TOP

Τάσεις βίντεο για παρακολούθηση το 2021-2023

VM

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μας αρέσουν τα βίντεο. Βίντεο με αξιολάτρευτα κουτάβια, αστείες φάρσες, συνταγές φαγητού, ασκήσεις φυσικής κατάστασης, κριτικές προϊόντων ή ταξιδιωτικά βιντεολόγια – πείτε το, μας αρέσει!

Και όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Πρόσφατα δεδομένα δείχνουν ότι το περιεχόμενο βίντεο είναι μια από τις πιο σημαίνουσες μορφές μάρκετινγκ εκεί έξω. Μια μελέτη του 2020 από τον Wyzowl ανέφερε ότι οι άνθρωποι μοιράζονται βίντεο με διπλάσιο ρυθμό από οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου. Διαπίστωσε επίσης ότι το 84% των ανθρώπων πείστηκαν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία με βάση το βίντεο της επωνυμίας.

Καθώς το κοινό καταναλώνει όλο και περισσότερο περιεχόμενο βίντεο, είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να επωφεληθούν από αυτό το αναδυόμενο μέσο και να κατανοήσουν πού πηγαίνει το μέλλον του βίντεο. Είτε είστε έμπορος ψηφιακού μάρκετινγκ, δημιουργός περιεχομένου ή ιδιοκτήτης επιχείρησης, δείτε τις κορυφαίες τάσεις βίντεο που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2021-2023:

Το σιωπηλό βίντεο και οι υπότιτλοι αποκτούν ορμή

Υπολογίζεται ότι το 85% των σύντομων βίντεο που προβάλλονται στο Facebook παρακολουθούνται χωρίς ήχο. Καθώς οι χρήστες βλέπουν περισσότερο περιεχόμενο εν κινήσει, αυτή η προσβασιμότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική. Πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube και το TikTok, αρχίζουν να αγκαλιάζουν και να προσφέρουν λειτουργίες μεταγραφής ήχου. Μπορούμε να περιμένουμε να δούμε περισσότερους επαγγελματίες του μάρκετινγκ βίντεο να χρησιμοποιούν υπότιτλους και άλλες τακτικές «χωρίς ήχο» για να παρέχουν μια πιο φιλική προς το χρήστη εμπειρία στους θεατές.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πηγαίνουν πρώτα στο βίντεο

Το βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει μια σημαντική στιγμή αυτή τη στιγμή. Σε ένα πρόσφατο Instagram Live, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri μοιράστηκε ότι το βίντεο «οδηγεί σε τεράστια ανάπτυξη στο διαδίκτυο για όλες τις μεγάλες πλατφόρμες» και δήλωσε ότι το βίντεο θα είναι βασικός τομέας εστίασης για το Instagram τους επόμενους μήνες.

Το πακέτο: Αν θέλετε να αναπτυχθείτε στο διαδίκτυο, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο. Μέχρι το 2022, τα βίντεο στο διαδίκτυο θα αποτελούν περισσότερο από το 82% της συνολικής επισκεψιμότητας των καταναλωτών στο Διαδίκτυο — 15 φορές υψηλότερο από ό,τι το 2017.

Η ιεράρχηση περιεχομένου βίντεο και η δοκιμή διαφορετικών μορφών βίντεο στο YouTube Watch, τα Shorts, το TikTok, τα Reels, το IGTV και το Snapchat θα είναι κρίσιμα για να παραμείνετε μπροστά από το παιχνίδι.

Μπορείτε επίσης να περιμένετε να δείτε όλο και περισσότερες επωνυμίες να εξερευνούν τρόπους μετατροπής στατικών τμημάτων περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, σε συναρπαστικά κινούμενα σχέδια βίντεο χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Adobe’s After Effects, το Canva, το Moovly, το Mojo ή το Animaker.

Το βίντεο σύντομης μορφής κυριαρχεί

Η ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνει το εύρος της ανθρώπινης προσοχής να γίνεται όλο και πιο σύντομο, επομένως η αξιοποίηση της δύναμης του περιεχομένου σύντομης μορφής θα σας δώσει ένα πόδι στον ανταγωνισμό σας και θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το κοινό σας. Το TikTok είναι η κορυφαία πλατφόρμα του σημερινού κινήματος βίντεο σύντομης μορφής, μαζί με τα YouTube Shorts, το Instagram Reels και το Snapchat.

Εκτός από τη διάρκεια, ένα πράγμα που ξεχωρίζει τα βίντεο σύντομης μορφής είναι η κουλτούρα των τάσεων. Το TikTok, για παράδειγμα, διοικείται από χορούς, ήχους και κοινωνικές προκλήσεις. Έτσι, για να μπείτε στη σελίδα “Για εσάς” στο TikTok – η οποία είναι ίση με τη σελίδα “Εξερεύνηση” στο Instagram – οι επωνυμίες πρέπει συχνά να συμμετέχουν στη διασκέδαση.

Μπορείτε να περιμένετε να δείτε εταιρείες να υιοθετούν μια πιο αυθεντική/ανθρώπινη προσέγγιση στο μάρκετινγκ βίντεο και να αξιοποιούν περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής για να προσελκύσουν, να εκπαιδεύσουν και να εμπνεύσουν τους καταναλωτές.

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη είναι σε άνοδο

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και το μάρκετινγκ υπεράσπισης μπορούν να προσφέρουν τη μία ή δύο γροθιές που χρειάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ που έχετε για να πετύχει το 2021 και μετά. Περισσότερο από το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το UGC ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ τους και το 75% των επωνυμιών πιστεύουν ότι η προσθήκη του UGC στο μείγμα μάρκετινγκ καθιστά το περιεχόμενο της επωνυμίας τους πιο αυθεντικό.

Όχι μόνο τα βίντεο που δημιουργούνται από τους χρήστες παρέχουν μεγαλύτερη αξία όσον αφορά την αυθεντικότητα, αλλά και αυξάνουν την αφοσίωση! Τα βίντεο που δημιουργούνται από (και παρουσιάζουν) χρήστες έχουν 10 φορές περισσότερες προβολές στο YouTube από το περιεχόμενο που δημιουργείται από επωνυμίες.

Εν κατακλείδι, το UGC λειτουργεί! Είτε πρόκειται για υπαλλήλους που βγάζουν selfies στη δουλειά, τρέχουν μια καμπάνια με επηρεαστές ή ευχαριστημένοι πελάτες που μοιράζονται την αγάπη τους για το προϊόν σας σε ένα σύντομο βίντεο, το UGC είναι ένα ισχυρό μέσο για την αύξηση της προσοχής, της ευαισθητοποίησης και των πωλήσεων.

Δημιουργία επωνυμίας μέσω του Social Video Marketing

Το βίντεο είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους μετάδοσης πληροφοριών. Οι θεατές διατηρούν το 95% ενός μηνύματος που τους παρουσιάζεται στο βίντεο σε σύγκριση με το 10% όταν διαβάζουν κείμενο. Και για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης (ROI), τα βίντεο έχουν από καιρό αποδειχθεί αποτελεσματικά. Οι επώνυμες καμπάνιες βίντεο μπορούν να προωθήσουν την αναγνωρισιμότητα και την αναγνώριση της επωνυμίας, ενώ παράλληλα βοηθούν στον καθορισμό του τι είναι η επωνυμία σας και τι σας κάνει διαφορετικούς.

Μερικοί δημοφιλείς τύποι βίντεο επωνυμίας περιλαμβάνουν:

  • Βίντεο προϊόντων, που προβάλλουν συγκεκριμένα προϊόντα και τι τα κάνει μοναδικά
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και περιεχόμενο που μπορεί να περιλαμβάνει ή όχι άμεσα το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να προσφέρει αξία στο κοινό σας
  • Περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια, το οποίο μπορεί να ποικίλλει από την εμφάνιση του τρόπου με τον οποίο φτιάχνονται τα πράγματα μέχρι τη ρύθμιση πριν από μια εκδήλωση
  • Βίντεο με ιστορίες επωνυμίας, που επικεντρώνονται στην αφήγηση της ιστορίας της επωνυμίας, της αποστολής ή των ιστοριών εκείνων που ξεκίνησαν την επιχείρηση
  • Βίντεο συνεντεύξεων, που συχνά περιλαμβάνουν συνεντεύξεις με εξέχοντες παράγοντες επιρροής, υπαλλήλους ή σημαντικά στελέχη

Τα σχετικά, καλοφτιαγμένα βίντεο θα τραβήξουν την προσοχή των χρηστών και γνωρίζοντας κάθε πλατφόρμα και χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις παραπάνω τεχνικές, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας σε πιο προσωπικό (και διασκεδαστικό) επίπεδο, καταλήγοντας σε περισσότερες εμφανίσεις, μεγαλύτερη αφοσίωση και ελπίζω, περισσότεροι πελάτες.