.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Facebook εισάγουν τους δικούς τους τύπους περιεχομένου βίντεο με δυνατότητα αγοράς, ειδικά όταν πρόκειται για τη διαφημιστική τους πλατφόρμα.

Οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν ένα κατάστημα και στις δύο πλατφόρμες που αντλούν απόθεμα από τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δουν μια οργανική ανάρτηση με αυτό το στοιχείο επισημασμένο, να δουν περισσότερες πληροφορίες και να αγοράσουν το προϊόν από το Κατάστημα — όλα αυτά χωρίς να φύγουν από την πλατφόρμα.

Υπολογίζεται ότι το 40% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ χρησιμοποιεί ήδη βίντεο με δυνατότητα αγοράς. Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, μην τα αντιμετωπίζετε σαν διαφημίσεις. Ακολουθήστε την ίδια προσέγγιση που κάνετε με το άλλο περιεχόμενο που δημιουργείτε. Αγγίξτε θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό σας και προσφέρετε αξία.

Επίσης, κάντε αντιληπτό ότι το βίντεο είναι διαδραστικό. Προσθέστε συνδέσμους για αγορές μέσα στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα και χρησιμοποιήστε το hashtag #shoppablepost. Το να πείτε απλώς στο κοινό σας στην αρχή του βίντεο μπορεί να κάνει το κόλπο.

Ανεξάρτητα από το τι προωθείτε στο βίντεό σας με δυνατότητα αγοράς, απλώς μην υπερφορτώνετε το βίντεο με συνδέσμους. Θα αφαιρέσει την εμπειρία του θεατή.

Βίντεο σύντομης μορφής

Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα είναι απασχολημένοι με τα ταχυδακτυλουργικά μεταξύ της δουλειάς, της οικογένειας και των προσωπικών χόμπι. Η ιδέα να σταματήσετε να καταναλώνετε περιεχόμενο που διαρκεί περισσότερο από λίγα λεπτά, απλώς δεν υπάρχει για κάποιους. (Έμφαση σε λίγα λεπτά.)

Αυτό είναι το κλειδί για να παρακολουθεί ο πολυάσχολος καταναλωτής τα βίντεό σας. Εάν μπορείτε να διατηρήσετε τα βίντεό σας σύντομα, οι πιθανότητες να έχετε περισσότερες προβολές αυξάνονται. Είναι ο λόγος που τα TikTok και Instagram Reels έχουν τόσο καλή απόδοση.

Ο Eric Carrell του SurfShark εξηγεί:

«Το TikTok, μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, βασίζεται αποκλειστικά σε βίντεο σύντομης μορφής. Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν διασκεδαστικό, συναρπαστικό και συναρπαστικό περιεχόμενο που εξαπλώνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, το Instagram δημιούργησε το Reels, αποδεικνύοντας ότι η τρέλα των σύντομων βίντεο σαρώνει τον κόσμο».

Δεν είστε πεπεισμένοι για τη δύναμη του βίντεο σύντομης μορφής; Μια αναφορά δείχνει ότι το 68% των θεατών παρακολουθεί βίντεο εξ ολοκλήρου, εάν είναι λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα. Ένα άλλο 25% θα τελειώσει εάν είναι κάτω από 20 λεπτά. Το Hootsuite απέδειξε επίσης ότι τα στατιστικά της δέσμευσης αυξάνονται κάθε φορά που δημοσιεύουν ένα Instagram Reel.

Χρειάζεστε ιδέες για τις δικές σας σύντομες αναρτήσεις βίντεο; Δοκιμάστε να προσφέρετε βίντεο πίσω από την επωνυμία που οδηγούν τους ανθρώπους στα παρασκήνια. Δοκιμάστε τα νερά με βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες, όπως μαρτυρίες και σεμινάρια. Εναλλακτικά, παρέχετε γρήγορες πολύτιμες συμβουλές για άτομα που ακολουθούν το προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ζωντανή ροή βίντεο

Σύνδεση. Οικειότητα. Αυθεντικότητα. Αυτά είναι τα πράγματα που οι άνθρωποι επιθυμούν από τις μάρκες. Επομένως, αφήστε τις συζητήσεις για τις πωλήσεις και την εταιρική ορολογία υπέρ του ανθρώπινου, σχετικού περιεχομένου βίντεο.

Δείξτε ότι είστε άνθρωπος και μπορείτε να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες σε προσωπικό επίπεδο. Δεδομένου ότι δεν μπορείτε να είστε πρόσωπο με πρόσωπο με όλους όλη την ώρα, το επόμενο καλύτερο πράγμα είναι να βγείτε ζωντανά.

Η ζωντανή ροή αυξάνεται σε όλο τον κόσμο. Πέρυσι στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι άνθρωποι περνούσαν σχεδόν το 64% του χρόνου τους παρακολουθώντας βίντεο. Πολλά από αυτά συμβαίνουν σε κοινωνικές πλατφόρμες. Το Facebook παίρνει τη μερίδα του λέοντος στις προβολές ζωντανών βίντεο, ακολουθούμενο από το Snapchat, το Instagram και το Twitter.

Τι συμβαίνει λοιπόν σε αυτές τις πλατφόρμες; Ορίστε μια ματιά:

  • Περίπου το 20% των βίντεο στο Facebook είναι ζωντανή μετάδοση
  • Στο Twitter, οι χρήστες βλέπουν αύξηση 14% στους μοναδικούς επισκέπτες κατά τη διάρκεια ζωντανών εκδηλώσεων
  • Ακόμη και το LinkedIn κάνει κάποια δράση στο μέτωπο ζωντανά, με το 69% των μελών του να παρακολουθεί το ίδιο ή περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο από ό,τι πριν από την πανδημία.

Μιλώντας για τον COVID, το Instagram σημείωσε μια εκπληκτική ώθηση 70% στη χρήση ζωντανών βίντεο μέσα σε ένα μήνα μετά το χτύπημα της πανδημίας. Τι μπορείτε να πείτε—οι άνθρωποι χρειάζονται ανθρώπους, ακόμα κι αν οι αλληλεπιδράσεις είναι εικονικές.

Με βίντεο σε πραγματικό χρόνο, οι επωνυμίες έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν απευθείας με το κοινό τους και να αυξήσουν την παρουσία τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ροή βίντεο για να πείτε ιστορίες επωνυμίας, να φιλοξενήσετε ζωντανές ερωτήσεις και απαντήσεις και να προβάλετε τη ζωή των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από την επωνυμία σας.

«Κάντε τον εαυτό σας προσιτή στο κοινό σας. Επιτρέψτε τους να δημοσιεύσουν τις ερωτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, στη συνέχεια, να απαντήσουν σε καθεμία σε πραγματικό χρόνο. Αυτό θα αυξήσει την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη των θεατών.

Μπορείτε να προσαρμοστείτε σε αυτήν την τάση φιλοξενώντας ζωντανά διαδικτυακά σεμινάρια, πραγματοποιώντας συνεδρίες Q&A και πραγματοποιώντας επιδείξεις προϊόντων, μεταξύ άλλων. Επωφεληθείτε από αυτές τις πλατφόρμες και τις δυνατότητες τους που σας επιτρέπουν να μεταβείτε ζωντανά όποτε και όπου κι αν βρίσκεστε, εάν έχετε εταιρικό λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.”

Διαδραστικό βίντεο

Οι άνθρωποι δεν θέλουν απλώς να διαβάζουν περιεχόμενο — θέλουν να το παρακολουθούν επειδή είναι πιο ελκυστικό. Τι θα γινόταν όμως αν υπήρχε τρόπος να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η αφοσίωση των χρηστών; Τα καλά νέα: Είναι δυνατό να χρησιμοποιήσετε διαδραστικό βίντεο.

Ίσως έχετε δει μια χούφτα βίντεο κοινωνικών μέσων όπως αυτό να εμφανίζονται στη ροή σας πρόσφατα. Αυτά τα βίντεο σάς επιτρέπουν να κάνετε επιλογές και επιλογές καθώς παρακολουθείτε.

Ένα διακλαδισμένο βίντεο σάς παρέχει μια επιλογή επιλογών που αλλάζουν το αποτέλεσμα του περιεχομένου. Για παράδειγμα, το παραπάνω βίντεο παρουσιάζει έναν σεφ που δείχνει πώς να φτιάξετε όποια μπισκότα επιλέξετε.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κάνετε το βίντεό σας διαδραστικό. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη μιας φόρμας email για το ενημερωτικό δελτίο σας ή τη χρήση ενός chatbot για να απαντήσετε σε ερωτήσεις μετά το βίντεο.

Τα διαδραστικά βίντεο κερδίζουν ήδη αέρα μεταξύ των επιχειρήσεων. Περίπου το 24% των επαγγελματιών μάρκετινγκ βίντεο σχεδίαζε να τα χρησιμοποιήσει το 2021 (αύξηση 3% από το 2020).

Θέλετε να μπείτε στη δράση; Ένας τύπος διαδραστικού βίντεο που πρέπει να παρακολουθείτε είναι το βίντεο 360 μοιρών. Είναι ιδανικό για βιωματικό μάρκετινγκ, καθώς βυθίζει τους θεατές στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιεί εικονική πραγματικότητα που επιτρέπει στους θεατές να ελέγχουν τη γωνία της κάμερας μετακινώντας τη συσκευή ή το ποντίκι τους.

Χρησιμοποιήστε το για να ενισχύσετε τις ιστορίες επωνυμίας, όπως το να έχετε τους θεατές να “περπατούν με τα παπούτσια σας”. Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε επεξηγηματικά βίντεο σε διαδραστικές επιδείξεις.

Βάλτε αυτές τις τάσεις μάρκετινγκ βίντεο σε δράση

Το μάρκετινγκ βίντεο γίνεται πλεονέκτημα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ για έναν λόγο: Λειτουργούν.

Αν θέλετε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα από τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο τον επόμενο χρόνο, ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε αυτές τις τάσεις βίντεο.