TOP

Τάσεις βίντεο για το 2022 Κάθε έμπορος πρέπει να γνωρίζει

VM

Το μάρκετινγκ βίντεο εξελίσσεται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες. Από τη μέση διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων έως τα βίντεο Tik Tok των 15 δευτερολέπτων, τα μεγάλα vlog, τις ζωντανές ροές και τα podcast μεταξύ άλλων, φαίνεται ότι πάντα κάτι νέο έρχεται σε αυτόν τον κλάδο.

Είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, έμπορος ψηφιακού μάρκετινγκ ή δημιουργός περιεχομένου που θέλετε να μείνετε μπροστά από τους ανταγωνιστές στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ; Σε αυτό το σύντομο και επίκαιρο άρθρο, συγκεντρώσαμε ορισμένες σημαντικές τάσεις βίντεο που πρέπει να προσέξουμε το έτος 2022, καθώς το βίντεο συνεχίζει να επιβεβαιώνει την κυριαρχία του στο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Το κυλιόμενο 2021 και οι αναμενόμενες τάσεις βίντεο 2022

Το 2021, οι διαφημίσεις βίντεο ήταν το πιο αποτελεσματικό μέσο με το οποίο το κοινό ανακάλυψε επωνυμίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Όχι μόνο τα βίντεο έπεισαν τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά το 99% από αυτούς ανέφεραν ότι απολάμβαναν την κατανάλωση περιεχομένου βίντεο κατά τη λήψη των αποφάσεων αγοράς τους.

Το 2022, αναμένουμε να συνεχιστεί αυτή η νέα τάση. Η Cisco προέβλεψε πρόσφατα ότι τα βίντεο θα κυριαρχήσουν στον χώρο περιεχομένου συνεισφέροντας το εκπληκτικό 82% της χρήσης του Διαδικτύου μέχρι το 2022.

Μια πιο προσεκτική ματιά στα νέα κανάλια μάρκετινγκ και πλατφόρμες βίντεο

Όταν αναφέρεται περιεχόμενο βίντεο, οι επωνυμίες συχνά σκέφτονται μόνο το YouTube. Ωστόσο, η επωνυμία σας δεν χρειάζεται να περιορίζεται στις μεγάλες απαιτήσεις δημιουργίας εσόδων του YouTube. Σήμερα, υπάρχουν πολλές άλλες πλατφόρμες όπως οι Roku, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat και Tiktok, μεταξύ άλλων που μπορούν να σας βοηθήσουν όχι μόνο να επιβιώσετε αλλά και να ευδοκιμήσετε χωρίς το Youtube. Επιπλέον, άλλες πλατφόρμες βίντεο όπως οι Vimeo, Wistia, WeVideo και Vidyard σάς επιτρέπουν επίσης να δημιουργείτε και να τροποποιείτε το περιεχόμενο βίντεο και να το μοιράζεστε μέσω των καναλιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Streaming σε άνοδο

Μέχρι πρόσφατα, το YouTube ήταν το μόνο κανάλι όπου οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούσαν να δημιουργήσουν έσοδα από το περιεχόμενο βίντεο τους. Χάρη στις εξελίξεις στις τεχνολογίες over-the-top (OTT) και συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV), οι δημιουργοί μπορούν πλέον να διανέμουν το περιεχόμενό τους σε μεγαλύτερο κοινό μέσω άλλων πλατφορμών. Εδώ έρχεται επίσης το Vlogbox, επιτρέποντας στους δημιουργούς περιεχομένου να δημιουργούν τις εφαρμογές CTV τους, να δημιουργούν κανάλια και να δημιουργούν έσοδα από τις δημιουργίες τους. Οι διαφημιστές εκμεταλλεύονται ήδη το CTV με στοχευμένες διαφημίσεις που βασίζονται σε πληροφορίες κοινού που παρέχονται από εταιρείες όπως το Vlogbox.

Ζωντανά βίντεο

Θέλετε να αποδείξετε ότι είστε αυθεντία στον κλάδο σας; Παρέχοντας ζωντανά βίντεο στο κοινό σας, η επιχείρησή σας μπορεί να επιδείξει τις εις βάθος γνώσεις σας σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προωθείτε. Επιπλέον, τα ζωντανά βίντεο σάς επιτρέπουν να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας σε

πραγματικό χρόνο, αναπτύσσοντας μια πιο προσωπική σχέση με τους πιθανούς και πιστούς πελάτες σας.

Είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσετε σε πλατφόρμες ζωντανής ροής όπως το Twitch ή το Discord. Το Twitch πληρώνει γενικά τους streamers πολύ περισσότερο σε σύγκριση με το YouTube και άλλες πλατφόρμες. Τα ζωντανά βίντεο θα βελτιώσουν την εικόνα της επωνυμίας σας, καθώς το κοινό σας αντιλαμβάνεται ως έναν προσιτό και έμπειρο ειδικό στον τομέα της εργασίας σας.

Τελευταίες τάσεις στο AR/VR και άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες

Το μέλλον φαίνεται να κατευθύνεται προς το μετασύμπαν, έναν κόσμο χωρίς φυσικά σύνορα όπου οι άνθρωποι κάνουν παρέα σε έναν ψηφιακό κόσμο σαν να βρίσκονται σε βιντεοπαιχνίδι. Παρόλο που η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR) υπάρχουν εδώ και αρκετό καιρό, θυμηθείτε την εποχή του Pokemon, αυτές οι μορφές βίντεο μόλις τώρα κάνουν το δρόμο τους στις τάσεις μάρκετινγκ. Αλλά ως έμπορος ή δημιουργός, πώς μπορείτε να επωφεληθείτε καλύτερα από αυτήν την αυξανόμενη νέα τάση;

Πρώτον, οι άνθρωποι συνήθως θέλουν να δουν και να δοκιμάσουν προϊόντα προτού πάρουν την απόφαση να αγοράσουν και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με το AR/VR, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να μην είναι σε θέση να αλληλεπιδράσει φυσικά με ένα προϊόν προτού του αποσταλεί. Ως δημιουργός, θα μπορούσατε να εξετάσετε τις αυξανόμενες τάσεις, όπως τα NFT (μη ανταλλάξιμα διακριτικά), όπου μπορείτε να πουλήσετε την ψηφιακή ιδιοκτησία των δημιουργιών σας, όπως τα έργα τέχνης. Το μέλλον του AR/VR φαίνεται να αποκτά σταθερή μορφή, παρόλο που μπορεί να μην αντικαταστήσει πλήρως τη φυσική εμπειρία.

Βίντεο βελτιστοποιημένα για αναζήτηση

Θέλετε να ενισχύσετε την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής σας τρομερά; Ίσως είστε μια νέα εταιρεία που θέλει να παλέψει για τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης έναντι ιστότοπων που έχουν αναπτύξει εξουσία τομέα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να χάσετε την πορεία σας στην κατάταξη της πρώτης σελίδας είναι να βελτιώσετε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) με βίντεο αντί για περιεχόμενο κειμένου. Τα βίντεο με βελτιστοποίηση αναζήτησης είναι τα νέα παιδιά στο μπλοκ και προτιμώνται πολύ από μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Η Forrester ανακάλυψε πρόσφατα ότι τα βίντεο βελτιστοποιημένα για μηχανές αναζήτησης έχουν 53 φορές περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσουν κατάταξη στην πρώτη σελίδα από άλλες παραδοσιακές τεχνικές SEO. Το Brightedge αναφέρει ότι η Google τοποθετεί τώρα αποσπάσματα βίντεο δίπλα στο 26% των αποτελεσμάτων αναζήτησης και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτά όταν το κάνουν.

Vlogging και βίντεο μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι άνθρωποι αγαπούν να παρακολουθούν βίντεο και αυτό είναι που έχει προωθήσει το μάρκετινγκ βίντεο να κυριαρχεί στον χώρο μάρκετινγκ περιεχομένου. Αντί να γράφετε blog, σκεφτείτε τα ιστολόγια βίντεο, ευρέως γνωστά ως vlog, και τις ιστορίες κοινωνικών μέσων για να συνδεθείτε με τους ακολούθους σας και να παρέχετε περιεχόμενο υψηλής αξίας.

Όχι μόνο η κατανάλωση περιεχομένου σας θα ξεπεράσει την οροφή, αλλά και η προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Δίνοντας φωνή και πρόσωπο στο περιεχόμενό σας, οι ακόλουθοί σας είναι πιο πιθανό να αναπτύξουν εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας, αυξάνοντας τις πιθανότητές τους να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τα βιντεολόγια και οι ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να αφηγηθείτε αβίαστα την ιστορία πίσω από την επωνυμία σας για να βοηθήσετε τους πελάτες να κατανοήσουν το «γιατί» της επιχείρησής σας που υπάρχει. Από απλά επεξηγηματικά βίντεο ή βιντεολόγια ταξιδιωτικού τύπου, η επωνυμία σας μπορεί να γίνει αυθεντία στον κλάδο σας και να ενισχύσει την κοινωνική σας αφοσίωση.

Συμπέρασμα

Οι άνθρωποι είναι οπτικά πλάσματα και το περιεχόμενο βίντεο παραμένει το πιο ισχυρό πλεονέκτημα που έχετε στη διάθεσή σας. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε δέκα βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Φροντίστε να αξιοποιήσετε αυτό το αποτελεσματικό μέσο και να σχεδιάσετε το μέλλον του βίντεο. Όπως λέει η παροιμία, η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε ήταν χθες. Η δεύτερη καλύτερη στιγμή είναι τώρα!