TOP

Λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο είναι πιο σημαντικό από ποτέ

VM

Είναι γνωστό ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε την επωνυμία σας και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.

Μια μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου που αποκτά μεγαλύτερη σημασία είναι το μάρκετινγκ βίντεο. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια έκθεση της Demand Metric, το 83 τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι το βίντεο είναι πιο σημαντικό από ποτέ.

Αυτό αντικατοπτρίζεται από τα στατιστικά του WYZOwl που δείχνουν ότι το 87 τοις εκατό των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ. Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά στο τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο, καθώς και θα σας δώσουμε μερικές εξαιρετικές ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο.

Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο είναι όταν οι επωνυμίες παράγουν περιεχόμενο βίντεο για να βελτιώσουν το προφίλ τους στο διαδίκτυο. Το βίντεο δημοσιεύεται συνήθως είτε στο YouTube είτε σε ένα κοινωνικό δίκτυο, αν και μπορεί επίσης να έχει τη μορφή διαδικτυακών σεμιναρίων, μαθημάτων, ζωντανού βίντεο ή αυτο-φιλοξενούμενου βίντεο.

Όταν γίνεται καλά, το βίντεο μπορεί να είναι ένας ισχυρός τρόπος για μια επωνυμία να διαδώσει το μήνυμα της με τρόπο που είναι εύκολα προσβάσιμο σε ένα μεγάλο κοινό. Λειτουργεί με στρατηγικές περιεχομένου B2C και B2B.

Το καλό με το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο είναι ότι γίνεται ευκολότερο και πιο εύκολο να το κάνετε αποτελεσματικά. Ο αριθμός των επιλογών που έχουν οι έμποροι σημαίνει ότι υπάρχει πραγματικά κάτι για κάθε επιχείρηση, ακόμη και για εκείνες που δεν διαθέτουν παραδοσιακές δεξιότητες εγγραφής ή επεξεργασίας βίντεο.

Τα βίντεο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εξηγήσετε το προϊόν σας

Το περιεχόμενο βίντεο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο όταν πρόκειται να βοηθήσει τους πιθανούς αγοραστές να μάθουν για ένα προϊόν. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον WYZOwl, το 94 τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι η χρήση περιεχομένου βίντεο έχει βοηθήσει στην αύξηση της κατανόησης από τους χρήστες ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Οι πελάτες θα αγοράσουν το προϊόν σας μόνο όταν καταλάβουν τι κάνει και πώς θα τους βοηθήσει. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το περιεχόμενο βίντεο είναι ένα τόσο καλό εργαλείο για αυτό, καθώς το οπτικό στοιχείο βοηθά τις επιχειρήσεις να εξηγήσουν με σαφήνεια πώς λειτουργούν τα πράγματα.

Τα βίντεο έχουν καλή απόδοση επένδυσης

Η απόδοση της επένδυσης σας από το βίντεο σας θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα, όπως το πόσο καλά έχετε οργανώσει τη στρατηγική περιεχομένου σας και την ποιότητα των βίντεo σας. Ωστόσο, το 83 τοις εκατό των ερωτηθέντων στην έρευνα του WYZOwl λένε ότι το βίντεο τους προσφέρει καλή απόδοση επένδυσης.

Μπορεί να θεωρείτε ότι το βίντεο είναι ακριβό και χρονοβόρο στην παραγωγή του. Αλλά υπάρχει άφθονη τεχνολογία εκεί έξω που καθιστά δυνατή τη δημιουργία καλού βίντεο γρήγορα και χωρίς μεγάλο προϋπολογισμό.

Όχι μόνο οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συσκευές εγγραφής βίντεο υψηλής ποιότητας στις τσέπες μας με τη μορφή smartphone, αλλά λύσεις λογισμικού όπως το VideoScribe και το Doodly διευκολύνουν τη δημιουργία συναρπαστικών επεξηγηματικών βίντεο με χαμηλό κόστος. Το να ξοδεύετε λιγότερα κατά την παραγωγή των βίντεo σας σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να αποκτήσετε θετική απόδοση επένδυσης (ROI).

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο με διάφορους τρόπους

  • Οι περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Snapchat, το Facebook, το Instagram και το YouTube σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε ιστορίες που εξαφανίζονται μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτά είναι υπέροχα επειδή μπορούν να δημιουργηθούν εξαιρετικά γρήγορα και φθηνά και μιλούν απευθείας στο κοινό σας. Για να είναι αποτελεσματικές οι ιστορίες, θα πρέπει να έχετε —ή να δημιουργείτε— κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το ζωντανό βίντεο έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με τους γίγαντες του κλάδου όπως το Facebook, το YouTube και το Twitch να προσφέρουν τρόπους στις επιχειρήσεις να μεταδίδουν ζωντανό περιεχόμενο. Το ζωντανό βίντεο μπορεί να είναι αποτελεσματικό. Το Facebook είπε ότι οι ζωντανές ροές έχουν έξι φορές περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τα κανονικά βίντεο.
  • Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το βίντεο για να αλληλεπιδράσετε απευθείας με τους πιθανούς πελάτες σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σχετικά με το προϊόν σας ή για να διδάξουν στο κοινό κάτι για τον κλάδο σας, καθιερώνοντας έτσι τον εαυτό σας ως αυθεντία. Λογισμικό όπως το GoToWebinar ή το Livestorm διευκολύνει τις επιχειρήσεις να διοργανώνουν (ή ακόμα και να αυτοματοποιούν) διαδικτυακά σεμινάρια. Ρίξτε μια ματιά σε ένα από τα διαδικτυακά σεμινάρια που δημιουργήσαμε στο Act! για το πώς να δημιουργήσετε σελίδες προορισμού για να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες από τον ιστότοπό σας.
  • Ένας άλλος καινοτόμος τρόπος χρήσης βίντεο είναι σε επίπεδο ένας προς έναν. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μπορούν να καταγράφουν και να στέλνουν γρήγορα μηνύματα για να παρακολουθούν αγορές ή ερωτήσεις. Αυτό μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη.

 

Οι άνθρωποι αγαπούν το βίντεο

Ακριβώς όπως η τεχνολογία διευκόλυνε τις επιχειρήσεις να καταγράφουν βίντεο, έτσι και οι άνθρωποι μπορούν να παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο. Υπάρχουν πολλά στατιστικά στοιχεία που δείχνουν αυτό το σημείο. Εδώ είναι μερικά από τα πιο συναρπαστικά:

1.Το 2017, το επίσημο ιστολόγιο του YouTube ανέφερε ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου YouTube κάθε μέρα.

2.Νωρίτερα φέτος, το Twitter αποκάλυψε ότι υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο στην πλατφόρμα του κάθε μέρα. Επιπλέον, τα tweets με βίντεο έχουν 10 φορές περισσότερη αφοσίωση από αυτά χωρίς.

3.Η Digiday λέει ότι το Facebook έχει πάνω από 8 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο την ημέρα. Είναι ενδιαφέρον ότι το 85 τοις εκατό από αυτά προβάλλονται χωρίς ήχο.

Εάν δεν δημιουργείτε βίντεο, κινδυνεύετε να χάσετε έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο.

Τα βίντεο είναι και για SEO

Η μεταφόρτωση βίντεο στο YouTube που στοχεύουν κοινούς όρους αναζήτησης μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να εμφανίσετε την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα του Google. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google περιλαμβάνει βίντεο YouTube στο επάνω μέρος της σελίδας για πολλούς όρους αναζήτησης.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα αυτού στην πράξη. Όταν αναζητάτε τους όρους “Πώς να επεξεργαστείτε βίντεο στο iPhone”, η Google εμφανίζει τρία βίντεο κάτω από το επιλεγμένο απόσπασμα και την ενότητα “Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης”, αλλά πάνω από τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Σε αυτήν την περίπτωση, από τα τρία αποτελέσματα, το ένα αφορά την εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο Filmora. Όποιος κάνει κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο θα μάθει πώς να επεξεργάζεται βίντεο στο iPhone του χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Filmora.

Εν Κατακλείδι

Το βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους εμπόρους να προσεγγίσουν κόσμο. Είναι πιο εύκολο από ποτέ για τις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας. Εάν δεν έχετε ήδη βίντεο ως μέρος της στρατηγικής περιεχομένου σας, τότε ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε να πειραματιστείτε με μερικά έργα.