TOP

Στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εταιρείες

SM

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ οποιασδήποτε εταιρείας. Παρόλα αυτά, μάρκες όλων των ειδών και μεγεθών δεν χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Αν και ο αριθμός των “follows”, “like” και “shares” εξακολουθεί να είναι σημαντικός, η αξιοπιστία μιας επωνυμίας διακρίνεται πολύ περισσότερο από αυτό. Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων σύμφωνα με τις οποίες οι μάρκες πρέπει να κατανοούν πλήρως τις ανάγκες του κοινού τους. Για να σας βοηθήσω, συγκέντρωσαμε στρατηγικές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να εφαρμόσετε φέτος, είτε είστε νέος επιχειρηματίας είτε μια καθιερωμένη επωνυμία.

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε chatbots.

Μπορεί να έχετε ήδη ακούσει, αλλά τα chatbots έχουν μπει. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς είναι το μοναδικό ψηφιακό εργαλείο που μπορεί να επικοινωνήσει και να επιλύσει προβλήματα για τους πελάτες σας χωρίς την πιθανή ανάγκη για οποιαδήποτε ανθρώπινη διακοπή. Εκτός από τα παραπάνω, τα chatbots ενσωματώνονται με τις πλατφόρμες που οι καταναλωτές αισθάνονται πλέον πιο άνετα όταν αλληλεπιδρούν: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλατφόρμες όπως το Chattypeople κάνουν εύκολη την ενσωμάτωση ενός chatbot με τεχνητή νοημοσύνη στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά τα εργαλεία σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε ένα chatbot που:

  • Δεν απαιτεί γνώσεις κωδικοποίησης.
  • Μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις πελατών.
  • Είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες απευθείας από το Facebook Messenger και σχόλια.
  • Ενσωματώνεται με όλα τα μεγάλα συστήματα πληρωμών.

Δημιουργήστε μια εξατομικευμένη εμπειρία για τους πελάτες σας.

Τα chatbot δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός τρόπος για την αυτοματοποίηση ορισμένων καθημερινών εργασιών και εάν εφαρμοστούν σωστά, το chatbot σας θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες σας. Για να το κάνετε αυτό, σταματήστε να συνδέετε τις διαφημίσεις σας αποκλειστικά με τις σελίδες προορισμού σας και δημιουργήστε διαφημίσεις που ανακατευθύνουν το κοινό σας σε ένα παράθυρο του Messenger με το chatbot σας. Η σύνδεση διαφημίσεων με το chatbot σας θα:

  • Σπάστε τις παραδοσιακές απόψεις που έχουν οι πελάτες για εσάς που προσπαθείτε μόνο να τους πουλήσετε.
  • Κάντε την εμπειρία του πελάτη σας πιο προσωπική.
  • Ενισχύστε τις πωλήσεις σας.
  • Δημιουργήστε μια βάση πιστών θαυμαστών.

Δημιουργήστε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Η ποιότητα είναι το κλειδί και το περιεχόμενο δεν αποτελεί εξαίρεση. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια εξέχουσα μορφή μάρκετινγκ για μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Πολλές επωνυμίες δεν συνδέουν ποιοτικό περιεχόμενο με το σωστό πρόγραμμα αναρτήσεων και τη σωστή συχνότητα αναρτήσεων. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο SEO σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε τους σωστούς πελάτες την κατάλληλη στιγμή. Εκτός από την ικανότητά της να προσελκύει οργανικό κοινό, μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να εφαρμοστεί δωρεάν. Φροντίστε να δημιουργήσετε μια σχετική στρατηγική hashtag μαζί με το βελτιστοποιημένο και εμπεριστατωμένο περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε μια κοινότητα για το κοινό σας.

Παρόλο που οι “ακόλουθοι” και οι πολλές άλλες μετρήσεις είναι σημαντικές, δεν είναι το “να είστε όλοι και να τελειώνετε όλοι” για την επιτυχία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να δείξετε στο κοινό σας ότι δεν είστε απλώς ένα ρομπότ. Ενσωματώστε την προσωπικότητα μέσω του χιούμορ και των συναισθημάτων στις αναρτήσεις σας, έτσι ώστε το κοινό σας να μπορεί να σχετίζεται με την επωνυμία σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν να κάνουν με το να είναι κοινωνικά και αν οι πελάτες σας βλέπουν τους ίδιους τύπους αναρτήσεων ξανά και ξανά, θα χάσουν το ενδιαφέρον τους. Κάντε την επικοινωνία σας διαδραστική με:

  • Κάνοντας ερωτήσεις στο κοινό σας.
  • Συγκέντρωση των απόψεών τους για ορισμένα θέματα.
  • Να μοιράζεστε πληροφορίες άξιες ειδήσεων και όχι απλώς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Να κάνετε like και να μοιράζεστε κάποιες από τις αναρτήσεις τους και όχι το αντίστροφο.
  • Ζητώντας τους να αλληλεπιδράσουν απευθείας με τις αναρτήσεις σας μέσω “μου αρέσει” και “κοινοποιήσεις”.

Ενημερώστε τα προφίλ σας με μια διαφορετική στρατηγική περιεχομένου.

Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σε καλές εικόνες, διασκεδαστικά βίντεο και μερικά ενδιαφέροντα podcast κατά καιρούς. Αναζωογονήστε το περιεχόμενό σας χρησιμοποιώντας αυτό το είδος μέσων τακτικά. Οι σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα φαίνονται ανόητες εάν όλα όσα δημοσιεύετε και κοινοποιείτε είναι κείμενο, επομένως φροντίστε να χρησιμοποιείτε άλλους τύπους μέσων για να τραβήξετε το βλέμμα του κοινού σας. Αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε ένα επίπεδο προσωπικότητας στην επωνυμία σας.

Χρησιμοποιήστε τους υποστηρικτές της επωνυμίας.

Το καλύτερο διαφημιστικό σας εργαλείο είναι οι άνθρωποι που αγαπούν την επωνυμία σας. Αντί να εστιάσετε όλες τις προσπάθειές σας στην εύρεση νέων πελατών, γιατί να μην αξιοποιήσετε τους τρέχοντες; Εκτός από τους τρέχοντες πελάτες σας, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τους δικούς σας υπαλλήλους. Για να χρησιμοποιήσετε τους υπαλλήλους σας ως υποστηρικτές της επωνυμίας, θα πρέπει:

  • Δημιουργήστε οδηγίες κοινωνικής δικτύωσης ειδικά για την επωνυμία σας.
  • Πείτε στους υποστηρικτές σας για τις βέλτιστες πρακτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Προσθέστε έναν ηγέτη σε κάθε ενότητα του σχεδίου υπεράσπισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Παρακολουθήστε τα σωστά δεδομένα για να εντοπίσετε περιοχές προς βελτίωση και εκείνες που πάνε καλά.

Πείτε μια ιστορία πηγαίνοντας ζωντανά.

Ναι, το περιεχόμενό σας θα πει την ιστορία της επωνυμίας σας στο σύνολό της, αλλά γιατί να μην μοιραστείτε με το κοινό σας τι συμβαίνει με την εταιρεία σας σε πραγματικό χρόνο; Το Facebook και το Instagram, μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχουν δημιουργήσει τις δικές τους δυνατότητες ζωντανής ροής, κάτι που δεν χρησιμοποιείται ακόμη στο μέγιστο των δυνατοτήτων του από μεγάλες μάρκες. Για να τους ανταγωνιστείτε, αρχίστε να χρησιμοποιείτε αυτές τις ζωντανές λειτουργίες πριν προλάβουν πραγματικά. Οι ζωντανές ιστορίες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για:

  • Δείξτε στο κοινό σας ότι είστε κάτι περισσότερο από μια μηχανή που βγάζει χρήματα.
  • Προσελκύστε και εμπνεύστε τους πελάτες σας.
  • Δημιουργήστε κοινόχρηστο και αξέχαστο περιεχόμενο.

Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο γίνονται σιγά σιγά πιο απασχολημένες με τη συγκέντρωση πελατών στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όχι στους ιστότοπούς τους. Ακολουθώντας τις  στρατηγικές που περιγράφονται παραπάνω, όχι μόνο θα προετοιμαστείτε για να ανταγωνιστείτε με καθιερωμένες επωνυμίες, αλλά θα δημιουργήσετε επίσης ένα σχέδιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου.