TOP

Τάσεις βίντεο μαρκετιγκ που πρέπει να γνωρίζετε το 2022.

VM

Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, τότε γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να συμβαδίζετε με τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ. Σας επιτρέπει να παραμένετε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές παρακολουθούν όλο και περισσότερα βίντεο. Για να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε όσο το δυνατόν περισσότερο το κοινό-στόχο σας, το μάρκετινγκ βίντεο θα πρέπει σίγουρα να έχει μια θέση στη στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.

Αλλά η απλή παραγωγή βίντεο μετά από βίντεο δεν αρκεί. Πρέπει επίσης να κατανοήσετε το τι, το πώς και το γιατί του μάρκετινγκ βίντεο, το οποίο περιλαμβάνει τη γνώση για τις τρέχουσες τάσεις βίντεο.

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τις κορυφαίες τάσεις βίντεο, μην ψάχνετε άλλο. Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που πρέπει να γνωρίζετε το 2022.

Ας πάμε κατευθείαν σε αυτό.

Χρήση βίντεο το 2022

Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις μάρκετινγκ βίντεο αφορά τη χρήση του.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έως και το 86 τοις εκατό των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν βίντεο μάρκετινγκ με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το 2022. Αυτή είναι μια αύξηση 23 ποσοστιαίων μονάδων από μόλις πέντε χρόνια νωρίτερα το 2017, κατά την οποία μόλις το 63 τοις εκατό των επιχειρήσεων χρησιμοποίησαν βίντεο για μάρκετινγκ.

Από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν επί του παρόντος το μάρκετινγκ βίντεο, σχεδόν όλες (99 τοις εκατό) λένε ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να το κάνουν το 2022 (Wyzowl, 2022).

Δεν είναι μόνο αυτό. Περισσότεροι από εννέα στους δέκα (92 τοις εκατό) το θεωρούν ως «σημαντικό» μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ, κάτι που αποτελεί απόδειξη της αποτελεσματικότητας των βίντεο.

Εάν σχεδιάζετε να πηδήξετε στις πιο πρόσφατες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο, πρέπει να γνωρίζετε για ποιο σκοπό παράγουν βίντεο οι έμποροι. Επί του παρόντος, τα κορυφαία ανερχόμενα βίντεο περιλαμβάνουν επεξηγηματικά βίντεο, τα οποία δημιουργούν σχεδόν τρεις στους τέσσερις (74 τοις εκατό) των επαγγελματιών μάρκετινγκ, βίντεο κοινωνικών μέσων (68 τοις εκατό), βίντεο παρουσίασης (50 τοις εκατό) και μαρτυρίες βίντεο (46 τοις εκατό).

Το Livestream Boom στα κινητά

Αλλά τι είδους βίντεο είναι καυτά; Από ό,τι φαίνεται, η ζωντανή ροή πρόκειται να είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις μάρκετινγκ βίντεο το 2022.

Οι αριθμοί τα λένε όλα—ο μέσος καταναλωτής στις ΗΠΑ έχει κατά μέσο όρο 9,5 εφαρμογές ροής βίντεο εγκατεστημένες στα κινητά του τηλέφωνα (PR Newswire, 2020).

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι χρήστες έχουν, κατά μέσο όρο, περίπου 80 εφαρμογές εγκατεστημένες στα τηλέφωνά τους. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από το δέκα τοις εκατό αυτών των εφαρμογών είναι εφαρμογές ροής βίντεο.

Εάν χρειάζεστε περαιτέρω αποδείξεις για αυτήν την τάση μάρκετινγκ βίντεο, ας ρίξουμε μια ματιά στα στοιχεία ανάπτυξής της. Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η παγκόσμια αγορά ροής αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια.

Το 2020, η αγορά είχε αξία 161,37 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια τεράστια αύξηση 55 τοις εκατό από έτος σε έτος από την αξία των 104,11 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019 (Τι νέο υπάρχει στις εκδόσεις, 2020). Οι αναλυτές προβλέπουν ότι ο κλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και θα είναι μία από τις πιο καυτές τάσεις μάρκετινγκ βίντεο της χρονιάς.

Περισσότερα βίντεο σύντομης μορφής

Εκτός από τη ζωντανή ροή, τα βίντεο σύντομης μορφής θα συνεχίσουν επίσης να έχουν τάση το 2022 (Design Shack, 2020).

Αυτή η τάση μάρκετινγκ βίντεο υποκινήθηκε από την πρόσφατη κυκλοφορία του Instagram Reels τον Αύγουστο του 2020 και τη συνεχή ανάπτυξη του TikTok.

Υπάρχουν μερικές φήμες γύρω από τα σχέδια του Instagram για περαιτέρω ανάπτυξη των Reels. Αυτά περιλαμβάνουν πιθανές ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων για δημιουργούς περιεχομένου, βελτιωμένα εργαλεία επεξεργασίας βίντεο, βελτιωμένη εμφάνιση και δυνατότητα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας στο Reels.

Εάν αυτά αποδειχθούν αληθή, μπορούμε σίγουρα να περιμένουμε να δούμε μεγαλύτερη υιοθέτηση του Instagram Reels το 2022.

Και ποιος μπορεί να ξεχάσει το TikTok; Όχι μόνο το TikTok έχει κατακλύσει τον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι επίσης σε καλό δρόμο για να φτάσει τους 1,2 δισεκατομμύρια μέσους μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Για να κερδίσετε στο μάρκετινγκ βίντεο το 2022, τα βίντεο μικρής διάρκειας, γρήγορου και ενεργητικού είναι σίγουρα από τις πιο δημοφιλείς τάσεις μάρκετινγκ βίντεο στις οποίες πρέπει να εστιάσετε όταν σχεδιάζετε την καμπάνια μάρκετινγκ του 2022.

Κορυφαίες τάσεις βίντεο: Περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες διαδραματίζει βασικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ και το περιεχόμενο βίντεο δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτό. Στην πραγματικότητα, το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες κατατάσσεται στις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο το 2022.

Η αποτελεσματικότητά του στην προσέλκυση χρηστών και τη διατήρηση της αφοσίωσης τους είναι ξεκάθαρη. Τα βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες στο YouTube λαμβάνουν έως και δέκα φορές περισσότερες προβολές από το επώνυμο περιεχόμενο. Δεν είναι μόνο αυτό: μελέτες δείχνουν ότι οι

χρήστες που προσγειώνονται σε έναν ιστότοπο μέσω UGC περνούν διπλάσιο χρόνο στον ιστότοπο (Econsultancy, 2020).

Το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες κάνει επίσης πολύ καλύτερη δουλειά στη μετατροπή των χρηστών σε πωλήσεις. Οι πιθανότητες αυτοί οι χρήστες να φτάσουν σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω ενός βίντεο UGC και να πραγματοποιήσουν μια αγορά είναι επίσης 184 τοις εκατό υψηλότερες και αυτοί οι χρήστες ξοδεύουν επίσης 45 τοις εκατό περισσότερο.

Αυτό είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε κλάδους που καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από τις απόψεις των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών και της υγείας και της ομορφιάς.

Ωστόσο, είτε η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται είτε όχι σε αυτούς τους κλάδους, το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες είναι σίγουρα κάτι που θα πρέπει να ενσωματώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο το 2022.

Περισσότερα διαδικτυακά, εκπαιδευτικά βίντεο

Όταν χτύπησε η πανδημία του κορωνοϊού, το 93% των νοικοκυριών με παιδιά δήλωσαν ότι έπρεπε να υιοθετήσουν κάποια μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παρόλο που ο κόσμος έχει αρχίσει να βγαίνει από την πανδημία σήμερα, η τάση μάρκετινγκ βίντεο της διαδικτυακής μάθησης πρόκειται να συνεχιστεί.

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο του 2022 έχει να κάνει με την ηλεκτρονική μάθηση. Η αγορά της ηλεκτρονικής μάθησης αναμένεται να εκτιναχθεί, αυξάνοντας με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 10,3 τοις εκατό από 250,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 σε 457,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2026 (Report Linker, 2022).

Αυτή η ανάπτυξη δεν θα είναι μοναδική για μαθητές σχολικής ηλικίας. Οι αναλυτές λένε ότι η ηλεκτρονική μάθηση έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των IT, του λιανικού εμπορίου, της υγειονομικής περίθαλψης και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Τα εκπαιδευτικά βίντεο κατατάσσονται επί του παρόντος μεταξύ των πιο δημοφιλών τύπων βίντεο στο διαδίκτυο, τα οποία παρακολουθούν το 30 τοις εκατό των χρηστών του Διαδικτύου. Επομένως, εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σίγουρα μια μορφή περιεχομένου που μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των δυνητικών πελατών και των πωλήσεων.

Συμπέρασμα

Οι πληροφορίες σχετικά με αυτές τις κορυφαίες τάσεις βίντεο θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε καλύτερη πρόσβαση στον τρόπο προσέγγισης της στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο στο μέλλον. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας και να διαπρέψετε σε μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Εάν ελπίζετε να χρησιμοποιήσετε βίντεο για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου, τότε μην ξεχάσετε να ελέγξετε επίσης τις δέκα τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που πρέπει να γνωρίζετε.