TOP

Ο Απόλυτος Οδηγός για το Βίντεο Μάρκετινγκ

VM

Οι επωνυμίες χρειάζονται μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο, αυτή η ιδέα δεν είναι καινούργια. Αυτό που έχει αλλάξει είναι το πόσο σημαντικό έχει γίνει το βίντεο σε κάθε πλατφόρμα και κανάλι.

Το βίντεο δεν είναι πλέον μόνο ένα μέρος του συνολικού σχεδίου μάρκετινγκ. Είναι κεντρικής σημασίας για τις προσπάθειες προσέγγισης και εκστρατείας σας … ειδικά για την κοινωνική σας στρατηγική.

Το βίντεο έχει κυριαρχήσει απόλυτα στα social. Η έρευνα δείχνει ότι τέσσερα από τα έξι κορυφαία κανάλια στα οποία οι παγκόσμιοι καταναλωτές παρακολουθούν βίντεο είναι κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Γιατί είναι σημαντικό? Εάν δεν δημιουργείτε βίντεο, πιθανότατα θα μείνετε πίσω.Για τα περισσότερα βίντεο, όσο πιο απλό και ακατέργαστο είναι, τόσο πιο αυθεντικό φαίνεται το περιεχόμενο… και αυτό είναι που έχει πραγματικά σημασία για το κοινό σας.

Πριν ξεκινήσετε τη μαγνητοσκόπηση, πρέπει πρώτα να προσδιορίσετε τον τύπο βίντεο(ων) που θέλετε να δημιουργήσετε. Ελέγξτε αυτή τη λίστα για να κατανοήσετε καλύτερα τις επιλογές σας.

Επίδειξη Βίντεο

Τα βίντεο επίδειξης δείχνουν πώς λειτουργεί το προϊόν σας  είτε οδηγεί τους θεατές σε μια ξενάγηση στο λογισμικό σας και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αποσυσκευασία και δοκιμή ενός φυσικού προϊόντος.

Βίντεο Επωνυμίας

Τα βίντεο επωνυμίας δημιουργούνται συνήθως ως μέρος μιας μεγαλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας, προβάλλοντας το όραμα, την αποστολή ή τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου της εταιρείας.

Ο στόχος των βίντεο επωνυμίας είναι να χτίσουν την αναγνωρισιμότητα γύρω από την εταιρεία σας και να ιντριγκάρουν και να προσελκύσουν το κοινό-στόχο σας.

Βίντεο Eκδηλώσεων

Η επιχείρησή σας φιλοξενεί συνέδριο, συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, έρανο ή άλλου είδους εκδήλωση;

Δημιουργήστε έναν κυλινδρικό κύλινδρο ή δημοσιεύστε ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και παρουσιάσεις από τη συγκέντρωση.

Συνεντεύξεις Ειδικών

Η λήψη συνεντεύξεων με εσωτερικούς εμπειρογνώμονες ή ηγέτες σκέψης στον κλάδο σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη και εξουσία με το κοινό-στόχο σας. Βρείτε τους παράγοντες επιρροής στον κλάδο σας – είτε μοιράζονται την άποψή σας είτε όχι – κάντε αυτές τις συζητήσεις μπροστά στο κοινό σας.

Το παραπάνω βίντεο είναι κάτι περισσότερο από μια συνέντευξη σε επίπεδο επιφάνειας, είναι μια βαθιά κατάδυση με έναν ειδικό του κλάδου που προσφέρει συγκεκριμένες προτάσεις για θεατές που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν viral περιεχόμενο. Μην φοβάστε να κάνετε τακτική με τις συνεντεύξεις σας – το κοινό σας θα αυξηθεί από τη σκληρή δουλειά σας.

Εκπαιδευτικά ή Bίντεο με Oδηγίες

Τα εκπαιδευτικά βίντεο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διδάξουν στο κοινό σας κάτι νέο ή να δημιουργήσουν τις βασικές γνώσεις που θα χρειαστούν για να κατανοήσουν καλύτερα την επιχείρησή σας και τις λύσεις σας. Αυτά τα βίντεο μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από τις ομάδες πωλήσεων και εξυπηρέτησης καθώς συνεργάζονται με πελάτες.

Επεξηγηματικά Bίντεο

Αυτός ο τύπος βίντεο χρησιμοποιείται για να βοηθήσει το κοινό σας να κατανοήσει καλύτερα γιατί χρειάζεται το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πολλά επεξηγηματικά βίντεο επικεντρώνονται σε ένα φανταστικό ταξίδι του βασικού αγοραστή της εταιρείας που παλεύει με ένα πρόβλημα. Αυτό το άτομο ξεπερνά το πρόβλημα υιοθετώντας ή αγοράζοντας τη λύση της επιχείρησης.

Κινούμενα Bίντεο

Τα κινούμενα βίντεο μπορούν να είναι μια εξαιρετική μορφή για δύσκολα κατανοητές έννοιες που χρειάζονται ισχυρά γραφικά ή για να εξηγήσουν μια αφηρημένη υπηρεσία ή προϊόν.

Βίντεο με Mελέτη Περίπτωσης και Μαρτυρίες Πελατών

Οι υποψήφιοί σας θέλουν να γνωρίζουν ότι το προϊόν σας μπορεί (και θα) λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημά τους. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το αποδείξετε αυτό είναι δημιουργώντας βίντεο μελέτης περίπτωσης που προβάλλουν τους ικανοποιημένους, πιστούς πελάτες σας. Αυτοί οι άνθρωποι είναι οι καλύτεροι υποστηρικτές σας. Βάλτε τους στην κάμερα να περιγράφουν τις προκλήσεις τους και πώς η εταιρεία σας βοήθησε στην επίλυσή τους.

Ζωντανά Βίντεο

Το ζωντανό Βίντεο δίνει στους θεατές σας μια ιδιαίτερη, παρασκηνιακή ματιά στην εταιρεία σας. Προσφέρει επίσης μεγαλύτερες ροές και υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης — οι θεατές περνούν έως και 8,1 φορές περισσότερο χρόνο με ζωντανό βίντεο από ό,τι με βίντεο κατ’ απαίτηση. Μεταδώστε σε ζωντανή ροή συνεντεύξεις, παρουσιάσεις και εκδηλώσεις και ενθαρρύνετε τους θεατές να σχολιάσουν με ερωτήσεις.

Βίντεο 360° & Εικονικής Πραγματικότητας

Με βίντεο 360°, οι θεατές κάνουν “κύλιση” για να δουν περιεχόμενο από κάθε οπτική γωνία — σαν να στέκονταν φυσικά μέσα στο περιεχόμενο. Αυτό το σφαιρικό στυλ βίντεο επιτρέπει στους θεατές να βιώσουν μια τοποθεσία ή ένα γεγονός, όπως η εξερεύνηση της Ανταρκτικής ή η συνάντηση με έναν σφυροκέφαλο καρχαρία. Η εικονική πραγματικότητα (VR) επιτρέπει στους θεατές να πλοηγούνται και να ελέγχουν την εμπειρία τους. Αυτά τα βίντεο προβάλλονται συνήθως μέσω συσκευών όπως το Oculus Rift ή το Google Cardboard.

Βίντεο Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR).

Σε αυτό το στυλ βίντεο, προστίθεται ένα ψηφιακό επίπεδο σε αυτό που βλέπετε αυτήν τη στιγμή στον κόσμο. Για παράδειγμα, μπορείτε να στρέψετε την κάμερα του τηλεφώνου σας στο σαλόνι σας και το AR θα σας επιτρέψει να δείτε πώς θα φαινόταν ένας καναπές στο χώρο. Η εφαρμογή IKEA Place είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού.

Εξατομικευμένα Mηνύματα

Το βίντεο μπορεί να είναι ένας δημιουργικός τρόπος για να συνεχίσετε μια συνομιλία ή να απαντήσετε σε κάποιον μέσω email ή κειμένου. Χρησιμοποιήστε το Loom για να καταγράψετε τον εαυτό σας να ανακεφαλαιώνει μια σημαντική συνάντηση ή να δίνει εξατομικευμένες προτάσεις. Αυτά τα βίντεο δημιουργούν μια απολαυστική, μοναδική στιγμή για τους υποψήφιους πελάτες σας και μπορούν να τους οδηγήσουν ακόμα περισσότερο στο ταξίδι αγοράς.

Έτοιμο, Σετ, Δράση!

Η επεξεργασία και το μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να φαίνονται τρομακτικά στην αρχή, αλλά με λίγη εξάσκηση και υπομονή, μπορείτε εύκολα να παράγετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που είναι μοναδικό για την επωνυμία σας.

Με το 71% των καταναλωτών να παρακολουθούν περισσότερα βίντεο στο διαδίκτυο από ό,τι πριν από ένα χρόνο, οι επωνυμίες δεν μπορούν πλέον να αγνοήσουν την αυξανόμενη δημοτικότητά τους. Ευτυχώς, η δημιουργία υπέροχου περιεχομένου δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη!

Δοκιμάστε να μετατρέψετε ένα γραπτό ιστολόγιο σε βίντεο ή δημιουργήστε έναν οδηγό προϊόντος. Η χρήση βίντεο για την προβολή πληροφοριών με έναν νέο, ενδιαφέροντα τρόπο είναι βέβαιο ότι θα ενδιαφέρει και θα ενθουσιάσει το κοινό σας. Πάρτε μια κάμερα, ξεκινήστε τη βιντεοσκόπηση και παρακολουθήστε τα επίπεδα αφοσίωσης σας να αυξάνονται. Ήρθε η ώρα να κάνετε το βίντεο βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ σας!