TOP

Εύκολα βήματα για να σχεδιάσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο το 2022

VM

Κάθε μέρα που περνά, ο κόσμος του μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός. Οι επωνυμίες βρίσκονται σε αγώνα δρόμου για να εδραιώσουν τη σημασία τους μπροστά στο κοινό-στόχο. Σε μια τέτοια κατάσταση, το μάρκετινγκ που βασίζεται σε βίντεο είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επωνυμίες για να μεταφέρουν το μήνυμα τους. Με τα βίντεο, οι επωνυμίες μπορούν να εξατομικεύσουν το ταξίδι μάρκετινγκ και να αναπτύξουν μια απευθείας σύνδεση με τους πιθανούς πελάτες τους.

Ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι το εύρος του μάρκετινγκ βίντεο είναι ποικίλο. Αν οι επωνυμίες δεν καθορίσουν μια ξεκάθαρη στρατηγική, μπορεί να χαθούν στη φασαρία του ψηφιακού κόσμου. Για να αποφύγετε μια τέτοια κατάσταση, ακολουθούν δέκα χρονικά δοκιμασμένες συμβουλές για τη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο που θα είναι καλή στον ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο του 2022.

Εστιάστε στο Personal του Πελάτη σας

Σήμερα, το περιεχόμενο κατά παραγγελία έχει υπερισχύσει της τηλεόρασης και 6 στα 10 άτομα προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο στο διαδίκτυο αντί στην τηλεόραση. Ο λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι τα βίντεο προσφέρουν στον θεατή μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία προβολής. Ως επωνυμία, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτήν την τάση εστιάζοντας στην προσωπικότητα του αγοραστή σας.

Ξεκινήστε το ταξίδι σας οραματιζόμενος ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας. Παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, η εθνικότητα, ο τρόπος ζωής κ.λπ., θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε την προσωπικότητά τους. Μόλις έχετε μια σαφή εικόνα του ποιος είναι ο ιδανικός αγοραστής σας, θα είναι εύκολο για εσάς να αποφασίσετε τον τόνο του προϊόντος. Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε σενάριο, να κινηματογραφήσετε, να επεξεργαστείτε και να ανεβάσετε το βίντεο. Ωστόσο, όλο αυτό το διάστημα, να έχετε κατά νου τις προσδοκίες των πελατών σας.

Μεταφέρετε την εικόνα της επωνυμίας σας

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 64% των καταναλωτών αγοράζουν ένα προϊόν αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο της μάρκας. Έτσι, διατηρώντας τη συνέπεια σε όλα τα βίντεο που δημοσιεύετε, είναι πιθανό να κερδίσετε την εμπιστοσύνη της ομάδας-στόχου σας. Ως επωνυμία, βεβαιωθείτε ότι μεταφέρετε το σωστό μήνυμα από τα βίντεό σας.

Προσπαθήστε να ενσωματώσετε τα χρώματα της επωνυμίας σας, το λογότυπο ή το tagline στα διαφημιστικά σας βίντεο, καθώς ενισχύουν την εικόνα της επωνυμίας σας. Εάν ένα βίντεο εισάγει μια αλλαγή στην επωνυμία (αλλαγή λογότυπου ή εορταστική επωνυμία), βεβαιωθείτε ότι προωθείται από κοινού σε πολλές πλατφόρμες. Με αυτόν τον τρόπο, οι ακόλουθοί σας θα είναι συντονισμένοι με όλες τις ενημερώσεις επωνυμίας σας.

Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα περιεχομένου βίντεο

Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επομένως, κρατήστε ένα πρόγραμμα για τη δημοσίευση βίντεο. Θυμηθείτε, η δημιουργία ενός βίντεο απαιτεί περισσότερο χρόνο και προσπάθεια από τη σύνταξη ενός ιστολογίου ή την επεξεργασία μιας εικόνας. Επομένως, σχεδιάστε το πρόγραμμά σας λαμβάνοντας υπόψη τη διαθεσιμότητα των πόρων και άλλα τέτοια ζητήματα.

Αφού έχετε ένα βασικό πρόγραμμα, φροντίστε να το τηρήσετε. Για απλότητα, έχετε έναν ρεαλιστικό στόχο και βεβαιωθείτε ότι είστε μπροστά από το χρονοδιάγραμμά σας κατά ένα ή δύο βίντεο. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα κι αν προκύψει κάποια επείγουσα εργασία ή κάποια απρόβλεπτη κατάσταση, οι ακόλουθοί σας δεν θα χάσουν το περιεχόμενο του βίντεο. Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου βίντεο θα σας επιτρέψει να εξοικειωθείτε με την επωνυμία στο κοινό-στόχο σας.

Σχεδιάστε τον προϋπολογισμό σας

Ενώ οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν βίντεο δίνουν στις μικρότερες επωνυμίες έναν εκθεσιακό χώρο για να ανταγωνιστούν τις καθιερωμένες, το γεγονός παραμένει ότι η απλή δημιουργία ενός βίντεο δεν εγγυάται την επιτυχία. Τα βίντεο στο LinkedIn λαμβάνουν 24 φορές περισσότερα σχόλια και 7 φορές περισσότερες αντιδράσεις σε σύγκριση με τις αναρτήσεις κειμένου. Ωστόσο, μια ματιά στα βίντεο στον ιστότοπο επαγγελματικής δικτύωσης θα αποκαλύψει ότι δεν τραβήχτηκαν ή επεξεργάστηκαν όλα με επαγγελματικά εργαλεία υψηλής τεχνολογίας.

Ως επωνυμία, εστιάστε στους στόχους μάρκετινγκ και στις προτιμήσεις του κοινού και, στη συνέχεια, προγραμματίστε τον προϋπολογισμό σας. Για παράδειγμα, ένα κατά κύριο λόγο φερέγγυο κοινό της μεσαίας τάξης θα απολάμβανε ένα βίντεο επωνυμίας που έχει έναν επηρεαστή του κλάδου. Από την άλλη πλευρά, μια επωνυμία της οποίας το κοινό-στόχος αποτελείται από εφήβους και μαθητές θα τα πήγαινε καλύτερα με τα διασκεδαστικά χρώματα.

Διαφοροποιήστε τα βίντεο σας

Σήμερα, το ένα τρίτο όλων των διαδικτυακών δραστηριοτήτων περιστρέφεται γύρω από την παρακολούθηση περιεχομένου βίντεο. Αυτή η τάση είχε ως αποτέλεσμα πολλά διαφημιστικά βίντεο και οι επωνυμίες πρέπει να διαφοροποιήσουν τις προσφορές βίντεο. Τα ηχογραφημένα βίντεο διαδικτυακού σεμιναρίου και οι επιδείξεις προϊόντων είναι μερικές από τις πιο δημοφιλείς μορφές βίντεο τον τελευταίο καιρό.

Μπορείτε επίσης να πειραματιστείτε με βίντεο με οδηγίες, βίντεο από τα παρασκήνια, βίντεο συνεντεύξεων και βίντεο μαρτυριών πελατών. Από το 2021, η δημοτικότητα των εκπαιδευτικών βίντεο και εκείνων που παρουσιάζουν συμβουλές και κόλπα αυξάνεται συνεχώς. Επομένως, λάβετε υπόψη αυτά στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο.

Σχεδιάστε τη δημοσίευση των γυρισμάτων και βίντεο

Η κατανάλωση βίντεο για κινητά αυξάνεται σχεδόν 100% κάθε χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μπορείτε να περιμένετε μια καλή απόδοση επένδυσης (ROI) στην προετοιμασία του βίντεο. Ξεκινήστε προσδιορίζοντας τον τύπο περιεχομένου βίντεο που θα δημιουργήσετε. Στη συνέχεια προτείνετε θέματα και περιγράμματα για το ίδιο. Έχετε ένα λεπτομερές σχέδιο για τη λήψη και την επεξεργασία της διαδρομής για να διασφαλίσετε ότι δεν θα αποθαρρύνεστε από τον στόχο.

Σχεδιάστε το μέσο δημοσίευσης πριν ξεκινήσετε την εγγραφή του βίντεο. Για παράδειγμα, η εγγραφή και η επεξεργασία των βίντεο σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το Facebook δίνουν στα βίντεο έναν αέρα αυθεντικότητας. Από την άλλη πλευρά, η επεξεργασία των βίντεο με ένα επαγγελματικό εργαλείο επεξεργασίας του δίνει υψηλότερη τελειότητα και σας κάνει να ξεχωρίζετε ως επαγγελματίας.

Βελτιστοποιήστε το βίντεο σας

Ένα άλλο ουσιαστικό βήμα για τη διασφάλιση της προβολής του περιεχομένου σας είναι η βελτιστοποίηση του βίντεο για τις μηχανές αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε εφαρμογή λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο του βίντεο σας. Χρησιμοποιήστε τέτοιες λέξεις-κλειδιά στον τίτλο και την περιγραφή του βίντεο σας για μέγιστη ορατότητα.

Επιπλέον, περιορίστε τη διάρκεια του βίντεο σας μεταξύ 3 και 5 λεπτών για μέγιστες προβολές. Προτιμήστε τους υπότιτλους των βίντεο σας, έτσι ώστε η μηχανή αναζήτησης να αναγνωρίζει το περιεχόμενο βίντεο και να το εμφανίζει σε άτομα που αναζητούν παρόμοιο περιεχόμενο. Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος των θεατών βίντεο μεταδίδουν ροή στις κινητές συσκευές τους, μπορεί να θέλετε να τραβήξετε το βίντεο σε κατακόρυφη λειτουργία.

Εάν υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που αναμένετε από τους θεατές σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα CTA στο τέλος του βίντεο. Υπάρχουν πολλά εργαλεία εισαγωγής και εξωστρέφειας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιστοποιήσετε τα βίντεο σας για μέγιστους θεατές. Ένας δημιουργός εισαγωγής σάς βοηθά να διασφαλίσετε ότι ο θεατής είναι κολλημένος στο βίντεο και δεν το εγκαταλείπει στη μέση.

Μην αγνοείτε τα ηχητικά εφέ

Τα βίντεο έχουν καλύτερα ποσοστά αφοσίωσης επειδή είναι ελκυστικά τόσο οπτικά όσο και ακουστικά. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι επεξεργαστές βίντεο είναι ότι αγνοούν τον ήχο. Στην ανταγωνιστική σκηνή μάρκετινγκ του 2022, αυτό είναι κάτι που δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά.

Εστιάστε στη μίξη και την αφήγηση ήχου, ώστε να τελειοποιήσετε τα εφέ foley, τα επίπεδα ήχου, την ένταση της αφήγησης και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες. Θα εκπλαγείτε πώς ένα απλό επίπεδο ήχου περιβάλλοντος σε μια ήσυχη σκηνή μπορεί να αλλάξει τη συνολική απήχηση του βίντεο.

Δώστε προτεραιότητα στο κανάλι διανομής περιεχομένου βίντεο

Μόλις έχετε έτοιμο το περιεχόμενο βίντεο, το επόμενο βήμα είναι να κάνετε το κοινό-στόχο σας να το παρακολουθήσει. Ξεκινήστε δημοσιεύοντας το βίντεο σε δημοφιλή κανάλια διανομής βίντεο όπως το YouTube και το Vimeo. Κατά την ανάρτηση στο YouTube, είναι καλή ιδέα να το κάνετε από τον επαγγελματικό σας λογαριασμό.

Ανάλογα με το βίντεο, μπορείτε επίσης να το δημοσιεύσετε στο blog ή τον ιστότοπό σας. Εάν έχετε μια μαρτυρία βίντεο, προσπαθήστε να τη δημοσιεύσετε στην ενότητα “Κριτικές πελατών” του ιστότοπού σας. Ομοίως, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο στο οποίο μιλάτε για το ταξίδι της επωνυμίας σας και να το δημοσιεύσετε στην ενότητα «Σχετικά» του ιστότοπού σας.

Μια ματιά στα στατιστικά μάρκετινγκ βίντεο αποκαλύπτει ότι τα email με τη λέξη «βίντεο» στη γραμμή θέματος είναι 7 φορές πιο πιθανό να διαβαστούν από άλλα. Έτσι, μοιραστείτε διαφημιστικά βίντεο μέσω ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για υψηλότερα ποσοστά κλικ. Επίσης, μοιραστείτε συνδέσμους προς τα διαφημιστικά σας βίντεο σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελικές σκέψεις

Η παραπάνω προσέγγιση βήμα προς βήμα για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να φέρετε το προϊόν σας στο προσκήνιο και να αυξήσετε την απήχηση του στο κοινό-στόχο σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο εύκολο για εσάς να τους πείσετε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.