TOP

Τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που πρέπει να υιοθετήσετε φέτος

VM

Είναι μια αλήθεια που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ότι το βίντεο πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ

Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη αν σκεφτεί κανείς ότι οι θεατές διατηρούν το επιβλητικό 95% ενός μηνύματος όταν το παρακολουθούν μέσω βίντεο σε σύγκριση με μόλις 10% του κειμένου. Επιπλέον, οι ενήλικες των ΗΠΑ αναμένεται να περνούν 100 λεπτά καταναλώνοντας βίντεο στο τηλέφωνό τους κάθε μέρα, με το 84% των χρηστών να λένε ότι ένα επώνυμο βίντεο τους έπεισε να αγοράσουν. Εάν ακόμα δεν είστε πεπεισμένοι, τότε επιτρέψτε μου να σας πω το μισό Gen Z και οι Millennials είπαν “δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς βίντεο!”

Λοιπόν, πώς μπορείτε να χαρίσετε ένα κομμάτι από αυτά τα 100 λεπτά για το περιεχόμενό σας; Ακολουθούν βασικές τάσεις στο μάρκετινγκ βίντεο που θα βοηθήσουν τα βίντεό σας να λειτουργήσουν σκληρότερα φέτος.

Αυξήστε την αυθεντικότητα και όχι τον προϋπολογισμό: απλή παραγωγή βίντεο

Τα τελευταία χρόνια ανάγκασαν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσαρμοστούν και να αυτοσχεδιάσουν. Με ένα τεράστιο ποσοστό του εργατικού δυναμικού να εργάζεται από τα τραπέζια της κουζίνας του, οι δαπανηρές λήψεις βίντεο και ο ακριβός εξοπλισμός δεν αποτελούν επιλογή. Πολλοί έμποροι δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο από το σπίτι, είτε πρόκειται για λήψη με το τηλέφωνό τους είτε για εκμάθηση ενός νέου λογισμικού βίντεο που δίνει μια πιο αυθεντική και οικιακή ατμόσφαιρα.

Ευτυχώς, οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται αν το βίντεό σας φαίνεται μεγάλου προϋπολογισμού. Το YouTube ρώτησε τους θεατές γιατί παρακολούθησαν βίντεο και η «υψηλή ποιότητα παραγωγής» δεν ήταν ένας από τους κορυφαίους λόγους. Το να τους βοηθήσουμε να χαλαρώσουν και να μάθουν κάτι νέο ήταν πολύ πιο σημαντικό.

Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα να ξεχάσετε την ακριβή παραγωγή βίντεο και να επικεντρωθείτε στη δημιουργία μιας σύνδεσης με το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το VideoScribe για να διασκεδάσετε, να ενημερώσετε και να προσελκύσετε τα πάθη τους χωρίς να πλήξετε τον προϋπολογισμό.

Το μέγεθος έχει σημασία: βίντεο μεγάλης διάρκειας

Πόσο καιρό πρέπει να έχει ένα βίντεο; Είναι μια συζήτηση που μαίνεται στις ομάδες μάρκετινγκ εδώ και χρόνια. Με τη ολοένα μειωμένη έκταση της προσοχής, τα βίντεο γίνονται όλο και πιο σύντομα. Αλλά τώρα βλέπουμε μια παράλληλη τάση για πραγματικά μεγάλο περιεχόμενο. Πράγματι, τα βίντεο διάρκειας 15 λεπτών και άνω αυξάνουν το 50% της αφοσίωσης του κοινού.

Είναι ενδιαφέρον ότι, παρόλο που έχει τα μικρότερα διαστήματα προσοχής (8 δευτερόλεπτα), η Gen Z είναι η πιο διατεθειμένη να παρακολουθεί βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας. Έτσι, ενώ μπορεί να είναι άστατοι στον τρόπο περιήγησης, μόλις τραβήξετε την προσοχή τους μπορείτε να το κρατήσετε.

Το περιεχόμενο μεγαλύτερης μορφής είναι ένας φανταστικός τρόπος για να χτίσετε μια βαθύτερη σχέση με το κοινό σας, αλλά μην ξεχνάτε ότι έχετε ακόμα μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε αρχικά την προσοχή του και να σταματήσετε την κύλιση.

Θα συνιστούσαμε να δημιουργήσετε έναν συνδυασμό διαφορετικών στοιχείων βίντεο, σύντομα βίντεο για να προσελκύσετε το κοινό σας και περισσότερα σε βάθος κομμάτια για να προσφέρετε γνήσια αξία και σύνδεση. Ωστόσο, εάν πρόκειται να ζητήσετε από το κοινό σας να αφιερώσει αρκετά λεπτά από τον χρόνο του, καλύτερα να βεβαιωθείτε ότι είναι διασκεδαστικό, ενδιαφέρον ή πολύτιμο καθ’ όλη τη διάρκεια.

Χωρίς ήχο βίντεο

Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει μια τεράστια στροφή προς τους ανθρώπους που παρακολουθούν βίντεο με σβηστό ήχο.

Είναι πλέον μια προσδοκία ότι το βίντεό σας μπορεί να καταναλωθεί χωρίς ήχο. Ωστόσο, μην θέσετε σε πλήρη σίγαση το περιεχόμενό σας, καθώς οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι και λιγότερο χρόνο σε δημόσιους χώρους, ορισμένοι θεατές ανεβάζουν ξανά την ένταση. Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το βίντεό σας αποδίδει το μήνυμά του με ή χωρίς ήχο.

Πώς κάνετε το βίντεό σας χωρίς ήχο; Δείξτε το μήνυμά σας οπτικά, μην βασίζεστε στην αφήγηση για να εξηγήσετε το νόημα ή τη μουσική για έμφαση. Τα κινούμενα σχέδια λευκού πίνακα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να πείτε μια ιστορία χωρίς ήχο, επίσης δεν απαιτούν αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο για τη δημιουργία τους. Οι υπότιτλοι είναι πλέον απαραίτητοι για να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενό σας είναι προσβάσιμο σε όλους.

Και για αυτές τις στιγμές αύξησης της έντασης, ρίξτε μια ματιά στον απόλυτο οδηγό μας για φωνητικές εντολές που θα σας κρατούν το χέρι σε κάθε βήμα της δημιουργίας ενός δυνατού βίντεο φωνής.

Βίντεο με δυνατότητα αγοράς

Ένα βίντεο με δυνατότητα αγοράς σάς επιτρέπει να πατήσετε ένα προϊόν μέσα σε ένα βίντεο για να το αγοράσετε. Αυτή η μορφή γνώρισε τεράστια ανάπτυξη φέτος με καταστήματα με τούβλα και κονιάματα να αναγκάζονται να κλείσουν σε πολλά μέρη του κόσμου. Το 40% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιεί πλέον διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα αγοράς, από 33% το 2019.

Είναι εξαιρετικά ισχυρά καθώς μειώνουν τη διαδρομή του πελάτη σε μερικά μόνο κλικ. Εάν δεν είστε επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε το διαδραστικό βίντεο με hotspot με δυνατότητα κλικ και παροτρύνσεις για δράση.

Ζωντανή ροή

Σε έναν κόσμο κοινωνικής απόστασης, η ζωντανή ροή είναι όσο πιο κοντά μπορούμε με ασφάλεια να φτάσουμε ο ένας στον άλλον. Ήταν σίγουρα μια χρονιά υψηλής ταχύτητας για τη ζωντανή ροή, με τις προβολές να αυξάνονται κατά 99% από έτος σε έτος μόνο τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.

Η ζωντανή ροή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν πιο αυθεντικές συνδέσεις με το κοινό τους. Το 80% των χρηστών προτιμά το ζωντανό βίντεο από τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 63% το βλέπει ως ανθρώπινη πινελιά στις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Επίσης οδηγεί και μετατροπές. Καθώς ο κορωνοϊός έπληξε και ακύρωσε τις προσωπικές εκδηλώσεις, οι πωλήσεις από ζωντανή ροή στην Ασία εκτοξεύτηκαν από 13% σε 67%!

Οι ζωντανές εκδηλώσεις έχουν συχνά προτεραιότητα από τους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επειδή συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή. Αλλά βεβαιωθείτε ότι η σύνδεσή σας είναι καλή, ο πιο συνηθισμένος λόγος απενεργοποίησης είναι η κακή ποιότητα βίντεο.

Έτσι, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τώρα είναι η ώρα να δοκιμάσετε ζωντανές εκδηλώσεις, να δοκιμάσετε μια εικονική διάσκεψη, διαδικτυακό σεμινάριο, σεμινάριο, Q&A, μια συνεδρία ρωτήστε με οτιδήποτε ή μια επίδειξη προϊόντος. Και μην ξεχάσετε να επισημάνετε ή να αποθηκεύσετε σε επισημάνσεις για να παρακολουθήσουν οι άλλοι αργότερα.

Το βίντεο είναι πλέον ένα ζωτικό μέρος της ζωής μας, βοηθώντας μας να επικοινωνούμε και να συνδεόμαστε ανεξάρτητα από την απόσταση μεταξύ μας. Ήταν πραγματικά μια σανίδα σωτηρίας για πολλούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας.