TOP

Συμβουλές για επιτυχία στο μάρκετινγκ βίντεο

VM

Το μάρκετινγκ βίντεο έχει εκραγεί τα τελευταία χρόνια και θα αυξηθεί μόνο στο μέλλον.

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι διατηρούν…

  • 10% από αυτά που ακούνε
  • Το 20% από αυτά που διαβάζουν
  • Το 80% αυτού που βλέπουν
  • Το βίντεο μπορεί να είναι το τέλειο εργαλείο επικοινωνίας.

Όταν το βίντεο μάρκετινγκ γίνεται σωστά, οδηγεί σε αυξημένη αφοσίωση των καταναλωτών, αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και αυξημένες πωλήσεις.

Και εδώ είναι το καλύτερο μέρος:

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη.

Το κλειδί είναι να έχετε ένα σταθερό σχέδιο για το βίντεο σας πριν ξεκινήσετε.

Καθορίστε έναν συγκεκριμένο σκοπό για το βίντεο σας

Τα βίντεο είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας. Όμως, έχουν γίνει τόσο απλές στη δημιουργία τους που μερικές φορές ξεχνάμε να κάνουμε πίσω και να σκεφτούμε γιατί δημιουργούμε το βίντεο.

Ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε όταν σκέφτεστε τον σκοπό του βίντεο σας είναι τα σημεία πόνου του κοινού σας:

Ποιες ερωτήσεις ταλανίζουν συχνότερα τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών σας;

Τι προβλήματα έχουν οι κατασκευαστές με την εγκατάσταση ή το κλείσιμο της πώλησης με τον πελάτη τους;

Η δημιουργία βίντεο για την αντιμετώπιση κοινών σημείων πόνου κάνει τους πελάτες να αισθάνονται βοήθεια και δημιουργεί αφοσίωση.

Βίντεο σαν αυτό μπορούν επίσης να βοηθήσουν την εταιρεία σας να ανακουφίσει από το βάρος της απάντησης στις ίδιες ερωτήσεις ή της επίλυσης των ίδιων προβλημάτων ξανά και ξανά.

Ακολουθεί μια σύντομη λίστα πιθανών σκοπών για τους οποίους μπορεί να θέλει η εταιρεία σας:

Δημιουργία ευαισθητοποίησης – Εάν είστε νέα επωνυμία, κυκλοφορείτε ένα νέο προϊόν ή προσπαθείτε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, η δημιουργία ενός βίντεο που προσφέρει γενικές πληροφορίες για την εταιρεία ή τα προϊόντα σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Επισήμανση της πρότασης μοναδικής αξίας – Εάν η εταιρεία σας δημιουργεί προϊόντα με μοναδικό τρόπο, μπορεί να είναι δύσκολο να εξηγηθεί μέσω τυπικού κειμένου. Το βίντεο μπορεί να βοηθήσει. Δείτε πώς η FLOR χρησιμοποιεί βίντεο για να εξηγήσει τον μοναδικό τρόπο που η εταιρεία της προσεγγίζει τα δάπεδα κατοικιών.

Καθιερώστε την αφοσίωση πελατών – Αν θέλετε να στοχεύσετε τρέχοντες πελάτες, τα βίντεο σχετικά με τη συντήρηση, την επισκευή ή τον επαναπροσδιορισμό των προϊόντων σας μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να αφοσιωθούν μετά την αγορά.

Αύξηση της επισκεψιμότητας στον Ιστό – Ένα καλοφτιαγμένο βίντεο με κάποιου είδους αναπάντεχη ανατροπή θα είναι κοινόχρηστο σε πολλά κοινά. Αυτό θα οδηγήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα σχέδιο για να κρατήσετε τους επισκέπτες εκεί μόλις φτάσουν

Κλείσιμο της έκπτωσης – Εάν γνωρίζετε ότι οι καταναλωτές σας αντιμετωπίζουν προβλήματα με τους πελάτες τους να αγοράσουν από εσάς, δημιουργήστε ένα βίντεο που τους βοηθά να ξεπεράσουν κοινές αντιρρήσεις. Αυτό θα προωθήσει την πίστη τους στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει τις πωλήσεις για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Μην προσπαθήσετε να καλύψετε πάρα πολλά σε ένα βίντεο

Το μάρκετινγκ βίντεο σας είναι πολύ πιθανό να είναι επιτυχές όταν κάθε βίντεο μιλάει για έναν μόνο σκοπό που οι θεατές θα μπορούν να επαναλάβουν εύκολα.

Εάν πιστεύετε ότι πρέπει να συμπεριλάβετε 5 θέματα σε 1 βίντεο, προσπαθήστε να ανακαλύψετε το κοινό νήμα μεταξύ καθενός από τα 5 θέματα και κάντε ένα βίντεο για αυτό.

Για παράδειγμα, εάν είστε εταιρεία κατασκευής στεγών, μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε ένα βίντεο που ενημερώνει τους χρήστες για τα προϊόντα σας και τους βοηθά να δουν γιατί είστε καλύτεροι από τον ανταγωνισμό.

Επομένως, πιθανώς σκέφτεστε να συμπεριλάβετε μια γρήγορη ματιά στο εργοστάσιο, πόσο εύκολο είναι να εγκατασταθούν, πώς αντέχουν την υγρασία και το ωίδιο και ίσως να ρίξετε μια μαρτυρία από έναν εργολάβο ή έναν ιδιοκτήτη σπιτιού.

Αντί να δείχνετε όλα αυτά τα πράγματα, εστιάστε στον κοινό τους παρονομαστή: την ποιότητα του προϊόντος σας.

Θα συνιστούσα είτε τη λήψη μόνο της διαδικασίας κατασκευής, η οποία θα σας επιτρέψει να εξηγήσετε τι συμβαίνει και ποιο είναι το αποτέλεσμα.

Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε κινούμενα σχέδια για να δείξετε τα πολλαπλά στοιχεία του προϊόντος σας και να εξηγήσετε στους θεατές γιατί κάθε στοιχείο είναι σημαντικό.

Όποιο μέσο κι αν επιλέξετε, θυμηθείτε να εξυπηρετείτε μόνο έναν τελικό σκοπό. Ακόμα κι αν μιλάτε για δύο διαφορετικά πράγματα, όλα θα πρέπει να εμπίπτουν σε ένα θέμα.

Κάντε το βίντεο σας εύκολο να βρεθεί

Δεν θέλετε ποτέ οι επισκέπτες του ιστότοπού σας να σκέφτονται “Τι κάνει αυτό εκεί;”

Τα βίντεο δεν πρέπει να περιμένουμε να είναι μόνα τους. Χρειάζονται υποστηρικτικό περιεχόμενο για να δώσει νόημα στα βίντεο.

Τοποθετήστε το βίντεο σας σε μια σελίδα με σχετικό περιεχόμενο, όπου οι άνθρωποι θα επισκέπτονται συχνά.

Ο Kohler το κάνει σωστά με το βίντεο του στο Moxie Showerheads. Όχι μόνο το βίντεο εμφανίζεται σε μια εμφανή σελίδα, μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στο banner στην αρχική τους σελίδα για να φτάσετε εκεί.

Ενώ μιλάμε για σχετικό περιεχόμενο, να θυμάστε ότι η Google δεν μπορεί να παρακολουθήσει το βίντεο σας. Επομένως, εάν θέλετε το βίντεο σας να κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google, πρέπει να συμπεριλάβετε περιεχόμενο στη σελίδα του βίντεο (και στην περιγραφή του βίντεο) που θα λέει στην Google τι ακριβώς είναι.

Συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση για να παρακολουθήσετε το βίντεο

Θέλετε το βίντεο σας να ταιριάζει φυσικά με το υπόλοιπο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε κάποιο εισαγωγικό κείμενο που οδηγεί σε μια παρότρυνση για δράση «Παρακολουθήστε το βίντεο για να μάθετε περισσότερα για…» ή «Δείτε πώς η μοναδική μας διαδικασία κατασκευής κάνει ένα ανώτερο προϊόν στο παρακάτω βίντεο.

«Παρατηρήστε πώς το CTA διαμορφώνει τις προσδοκίες του θεατή για το περιεχόμενο του βίντεο. Είναι ξεκάθαρα μια «περιήγηση» ή μια εισαγωγή στο προϊόν.

Οι θεατές που κάνουν κλικ στον σύνδεσμο είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν ολόκληρο το βίντεο, επειδή ξέρουν τι να περιμένουν πριν ξεκινήσει το βίντεο.

Πείτε στους θεατές τι να κάνουν ΑΦΟΥ δουν το βίντεo σας

Για να μειώσετε τις πιθανότητες τους να βγουν μετά την παρακολούθηση, συμπεριλάβετε συνδέσμους ή κουμπιά ακριβώς κάτω από το βίντεο που οδηγούν τους θεατές στο επόμενο βήμα της έρευνας τους .

Για παράδειγμα, αν δημιουργήσατε ένα βίντεο σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής σας, πείτε τους πού να πάνε για να ενημερωθούν για τα άλλα προϊόντα σας.

Λάβετε υπόψη ότι οι λέξεις που χρησιμοποιείτε σε κουμπιά και συνδέσμους μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στα ποσοστά μετατροπής. Τα κουμπιά που λένε κάτι σαν “Αποκτήστε τον ακριβή πόρο τώρα” τείνουν να μετατρέπουν καλύτερα από τη γενική διατύπωση όπως “Μάθετε περισσότερα”.

Το Facebook αναβάθμισε πρόσφατα το παιχνίδι με διαφημίσεις βίντεο. Τώρα μπορείτε να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση στο τέλος των βίντεο.

Παραλείψτε τις σκληρές πωλήσεις στο βίντεο σας

Σε γενικές γραμμές, το βίντεο δεν είναι το μέρος για να δημιουργήσετε ένα βήμα πωλήσεων.

Εάν γίνει σωστά, το βίντεο σας θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων, αλλά θα πρέπει να το κάνει προσφέροντας στους καταναλωτές τις πληροφορίες που θέλουν και οδηγώντας τους σαφώς στη διοχέτευση πωλήσεων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το κλείσιμο του πωλητή που ζητά την πώληση απλώς δεν ταιριάζει στο περιεχόμενο των βίντεο.

Η Zappos τοποθετεί βίντεο στις σελίδες προϊόντων της που μιλούν για τις δυνατότητες των προϊόντων και ζητούν την πώληση με φυσικό τρόπο. Μάλιστα, η Zappos αναφέρει αύξηση έως και 30% στις πωλήσεις σε σελίδες με βίντεο προϊόντων.

Εάν μπορείτε να δουλέψετε σε μια ερώτηση όπως κάνει ο Zappos σε αυτό το βίντεο προϊόντος, τότε κάντε οπωσδήποτε!

Αλλά να θυμάστε, είναι απολύτως εντάξει το βίντεο σας να προσφέρει απλώς καλές πληροφορίες και να μην ζητά την πώληση.

Διατηρήστε το βίντεο σας λιγότερο από 5 λεπτά

Μεγαλύτερα βίντεο σημαίνει ότι λιγότεροι θεατές θα περάσουν ολόκληρο το βίντεο.

Το βίντεο σας πρέπει να είναι από 1 λεπτό έως 5 λεπτά. Θα στόχευα για 3 λεπτά το πολύ.

Κατά γενικό κανόνα, όσο πιο μακριά βρίσκεται ο θεατής στη διοχέτευση πωλήσεών σας, τόσο πιο αφοσιωμένος θα είναι να παρακολουθήσει ολόκληρο το βίντεο σας. Αυτό σημαίνει ότι τα βίντεο ευαισθητοποίησης θα πρέπει να είναι μικρότερα από τα βίντεο επίδειξης προϊόντων. Και τα βίντεο με οδηγίες μπορεί να είναι μεγαλύτερα από τα βίντεο ιστορικού επωνυμίας.