TOP

Δημιουργήστε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο με εύκολα βήματα

VM

Θα πιστεύατε ότι οι άνθρωποι περνούν το 33 τοις εκατό του χρόνου τους στο διαδίκτυο παρακολουθώντας βίντεο; Επιπλέον: σχεδόν εννέα στους δέκα επαγγελματίες του μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ του 2020. Α, και ας μην ξεχνάμε ότι πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο καταναλώνονται στο YouTube κάθε μέρα.

Εάν οι υποψήφιοι πελάτες σας παρακολουθούν βίντεο και σχεδόν όλοι οι ανταγωνιστές σας δημοσιεύουν βίντεο, τότε είναι καιρός να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο για να παρουσιάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε πιθανούς αγοραστές. Και έχουμε 5 βήματα για να σας βοηθήσουμε να φτάσετε εκεί.

Γνωρίστε το κοινό σας

Στο πιο βασικό του επίπεδο, η ιδέα του μάρκετινγκ είναι απλώς να προωθήσει ένα μήνυμα και να λάβει μια απάντηση. Για παράδειγμα, εάν διευθύνετε μια εταιρεία HVAC, μπορείτε να πείτε στους ανθρώπους να προετοιμάσουν τα κλιματιστικά τους για ένα ζεστό καλοκαίρι και να τους ζητήσετε να προγραμματίσουν ένα συντονισμό. Εάν διαχειρίζεστε ένα κατάστημα λιανικής, ίσως στείλετε μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προωθήσετε μια επερχόμενη πώληση με την ελπίδα ότι θα αποφέρει επιπλέον έσοδα.

Τι θα γινόταν όμως αν διοικούσατε και τις επιχειρήσεις HVAC και λιανικής και ανακατεύατε τις λίστες σας; Μπορείτε να φανταστείτε αν λέγατε στους πελάτες λιανικής σας να φτιάξουν τα κλιματιστικά τους; Πιθανότατα θα προκαλούσε μαζική σύγχυση και το μήνυμά σας θα έπεφτε στο απροχώρητο. Εκεί έρχεται η σημασία της γνώσης του κοινού σας.

Η αγοραστική σας προσωπικότητα θα είναι ο βασικός άξονας της στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο. Στην ουσία, ορίζετε το κοινό σας και μπορείτε να αρχίσετε να σκέφτεστε τι θέλει να παρακολουθήσει και να μάθει από τα βίντεό σας. Οτιδήποτε κάνετε σενάριο, κινηματογραφείτε και ανεβάζετε θα πρέπει να μιλάει με την προσωπικότητα του αγοραστή σας. Το περιεχόμενο του βίντεό σας πρέπει να απαντά στις ερωτήσεις τους, να επιλύει τα προβλήματα και να παρέχει στοχευμένες παροτρύνσεις για δράση που σχετίζονται με αυτά.

Περιγράψτε το σχέδιο περιεχομένου βίντεο σας

Πριν κάνετε οτιδήποτε, θέλω να κοιτάξετε το ημερολόγιό σας. Γνωρίζοντας ότι υπάρχουν μόνο 24 ώρες την ημέρα και ότι γυρίζετε πολλά πιάτα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε στο βίντεο; Μπορείτε να αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο που μπορεί να έχετε αφιερώσει δημοσιεύοντας και κάνοντας κύλιση στο Facebook και να τον ξοδέψετε για να δημιουργήσετε ένα διασκεδαστικό βίντεο;

Το κλειδί για την περιγραφή του περιεχομένου στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο είναι να κοιτάξετε ένα ημερολόγιο και να καθορίσετε το πρόγραμμα περιεχομένου σας. Πόσα βίντεο σκοπεύετε να δημοσιεύσετε και με ποια συχνότητα; Μπορείτε να καλύψετε ένα βίντεο την εβδομάδα ή δύο βίντεο το μήνα έχουν πιο νόημα; Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας γιατί το κλειδί για τη δημιουργία ενός

σχεδίου μάρκετινγκ βίντεο είναι η συνέπεια. Το κοινό σας θα περιμένει τα βίντεό σας σε συγκεκριμένες ώρες της εβδομάδας ή του μήνα και θέλετε να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να τα παραδώσετε.

Μόλις υπολογίσετε το πρόγραμμα περιεχομένου σας, θα θέλετε να διαφοροποιήσετε τους τύπους των βίντεο που προσφέρετε. Για έμπνευση, κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε κάθε τύπο βίντεο σε δράση.

Μην παρασυρθείτε. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ΟΛΑ τα παραπάνω βίντεο. Κατά την εκκίνηση, επιλέξτε δύο ή τρεις τύπους βίντεο και δημιουργήστε μια λίστα κουκκίδων ή υπολογιστικό φύλλο με προτεινόμενα θέματα, μια σύντομη περίληψη και εκτιμώμενη διάρκεια του βίντεο. Λάβετε υπόψη ότι τα βίντεο διάρκειας έως 2 λεπτών τείνουν να έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση, αλλά ορισμένα από τα βίντεό σας μπορεί να έχουν διάρκεια 15 λεπτών έως και πάνω από μία ώρα (ναι, οι χρήστες θα παρακολουθούν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας εάν παρέχετε συνεχώς πολύτιμες πληροφορίες).

Θέλετε επίσης να βεβαιωθείτε ότι κάθε βίντεο έχει μια συγκεκριμένη παρότρυνση για δράση για τους θεατές σας, όπως η εγγραφή στη λίστα επαφών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η κλήση στο γραφείο σας ή η αγορά ενός προϊόντος στη βιτρίνα του ηλεκτρονικού σας εμπορίου.

Αφού σχεδιάσετε το περιεχόμενο του βίντεό σας, πρέπει να μάθετε πώς θα δημοσιεύσετε τα βίντεό σας. Θα αυξήσετε την αυθεντικότητα τραβώντας ζωντανά βίντεο σε μια πλατφόρμα όπως το Facebook ή το YouTube ή θα προτιμούσατε να ηχογραφήσετε, να επεξεργαστείτε και να ανεβάσετε το τελικό προϊόν σας για να εξασφαλίσετε την τελειότητα; Φυσικά, υπάρχουν οφέλη και για τα δύο, αλλά όλα εξαρτώνται από το κοινό και το μήνυμά σας.

Διαίρει και βασίλευε για να παράγεις το περιεχόμενο βίντεο

Αφού εντοπίσετε την προσωπικότητα του αγοραστή σας και ολοκληρώσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας, θα πρέπει να αναθέσετε εργασίες για να εγγραφούν τα βίντεο. Υποθέτοντας ότι έχετε την πολυτέλεια μιας ομάδας να σας βοηθήσει, κρίσιμες εργασίες θα περιλαμβάνουν:

  • Περιγραφή σεναρίων ή σημείων συζήτησης
  • Επιλέγοντας το φόντο και/ή την πράσινη οθόνη σας
  • Δοκιμή φωτισμού και ήχου
  • Εγγραφή των βίντεο
  • Επεξεργασία των βίντεο
  • Ανέβασμα των βίντεο

Εάν είστε ένα πλήρωμα ενός ατόμου, μπορείτε να κάνετε τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο πραγματικότητα, αλλά θα πρέπει να σχεδιάσετε και να προγραμματίσετε αυτές τις διαφορετικές εργασίες. Ένα πράγμα που πρέπει να τονίσω εδώ: τα βίντεό σας δεν θα είναι τέλεια. Στην πραγματικότητα, ο καλός μου φίλος και δημιουργός του YouTube, Adam LoDolce, μου είπε κάποτε ότι το πρώτο μου βίντεο θα ήταν φρικτό, αλλά συμβούλεψε: «Μην τα παρατάς! Θα γίνεσαι καλύτερος με την εξάσκηση».

Ανεβάστε το περιεχόμενο του βίντεό σας (ή βγείτε ζωντανά!)

Αφού ηχογραφήσετε και επεξεργαστείτε, είστε έτοιμοι να ανεβάσετε το περιεχόμενο βίντεο. Είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι δεν θα χρειαστεί να επεξεργαστείτε ή να ανεβάσετε τα βίντεό σας εάν γυρίζετε μια ζωντανή ροή.

Παρακολουθήστε τις μετρήσεις σας

Έτσι, έχετε οραματιστεί το κοινό σας, έχετε ρυθμίσει τα μηνύματά σας, σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας, ηχογραφήσατε τα βίντεό σας, τα επεξεργαστήκατε στην εντέλεια και τα ανεβάζατε στα κατάλληλα κανάλια. Όπως λένε, “Εάν δεν μετράτε, δεν κάνετε μάρκετινγκ”, επομένως είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις μετρήσεις σας.

Εάν τα βίντεο δεν έχουν πολλές προβολές ή αφοσίωση, τότε θέλετε να βρείτε νέους τρόπους για να προωθήσετε το βίντεο, όπως αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αποκλειστικές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν, μετά από έναν δεύτερο γύρο προώθησης, οι μετρήσεις του βίντεό σας παραμένουν στάσιμες, τότε επανεξετάστε την προσωπικότητα του αγοραστή σας και επανεξετάστε τα θέματα των βίντεό σας για να βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε πραγματική αξία στον αγοραστή σας.

Και πάλι, δώστε προσοχή σε αυτούς τους αριθμούς προτού αφιερώσετε χρόνο και πόρους για να εγγράψετε το επόμενο σετ βίντεό σας. Η μέτρηση και η ανάλυση θα σας βοηθήσουν να έχετε μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κοινό σας και να δημιουργήσετε μια πιο ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο.

Ξεκινήστε με τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο

Εάν διαθέτετε smartphone, μπορείτε να ξεκινήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο. Δεν χρειάζεστε μια ακριβή κάμερα ή ένα συνεργείο του Χόλιγουντ πίσω από τον φακό. Απλώς πρέπει να ακολουθήσετε τα πέντε παραπάνω βήματα και να ξέρετε ότι όσο άβολο κι αν αισθάνεστε στην αρχή, θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο τέλος.