TOP

Τάσεις μάρκετινγκ κοινωνικών βίντεο που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2022

VM

Χρόνο με το χρόνο, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει πιο επικεντρωμένες στο βίντεο. Το 2022, η επισκεψιμότητα βίντεο εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει το 82% της συνολικής κίνησης των καταναλωτών στο Διαδίκτυο. Οι καταναλωτές όχι μόνο παρακολουθούν, δημιουργούν και ασχολούνται με περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από ποτέ, αλλά αναζητούν βίντεο για να ανακαλύψουν νέες επωνυμίες και να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα τους πριν από την αγορά.

Για να σας βοηθήσουμε να παραμένετε στην κορυφή των κορυφαίων τάσεων μάρκετινγκ βίντεο, πραγματοποιήσαμε μια έρευνα σε 500 καταναλωτές και 500 επαγγελματίες του μάρκετινγκ για να καταλάβουμε πώς χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις το βίντεο και πώς αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές με αυτό. Τα ευρήματά μας ενίσχυσαν ότι οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πιάνουν τη δύναμη του βίντεο. Το 2021, το 93% των επιχειρήσεων απέκτησαν νέο πελάτη αφού μοιράστηκαν ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κατέταξαν το βίντεο #1 ως προς την απόδοση επένδυσης (ROI).

Σε αυτό το ιστολόγιο, θα μοιραστούμε τις επιτυχίες που έχουν δει οι έμποροι με περιεχόμενο βίντεο, πώς αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές με βίντεο, τι θέλουν να δουν περισσότερα και ποιες τάσεις μπορείτε να ενσωματώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο το 2022.

Συνεχίστε να διαβάζετε ή προχωρήστε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τάσεις μάρκετινγκ βίντεο που θα επηρεάσουν περισσότερο την επιχείρησή σας.

ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ

Το Facebook, το YouTube και το TikTok ήταν οι 3 κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες οι καταναλωτές παρακολούθησαν βίντεο που οδήγησαν σε μια αγορά. Κάθε μία από αυτές τις πλατφόρμες έχει διαφορετικές απαιτήσεις και είναι βελτιστοποιημένη για συγκεκριμένα είδη περιεχομένου βίντεο. Για να δημιουργήσετε μια πραγματικά σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο, πρέπει να δημοσιεύετε περισσότερο βελτιστοποιημένο περιεχόμενο εδώ και πιο συχνά. Για παράδειγμα, τα τετράγωνα βίντεο προώθησης προϊόντων μπορεί να ταιριάζουν καλύτερα για το Facebook, ενώ οι οριζόντιες επιδείξεις προϊόντων μπορούν να έχουν καλή απόδοση στο YouTube και τα βίντεο προώθησης μικρής μορφής θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αφοσίωση στο TikTok.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΡΟΠΟΙ, ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Δεν είναι μόνο η ποσότητα των βίντεο που έχει σημασία, αλλά οι τύποι βίντεο που μοιράζεστε. Οι καταναλωτές είπαν ότι οι 3 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους ακολουθούν μια επωνυμία στο Instagram είναι για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, διασκεδαστικό ή αστείο περιεχόμενο και εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι καταναλωτές είπαν επίσης ότι τα βίντεο με οδηγίες είναι το αγαπημένο τους είδος περιεχομένου από επωνυμίες, με τις ιστορίες πελατών και τα βίντεο προώθησης να ακολουθούν πολύ πίσω. Για να διασκεδάσουν και να αφοσιωθούν οι καταναλωτές, η ποικιλία βίντεο είναι το κλειδί.

ΘΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΙΚΤΟΚ

Οι καταναλωτές και οι ειδικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμένουν ότι το TikTok θα είναι η #1 πλατφόρμα κοινωνικών μέσων από άποψη δημοτικότητας, αλλά οι έμποροι προέβλεψαν ότι το

YouTube θα βγει στην κορυφή. Ενώ οι έμποροι σκοπεύουν να επενδύσουν τις υψηλότερες διαφημιστικές δαπάνες στο YouTube το 2022, οι καταναλωτές θα συρρέουν στο TikTok για να περιηγηθούν, να ανακαλύψουν και να αγοράσουν. Εάν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό TikTok, τώρα είναι η ώρα.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Το 2019, το 39% των καταναλωτών παρακολούθησε περισσότερες διαφημίσεις βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ό,τι στην τηλεόραση το 2019. Φέτος, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στο 58%. Κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετικές απαιτήσεις όσον αφορά τις διαστάσεις, τη διάρκεια βίντεο, τη διάρκεια υπότιτλων, τη χρήση ήχου και άλλα. Με το Animoto, μπορείτε να αλλάξετε γρήγορα το μέγεθος του περιεχομένου βίντεο για πολλά κανάλια με το πάτημα ενός κουμπιού, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια.

ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗ ΡΟΗ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟ

Τον περασμένο χρόνο, το 94% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ είπε ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις βίντεο είχαν θετική απόδοση επένδυσης (ROI) για την επιχείρησή τους. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σχεδιάζουν να ξοδέψουν ακόμη περισσότερα για να δοθεί προτεραιότητα στο περιεχόμενό τους στις ροές κοινωνικής δικτύωσης και να ξεχωρίσει. Ποντάρετε την αξίωσή σας στα χρονοδιαγράμματα των καταναλωτών, επενδύοντας σε πληρωμένες διαφημίσεις, διατηρώντας παράλληλα μια σειρά από χρήσιμο, διασκεδαστικό και εμπνευσμένο οργανικό περιεχόμενο.