TOP

Οι 5 κορυφαίες προκλήσεις μάρκετινγκ βίντεο το 2022

VM

Οι έμποροι βίντεο αναφέρουν ότι προσφέρει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) από οποιαδήποτε μορφή πολυμέσων, αλλά όσοι το χρησιμοποιούν εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις με τη στρατηγική.

Η αναφορά μάρκετινγκ βίντεο ερεύνησε 500+ επαγγελματίες του μάρκετινγκ βίντεο και τους ρώτησε για τις κορυφαίες προκλήσεις τους και τις συγκεντρώσαμε σε αυτήν την ανάρτηση. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε με τι ασχολούνται οι έμποροι και πώς να τα ξεπεράσετε στη στρατηγική σας.

Έλλειψη χρόνου για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο.

Οι έμποροι φορούν πολλά καπέλα και δημιουργούν πολλαπλούς διαφορετικούς τύπους περιεχομένου σε πολλά κανάλια, επομένως είναι λογικό ότι η εύρεση του χρόνου για να ισορροπήσετε τα πάντα μπορεί να είναι μια πρόκληση.

Ως αποτέλεσμα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η έλλειψη χρόνου για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο είναι η κορυφαία αναφερόμενη πρόκληση για τους εμπόρους βίντεο. Όσον αφορά την έλλειψη χρόνου, σημειώνουν επίσης ότι το πιο καταναλωτικό κομμάτι είναι η προπαραγωγή, η οποία περιλαμβάνει την εύρεση ιδεών, τη συγγραφή μεταγραφής, το casting κ.λπ.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διορθώσετε την έλλειψη χρόνου για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο είναι να έχετε μια αποτελεσματική στρατηγική βίντεο.

Δυσκολία στη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής βίντεο.

Μια στρατηγική βίντεο μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία για τους εμπόρους βίντεο. Ωστόσο, όσοι χρησιμοποιούν ήδη τη μορφή λένε ότι είναι το δεύτερο πιο δύσκολο κομμάτι του μάρκετινγκ βίντεο.

Εάν ελπίζετε να ξεπεράσετε αυτήν την πρόκληση, η διαδικασία για τη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο είναι παρόμοια με όλες τις άλλες: προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας, ευθυγραμμιστείτε με τους σχετικούς μετόχους, δημιουργήστε χρονοδιαγράμματα και προϋπολογισμούς, επιλέξτε κανάλια διανομής, αναπτύξτε την ανταλλαγή μηνυμάτων και αποφασίστε πώς θα παρακολουθείτε την επιτυχία.

Οι έμποροι λένε ότι ορισμένοι πρόσθετοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία της στρατηγικής σας είναι:

  • Πώς θα προωθήσετε αποτελεσματικά το περιεχόμενο βίντεο.
  • Πώς θα τραβήξετε την προσοχή στα πρώτα δευτερόλεπτα.
  • Πώς θα διατηρήσετε τα βίντεό σας σύντομα και συνοπτικά.

Ανεπαρκής προϋπολογισμός για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο.

Ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ βίντεο περιλαμβάνει ό,τι συμβαίνει στη διαδικασία δημιουργίας βίντεο, από το storyboard μέχρι την προώθηση των βίντεό σας για να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI).

Εάν δυσκολεύεστε να δημιουργήσετε έναν προϋπολογισμό, δείτε πώς οι έμποροι συχνά αναλύουν τον προϋπολογισμό τους:

  • Το 24% είναι αφιερωμένο στην παραγωγή,
  • Το 20% είναι αφιερωμένο στην προπαραγωγή,
  • Το 20% είναι αφιερωμένο στο post-production.

Δυσκολία στη διαδικασία δημιουργίας βίντεο (παραγωγή, κινηματογράφηση, επεξεργασία βίντεο).

Η έρευνά μας βρήκε τις ακόλουθες συμβουλές από επαγγελματίες του μάρκετινγκ όσον αφορά τη διαδικασία δημιουργίας βίντεο:

  • Η επένδυση στον δικό σας εξοπλισμό βίντεο αξίζει μακροπρόθεσμα, καθώς το 62% των εμπόρων που διαθέτουν εξοπλισμό περιγράφουν τη διαδικασία δημιουργίας ως «εύκολη».
  • Το πιο δημοφιλές λογισμικό επεξεργασίας βίντεο είναι το Adobe Premiere Pro.
  • Το 44% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ χρησιμοποιούν ένα iPhone ως κύρια κάμερα για περιεχόμενο βίντεο.

Μερικοί άλλοι τρόποι για να κάνετε τη διαδικασία δημιουργίας βίντεο να τρέχει πιο ομαλά είναι να δημιουργήσετε ένα σενάριο και να προετοιμάσετε τη λίστα λήψεών σας, να οργανώσετε το στούντιο σας έγκαιρα για να διασφαλίσετε ότι έχετε όλα όσα χρειάζεστε και να προετοιμάσετε ταλέντο δίνοντάς τους το σενάριο εκ των προτέρων.

Έλλειψη ιδεών περιεχομένου.

Το 29% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι η έλλειψη ιδεών περιεχομένου είναι μια σημαντική πρόκληση μάρκετινγκ. Ακολουθούν ορισμένες ιδέες περιεχομένου υψηλής ποιότητας και αποτελεσματικότητας, εάν αντιμετωπίζετε το ίδιο πρόβλημα:

  • Το περιεχόμενο που παρουσιάζει προϊόντα ή υπηρεσίες έχει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI), σύμφωνα με τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που το χρησιμοποιούν.
  • Το περιεχόμενο που προβάλλει τις αξίες της επωνυμίας σας είναι ο δεύτερος τύπος περιεχομένου με τη μεγαλύτερη μόχλευση και ο δεύτερος πιο αποτελεσματικός στη δημιουργία δυνητικών πελατών και αφοσίωσης.
  • Το μοντέρνο περιεχόμενο που σχετίζεται με πολιτιστικές στιγμές και ειδήσεις αποκτά σημαντική αφοσίωση.
  • Το σχετικό περιεχόμενο αυξάνεται για τις νεότερες επενδύσεις το 2022.

Στους καταναλωτές αρέσει να παρακολουθούν βίντεο, επομένως συναντήστε τους εκεί που βρίσκονται ήδη.

Οι συνήθειες των καταναλωτών δείχνουν ξεκάθαρα ότι το βίντεο είναι μια μορφή πολυμέσων με την υψηλότερη κατανάλωση και την απόλαυση. Ως αποτέλεσμα, η υπέρβαση των κοινών προκλήσεων μάρκετινγκ βίντεο θα σας βοηθήσει να καλύψετε τη ζήτηση του κοινού, να δημιουργήσετε αφοσίωση και να αφήσετε μια μόνιμη εντύπωση.