TOP

Συμβουλές μάρκετινγκ βίντεο για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές σας

VM

Αν αναζητάτε έναν αποδεδειγμένο τρόπο για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα και να αυξήσετε τις μετατροπές, τότε χρειάζεστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ βίντεο.

Μπορεί να είναι τρομακτικό να δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο για μάρκετινγκ, αν δεν το έχετε ξανακάνει, αλλά το να έχετε μια στρατηγική το καθιστά πολύ πιο εύκολο.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα καλύψουμε συμβουλές μάρκετινγκ βίντεο που θα κάνουν πραγματικά την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές σας. Θα καλύψουμε επίσης τα οφέλη του μάρκετινγκ βίντεο και θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο που να είναι επεκτάσιμη και επαναλαμβανόμενη.

Όταν μιλάμε για μάρκετινγκ βίντεο και ηλεκτρονικό εμπόριο ή ψηφιακό μάρκετινγκ γενικά, η συνομιλία τείνει να ωθήσει το YouTube. Ωστόσο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ βίντεο σχεδόν οπουδήποτε. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Snapchat είναι επίσης εξαιρετικά μέρη για περιεχόμενο μάρκετινγκ βίντεο.

Τι θέλετε από το περιεχόμενο βίντεο σας;

Αυτό το βήμα έχει στην πραγματικότητα 2 μέρη. Πρώτα, πρέπει να αξιολογήσετε τον εαυτό σας ως επωνυμία. Τι σας κάνει να διαφέρετε και τι φέρνει τους πελάτες σας κοντά σας; Τι εκτιμάτε ως επιχείρηση;

Δεύτερον, υπολογίστε πώς το περιεχόμενο βίντεο σας ταιριάζει με τις αξίες σας και τι εκτιμούν οι πελάτες σας σε εσάς. Ποια προβλήματα προσπαθείτε να λύσετε; Πώς μοιάζει η επιτυχία;

Όταν οι στόχοι σας είναι συγκεκριμένοι, θα είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από αυτούς.

Υπάρχουν τρεις βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας σε αυτό το σημείο:

  • Ποιος είσαι?
  • Ποιός νοιάζεται?
  • Πώς μπορείτε να ωφελήσετε τους πιθανούς πελάτες σας;

Πού είναι το κοινό σας;

Αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο, πιθανότατα έχετε ήδη δημιουργήσει περσόνες αγοραστών. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ τους.

Δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα αγοραστές; Κάνε το. Θα ευχαριστήσετε τον εαυτό σας αργότερα. Έχουμε μια καταπληκτική ανάρτηση που σας δείχνει πώς να δημιουργείτε συγκεκριμένα πρόσωπα αγοραστών (συμπληρώνονται με πρότυπα και παραδείγματα) για να ξεκινήσετε.

Αφιερώνοντας χρόνο για να ορίσετε τον ιδανικό πελάτη σας και να μάθετε για τη συμπεριφορά των πραγματικών πελατών σας, θα εξοικονομήσετε χρόνο, άγχος και στενοχώρια.

Ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας;

Πραγματοποιήστε έλεγχο περιεχομένου βίντεο για να δείτε πού υπάρχουν κενά στην προσφορά περιεχομένου σας. Υπάρχουν θέματα που χάνετε και τα οποία θα ωφελούσαν πραγματικά τους πελάτες ή τους επισκέπτες σας;

Αν μόλις ξεκινάτε με περιεχόμενο βίντεο, κάντε έναν τακτικό έλεγχο περιεχομένου. Τι έχετε ήδη που θα μπορούσε να μετατραπεί σε περιεχόμενο βίντεο;

Τώρα ρίξτε μια ματιά στους ανταγωνιστές σας. Τι είδους περιεχόμενο βίντεο παράγουν; Το πιο σημαντικό, τι δεν κάνουν ή τι δεν κάνουν καλά;

Μπορείτε να μάθετε πολλά από τους ανταγωνιστές σας. Εάν διαθέτετε τον προϋπολογισμό, μπορεί να θεωρήσετε ότι αξίζει τον κόπο να επενδύσετε σε ένα εργαλείο όπως το SEMRush που θα σας επιτρέψει να δείτε τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών, την κατάταξη για την οποία κατατάσσουν και τις σελίδες στον ιστότοπό τους που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Δημιουργήστε το βίντεο σας UVP

Τώρα που γνωρίζετε τους στόχους σας, πού να βρείτε το κοινό σας και τι είδους περιεχόμενο χρειάζεστε, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το UVP ή την Πρόταση Μοναδικής Αξίας.

Αυτό είναι απλώς μια σύντομη ομιλία μάρκετινγκ για τη δημιουργία μιας περίληψης του τι κάνει εσάς και το περιεχόμενό σας ξεχωριστούς. Πώς ξεχωρίζετε από όλους τους άλλους εκεί έξω, ενώ εξακολουθείτε να διατηρείτε τις αξίες και την ταυτότητά σας ως επιχείρηση;

Αυτό διπλασιάζεται επίσης ως σημείο άλματος για ένα πλήρες σχέδιο και θα πρέπει να περιλαμβάνει πράγματα όπως:

  • Θέματα που θα καλύψετε στο βίντεο
  • Στυλ και τόνος
  • Πώς θα παραδώσετε το περιεχόμενό σας (γνωστός και ως, πώς το περιεχόμενο θα φτάσει στο κοινό σας)

Κάντε ένα σχέδιο

Όλα αυτά έχουν δημιουργηθεί μέχρι αυτή τη στιγμή: δημιουργία ενός σχεδίου.

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για οποιοδήποτε είδος μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να το αναλύσετε σε μια διοχέτευση μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα θέλετε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες σχετικά με το τι θα κάνει το περιεχόμενό σας:

  • Πού ταιριάζει το περιεχόμενο στο ταξίδι του αγοραστή;
  • Πώς ελκύει αυτό το περιεχόμενο στο κοινό-στόχο;
  • Ποια κενά περιεχομένου καλύπτει αυτό το περιεχόμενο;
  • Πώς και πού θα παραδοθεί, θα χρησιμοποιηθεί και θα επαναπροσδιοριστεί αυτό το περιεχόμενο;

Μοιραστείτε το βίντεo σας παντού (αυτό είναι λογικό για τους θεατές σας)

Θα πρέπει να γνωρίζετε πού καταναλώνουν οι πελάτες σας περιεχόμενο βίντεο.

Δημοσιεύστε τα βίντεο σας σε αυτά τα μέρη. Απλό, σωστά;

Δείτε τη λίστα με τα εργαλεία δημιουργίας βίντεο για να ξεκινήσετε τη δημιουργία του πρώτου σας βίντεο.

Εντελώς νέος σε αυτό το τρελό μικρό πράγμα που ονομάζεται μάρκετινγκ περιεχομένου; Ξεκινήστε με το σωστό πόδι με τον οδηγό μας για αρχάριους για το μάρκετινγκ περιεχομένου.