TOP

Δημοφιλείς τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για το 2022

VM

Το μάρκετινγκ βίντεο είναι μια ισχυρή στρατηγική για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας. Οι επιχειρηματίες πρέπει να γνωρίζουν τις καλύτερες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για να προσελκύσουν τους πελάτες με διαφορετικό τρόπο.

Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τώρα σύντομα βίντεο για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να διασκεδάσουν τους οπαδούς τους. Η προσαρμογή στις πιο πρόσφατες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση να παρατηρήσει την ανάπτυξη.

Ζωντανό βίντεο

Όταν ξεκίνησε η πανδημία του κορωνοϊού, οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να εργάζονται εξ αποστάσεως, εκτινάσσοντας στα ύψη τη χρήση ζωντανών βίντεο το 2020. Οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο σερφάροντας στο Διαδίκτυο και καταγράφοντας δραστηριότητες σε εσωτερικούς χώρους, οπότε η κοινή χρήση γίνεται ο νέος κανόνας. Οι επωνυμίες παρατήρησαν πώς αυτά τα βίντεο λειτουργούσαν μαγικά, επανέλαβαν την τάση και μετά χρησιμοποίησαν το ίδιο για να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Σήμερα, η ζωντανή ροή βίντεο έχει μετατραπεί εντελώς σε μια εντελώς διαφορετική ιστορία από ό,τι υπήρχε πριν από δύο χρόνια. Το ζωντανό βίντεο είναι πλέον μια ουσιαστική μέθοδος για την προώθηση μουσικών προϊόντων καλλιτεχνών ή τη διεξαγωγή ζωντανών συναυλιών σε άλλες πλατφόρμες. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ περιεχομένου χρειάζονται ζωντανό μάρκετινγκ βίντεο ακόμα και μετά την πανδημία, καθώς η τάση κατακλύζει τις επιχειρήσεις και δεν εξαφανίζεται.

Οι πελάτες απολαμβάνουν περιεχόμενο βίντεο, αλλά η ζωντανή ροή είναι πιο ελκυστική για πολλούς από το ρητό περιεχόμενο. Πολλοί έμποροι βίντεο χρησιμοποιούν τη στρατηγική, αλλά το μάρκετινγκ μέσω email μέσω βίντεο είναι πιο αποτελεσματικό εάν δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο στο διαδίκτυο. Οι επωνυμίες που αγκαλιάζουν το ζωντανό βίντεο σήμερα δημιουργούν εξαιρετικά ελκυστικό περιεχόμενο για να έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Διαφήμιση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω βίντεο είναι μια βέβαιη λύση για να προσελκύσετε τους χρήστες και να τους κάνετε να ακολουθήσουν ή να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Δεδομένου ότι εκατομμύρια άνθρωποι σερφάρουν συνεχώς σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πιθανότατα θα παρακινηθούν να αγοράσουν και να δοκιμάσουν κάτι που είδαν.

Για το σκοπό αυτό, η επένδυση στη διαφήμιση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αποφέρει καρπούς, ειδικά για όσους έχουν μικρές αναπτυσσόμενες εταιρείες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ για να συμπεριλάβουν περιεχόμενο βίντεο και να ενσωματώσουν κάθετες και οριζόντιες μορφές. Η κατακόρυφη μορφή βίντεο είναι επί του παρόντος πιο διαδεδομένη, αλλά είναι ιδανική για έναν μόνο συμμετέχοντα.

Ένα βίντεο με περισσότερους συμμετέχοντες θα προβάλλει καλύτερα την οριζόντια μορφή. Βεβαιωθείτε ότι το βίντεο που δημιουργείτε μπορεί να φορτωθεί γρήγορα σε διαφορετικές συσκευές, καθώς οι περισσότεροι χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι στο τηλέφωνο.

Βίντεο σε ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ελκυστικές και ελκυστικές αν είναι βίντεο, και η παρακολούθηση των ιστοριών των ανθρώπων αφήνει μια πιο εξατομικευμένη πινελιά και εξοικείωση ακόμη και για τις επωνυμίες. Δεδομένου ότι αυτή η λειτουργία είναι εδώ για να μείνει, αξιοποιήστε την σωστά δημιουργώντας σύντομα, ελκυστικά, περιστασιακά βίντεο.

Το καλύτερο μέρος για τις ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι έχουν πολλούς τρόπους να προσελκύσουν τους θεατές μέσω ερωτήσεων, δημοσκοπήσεων ή Q&A. Η εφαρμογή αυτών των μοναδικών μεθόδων, στο τέλος, θα σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε στενά με τους θεατές και να κατανοήσετε πώς αντιλαμβάνονται την επωνυμία σας.

Παραγωγή smartphone

Τα smartphone διευκολύνουν τη δουλειά των επιχειρηματιών του μάρκετινγκ, καθώς σχεδόν όλοι έχουν ένα τέτοιο. Στο παρελθόν, η παραγωγή βίντεο ήταν μια δαπανηρή υπόθεση που έμεινε μόνο για μεγάλες εταιρείες. Σήμερα, η δημιουργία ενός βίντεο απέχει μόνο μερικά κλικ και μετά η κοινή χρήση του με τον κόσμο.

Οι απλοί άνθρωποι το σκοτώνουν και χτυπούν επαγγελματίες στο παιχνίδι τους χρησιμοποιώντας βίντεο τοπικής παραγωγής και επεξεργασίας σε smartphone. Οι εταιρείες βίντεο χρησιμοποιούν επίσης smartphone επειδή είναι εύκολα προσβάσιμα και δημιουργούν σχετικό, πρωτότυπο περιεχόμενο που οι θεατές μπορούν να απολαύσουν εν κινήσει.

Για παράδειγμα, οι χρήστες iPhone μπορούν να δημιουργήσουν βίντεο χρησιμοποιώντας το #ShotOniPhone, μια καμπάνια που κυκλοφόρησε η Apple. Ζητήθηκε από τους χρήστες να υποβάλουν απίστευτες λήψεις και το καλύτερο ήταν να προβληθεί σε διαφημιστικό ή διαφημιστικό της Apple! Η εκστρατεία παρακίνησε περισσότερες από 15 εκατομμύρια υποβολές και είναι σαφές ότι μια εικόνα που τραβήχτηκε μέσω iPhone είναι εύκολο να διακριθεί.

Οι περισσότεροι παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν ξεπεράσει τους τυπικούς επαγγελματίες βίντεο που χρησιμοποιούν iPhone. Ορισμένοι ερασιτέχνες παρήγαγαν και επεξεργάστηκαν ορισμένες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα βίντεο δολοφονίας του TikTok, ωστόσο κρατούν τους θεατές να πηγαίνουν στο επόμενο. Οι επωνυμίες δανείστηκαν την ιδέα αφού συνειδητοποίησαν ότι είναι ένας γρήγορος, πιο απλός τρόπος μετάδοσης περιεχομένου πραγματικής ζωής στους καταναλωτές από τις συνηθισμένες διαφημίσεις πώλησης που απεχθάνονται οι καταναλωτές.

Περιεχόμενο βίντεο AR και VR

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δεν είναι νέα για πολλούς και διεισδύουν σιγά σιγά στο μάρκετινγκ βίντεο. Η πανδημία τροφοδότησε τη δημοτικότητα AR και VR, όπου οι επωνυμίες χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να δημιουργήσουν μια πρακτική εικονική εμπειρία ενός προϊόντος στους πελάτες. Η τεχνολογία επιτρέπει μια στρατηγική δοκιμής πριν από τη χρήση, καθιστώντας την εξοικείωση αυτό που προτιμούν οι καταναλωτές.

Συμπέρασμα

Οι τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για τις επιχειρήσεις είναι απαραίτητες ως στρατηγικές μάρκετινγκ τώρα και στο μέλλον. Τα βίντεο από μόνα τους δεν μπορούν να πουλήσουν αποτελεσματικά μια επωνυμία. Η ανάμειξη ενός βίντεο με συναρπαστικό περιεχόμενο θα εγγυηθεί ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Οι επιχειρηματίες πρέπει να παραμείνουν ζωντανοί στις τρέχουσες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για να πραγματοποιήσουν επιτυχημένες σταυροφορίες μάρκετινγκ για να αναπτύξουν μια επωνυμία που παραμένει σχετική.

Δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας βιντεογράφος, αλλά να δημιουργήσετε εξαιρετικό περιεχόμενο, ένα σχετικό βίντεο, να ενσωματώσετε ένα καλό σχέδιο ως στρατηγική μάρκετινγκ και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε μία από τις παραπάνω μεθόδους για να πουλήσετε. Το μέλλον του μάρκετινγκ βίντεο είναι λαμπρό και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να επιλέξουν αυτό που λειτουργεί καλύτερα για αυτούς και την επωνυμία τους για να προωθήσουν τις πωλήσεις και να αναπτύξουν την επωνυμία τους.