TOP

Συμβουλές για να ενσωματώσετε το TikTok στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο το 2022

VM

Το TikTok είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων με τη δυνατότητα να αλλάξει τα πράγματα το 2022. Επομένως, εάν οι ιδανικοί πελάτες σας κάνουν παρέα στο TikTok, γιατί να χάσετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε κάτι νέο; Υπάρχουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες στο TikTok, οι οποίοι αποτελούνται κυρίως από Gen Z και νεότερους millennials. Το περιεχόμενό του είναι σύντομο και γρήγορο — ακριβώς το είδος περιεχομένου που κρατά τα μάτια στην οθόνη για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Επιπλέον, οι χρήστες είναι ενεργοί στην εφαρμογή, με το 90% να χρησιμοποιεί την εφαρμογή καθημερινά, σύμφωνα με το TikTok. Είναι δημιουργικό και ελκυστικό και προσφέρει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ την τέλεια ευκαιρία να προσεγγίσουν νεότερο κοινό.

Πατήστε Into the Power of Influencers

Το TikTok είναι μια δημοφιλής εφαρμογή που έχει τη δύναμη να παρουσιάσει την επωνυμία και το προϊόν σας μπροστά σε πολύ κόσμο. Αλλά το να γνωρίζετε πότε πρέπει να δημοσιεύετε στο TikTok είναι ένα κρίσιμο μέρος της επιτυχίας. Οι influencers ακολουθούν τις τάσεις και είναι γενικά ένα βήμα μπροστά, κάνοντας το περιεχόμενο που περιλαμβάνει την επωνυμία σας να γίνεται αντιληπτό από άτομα που ενδιαφέρονται για τη μόδα, τα προϊόντα ομορφιάς και πολλά άλλα. Όταν επιλέγετε έναν συνεργάτη επιρροής, βεβαιωθείτε ότι στοχεύει εξειδικευμένο κοινό με ιδιότητες παρόμοιες με το κοινό-στόχο σας. Διαφορετικά, θα φαίνεστε ανεπιθύμητος ή γενικός. Το νεότερο κοινό που χρησιμοποιεί το TikTok εκτιμά την αυθεντικότητα. Δεν θέλουν να «πουληθούν». Οι Influencers βοηθούν το μάρκετινγκ να φαίνεται γνήσιο αντί για μια παραδοσιακή διαφήμιση πωλήσεων.

Δημιουργήστε το δικό σας περιεχόμενο βίντεο

Το καλύτερο πράγμα για το μάρκετινγκ βίντεο TikTok είναι ότι δεν χρειάζεται να είστε δημιουργική ιδιοφυΐα για να το κάνετε να λειτουργήσει για την επιχείρησή σας. Ακόμα καλύτερα, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία σε κάμερες, φωτισμό και εξοπλισμό εγγραφής. Σωστά. Το τηλέφωνό σας είναι το τέλειο εργαλείο λήψης all-in-one για περιεχόμενο TikTok. Ωστόσο, αυτό που έχει σημασία είναι η αυθεντικότητα. Οι χρήστες του TikTok δεν θέλουν περιεχόμενο πωλήσεων. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Όμιλο Flamingo σε συνεργασία με το Group M δείχνει ότι η αυθεντικότητα στην πλατφόρμα συνδέεται με συναισθήματα δημιουργικότητας, έμπνευσης και μοναδικότητας. Το TikTok for Business παρέχει στις επωνυμίες αρκετές κορυφαίες συμβουλές όσον αφορά το αυθεντικό περιεχόμενο:

  • Κατανοήστε τον σκοπό του καταναλωτή σας
  • Συνεισφέρετε στην κοινότητά σας
  • Μείνετε πιστοί στις αξίες σας
  • Δείξτε τον αρχικό σας εαυτό με υψηλή ενέργεια

Πειραματιστείτε και είστε ανοιχτοί στο να δοκιμάσετε νέα πράγματα

Το TikTok έχει διαφορετική ατμόσφαιρα από άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να τραβήξεις την προσοχή σε βίντεο 15 δευτερολέπτων. Τα παραδοσιακά στυλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μην λειτουργούν, επομένως να είστε προετοιμασμένοι να προσεγγίσετε το μάρκετινγκ TikTok διαφορετικά. Αναζητήστε τάσεις και προσπαθήστε να μείνετε

μπροστά από το παιχνίδι με θέματα σχετικά με την τάση. Στη συνέχεια, μπείτε μπροστά στους ανταγωνιστές σας με μια ανάρτηση. Το κλειδί για να προσελκύσετε την προσοχή είναι να διατηρήσετε τις αναρτήσεις σας πρωτότυπες. Παραμένοντας στην μπάλα με τις τάσεις, θα κρατήσετε αφοσιωμένο το κοινό σας και θα είναι πρόθυμο να εξερευνήσει περισσότερο το περιεχόμενό σας.

Συμμετέχετε το κοινό στο μάρκετινγκ σας

Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με τους ακολούθους σας στο TikTok, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξη αναζήτησης και η προβολή. Το TikTok είναι μια υπέροχη πλατφόρμα δημιουργικότητας. Ακόμα και στους πιο ήσυχους ανθρώπους φαίνεται να αρέσει να δημιουργεί βίντεο στο TikTok. Χρησιμοποιήστε διαγωνισμούς ή προκλήσεις για να προσελκύσετε το κοινό σας. Για παράδειγμα, ζητήστε από το κοινό σας να δημιουργήσει δημιουργικά και πρωτότυπα βίντεο χρησιμοποιώντας τα προϊόντα σας. Ή χρησιμοποιήστε μια πρόκληση hashtag για να δημιουργήσετε ευαισθητοποίηση. Η κοινότητα του TikTok δεν αγαπά τίποτα περισσότερο από μια πρόκληση. Είναι ένας διασκεδαστικός και καινοτόμος τρόπος για να κερδίσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Παρέχει στο κοινό σας την ευκαιρία να ασχοληθεί με την επωνυμία σας αντί να κάθεται στο περιθώριο. Οι χρήστες δεν χρειάζεται να επανεφεύρουν τον τροχό στο TikTok. Είναι εύκολο να χρησιμοποιήσετε προηχογραφημένο ήχο και να συμμετάσχετε στη διασκέδαση. Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις; Δημιουργήστε μια πρωτότυπη και εύκολη στην παρακολούθηση πρόκληση και η δέσμευσή σας έχει τη δυνατότητα να εκτιναχθεί στα ύψη. Αλλά θυμηθείτε να αφήσετε κάποιο περιθώριο στον χρήστη να προσθέσει τις δικές του εκρήξεις δημιουργικότητας. Όταν οι χρήστες αρχίσουν να μοιράζονται τα βίντεο με τις προκλήσεις τους, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας θα ενισχυθεί. Οι πιο απλές ιδέες είναι συχνά αυτές που γίνονται viral, όπως η Pepsi Challenge Football Campaign.

Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις επί πληρωμή και διαφημίσεις In-feed

Οι διαφημίσεις TikTok είναι λίγο πιο ακριβές από άλλα κανάλια κοινωνικών μέσων. Η ελάχιστη δαπάνη είναι 500 $, επομένως αξίζει να ελέγξετε πρώτα κάθε πτυχή για να επιτύχετε ένα μέγιστο ROI. Το πλεονέκτημα είναι ότι το TikTok δεν είναι ακόμα κορεσμένο με διαφημιστές, επομένως οι διαφημίσεις σας είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν την προσοχή και την αφοσίωση. Υπάρχει μια ποικιλία διαφημίσεων για να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων banner, διαφημίσεων in-feed και προκλήσεων hashtag. Μπορείτε να στοχεύσετε τα συνηθισμένα δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία και η τοποθεσία, αλλά μπορείτε επίσης να στοχεύσετε θεατές που παρακολουθούν παρόμοιο περιεχόμενο με το δικό σας. Μια άλλη διαθέσιμη δυνατότητα διαφήμισης είναι η “Εξαγορά επωνυμίας”. Όταν οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή τους TikTok, βλέπουν το επώνυμο περιεχόμενο στη ροή τους πριν από οτιδήποτε άλλο — το τέλειο μέρος για σύνδεση από το TikTok σε μια σελίδα προορισμού. Οι λογαριασμοί TikTok for Business είναι εύκολο να ρυθμιστούν και παρέχουν στην επωνυμία σας πρόσβαση σε μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη. Με τα λόγια της εταιρείας, προσφέρει «μετρήσεις απόδοσης, πληροφορίες κοινού και δημιουργικά εργαλεία που δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σκέφτονται σαν έμποροι αλλά να ενεργούν σαν δημιουργοί.

Η συνέπεια είναι το κλειδί

Όπως κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης, το TikTok είναι ανοιχτό σε διαφορετικές ερμηνείες. Κάποιο από το περιεχόμενό σας θα πέσει καλά, ενώ άλλα βίντεο ενδέχεται να μην τραβήξουν το ενδιαφέρον. Η επιτυχία δεν συμβαίνει εν μία νυκτί και το TikTok δεν αποτελεί εξαίρεση. Θα χρειαστεί να σχεδιάσετε

μια στρατηγική και να πειραματιστείτε με διαφορετικές μορφές περιεχομένου. Είναι πάντα καλύτερο να ξεκινάτε με τα δεδομένα των πελατών σας και να πηγαίνετε από εκεί.

  • Με ποιο περιεχόμενο ασχολούνται ήδη;
  • Πόσο ενεργοί είναι στην πλατφόρμα;
  • Τι είδους βίντεο απολαμβάνει να δημιουργεί το ιδανικό κοινό σας;