TOP

Δυναμικές τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για το 2022: Από το Video SEO στο TikTok

VM

Είστε έτοιμοι να μεταφέρετε το μάρκετινγκ βίντεο στο επόμενο επίπεδο; Από το Video SEO έως το TikTok, εδώ είναι μερικές από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που πρέπει να δοκιμάσετε το 2022 και μετά.

Το βίντεο είναι ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία στον κόσμο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Με το 56% των καταναλωτών να παρακολουθούν βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μήνα και το 70% των επωνυμιών ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για μάρκετινγκ βίντεο τον τελευταίο χρόνο, η αφοσίωση βίντεο βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών.

Ενώ το TikTok και το Instagram κυριαρχούν στην κοινωνική σκηνή των βίντεο τα τελευταία χρόνια, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι καταναλωτές βίντεο δεν παρακολουθούν απλώς βίντεο με ιογενή μιμίδια ή επιρροές. Στην πραγματικότητα, τέσσερις στους 10 χρήστες του Διαδικτύου παρακολουθούν βίντεο από επωνυμίες που τους αρέσουν ή από τις οποίες θα σκέφτονταν να αγοράσουν – οπότε, αν δεν έχετε ήδη μπει στο μάρκετινγκ βίντεο, καλύτερα να κάνετε μια ταινία!

Καθώς η προβολή του κοινωνικού βίντεο συνεχίζει να αυξάνεται μέρα με τη μέρα, η κατοχή μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο για την επιχείρησή σας δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Επομένως, εάν είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε αυτήν τη ολοένα και πιο δημοφιλή μορφή και να αναπτύξετε την επωνυμία και την απόδοση επένδυσης (ROI), δείτε μερικές από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που πρέπει να δοκιμάσετε το 2022 και μετά.

Η διαφάνεια διαφημίσεων γίνεται κανόνας

Οι πρόσφατες πολιτικές εκστρατείες και εκλογές έχουν δει τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των πλατφορμών αναζήτησης να ελέγχονται εξονυχιστικά λόγω της ικανότητάς τους να επηρεάζουν τις αποφάσεις των ψηφοφόρων. Ως αποτέλεσμα, υπήρξαν εκκλήσεις για τους διαφημιστές και τους παράγοντες επιρροής –καθώς και τις πλατφόρμες στις οποίες δημοσιεύουν– να συμμορφωθούν με τα νέα πρότυπα. Αυτό σημαίνει ξεκάθαρη επισήμανση διαφημίσεων και αποκάλυψη πότε ένα άτομο έχει λάβει χρήματα, προϊόντα ή υπηρεσίες σε αντάλλαγμα για τη δημοσίευση της επικύρωσής του.

Ρίξτε μια ματιά στη σημαία της «συνεργασίας επί πληρωμή» που εμφανίζεται πάνω από τις αναρτήσεις στο Instagram της προσωπικότητας της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου Ash Pollard ή τις διαφημίσεις βίντεο της οπτικής επωνυμίας OPSM που επισημαίνονται με σαφήνεια ως «χορηγούνται». Πολλές πλατφόρμες εκδόσεων εντάσσονται στην ώθηση για ανοιχτή διαφήμιση. Η Βιβλιοθήκη διαφημίσεων του Facebook έχει συγκεντρώσει ακόμη και μια ολοκληρωμένη συλλογή με δυνατότητα αναζήτησης όλων των διαφημίσεων που προβάλλονται αυτήν τη στιγμή στις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένου του Instagram.

Αθόρυβα βίντεο με υπότιτλους

Περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο χωρίς ήχο. Στην πραγματικότητα, η έρευνα έδειξε ότι όταν η αθόρυβη αυτόματη αναπαραγωγή είναι η προεπιλογή, το 85% των βίντεο στο Facebook παρακολουθούνται με απενεργοποιημένο ήχο. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό σας είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσει το βίντεό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, εάν είναι φτιαγμένο για

προβολή χωρίς ήχο ή εάν περιλαμβάνει υπότιτλους που δεν μειώνουν, αλλά στην πραγματικότητα βελτιώνουν την εμπειρία προβολής.

Λοιπόν, ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε σιωπηλά βίντεο με δυνατότητα παρακολούθησης για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Προσθέτοντας κλειστές λεζάντες ή υπότιτλους, φυσικά! Για παράδειγμα, αυτή η συνέντευξη της Billie Eilish για το Vanity Fair συνοδεύεται από τέλεια συγχρονισμένους υπότιτλους.

Η προσθήκη υπότιτλων και υπότιτλων είναι εξαιρετικά σημαντική όσον αφορά την προσβασιμότητα. Κάποιο από το κοινό σας μπορεί να είναι βαρήκοο ή κωφό, πράγμα που σημαίνει ότι χωρίς στοιχεία στην οθόνη, η εμπειρία του – και επομένως η επωνυμία σας – μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά.

TikTok & The Endless Loop

Το TikTok είναι η πιο πρόσφατη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι δημιουργοί βίντεο και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σκέφτονται για περιεχόμενο σύντομης μορφής. Οι προγραμματιστές του TikTok έχουν δημιουργήσει επίσης την ιδέα του ατελείωτου βρόχου – όπου ένα βίντεο επαναλαμβάνεται συνεχώς μέχρι ο θεατής να περάσει στο επόμενο κομμάτι περιεχομένου.

Η απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ του τέλους στην αρχή του βίντεο, καθιστώντας ασαφές πότε ξεκινούν και τελειώνουν τα οπτικά στοιχεία, μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε γρήγορα τις προβολές.

«Το TikTok έχει πραγματικά αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται οι δημιουργοί βίντεο σχετικά με το περιεχόμενο σύντομης μορφής», εξηγεί η Jen McKinnon, Διευθύντρια μάρκετινγκ βίντεο στην Envato. «Ο τρόπος με τον οποίο επαναλαμβάνονται τα βίντεο μέχρι να σαρώσετε έχει εμπνεύσει την ιδέα του ατελείωτου βρόχου, μιας αναιδής μικρής τεχνικής βίντεο που λειτουργεί για να παρακολουθεί περισσότερες προβολές, χωρίς να καθιστά σαφές πότε τελείωσε το βίντεο. Αυτό γίνεται με την απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ του τέλους και της αρχής του βίντεο.”

Ακατέργαστο περιεχόμενο βίντεο και BTS

Όλοι έχουμε μια συλλογική γοητεία με πραγματικούς ανθρώπους που κάνουν αληθινά πράγματα. Εμπνευσμένη από την επιθυμία για αυθεντικότητα – και παίζοντας στην αναζωπύρωση των DIY και των καλλιτεχνικών και χειροτεχνικών δραστηριοτήτων – αυτή η τάση προσφέρει ένα παράθυρο στις καθημερινές ρουτίνες, τα χόμπι και τις ασχολίες.

Επεκτείνεται επίσης στο περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια, το οποίο δίνει στους θεατές την ευκαιρία να κοιτάξουν πίσω από την κουρτίνα και να έχουν πρόσβαση σε όλες τις περιοχές – για παράδειγμα, μορφές όπως outtakes, bloopers και επιπλέον πλάνα που δεν έκαναν την επίσημη τελική κοπή. Βασικά, οτιδήποτε αποκαλύπτει τους ανθρώπους και τις διαδικασίες πίσω από την επωνυμία ή το περιεχόμενο.

Ένα πολύ περίπλοκο παράδειγμα αυτής της τάσης παρουσιάζει το αυτοσχέδιο γήπεδο με εμπόδια του YouTuber και δημιουργικού μηχανικού Mark Rober, όπου χαριτωμένα και ιδιόρρυθμα ζώα σκαρφαλώνουν σε σκάλες από σχοινί και τρέχουν μέσα από πλαστικές σήραγγες για να αρπάξουν τα

πολυπόθητα βελανίδια τους. Είναι διάσπαρτο με ένα soundtrack του Mission Impossible και πλάνα από δημοφιλείς ταινίες ληστείας για να προσθέσει μια αίσθηση περιπέτειας και μια κηλίδα κωμωδίας στο σκηνικό του πίσω κήπου.

Το βίντεο SEO μπαίνει στο Mainstream

Η βελτιστοποίηση του βίντεό σας ώστε να ευρετηριάζεται και να ταξινομείται στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά μόλις τώρα γίνεται μια βασική πρακτική. Καθώς οι επιχειρήσεις αρχίζουν να δίνουν όλο και μεγαλύτερη προσοχή στην οργανική δημιουργία κοινού βίντεο, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να βρεθεί εύκολα.

“Το SEO για βίντεο δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά στην πραγματικότητα μόλις τώρα πιάνει την επικρατούσα τάση, καθώς οι επιχειρήσεις αρχίζουν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην οργανική δημιουργία κοινού βίντεο”, λέει η Jen.

Από τη διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών έως τη βελτιστοποίηση τίτλων, περιγραφών και hashtags, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ βίντεο για να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.