TOP

Αποδεδειγμένες στρατηγικές του TikTok για εταιρίες το 2022.

VM

Αυτό το φθινόπωρο, το TikTok έφτασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκόσμιους, συγκεντρώνοντας πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια λήψεις από την κυκλοφορία του το 2016. Αυτή η άνοδος αποτελεί ένδειξη ότι η εφαρμογή video σύντομης μορφής ήρθε εδώ για να μείνει όσο και αν διαμαρτύρονται οι boomers και οι millennials.

Με αυθεντικά φίλτρα, εφέ, video, μοντέρνα μουσική και έναν εξαιρετικά εξατομικευμένο αλγόριθμο που σας γνωρίζει καλύτερα από ό,τι γνωρίζετε εσείς τον εαυτό σας, το TikTok μπορεί να ξεπεράσει τα όμοια του Facebook, του Instagram και του Snapchat που μεταφέρεται στο 2022, πράγμα που σημαίνει ότι η επιχείρησή σας πρέπει να έχει ενημερωθεί για τις πιο πρόσφατες στρατηγικές του TikTok.

Hashtag SEO

Έχετε σκεφτεί ποτέ τα hashtags ως SEO;  Έτσι ακριβώς λειτουργούν!

Τα hashtags που επιλέγετε για να συμπεριλάβετε στη λεζάντα σας θα οδηγήσουν το κοινό-στόχο σας στα video σας. Να είστε συγκεκριμένοι με τα hashtags που θα επιλέξετε και θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι σχετίζονται με το περιεχόμενο του video σας. Σκεφτείτε τα hashtags ως λέξεις-κλειδιά με ένα συνδυασμό γενικών hashtag για τον συγκεκριμένο κλάδο σας, όπως το #marketing, και πιο συγκεκριμένα hashtags που σχετίζονται με το ακριβές περιεχόμενο του video σας, όπως το #blogwritingtips.

#EduTok

Κάτι που το TikTok κάνει πολύ καλά είναι τα εκπαιδευτικά video. Μπορείτε να μάθετε οποιαδήποτε δεξιότητα, κόλπο ή συμβουλή σε λιγότερο από ένα λεπτό για σχεδόν οτιδήποτε! Τι είναι αυτό που μπορείτε να διδάξετε στο κοινό σας σχετικά με την εταιρία; Σκεφτείτε γρήγορα, διδάσκοντας κόλπα που μπορούν πραγματικά να ωφελήσουν το κοινό σας και να το ενθαρρύνουν να θέλει να μάθει περισσότερα. Για παράδειγμα, ένας γραφίστας μπορεί να κάνει ένα video για το πώς λειτουργεί το Photoshop, μια beauty influencer την βραδινή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας ή ένας skateboarder για το πώς να κάνει το πιο πρόσφατο τέχνασμα πατινάζ.

Χρήση των δυνατοτήτων του TikTok: Ντουέτα, Stitch και Απαντήσεις video

Το TikTok διαθέτει πολλές διαδραστικές λειτουργίες για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Αυτά περιλαμβάνονται στα ντουέτα, στο Stitch και τις απαντήσεις video. Η χρήση αυτών των δυνατοτήτων θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τον αλγόριθμο προς όφελος σας. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Stitch που είναι ένας τρόπος να “συρράψετε” τα αγαπημένα σας μέρη του video ενός άλλου δημιουργού και να τα συνδυάσετε με τα δικά σας για να δημιουργήσετε ένα video χωρίς συγκόλληση.

Επικαλύψεις κειμένου και υπότιτλοι

Φέτος, είδαμε μια μεγάλη ώθηση για προσβασιμότητα σε όλες τις πλατφόρμες social media. Το TikTok εισήγαγε τη λειτουργία αυτόματου υπότιτλου που μεταγράφει αυτόματα την ομιλία από ένα video για τα άτομα με προβλήματα ακοής, κωφούς ή που παρακολουθούν χωρίς ήχο. Το TikTok σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει λεζάντες αυτόματης μετάφρασης και στο μέλλον.

Prime Real Estate: Παραγωγή video υψηλής ποιότητας σε πλήρη οθόνη

Κατά την προβολή του TikTok, δεν υπάρχει τίποτα άλλο στην οθόνη (δηλαδή διαφημίσεις, αγορές εντός εφαρμογής, κ.λπ.) επομένως χρησιμοποιήστε το ολόκληρο! Τραβήξτε τα video σας σε μορφή 9:16 απευθείας στην εφαρμογή ή από την εφαρμογή video στο τηλέφωνό σας (μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις video για λήψη απευθείας σε αυτήν την αναλογία). Τα video που παράγονται κάθετα έχουν 25% υψηλότερη αναλογία παρακολούθησης έξι δευτερολέπτων, επομένως αποκτήστε αυτές τις μεγαλύτερες προβολές αμέσως σε αντίθεση με το να κάνετε τους χρήστες να σύρουν προς τα επάνω λόγω κακής ποιότητας.

Διαχειριστής διαφημίσεων TikTok

Οι χρήστες μπορούν επί του παρόντος να προβάλλουν 5 διαφορετικούς τύπους πληρωμένων διαφημίσεων στο TikTok: όπως οι διαφημίσεις in-feed, τα επώνυμα hashtags, οι διαφημίσεις top view, τα επώνυμα εφέ και οι εξαγορές της εταιρίας. Πριν από τη δημιουργία διαφημίσεων, οι λογαριασμοί πρέπει να ισχύουν και να εγκρίνονται για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα TikTok Ads Manager.