TOP

Μυστικά για μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο

VM

Αν και το να γίνει viral δεν θα πρέπει ποτέ να είναι ο στόχος της καμπάνιας μάρκετινγκ βίντεο, ο ίδιος ο όρος φαινόταν να έχει απογειωθεί φέτος.

Έχουμε ακούσει πολλά στατιστικά όπως αυτά: 5 δισεκατομμύρια βίντεο παρακολουθούνται στο YouTube κάθε μέρα, 1200% περισσότερες κοινοποιήσεις δημιουργούνται από κοινωνικά βίντεο από ό,τι το κείμενο και οι εικόνες μαζί, τα βίντεο σε μια σελίδα προορισμού αυξάνουν τις μετατροπές κατά 80% και Το 80% των χρηστών θυμάται μια διαφήμιση βίντεο που έχουν δει στο διαδίκτυο τον περασμένο μήνα.

Λοιπόν, αν συμβαίνει αυτό, τότε μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα τις βέλτιστες πρακτικές για να διασφαλίσετε ότι οι καμπάνιες μάρκετινγκ βίντεο θα καταστρέψουν τους στόχους σας και θα προωθήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρακάτω αποκαλύπτουμε μερικές από τις αγαπημένες μας συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε συναρπαστικά, εμπνευσμένα και πρακτικά βίντεο στο διαδίκτυο.

Επικεντρώστε το βίντεο σας γύρω από την ιστορία, όχι την πώληση

Υπάρχει μια σωρεία ακαταστασίας πωλήσεων στο Διαδίκτυο που ενοχλεί ενεργά και απωθεί τους πελάτες σας. Μην αφήνετε την επωνυμία σας να είναι αυτός ο τύπος  αντ’ αυτού, το βίντεο σας θα πρέπει να επικεντρώνεται στην ιστορία και όχι στην πώληση. Θυμηθείτε: οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν για το μάρκετινγκ γραπτού περιεχομένου ισχύουν και για το μάρκετινγκ βίντεο – επικεντρωθείτε στην αξία που παρέχετε στους πελάτες σας.

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη συναισθηματική δύναμη του βίντεο προσελκύοντας τις ανάγκες και τις κρυφές επιθυμίες των καταναλωτών σας. Φοβάστε ότι θα χάσετε δυνητικούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο; Μπορείτε πάντα να τοποθετήσετε μια στρατηγική και σχετική παρότρυνση για δράση μαζί με μια παρακολουθούμενη διεύθυνση URL στο τέλος του βίντεο σας (απλώς βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει στη συνολική ιστορία σας).

Κάντε το βίντεο σας τα καλύτερα 10 δευτερόλεπτα ποτέ

Το ένα πέμπτο των θεατών σας θα απομακρύνει ένα κλικ από ένα βίντεο μέσα σε 10 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Σύντομο και επίκαιρο αυτό προτείνουν οι ειδικοί στα βίντεο. Η συμβουλή μας; Φτάστε αμέσως στην ουσία της ιστορίας και διαχειριστείτε τις προσδοκίες από την αρχή (μέσα στα πρώτα 5 έως 10 δευτερόλεπτα).

Προσπαθήστε να εξάψετε την περιέργεια του κοινού σας κάνοντας ερωτήσεις και χρησιμοποιώντας teaser για να τραβήξετε αμέσως την προσοχή του.

Το βίντεο σας θα πρέπει να μεταδίδει αμέσως την αξία του και να απαντά ότι “γιατί να το δω;” ερώτηση που θα απασχολήσει το κοινό σας. Πρέπει να το δουν γιατί θα τους κάνει να γελάσουν, γιατί θα τους εμπνεύσει να παίξουν ή γιατί θα τους διδάξει κάτι νέο;

Χρησιμοποιήστε το χιούμορ στο βίντεο σας. Σταματήστε να είστε τόσο βαρετοί!

Σύμφωνα με τον Tim Washer, Social Media Manager της Cisco «Συχνά στον εταιρικό κόσμο, οι άνθρωποι νευριάζουν με την κωμωδία και λένε ότι δεν ανήκει εδώ. Αλλά αν μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε ένα σημείο αποτελεσματικά και οικονομικά, γιατί δεν θα το δοκιμάσετε και να δείτε αν μπορείτε να το κάνετε να λειτουργήσει;»

Τι θέλει λοιπόν το κοινό σας; Θέλουν να γελάσουν, θέλουν να αισθάνονται φωτισμένοι, θέλουν να απομακρυνθούν από τα βαρετά τους 9 με 5 και να ξεχάσουν τις πραγματικότητες τους.

Αν γίνει καλά, μια επωνυμία μπορεί να αποκομίσει τα οφέλη από τη χρήση του χιούμορ στο περιεχόμενο βίντεο. Πάρτε το Snickers ως παράδειγμα.

«Η σύνταξη λεζάντας αναπτύσσει την ικανότητά σας «να μπείτε σε αυτό που ο John Cleese αποκαλεί ανοιχτή λειτουργία, όπου είστε παιχνιδιάρικοι και διασκεδαστικοί και χαλαροί και δεν ανησυχείτε», συνεχίζει ο Tim. «Όσο περισσότερο μπορείτε να μπείτε στην ανοιχτή λειτουργία, τόσο πιο συχνά θα βρίσκετε τον εαυτό σας να έρχεται με νέες ιδέες σε όλους τους τομείς της ζωής σας.

Το βασικό εδώ είναι να μην αισθάνεστε περιορισμένοι από ό,τι έχει προηγηθεί στον κλάδο σας και μην προσπαθήσετε να μιμηθείτε τον σκληρό τόνο και το χασμουρητό σενάριο του ανταγωνιστή σας. Ξεχωρίστε και πάρτε την ευκαιρία να είστε αστείοι.

Βελτιστοποιήστε το βίντεο σας για SEO – Προσθέστε το με ετικέτα

Υπάρχουν πολλές τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διασφαλίσετε ότι τα βίντεο σας θα βρεθούν ευκολότερα στις μηχανές αναζήτησης. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να εξαγάγετε τη μέγιστη αξία SEO από το βίντεο σας (προτού ανεβάσετε το βίντεο σας σε οποιονδήποτε ιστότοπο κοινής χρήσης) είναι να το φιλοξενήσετε στον δικό σας τομέα.

Είναι επίσης σημαντικό να ενεργοποιήσετε την ενσωμάτωση στο βίντεο σας, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την πιθανότητα λήψης εισερχόμενων συνδέσμων μάρκετινγκ. Α, και μην ξεχάσετε να επωφεληθείτε από τους χάρτες ιστότοπου βίντεο.

Όταν πρόκειται για βίντεο για SEO, οι περιγραφές είναι το παν. Γιατί; Λοιπόν, οι περιγραφές επιτρέπουν στις αράχνες αναζήτησης της Google να κατανοήσουν το βίντεο σας και να κατανοήσουν τι συνεπάγεται το περιεχόμενο.

Επομένως, βεβαιωθείτε ότι τα βίντεο σας έχουν ετικέτες με σχετικές λέξεις-κλειδιά και εξηγούνται πλήρως με σαφείς περιγραφές και μοναδικούς τίτλους. Λάβετε υπόψη αυτόν τον κανόνα: εάν έχει ένα πλαίσιο, έχει έναν σκοπό  η Google χρειάζεται να τον συμπληρώσετε για να σας βοηθήσει να κατατάξετε.

Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας με βίντεο και αποδείξτε τον εαυτό σας

Γνωρίζατε ότι το 65% του κοινού σας είναι οπτικοί μαθητές; Μία από τις πιο ισχυρές μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το μάρκετινγκ βίντεο είναι να εκπαιδεύσετε το κοινό σας. Και το σπουδαίο είναι ότι η εκπαίδευση έχει πολλές μορφές. Για παράδειγμα, μπορείτε να διδάξετε στους πελάτες σας πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να παρέχετε χρήσιμες συμβουλές για το πώς να το αξιοποιήσουν στο έπακρο. Ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο για να επιδείξετε τις γνώσεις σας στον κλάδο, να τοποθετήσετε την επωνυμία σας ως ηγέτη σκέψης, να προσθέσετε αξία στη ζωή των καταναλωτών σας και να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες στη διαδικασία.

Το βίντεο μπορεί επίσης να παρέχει κοινωνική απόδειξη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Κατά τη δημιουργία ιστοριών επιτυχίας βίντεο, εστιάστε στην ιστορία του πελάτη σας και στην επιτυχία που πέτυχε χρησιμοποιώντας το προϊόν/την υπηρεσία σας.