TOP

Καινοτόμες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022

VM

Τα βίντεο γίνονται γρήγορα η κορυφαία μορφή ψηφιακού περιεχομένου για όλα τα είδη επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτήν τη στιγμή, οι εταιρείες χρησιμοποιούν μορφές βίντεο για να δημιουργήσουν νέο περιεχόμενο που σχετίζεται με τις επωνυμίες τους, να λανσάρουν νέα προϊόντα ή να παραμείνουν σε επαφή με το κοινό τους.

Αν και υπήρχαν τάσεις μάρκετινγκ βίντεο τα προηγούμενα χρόνια, η πιο πρόσφατη ανάλυση τάσεων δείχνει ότι το μάρκετινγκ βίντεο δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του το 2022. Όταν γίνουν σωστά, τα βίντεο μπορούν να βοηθήσουν τους κατόχους ηλεκτρονικού εμπορίου να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη και μακροπρόθεσμες σχέσεις με το κοινό τους, να προσελκύσουν νέους πελάτες , και να δημιουργήσουν μια σταθερή βάση για την αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 83% των επαγγελματιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν περιεχόμενο βίντεο ισχυρίζονται ότι αυτή η μορφή τους βοήθησε να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα βίντεο θα γίνουν η τάση μάρκετινγκ του 2022. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, εδώ είναι οι 5 κορυφαίες καινοτόμες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022.

Διαφήμιση βίντεο σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μιας μάρκας. Ουσιαστικά, εάν μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θέλει να αυξήσει την προβολή της και να πετύχει, είναι σχεδόν αδύνατο να το πετύχει αυτό χωρίς παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, η πρώτη και η πιο κρίσιμη τάση βίντεο για το 2022 είναι η διαφήμιση βίντεο μέσω των social media.

Τα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνουν τους νέους χρήστες να ακολουθούν επωνυμίες και να εξερευνούν τα προϊόντα τους και συμβάλλουν επίσης στην ενίσχυση του SEO. Επιπλέον, βοηθούν στην αλληλεπίδραση με πιστούς πελάτες, καθώς επιτρέπουν στις επωνυμίες να επικοινωνούν με τους ακόλουθούς τους και να τους ενημερώνουν για νέα προϊόντα άνετα και με ενδιαφέρον.

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης συχνά λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς με βάση αυτό που συναντούν στο διαδίκτυο. Επομένως, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις πρέπει να τραβούν την προσοχή και να παρακινούν τους χρήστες να ξοδεύουν τα χρήματά τους στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους αντί να επιλέγουν άλλες εταιρείες.

Οι τάσεις βίντεο κάνουν ακριβώς αυτό. Οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν σχεδόν οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ που περιλαμβάνει μορφή βίντεο, χάρη στην ευελιξία και την απεριόριστη δημιουργικότητά τους. Εξαιτίας αυτού, είναι λογικό να επενδύουμε μόνο σε διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα βίντεο βοηθούν στο φωνητικό SEO, καθώς βοηθοί φωνής όπως η Alexa προτείνουν πόρους βίντεο για ορισμένα ερωτήματα όπου το περιεχόμενο βίντεο έχει μεγαλύτερη συνάφεια σε σύγκριση με περιεχόμενο κειμένου, όπως ερωτήματα σχετικά με συνταγές.

Διαδραστικά βίντεο που δημιουργούν περισσότερες πωλήσεις

Καθώς η ανάλυση όγκου δείχνει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ συνεχίζουν να αναπτύσσονται με μεγάλη εστίαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια άλλη τάση βίντεο που συνεχίζει να προσφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα έχει εμφανιστεί στην αγορά. Είτε σχεδιάζετε μια νέα κυκλοφορία προϊόντος είτε θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, τα διαδραστικά βίντεο είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για να το κάνετε.

Ενώ πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν προϊόντα ή υπηρεσίες, τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος αυτής της διαδικασίας.

Τα άτομα ακολουθούν τους φίλους τους, τα μέλη της οικογένειάς τους και άλλες προσωπικότητες με επιρροή στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, μερικές φορές είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιήσετε αυτά τα κανάλια για να βρείτε γρήγορα αυτό που αναζητούν ή να λάβετε ακριβείς προτάσεις και προτάσεις με βάση τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο.

Οι διαδικτυακές επωνυμίες που γνωρίζουν τη σημασία της μορφής βίντεο στο ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζουν ήδη βίντεο με δυνατότητα αγοράς ως ουσιαστικό μέρος των καμπανιών μάρκετινγκ και για καλό λόγο.

Τα διαδραστικά βίντεο συνήθως περιέχουν αναδυόμενο κείμενο με δυνατότητα κλικ που οδηγεί τον θεατή στα στοιχεία που διαφημίζονται στο βίντεο. Οι επιχειρήσεις μπορούν να εφαρμόσουν αυτά τα βίντεο αγορών για να μετατρέψουν τους θεατές γρήγορα και εύκολα και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Δεδομένου ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται καν να εγκαταλείψουν την εφαρμογή για να αγοράσουν κάτι στο διαδίκτυο, τα διαδραστικά βίντεο εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και γρήγορη εμπειρία αγορών.

Καθηλωτικές εμπειρίες βίντεο 360 μοιρών

Τα τυπικά βίντεο και εικόνες συχνά δεν αδικούν τα προϊόντα και αυτό είναι κάτι που παρατηρούν όλο και περισσότερες εταιρείες. Φυσικά, το βίντεο είναι η πιο προηγμένη μέθοδος προβολής και παρουσίασης προϊόντων που προσφέρει μια επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, δεν έχει την προσωπική οπτική που θα μπορούσαν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μόνο όταν επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα.

Ωστόσο, με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, αυτό μπορεί επίσης να αλλάξει.

Τα βίντεο 360 μοιρών επιτρέπουν στους πελάτες να βουτήξουν σε μια εντελώς νέα και καθηλωτική εμπειρία εξερευνώντας και εξετάζοντας κάθε χαρακτηριστικό ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Είτε μια εταιρεία πουλά ρούχα, παπούτσια ή ακίνητα, τα βίντεο 360 μοιρών εξοπλίζουν τους πελάτες με όλα όσα χρειάζονται για να γνωρίσουν πλήρως ένα προϊόν.

Αυτή η νέα οπτική εμπειρία θολώνει τα όρια μεταξύ του εκτός σύνδεσης και του διαδικτυακού κόσμου, καθώς επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν εικονικά ένα προϊόν προτού αποφασίσουν αν θα το αγοράσουν ή όχι.

Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, όχι μόνο οι επωνυμίες μπορούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους με πιο ρεαλιστικό τρόπο, αλλά μπορούν επίσης να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό. Συγκεκριμένα, οι εμπειρίες βίντεο 360 μοιρών είναι πολύ πιο συναρπαστικές από άλλες μορφές βίντεο και οι πελάτες θα επιλέγουν πάντα μια επωνυμία που τους προσφέρει καλύτερη εμπειρία αγορών.

Σύντομα και εύχρηστα βίντεο

Οι άνθρωποι σήμερα κάνουν ταραχώδεις και αγχωτικές ζωές προσπαθώντας να κάνουν ταχυδακτυλουργίες μεταξύ οικογένειας, φίλων, εργασίας, υγείας και προσωπικών χόμπι. Επομένως, η ιδέα των επωνυμιών ηλεκτρονικού εμπορίου να κυκλοφορούν χρονοβόρο περιεχόμενο μάρκετινγκ που ελπίζουν ότι οι άνθρωποι θα παρακολουθήσουν είναι απλώς παράλογη.

Σύμφωνα με αναφορές ανάλυσης όγκου, οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου παραλείπουν βίντεο που υπερβαίνουν τα λίγα λεπτά, καθώς αυτό το χρονικό πλαίσιο είναι απλώς πολύ μεγάλο για να το χάσουν.

Ωστόσο, το κλειδί για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου είναι να παρακινήσετε ακόμη και τους πιο πολυάσχολους καταναλωτές να παρακολουθήσουν τα βίντεό σας. Η λύση είναι να αναπτύξετε σύντομο και εύκολο στην κατανάλωση περιεχόμενο που τραβάει περισσότερες προβολές και προσοχή από το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο, θα στοχεύσετε όλους τους πιθανούς καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων των πολυάσχολων.

Αν και η εύρεση μιας μεθόδου για την ενσωμάτωση όλων των κρίσιμων πληροφοριών που θέλετε να μοιραστείτε σε ένα σύντομο και συναρπαστικό βίντεο δεν είναι εύκολη, εξασφαλίζει πράγματι μια καθηλωτική και συναρπαστική παρουσίαση των προϊόντων σας. Αυτά τα σύντομα βίντεο θα μπορούσαν να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας παρέχοντάς του αποσπάσματα από τα παρασκήνια, εκμάθηση, κριτικές, συμβουλές και πολλά άλλα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν διαδικτυακό κατασκευαστή βίντεο για να δημιουργήσετε εκπληκτικά βίντεο που αυξάνουν την αφοσίωση.

Αυθεντική και ακατέργαστη ζωντανή ροή βίντεο

Σύμφωνα με πολυάριθμες αναφορές ανάλυσης όγκου, υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου και των πελατών τους που ήταν πιο δύσκολο να καλυφθεί. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι σήμερα βρίσκονται πολύ αποκομμένοι από τις επωνυμίες που ακολουθούν καθώς συνεχίζουν να αναζητούν αυθεντικότητα, σύνδεση και εξατομίκευση από αυτές τις επιχειρήσεις.

Οι μέρες που οι καταναλωτές υποστήριζαν την εταιρική ορολογία και τις επίσημες συζητήσεις για τις πωλήσεις έχουν παρέλθει εδώ και καιρό. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν απλώς κατανοητές, συγγενείς και προσιτές μάρκες.

Με αυτά τα λόγια, δεν υπάρχει καλύτερη λύση από κάποια αυθεντική και ακατέργαστη ζωντανή ροή βίντεο. Αν και οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθούν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, ασχολούνται με το αν το περιεχόμενο που παρουσιάζεται είναι ζωντανό. Αυτό τους επιτρέπει να γίνουν μέρος της εκδήλωσης και να παρακολουθούν τις δραστηριότητες σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό οδηγεί τελικά στο να αισθάνονται οι καταναλωτές συνδεδεμένοι με μια επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα ζωντανά

βίντεο για να εμφανίσουν προεπισκοπήσεις νέων προϊόντων, να αφηγηθούν ιστορίες, να φιλοξενήσουν ζωντανές ερωτήσεις και απαντήσεις και να προβάλουν διάφορα παρασκηνιακά περιεχόμενο που δεν ήταν διαθέσιμο στο κοινό στο παρελθόν.

Η ζωντανή ροή βίντεο αυξάνει την παρουσία της επωνυμίας ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη των θεατών.

Η κατώτατη γραμμή

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα βίντεο θα γίνουν η κορυφαία τάση στον κλάδο του μάρκετινγκ το 2022 και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν τα επόμενα χρόνια. Με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις και προόδους βίντεο, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ήδη διάφορα εργαλεία για να επιλέξουν για τις καμπάνιες τους.

Ωστόσο, αυτές οι κορυφαίες καινοτόμες τάσεις πιθανότατα θα σηματοδοτήσουν το 2022 και είναι ακριβώς η κατάλληλη στιγμή για να ενσωματώσετε μερικά από τα αγαπημένα σας στη φετινή καμπάνια μάρκετινγκ.