TOP

Στρατηγικές μάρκετινγκ βίντεο για μάρκες το 2022

VM

Τι είναι πιθανό να κάνουμε στο σπίτι τις περισσότερες φορές, κολλημένοι στους υπολογιστές και τα τηλέφωνά μας κατά τις ώρες εργασίας και τις ώρες εκτός λειτουργίας; Κύλιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανάγνωση άρθρων, κλικ σε σχετικές αναρτήσεις και, ω ναι… παρακολουθώντας πολλά βίντεο, συμπεριλαμβανομένου του επώνυμου περιεχομένου βίντεο. Στην αρχή του αμερικανικού σκέλους της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, η Nielsen ανέφερε ότι η παραμονή στο σπίτι μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης περιεχομένου κατά σχεδόν 60% — ή περισσότερο, ανάλογα με τις περιστάσεις! Αυτό περιλαμβάνει τηλεόραση, DVD, ραδιόφωνο, παιχνίδια, εφαρμογές και το διαδίκτυο. Και από τον Απρίλιο του 2020, τα ποσοστά ολοκλήρωσης βίντεο κάθε μήνα ήταν υψηλότερα σε σύγκριση με τους ίδιους μήνες του 2019. Επομένως, υπάρχει σημαντικός αντίκτυπος από την προβολή των βίντεο μάρκετινγκ στο διαδίκτυο ή σε άλλα κανάλια πολυμέσων αυτήν τη στιγμή.

Είτε είστε νέοι στο περιεχόμενο βίντεο είτε το δημιουργείτε εδώ και χρόνια, ακολουθούν μερικές δοκιμασμένες και αληθινές προσεγγίσεις και στρατηγικές για να δημιουργήσετε συναρπαστικά βίντεο για το κοινό σας.

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ

Αν και αναφέραμε ότι τα ποσοστά ολοκλήρωσης βίντεο είναι αυξημένα, τα ποσοστά ολοκλήρωσης εξαρτώνται επίσης από τη διάρκεια κάθε βίντεο. Μια συναρπαστική ιστορία μπορεί να κρατήσει την προσοχή των θεατών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά υπάρχει πάντα ένα ανώτατο μέσο όριο. Κάπου περίπου 2 λεπτά θεωρούνται συνήθως ιδανικά και μπορείτε να επικοινωνήσετε άφθονο σε αυτό το διάστημα εάν έχετε ακονίσει το μήνυμά σας στα πιο σημαντικά δεδομένα και σημεία συζήτησης.

Επιπλέον, εάν δημοσιεύετε το βίντεό σας μάρκετινγκ σε κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, οι περιορισμοί μήκους και η ομαδοποίηση (όπως ιστορίες Instagram με όρια 15 δευτερολέπτων που χωρίζουν τα μεγαλύτερα βίντεό σας) θα μπορούσαν να απαγορεύσουν ή να διαταράξουν ακόμη μικρότερα βίντεο. Λάβετε υπόψη τις πλατφόρμες σας, καθώς και το μήνυμά σας, το κοινό και τους στόχους σας όταν επιλέγετε μια έκταση για το περιεχόμενο βίντεο.

ΗΧΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ Ή ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ;

Να θυμάστε ότι στο διαδίκτυο, ο θεατής αποφασίζει αν θα παρακολουθήσει το βίντεο μάρκετινγκ με ή χωρίς ήχο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προγραμματίσετε και τις δύο επιλογές.

Περίπου το 85% των ερωτηθέντων εμπόρους μάρκετινγκ διαπίστωσαν ότι οι θεατές των βίντεό τους στο Facebook τα παρακολουθούσαν χωρίς ήχο. Με την ίδια λογική, η συμπερίληψη λεζάντας στα βίντεο του Facebook αυξάνει τον χρόνο προβολής έως και 12%. Επομένως, εάν συμπεριλάβετε μια φωνή, παρτιτούρα ή/και ηχητικά εφέ στο βίντεό σας, περιμένετε την εμπειρία προβολής χωρίς κανένα από αυτά τα στοιχεία και προσαρμόστε ανάλογα.

ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ

Μια εξαιρετική χρήση για το διαδικτυακό μάρκετινγκ βίντεο είναι να δείξετε στο κοινό σας ποια θέση γεμίζετε. Εάν βρίσκεστε σε έναν περίπλοκο κλάδο που απαιτεί κάποιο υπόβαθρο για να κατανοήσετε τον σκοπό της επωνυμίας σας, την πρόκληση που επιλύετε ή τη δήλωση της αποστολής σας, ένα επεξηγητικό βίντεο είναι ένας τέλειος τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Αντί το κοινό σας να χαθεί δυνητικά σε μια τρύπα από λαγούς της δικής του έρευνας στο Διαδίκτυο ή ακόμα και να ανακαλύπτει παραπληροφόρηση που θα μπορούσε να το οδηγήσει να παρεξηγήσει τον σκοπό σας, ένα βίντεο σας επιτρέπει να το καθοδηγήσετε στις σωστές απαντήσεις.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ

Μεταξύ μιας πανδημίας, των παγκόσμιων επαναστάσεων για τα πολιτικά δικαιώματα και μιας χρονιάς εκλογών στις Ηνωμένες Πολιτείες, θα μπορούσε κανείς να πει ότι τα συναισθήματα είναι υψηλά το 2021. Λοιπόν, ποια καλύτερη στιγμή για να προσεγγίσετε το κοινό σας μέσω μιας συναισθηματικής σύνδεσης;

Τα συγκινητικά βίντεο είναι μια πολύ επιδραστική μορφή διαδικτυακού μάρκετινγκ βίντεο. Σε μια έρευνα, το 65% των καταναλωτών ανέφερε ότι είχε συναισθηματική σχέση με μια επωνυμία. Επιπλέον, από αυτά, το 90% ανέφερε θετική σύνδεση! Επομένως, αν μπορείτε να τραβήξετε τα κορδόνια του κοινού-στόχου σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σας θυμούνται για αυτό.

Να θυμάστε ότι τα συναισθήματα διατρέχουν όλη τη γκάμα. Επομένως, είτε το βίντεό σας είναι όλο χαμόγελο, συζητώντας θλιβερές ή δύσκολες πραγματικότητες, ή ακόμα και φωτισμό σε κάτι που θυμώνει το κοινό (και έτσι κινείται στη δράση με κάποιο τρόπο), παρέχοντας οποιαδήποτε συναισθηματική εμπειρία στους καταναλωτές σας μπορεί να δημιουργήσει μια θετική άποψη για η επωνυμία σας στο τέλος.

ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΜΙΑ ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΠΡΟΙΟΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Φυσικά, ο στόχος της προώθησης του οργανισμού σας συνολικά ή των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε είναι διαχρονικός και δεν οδηγεί πουθενά. Ένα ισχυρό διαφημιστικό βίντεο μοιράζεται τα οφέλη των προσφορών σας και καθιστά σαφές γιατί είστε ο καλύτερος από τους καλύτερους. Τα διαφημιστικά βίντεο μπορούν σίγουρα να επηρεάσουν τις επεξηγήσεις και τα συναισθήματα, αλλά αν ο πρωταρχικός στόχος είναι να επιτύχετε το ενδιαφέρον των αγοραστών και να κερδίσετε μια πώληση, έχετε ένα διαφημιστικό βίντεο στα χέρια σας.