TOP

Τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2022

VM

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το τοπίο μάρκετινγκ βίντεο εξελίσσεται συνεχώς παράλληλα με την ψηφιακή εποχή. Οι νέες τεχνολογίες σημαίνουν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, επομένως, καθώς όλα δείχνουν προς το περιεχόμενο βίντεο, έχει γίνει μια από τις πιο διαδεδομένες και επαναστατικές μεθόδους εμπορευματοποίησης επωνυμιών.

Λόγω τέτοιων πρωτόγνωρων καιρών, έχει αυξηθεί το εικονικό περιεχόμενο για ενεργοποιήσεις. Αυτή η εξέλιξη των γεγονότων έχει στέψει το βίντεο στην κορυφή του θρόνου του ψηφιακού μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ βίντεο είναι μια αλάνθαστη τεχνική για να τραβήξετε την προσοχή και να κερδίσετε την έκθεση από τους πελάτες σας.

Γιατί; Επειδή το βίντεο είναι ο ευκολότερος και πιο προσιτός τρόπος για να διασκεδάσετε το κοινό σας. Είναι η παγκόσμια γλώσσα που μιλούν όλοι. Απλώς κάνετε κλικ σε ένα βίντεο και χάνεστε σε αυτό, καθώς συνεχίζεται σε βρόχο για οποιονδήποτε χρήστη τηλεφώνου ή συσκευή υπολογιστή σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Κατά συνέπεια, το μάρκετινγκ βίντεο έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο του μάρκετινγκ και των στρατηγικών επικοινωνίας όχι μόνο για να αναβαθμίσει την επιτυχία της εταιρείας σας, αλλά και να διατηρήσει τη συνάφειά της στον συνεχώς μεταβαλλόμενο και μετασχηματιστικό εικονικό κόσμο.

Ακολουθούν οι κορυφαίες προβλέψεις μας για το μάρκετινγκ βίντεο το 2022 χωρίς ιδιαίτερη σειρά.

XR βίντεο

Οι εξελίξεις στην εικονική τεχνολογία συνοδεύονται από πολλά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένου του προνομίου του μάρκετινγκ «δοκιμάζω-πριν-αγοράζετε», μέρος του βίντεο εκτεταμένης πραγματικότητας (XR).

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) προσθέτει εικονικές πληροφορίες ή αντικείμενα για να ζήσετε σε περιβάλλοντα πραγματικού κόσμου, κοινώς γνωστά ως φίλτρα κοινωνικών μέσων. Οι εφαρμογές για φορητές συσκευές μπορούν πλέον να επιτρέπουν στους αγοραστές να έχουν οπτική πρόσβαση σε προϊόντα μέσω μιας οθόνης, από προεπισκοπήσεις επώνυμων γυαλιών ηλίου έως σχεδιασμό εσωτερικής διακόσμησης και επίπλων για το χώρο διαβίωσής σας. Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν μεταφερθεί σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο, καθώς ωθεί τον καταναλωτή να ψωνίζει στην άνεση του σπιτιού του. Αλλά το XR δεν είναι μόνο για την καταναλωτική αγορά.

Οργανισμοί όπως η CareAR αξιοποιούν αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία, για κορυφαίες εσωτερικές και εκπαιδευτικές εμπειρίες σχεδιασμένες για τεχνικούς ρόλους. Χρησιμοποιώντας αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν αποτελεσματικά τους υπαλλήλους τους, αυξάνοντας παράλληλα τη δέσμευση και τη διατήρηση.

Το βίντεο προώθησης της CareAR αποσυσκευάζει τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες του βίντεο XR.

Το XR Video ωφελεί τόσο τον καταναλωτή όσο και τις επιχειρήσεις επωφελούμενοι από την ψηφιακή τους εμπειρία στο μέγιστο των δυνατοτήτων του και βελτιώνει την αφοσίωση της επωνυμίας κατά σχεδόν 28%, μεταξύ πολλών άλλων πλεονεκτημάτων.

Οι διάφοροι τύποι XR περιλαμβάνουν:

  • Εικονικές δοκιμές
  • Βιωματικές ενεργοποιήσεις
  • Σάρωση αντικειμένων
  • Συνεργασίες οπτικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο
  • Προπονητική εμπειρία
  • Κάθετο βίντεο

Η τέχνη της περιστασιακής λήψης βίντεο έχει επηρεάσει την κινηματογραφική βιομηχανία, καθιστώντας τη μορφή αναλογίας διαστάσεων 9:16 πρότυπο για σκοπούς περιεχομένου βίντεο.

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC) και όλες οι άλλες μεγάλες πλατφόρμες έχουν μετατραπεί σε κάθετο βίντεο, καθώς έχει γίνει ο τρόπος με τον οποίο καταναλώνουμε φυσικά το κοινωνικό μας περιεχόμενο κρατώντας το τηλέφωνό μας κατακόρυφα.

Ωστόσο, το TikTok δεν είναι ο μόνος ψηφιακός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κάθετου βίντεο είναι οι λειτουργίες ιστοριών, επισημάνσεων και κυλίνδρων του Instagram.

Η ενότητα με τις καλύτερες στιγμές της Lego στη σελίδα τους στο Instagram χρησιμοποιεί κάθετο βίντεο για μια διαδραστική εμπειρία χρήστη. Για αυτήν τη συνεργασία Star Wars, οι χρήστες κάνουν κλικ σε κάθε ιστορία για να δουν την κατασκευή ενός οπλισμού. Η μορφή βήμα προς βήμα παρέχει την αίσθηση της στενής επαφής με το προϊόν, σαν οι θεατές του να κατασκεύασαν οι ίδιοι το gunship.

Το κάθετο βίντεο ξεπερνά την πρακτικότητα. Είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ που δημιουργεί στενούς δεσμούς μεταξύ βίντεο και θεατή, καθώς αισθανόμαστε ότι είμαστε σε άμεση επαφή με το

περιεχόμενό μας – δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο στενός τρόπος για να ενσωματωθούμε στα ψηφιακά μας μέσα.

Αθόρυβο βίντεο

Το αθόρυβο βίντεο έχει μια μοναδική επίδραση στους διαδραστικούς χρήστες που τους κυριαρχεί στις πέντε κορυφαίες τάσεις – η σιωπηλή λειτουργία απαιτεί προσοχή.

Στη σύγχρονη εποχή, το κοινό μας κακό είναι ο χρόνος. Αυτό το στυλ βίντεο χρησιμοποιείται ήδη στη συντριπτική πλειοψηφία των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Στην πραγματικότητα, το 85% των βίντεο στο Facebook παρακολουθούνται χωρίς ήχο. Το εύρος της προσοχής του κοινού εξοικονομείται για την απόλυτη ευκολία του περιεχομένου βίντεο, επομένως το αθόρυβο βίντεο είναι η τέλεια λύση για εν κινήσει.

Το σιωπηλό βίντεο ωθεί επίσης τον δημιουργό περιεχομένου να σκάψει βαθύτερα για να αναπτύξει συναρπαστικό περιεχόμενο που βασίζεται αποκλειστικά σε οπτικά. Η ροή βίντεο κατά τη μεταφορά και η περιστασιακή παρακολούθηση δεν είναι οι μόνοι λόγοι για τους οποίους το σιωπηλό βίντεο είναι τόσο διαδεδομένο στο διαδίκτυο, αλλά είναι επίσης μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς για άτομα με

προβλήματα ακοής με την προσθήκη υπότιτλων. Όταν είναι αθόρυβο, μπορείτε να παρακολουθήσετε σχεδόν από οπουδήποτε, σε οποιοδήποτε περιβάλλον, χωρίς να δεσμεύεστε να βρίσκεστε σε μια κρίσιμη ώρα.

Μόλις το περιεχόμενό σας δώσει προτεραιότητα στη σιωπηλή παραγωγή, απευθύνεται ειδικά στον θεατή και διασφαλίζει ποιοτικό περιεχόμενο που επιτρέπει στο βίντεο να μιλήσει από μόνο του. Εκεί είναι που οι καινοτόμες στρατηγικές κάνουν το αθόρυβο βίντεο μοναδικό και ενδιαφέρον, μέσω της εστίασης διαφορετικών στοιχείων του βίντεο, όπως επεξεργασίες, mise-en-scene, χρωματικοί συνδυασμοί, οπτική αισθητική και κινούμενα γραφικά και τυπογραφία.

Motion Graphics/Τυπογραφία

Τα Motion Graphics είναι η κίνηση κειμένων και άλλων στατικών ψηφιακών γραφικών που συνθέτουν μια σειρά από διαφορετικά στοιχεία κινούμενης γραφιστικής.

Αποτελούν αιώνια βάση στη βιομηχανία βίντεο για να τονίσουν, να τονίσουν και να ενημερώσουν τους θεατές. Σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο μια ακολουθία τίτλου είναι στην αγαπημένη σας ταινία ή ένα διασκεδαστικό χαρακτηριστικό στην κατά τα άλλα τυπική παρουσίασή σας στο PowerPoint. Οι ικανότητες του Johnny Harris στο κινούμενο σχέδιο απεικονίζουν τη δύναμη των κινούμενων γραφικών.

Το πρωτότυπο του Netflix του Vox, “Explained” επανέφερε τη σημασία των κινούμενων γραφικών, μιας σειράς που επεξεργάζεται τις τεχνικές του και το χρησιμοποίησε ακόμη και με τον Ομπάμα.

Ακολουθούν μερικές τιμητικές αναφορές στο παιχνίδι κινούμενων γραφικών/κινούμενων σχεδίων:

  • Jumbo – Foodcoach Fitness
  • Adobe Live – Oddfellows
  • Marseille Digital Creatives – Christophe Davids
  • Invasíon Marvel – Behance
  • Waterman – Francisco Castro
  • Sonic Stories: Nadeshot – JBL

Η κινητική τυπογραφία ταιριάζει κάτω από την ομπρέλα των γραφικών κίνησης, η οποία αντιπροσωπεύει τον εκτεταμένο κόσμο των διαφορετικών σχεδίων γραμματοσειρών και κινήσεων.

Επωνυμίες όπως το Kansas City Royals χρησιμοποιούν την κινητική τυπογραφία ως εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσουν τους λάτρεις των σπορ τεντώνοντάς τους. Παίζουν με τον

ενθουσιασμό του κοινού ενσαρκώνοντάς το μέσω κειμένων κίνησης που αναδεικνύουν σωστά τη δύναμη των λέξεων.

Αυτό είναι επίσης ένα εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για να δελεάσει τους νέους Αμερικανούς να πάνε να ψηφίσουν, ως μια έξυπνη στρατηγική που εκμεταλλευόταν την αξιόπιστη δραστηριότητα των χρηστών. Τα κινούμενα γραφικά παρείχαν μια αίσθηση ηθικού σκοπού που καταλάμβανε χρόνο, που σε αυτή την περίπτωση θεωρούσε την ανταμοιβή από τον υπερβολικό χρόνο οθόνης.

Διαδραστικό βίντεο

Επιφανειακά, τα εικονικά συμβάντα φαίνεται να έχουν περιορισμούς – αλλά αυτό δεν χρειάζεται να είναι αλήθεια. Εκεί έρχεται το διαδραστικό βίντεο για να δώσει στους χρήστες την ποιότητα του να

ανήκουν. Η αλληλεπίδραση των χρηστών ενσωματώνει ψηφιακές ενέργειες, οι οποίες τους επιτρέπουν να αποτελούν μέρος της εμπειρίας ψηφιακού βίντεο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το διαδραστικό βίντεο βοηθά τους πελάτες να βυθιστούν απευθείας στο διάστημα ανεξάρτητα από την απόσταση μεταξύ χρήστη και τοποθεσίας. Αυτό το στυλ της τάσης χρησιμοποιήθηκε από τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά, «Bandersnatch», όπου οι θεατές περιηγήθηκαν στην αφήγηση του χαρακτήρα ως διαδραστικοί χρήστες, ορίζοντας τη δική τους μοναδική ιστορία.

Με την άνοδο του AR/VR, τα διαδραστικά βίντεο είναι πιο σχετικά από ποτέ ως ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο ψηφιακό εργαλείο. Αυτή η τάση προβλέπεται να είναι ουσιαστικό μέρος της βιομηχανίας ψηφιακού μάρκετινγκ βίντεο παγκοσμίως. Μπορείτε να παίξετε, να διασκεδάσετε, να συνεργαστείτε και να συνδεθείτε με το ψηφιακό κοινό σας όπως ποτέ πριν.

Οι ζωντανές εικονικές και υβριδικές εκδηλώσεις χρησιμοποιούν λειτουργίες όπως η επιλογή προβολής 360, ενσωματώνοντας απευθείας το κοινό τους κατά τη διάρκεια ζωντανών ροών. Αυτή η καθηλωτική εμπειρία οδήγησε σε μεγάλη επιτυχία με επωνυμίες, όπως εκδηλώσεις που φιλοξενούνται από φίλους μας στο Brandlive ή με άλλες πλατφόρμες όπως οι λύσεις αφοσίωσης κοινού της LiveLike με το κλειδί στο χέρι.