TOP

Κορυφαίες ιδέες μάρκετινγκ βίντεο για το 2022

VM

Το μάρκετινγκ βίντεο θα πρέπει να αποτελεί σημαντικό μέρος του σχεδίου μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας το 2022. Το μάρκετινγκ βίντεο είναι ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν στους καταναλωτές τους. Αυτός είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να ξεχωρίσετε από το πλήθος και τα καλά εκτελεσμένα βίντεο μπορούν να διευκολύνουν να πείσετε τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή να επενδύσουν στις υπηρεσίες σας.

Η λήψη των κατάλληλων ιδεών μάρκετινγκ βίντεο για τις ανάγκες της επιχείρησής σας είναι απλή όταν έχετε έναν οδηγό για να εργαστείτε. Θα διαπιστώσετε ότι το μάρκετινγκ βίντεο δεν χρειάζεται να είναι μυστηριώδες εάν έχετε τα κατάλληλα εργαλεία για να εργαστείτε για να δημιουργήσετε σωστά το περιεχόμενό σας την πρώτη φορά. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν τα δικά τους μοναδικά και ειδικά στυλ βίντεο που αποδίδουν καλύτερα και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον οδηγό για να σας βοηθήσει να βρείτε τον σωστό συνδυασμό ιδεών περιεχομένου βίντεο μάρκετινγκ για τις μοναδικές σας ανάγκες.

Τα διαδραστικά βίντεο είναι μια αυξανόμενη τάση

Αυτές είναι οι πιο πρόσφατες τάσεις στην προβολή βίντεο για επωνυμίες το 2022. Τα διαδραστικά βίντεο επιτρέπουν στους θεατές να αλληλεπιδρούν με συνδέσμους και περιεχόμενο που μοιράζονται κατά τη διάρκεια του βίντεο και μπορούν επίσης να προσφέρουν ζωντανούς συνδέσμους που θα οδηγήσουν την επισκεψιμότητα σε σελίδες στις οποίες θέλετε να έχουν πρόσβαση οι χρήστες. Μπορείτε να ρυθμίσετε αυτά τα βίντεο με ευκολία αυτές τις μέρες. Μπορούν να προσφέρουν στους θεατές του βίντεο την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δημοσκοπήσεις, να απαντήσουν σε ερωτήσεις ή ακόμα και να αλληλεπιδράσουν με μοναδικά στοιχεία του βίντεο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτού του είδους τα βίντεο για να οδηγήσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας ή σε σελίδες προορισμού για να κάνουν αγορές ή να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας.

Τα διαδραστικά βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε μια συναρπαστική και προσωπική εμπειρία. Αυτό δεν είναι τόσο εύκολο να δοθεί στους καταναλωτές με ενημερωτικά βίντεο ή βίντεο διαφημιστικού στυλ. Τα διαδραστικά βίντεο θα γίνονται όλο και περισσότερο ο κανόνας τα επόμενα χρόνια.

Βίντεο τύπου TikTok

Τα αποσπάσματα βίντεο που προσφέρουν πληροφορίες με διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο είναι όλο και πιο συνηθισμένα στις μέρες μας για χρήση μάρκετινγκ. Το TikTok είναι ένα τέλειο παράδειγμα πλατφόρμας που προσφέρει αποσπάσματα χρήσιμων πληροφοριών με διασκεδαστικό ή ακόμα και ανόητο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή έχει ληφθεί περισσότερες από 3 δισεκατομμύρια φορές μόνο το 2020! Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποκτήσουν μια ιδέα για το πνεύμα της επωνυμίας σας καθώς και για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Το TikTok είναι ολοένα και πιο δημοφιλές και υπάρχουν πολλές άλλες πλατφόρμες όπως αυτή που αναπτύσσονται γρήγορα. Αυτές οι πλατφόρμες δεν προορίζονται τεχνικά για χρήση για διαφήμιση, αλλά είναι ιδανικές για τις ανάγκες αφοσίωσης της επωνυμίας σας. Αυτά τα βίντεο μπορούν επίσης να

σας προσφέρουν την ευκαιρία να δείξετε τη λειτουργία των αντικειμένων σας σε σύντομα μικρά τμήματα βίντεο που θα τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων.

Τα βίντεο που βασίζονται στην αφήγηση είναι ελκυστικά εργαλεία μάρκετινγκ

Οι άνθρωποι ασχολούνται αυτόματα με ιστορίες. Προσφέροντας στους ανθρώπους μια ιστορία που συνεχίζεται από το ένα ενημερωτικό βίντεο στο άλλο, θα κρατήσει τους ανθρώπους να αφοσιωθούν στην επωνυμία σας και θα επιστρέψουν για περισσότερα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τι είναι η επωνυμία σας, χωρίς να κάνετε όλη την προβολή σας ειδικά για τις πωλήσεις.

Το να είστε σε θέση να απευθύνετε στους καταναλωτές σας που λέει τα πάντα για την επωνυμία σας χωρίς να φαίνεται σαν μια πιεστική διαφήμιση είναι μεγάλη βοήθεια. Οι καταναλωτές εκτιμούν ότι μιλούν για την επωνυμία σας χωρίς να αναγκάζονται να παρακολουθούν ατελείωτα βίντεο με σκληρές πωλήσεις που τους παρακαλούν να αγοράσουν ή να επενδύσουν στην εταιρεία σας. Αυτή γίνεται μια ολοένα και πιο κοινή μέθοδος προσέγγισης πελατών. Και το 2022, θα θελήσετε να εφαρμόσετε αυτό το στυλ βίντεο στα σχέδιά σας μάρκετινγκ.

Βίντεο μεγάλης μορφής

Τα μεγαλύτερα βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στους υπεύθυνους μάρκετινγκ και στις ομάδες μάρκετινγκ. Μπορείτε να δείξετε πολλά για την επωνυμία σας σε αυτά τα βίντεο. Οι καταναλωτές σας θα γίνουν φίλοι με εσάς και την επωνυμία σας αντί να αλληλεπιδρούν για λίγο μαζί σας απλώς για να αγοράσουν κάτι. Μεγαλύτερα βίντεο θα σας επιτρέψουν να ενημερώσετε τους καταναλωτές, να τους μιλήσετε για την επωνυμία σας και να μοιραστείτε ιδέες και οφέλη μαζί τους.

Εάν ανησυχείτε για τη δημιουργία αυτού του είδους βίντεο, μπορείτε πάντα να προσλάβετε εύκολα τα ταλέντα ενός ειδικού παραγωγής βίντεο. Το να ξοδέψετε λίγα χρήματα σε αυτού του είδους τα βίντεο μπορεί να αξίζει τον κόπο όταν βλέπετε τα οφέλη που είναι διαθέσιμα από τη δημιουργία αυτού του είδους προβολής. Αυτά τα βίντεο δημιουργούν αφοσίωση πολύ εύκολα και μπορούν να κατατάσσονται υψηλότερα από τα βίντεο ανταγωνιστών όταν χρησιμοποιούνται για μέρος της βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας.

Εκπαιδευτικές ιδέες βίντεο για μάρκετινγκ

Οι καταναλωτές εκτιμούν τις επωνυμίες που επενδύουν σε αυτές. Εάν είστε διατεθειμένοι να αφιερώσετε χρόνο για να δείξετε στους καταναλωτές αξία, θα είναι πιο πιθανό να επενδύσουν στην επωνυμία σας. Η συνεργασία με τους καταναλωτές σας για να τους διδάξετε για τον κλάδο σας και να τους βοηθήσετε να γίνουν μορφωμένοι καταναλωτές είναι ένας πολύ καλός τρόπος να επενδύσετε σε αυτούς, ώστε να επενδύσουν σε εσάς. Μπορείτε επίσης να δείξετε πολλά για το ήθος και τις αξίες της επωνυμίας σας μέσω αυτών των βίντεο.

Οι καταναλωτές που αισθάνονται ότι ασχολούνται με μια επωνυμία θα είναι πιο πιθανό να αγοράζουν με συνέπεια από αυτήν τη μάρκα. Τα σεμινάρια και τα εκπαιδευτικά βίντεο μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αισθάνονται εύκολα συνδεδεμένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τα εκπαιδευτικά βίντεο χρειάζονται λίγο χρόνο για να συνταχθούν, αλλά θα προσφέρουν μεγάλα αποτελέσματα για την επωνυμία σας για πολύ καιρό στο μέλλον.

Βίντεο ζωντανής ιστορίας για την προώθηση της επωνυμίας σας

Το να είστε πρόθυμοι να βάλετε τον εαυτό σας εκεί έξω και να δημιουργήσετε ζωντανό περιεχόμενο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με άτομα που μπορεί να θέλουν να επενδύσουν στην επωνυμία σας. Τα ζωντανά βίντεο είναι αυθεντικά και άμεσα και αισθάνονται σαν να αλληλεπιδρούν απευθείας με τους καταναλωτές. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντικαταστήσετε τα vibes από πρόσωπο με πρόσωπο επαφή. Επί του παρόντος, οι επωνυμίες αγωνίζονται να προσφέρουν αυτή τη σύνδεση στους καταναλωτές αυτές τις μέρες τώρα που τα καταστήματα με τούβλα και κονιάματα είναι λιγότερο συνηθισμένα.

Μπορούν να δημιουργηθούν ζωντανά βίντεο για οποιοδήποτε θέμα. Κινηματογραφήστε οτιδήποτε, από την αποσυσκευασία νέων αντικειμένων που έχουν έρθει στο κατάστημά σας, έως την προσφορά ενός γρήγορου οδηγού χωρίς περιστροφές. Αναδείξτε τη δική σας προσωπικότητα καθώς και τις προσωπικότητες του προσωπικού σας. Δώστε τους μια ματιά στη ροή εργασιών που καθοδηγεί τις προσπάθειές σας να δημιουργήσετε μακροχρόνιους δεσμούς με καταναλωτές που μπορεί να μην έχουν γνωρίσει ακόμα την επωνυμία σας.

Vlogging για να συνδέσετε τους καταναλωτές με την επωνυμία σας

Αν και αυτή είναι μια μεγαλύτερη δέσμευση από ό,τι θέλουν να αναλάβουν ορισμένες επωνυμίες, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κάνετε vlogging ως μέρος της προβολής βίντεο μάρκετινγκ που θα κάνετε το 2022. Μπορείτε να δείξετε τόσα πολλά με ένα vlog. Η προσέγγισή σας σε αυτήν τη μορφή θα συνδεθεί με τους καταναλωτές σε βαθύτερο επίπεδο από τα απλά διαφημιστικά βίντεο ή τα ενημερωτικά και επίπεδα βίντεο χωρίς αυτή την προσωπική επαφή. Εάν σχεδιάζετε κάτι νέο, φέρτε τους καταναλωτές σας μαζί στο ταξίδι της κατασκευής αυτού του αντικειμένου.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παρέχετε πρόσβαση στο vlogging στους πιθανούς καταναλωτές σας. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε οποιοδήποτε από αυτά ταιριάζει στους στόχους σας για το επιχειρηματικό σας σχέδιο μάρκετινγκ. Ίσως δεν νιώθετε άνετα μπροστά στην κάμερα. Επιλέξτε ένα μέλος της ομάδας που του αρέσει να συζητά για τέτοια πράγματα και αφήστε το να αναλάβει αυτήν την εργασία για εσάς. Το να έχετε ένα πρόσωπο συνδεδεμένο με την επωνυμία σας και να ταξιδεύετε τους καταναλωτές μαζί σας, μπορείτε να τους βοηθήσετε να δουν αμέσως την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

σεις σε αυτούς.