TOP

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο το 2022

Αν δεν ζούσατε κάτω από έναν βράχο τον τελευταίο χρόνο, πιθανότατα θα γνωρίζετε ότι το μάρκετινγκ βίντεο περνάει μια στιγμή. Αν και δεν είναι σε καμία περίπτωση μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ, ένας συνδυασμός παραγόντων την έχει ωθήσει ξανά στο προσκήνιο.

Με λίγα λόγια, αν δεν το κάνετε ακόμα, θα πρέπει να το κάνετε! Ωστόσο, αυτό είναι συχνά πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει. Μην ανησυχείς όμως! Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε ένα χέρι βοήθειας. Το πρώτο βήμα για την επιτυχία του μάρκετινγκ βίντεο είναι να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο και παρακάτω, θα σας δείξουμε ακριβώς πώς να το κάνετε αυτό. Θα ρίξουμε ακόμη και μερικές χρήσιμες συμβουλές μάρκετινγκ βίντεο στην πορεία!

Το μάρκετινγκ βίντεο ενισχύει τις μετατροπές

Όταν το βράζετε, είμαστε όλοι σε αυτή τη δουλειά για να βγάλουμε χρήματα, σωστά; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ βίντεο πρέπει να βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων σας. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη Wyzowl διαπίστωσε ότι το 78% των επαγγελματιών μάρκετινγκ απέδωσαν την αύξηση των πωλήσεων απευθείας στο μάρκετινγκ βίντεο, ενώ το 86% είπε ότι είχε αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους.

Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα – η συμπερίληψη βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι μόνο να κάνεις τα πράγματα να φαίνονται όμορφα.

Επιπλέον, τα βίντεο ενθαρρύνουν τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στις σελίδες σας και επίσης τους βοηθούν να κατανοήσουν καλύτερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Και τα δύο αυτά πράγματα σας δίνουν αυξημένες πιθανότητες να σημειώσετε μια μετατροπή. Επιπλέον, η καλύτερη κατανόηση του τι μπορείτε να προσφέρετε μειώνει τον κίνδυνο δυσαρεστημένων πελατών μακροπρόθεσμα!

Βοηθά στη δημιουργία επωνυμίας και στην αφήγηση ιστοριών

Οι πελάτες αγαπούν μια επωνυμία που έχει μια καλή ιστορία πίσω της. Μια συναρπαστική αφήγηση βοηθά στη δημιουργία ισχυρότερης σύνδεσης με τους χρήστες σας, καθώς και στην αύξηση της εμπιστοσύνης και της νομιμότητας.

Μέρος αυτού προέρχεται από το γεγονός ότι μπορείτε να προσθέσετε περισσότερη προσωπικότητα σε βίντεο. Σίγουρα, μπορείτε να γράψετε ένα σωρό πνευματώδη αντίγραφα, αλλά δεν είναι το ίδιο με το να βλέπετε το πρόσωπο πίσω από τη μάρκα και να τους ακούτε να μιλάνε με ενθουσιασμό για αυτό που προσφέρουν.

Με αυτόν τον τρόπο, το βίντεο μπορεί να εξανθρωπίσει την επιχείρησή σας. Θα εκπλαγείτε από το πόσοι άνθρωποι εκτιμούν τη θέα ενός πραγματικού προσώπου και τον αντίκτυπο που έχει στις αλληλεπιδράσεις τους με την επωνυμία σας.

Το βίντεο απευθύνεται σε διαφορετικούς τύπους επισκεπτών

Καθώς ο κόσμος γύρω μας έχει αλλάξει και αναπτυχθεί, το ίδιο συμβαίνει και με τον τρόπο που καταναλώνουμε τις πληροφορίες. Ζούμε σε μια εποχή στιγμιαίας ικανοποίησης, όπου το εύρος της

προσοχής μας διαρκεί για λίγα δευτερόλεπτα και μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι οι δυνητικοί πελάτες σας δεν θα κρέμονται από κάθε γραπτή σας λέξη.

Εκτός από οπτικά πιο ελκυστική, η απορρόφηση πληροφοριών μέσω βίντεο απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια, επομένως ακόμη και οι πιο απλοί επισκέπτες είναι πιθανό να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας.

Στοχεύει επίσης σε εκείνους τους πελάτες που αφομοιώνουν τις λεπτομέρειες καλύτερα μέσω της παρακολούθησης και όχι της ανάγνωσης, επιτρέποντάς σας να απευθυνθείτε σε ένα ευρύτερο κοινό.

Η αυξημένη χρήση κινητών συσκευών σημαίνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αναμένουν να παρακολουθήσουν βίντεο ως μέρος του ταξιδιού αγορών τους. Αυτό οφείλεται επίσης εν μέρει στην επικράτηση του βίντεο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το TikTok.

Αυτές οι τάσεις έχουν δημιουργήσει μια γενιά που θέλει να δει την επωνυμία και τα προϊόντα σας σε δράση προτού δεσμευτούν και λάβουν οποιεσδήποτε αποφάσεις αγοράς.

Το βίντεο έχει μεγάλα οφέλη SEO

Για άλλη μια φορά, το βίντεο αποδεικνύει ότι έχει να προσφέρει περισσότερα από τα αισθητικά του πλεονεκτήματα – αυτή τη φορά με τη μορφή σπουδαίων πλεονεκτημάτων SEO. Όχι μόνο αυξάνει τον χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες σας στις σελίδες σας, αλλά συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση της εξουσίας σας στα μάτια της Google.

Αυτό συμβαίνει επειδή το βίντεο αυξάνει την ποιότητα του περιεχομένου σας και προσθέτει συνάφεια, κάτι που προσέχουν και οι μηχανές αναζήτησης όταν αποφασίζουν για την κατάταξή τους.

Επιπλέον, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να μοιράζονται βίντεο παρά γραπτά μέσα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα backlinks στον ιστότοπό σας, κάτι που ενισχύει την αξιοπιστία σας. Εάν πολλοί άνθρωποι σας αναζητούν ως εμπειρογνώμονα σε ένα συγκεκριμένο θέμα, η Google είναι πιο πιθανό να καθίσει και να το προσέξει.

Εάν χρειάζεστε περαιτέρω στοιχεία για αυτό, απλώς ρίξτε μια ματιά στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Η Google εμφανίζει συχνά βίντεο πάνω από συνδέσμους σελίδας.

Αυτό σημαίνει ότι οι δυνητικοί πελάτες σας θα βλέπουν τα βίντεο πολύ πριν φτάσουν στους προσεκτικά επιλεγμένους μετα τίτλους και τις περιγραφές σας. Αξίζει να έχετε ένα βίντεο εκεί για να το αντιμετωπίσετε και να φέρετε τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κορυφή!

Προσδιορίστε το κοινό σας

Όπως και με οτιδήποτε άλλο, είναι πιο πιθανό να δείτε επιτυχία εάν έχετε ξεκάθαρη ιδέα για το ποιον και τι στοχεύετε με τα βίντεο που δημιουργείτε. Όσο κι αν θα θέλαμε να σας πούμε ότι μπορείτε να απευθυνθείτε σε όλους, θα υπάρχει μια συγκεκριμένη ομάδα στην οποία το προϊόν σας θα έχει απήχηση με περισσότερους.

Αφού προσδιορίσετε τι είναι αυτή η ομάδα, θα είναι επίσης πολύ πιο εύκολο να αποφασίσετε ποια είδη βίντεο πρέπει να δημιουργήσετε. Αυτό συμβαίνει επειδή ορισμένοι τύποι ανθρώπων περνούν το

χρόνο τους σε διαφορετικά μέρη. Δεν έχει νόημα να δημιουργήσετε έναν τόνο βίντεο για το TikTok αν το κοινό σας προτιμά το Facebook!

Έχοντας μια ξεκάθαρη ιδέα για το κοινό σας και τις προτιμήσεις του από την αρχή, μπορείτε να διατηρήσετε μια πολύ στενότερη εστίαση κατά την παραγωγή βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι η όλη διαδικασία θα είναι πολύ πιο βελτιωμένη.

Προσδιορίστε τους στόχους των βίντεό σας

Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε γιατί κάνετε αυτά τα βίντεο.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, υπάρχει ένας τόνος διαφορετικών τύπων βίντεο εκεί έξω, τα οποία είναι όλα σχεδιασμένα για συγκεκριμένο σκοπό. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε με τα βίντεό σας, επομένως επιλέγετε τους σωστούς τύπους στους οποίους θα εστιάσετε.

Είναι εύκολο να κάνετε το λάθος να προσπαθήσετε να κάνετε πάρα πολλά, κάτι που είναι ένας κίνδυνος που διατρέχετε εάν δεν θέσετε τους απώτερους στόχους σας στην αρχή.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιλέξετε μόνο έναν τύπο βίντεο! Στην πραγματικότητα, διαφορετικά μέρη της διοχέτευσής σας θα απαιτούν διαφορετικές μορφές βίντεο. Ωστόσο, είναι καλύτερο να το γνωρίζετε εκ των προτέρων, έτσι ώστε όταν φτάσετε στο στάδιο του προγραμματισμού, αργότερα, να έχετε μια καλή ιδέα για το πώς θα μοιράσετε τον προϋπολογισμό και τους πόρους σας.

Όταν πρόκειται να αποφασίσετε για τους στόχους σας, είναι επίσης καλή ιδέα να τους χωρίσετε σε μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους. Όχι μόνο αυτό θα σας διευκολύνει να δομήσετε τη στρατηγική σας, αλλά θα βοηθήσει επίσης το έργο να αισθάνεται λιγότερο συντριπτικό. Εάν έχετε σχεδιάσει πολλά μικρά βήματα, θα νιώσετε ότι κάνετε μεγαλύτερη πρόοδο προς την επίτευξη του απώτερου μακροπρόθεσμου στόχου σας.

Μόλις ξεκινήσει η στρατηγική σας, αυτή η προσέγγιση θα σας βοηθήσει επίσης να διατηρήσετε συνεκτικά τα βίντεό σας. Αυτό συμβαίνει επειδή θα έχετε πολλά σημεία στα οποία μπορείτε να κάνετε check-in για να βεβαιωθείτε ότι ο τόνος και τα μηνύματά σας είναι στην επωνυμία και λειτουργούν για τον επιθυμητό σκοπό τους.