TOP

Ιδέες μάρκετινγκ βίντεο: τρόποι για να προωθήσετε περιεχόμενο βίντεο

VM

Η δημιουργία ενός όμορφου επιχειρηματικού βίντεο απαιτεί ταλέντο, χρόνο και πόρους. Είτε παράγετε το βίντεό σας εσωτερικά είτε με εξωτερική ομάδα, η διαδικασία μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι μετά από όλο το αίμα, τον ιδρώτα και τα δάκρυα για την παραγωγή ενός εκπληκτικού τελικού προϊόντος, ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ συχνά παραβλέπεται… η στρατηγική προώθησης.

Ίσως, να έχετε καταφέρει να προωθήσετε το περιεχόμενο του ιστολογίου σας – αλλά το περιεχόμενο βίντεο μάρκετινγκ είναι ένα εντελώς νέο θηρίο. Όμως γνωρίζουμε ότι το περιεχόμενο βίντεο έχει απίστευτη απήχηση στο κοινό. Η συμπερίληψη ενός βίντεο στη σελίδα προορισμού σας μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές κατά 80%! Επομένως, αξίζει τον κόπο ο χρόνος, αλλά πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να οδηγήσετε τους ανθρώπους να βρουν, να παίξουν και να παρακολουθήσουν το βίντεό σας.

Βελτιστοποιήστε τη μικρογραφία του βίντεό σας με ένα χαμόγελο

Η μικρογραφία του βίντεο είναι μακράν το πιο σημαντικό στοιχείο που οδηγεί τον επισκέπτη να παίξει ή να μην παίξει το βίντεό σας. Η πραγματικότητα είναι ότι κρίνουμε τα βιβλία από το εξώφυλλό τους, γι’ αυτό πρέπει να ντύνετε το βίντεό σας για την περίσταση δίνοντάς του μια συναρπαστική, άξια αναπαραγωγής εικόνα μικρογραφίας.

Ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες παίζουν το βίντεό σας είναι χρησιμοποιώντας μια εικόνα ενός χαμογελαστού ανθρώπου που κάνει άμεση επαφή με τα μάτια. Γιατί; Οι άνθρωποι σχετίζονται με άλλους ανθρώπους. Θα προτιμούσατε να ανοίξετε ένα βιβλίο με ένα σωρό βαρετό κείμενο στο εξώφυλλο ή ένα με μια εικόνα του πρίγκιπα Γουίλιαμ να χαμογελά στην κάμερα; Το τελευταίο είναι πιο συναρπαστικό και η ίδια θεωρία ισχύει για τις μικρογραφίες βίντεο.

«Το χαμόγελο είναι η εξωτερική εκδήλωση της ευτυχίας και χρησιμεύει για να αρχίσει να μας συνδέει με τους άλλους», λέει ο Δρ Άντριαν Φέρνχαμ, οργανωτικός και εφαρμοσμένος ψυχολόγος.

Χαμογελάστε λοιπόν στη μικρογραφία του βίντεό σας και πιθανότατα θα δείτε πολύ μεγαλύτερο αριθμό αναπαραγωγών.

Εκτελέστε μια καμπάνια βίντεο στο Facebook ή στο Twitter

Τι καλύτερος τρόπος να οδηγήσετε τους ανθρώπους στο βίντεό σας από το να προσφέρετε κάτι δωρεάν; Το καλύτερο μέρος για να το κάνετε αυτό είναι στα κοινωνικά δίκτυα όπου οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να μοιραστούν και να διαδώσουν τη λέξη για το δώρο σας, οδηγώντας με τη σειρά τους περισσότερα άτομα στη σελίδα προορισμού σας και τελικά οδηγώντας περισσότερους ανθρώπους να παίξουν το βίντεό σας.

Προσθέστε κουμπιά κοινής χρήσης στο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο

Όλοι γνωρίζουμε καλά πόσο ισχυρά είναι τα social media. Στην πραγματικότητα, πιθανότατα ξεκινάτε και τελειώνετε τη μέρα σας στο SnapChat, το Instagram, το Facebook ή το Twitter. Μπορεί να είναι λυπηρό, αλλά είναι αλήθεια, γι’ αυτό πρέπει να διασφαλίσετε ότι το βίντεό σας μπορεί να κοινοποιηθεί εύκολα σε αυτές τις πλατφόρμες.

Συνδυάστε το βίντεο με τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Το βίντεο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ταιριάζουν στον παράδεισο του μάρκετινγκ. Η προσθήκη απλώς της λέξης «βίντεο» στη γραμμή θέματος του email αυξάνει τα ποσοστά ανοίγματος κατά 19%, τα ποσοστά κλικ προς αριθμό εμφανίσεων κατά 65% και μειώνει τους διαγραφείς κατά 26%, σύμφωνα με την Animoto.

Η προσθήκη μιας μικρογραφίας βίντεο στο email σας ενισχύει επίσης την αφοσίωση αυτού του email.

Ας υποθέσουμε ότι ένας από τους δυνητικούς πελάτες σας προβάλλει το 75% ενός βίντεο επίδειξης προϊόντος στον ιστότοπό σας, θα μπορούσατε στη συνέχεια να ρυθμίσετε μια ροή εργασίας για να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτό το άτομο ή να ειδοποιήσετε έναν εκπρόσωπο πωλήσεων για να καλέσει αυτό το άτομο.

Βάλτε μερικά χρήματα πίσω από την προώθηση του βίντεό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Tώρα ήρθε η ώρα να αφαιρέσετε τα τέταρτα από το κάτω μέρος του το σακίδιό σας και βάλτε μερικά μετρητά πίσω από τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο.

Στην πραγματικότητα δεν θα σας κοστίσει ούτε ένα χέρι και ένα πόδι για να προωθήσετε το βίντεό σας σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, και αν δώσετε προσοχή στο κοινό και τις ρυθμίσεις της καμπάνιας, θα μπορούσατε να εκτελέσετε μια πολύ επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια και να οδηγήσετε τα σωστά άτομα στο περιεχόμενό σας , αποδίδοντας μια ευχάριστη απόδοση επένδυσης (ROI).

Μοιραστείτε το βίντεό σας σε διαδικτυακές κοινότητες

Είτε πρόκειται για συνομιλία στο Twitter, ομάδα LinkedIn, Reddit ή μια δημοφιλή διαδικτυακή κοινότητα που δημιουργήθηκε στον κλάδο σας, θα πρέπει να συμμετέχετε ενεργά σε αυτούς τους τομείς και να διαδίδετε το περιεχόμενο βίντεο όταν είναι σχετικό. Ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε για μια εταιρεία εισερχόμενου μάρκετινγκ και συμμετέχετε σε μια συζήτηση όπου πολλά άτομα φαίνεται να δυσκολεύονται με τις εισερχόμενες προσπάθειές τους. Μοιραστείτε το επεξηγηματικό βίντεο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους και να δείξετε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε με έναν πραγματικά ελκυστικό τρόπο.