TOP

Τάσεις στο βίντεο μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022.

VM

Ο κλάδος του μάρκετινγκ συνεχίζει να εξελίσσεται και το βίντεο μάρκετινγκ χωρίς εξαίρεση. Τα δεδομένα, η τεχνολογία, οι τάσεις και η ανθρώπινη συμπεριφορά μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται.

Σχεδόν όλες οι συμβουλές μάρκετινγκ, οι πόροι, οι οδηγοί και οι προβλέψεις δίνουν έμφαση στην προσθήκη βίντεο και στην στρατηγική μάρκετινγκ σας. Από σύντομες διαφημίσεις έως ζωντανά βίντεο και ιστορίες, το περιεχόμενο βίντεο έχει πάρει διαφορετικές μορφές εδώ και μερικά χρόνια.

Τάσεις στο βίντεο μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022

Συνολικά, το περιεχόμενο βίντεο εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο του μάρκετινγκ περιεχομένου και στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

  • Από το 2019, ένας μέσος χρήστης παρακολουθεί πάνω από 100 λεπτά περιεχομένου βίντεο την ημέρα.
  • Ακόμη περισσότερο, το 2021, περίπου το 86% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα βίντεο ως σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ. Ταυτόχρονα, το 93% από αυτούς πιστεύουν ότι είναι ένα κρίσιμο μέρος κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ.
  • Η έρευνα διαπίστωσε ότι περίπου το 84% των καταναλωτών συνήθιζαν να πείθονται να αγοράσουν αφού παρακολουθούσαν ένα βίντεο.
  • Σύμφωνα με αναφορές της cisco, το περιεχόμενο βίντεο θα αντιπροσωπεύει περίπου το 82% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο το 2022.

Σύμφωνα με αναφορές της cisco, το περιεχόμενο βίντεο θα αντιπροσωπεύει περίπου το 82% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο το 2022.

Ακολουθούν οι κορυφαίες τάσεις βίντεο μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022:

1.Βίντεο σε ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα βίντεο στις ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα ελκυστικά. Αυτά μπορούν να βοηθήσουν τις επωνυμίες να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική πινελιά από άλλους τύπους περιεχομένου βίντεο. Καθώς τα βίντεο στις ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ για να μείνουν περισσότερο. Έτσι, θα βοηθούσε αν τα κρατούσατε χαλαρά και ελκυστικά.

Το πιο σημαντικό, οι ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν επίσης πολλούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τους θεατές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία ερωτήσεων, να προσθέσετε δημοσκοπήσεις και να κάνετε Q&A με τους θεατές σας. Αυτοί μπορεί να είναι οι καλύτεροι τρόποι αλληλεπίδρασης και ενημέρωσης για την υπηρεσία και το προϊόν σας με το κοινό.

2.Περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από τους χρήστες

Το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες είναι δημοφιλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, τώρα μπορείτε να το δείτε παντού. Απλώς σκεφτείτε διαφορετικά βίντεο που παρακολουθήσατε πρόσφατα, από διαφημίσεις μέχρι χορούς στο TikTok. Σχεδόν κάθε βίντεο δίνει μια αυθεντική εμφάνιση στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, ακόμα κι αν δεν είναι.

Μία από τις διάσημες ταινίες που δημιουργούνται από χρήστες επιστρέφει και πάλι με συνέχεια. Έτσι, μπορείτε να δείτε ότι το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται από χρήστες είναι εδώ για να παραμείνει για περισσότερο.

3.Περιεχόμενο βίντεο AR και VR

Παρόλο που το περιεχόμενο βίντεο AR και VR κυκλοφορεί εδώ και καιρό. Ωστόσο, τώρα βρίσκει τον δρόμο του προς το mainstream του βίντεο μάρκετινγκ. Ακόμη περισσότερο, η πανδημία έχει επίσης επιταχύνει την ανάπτυξη AR και VR. Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνολογία για να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική εικονική εμπειρία για τους καταναλωτές τους.

Επιπλέον, τα καταστήματα λιανικής προσφέρουν επίσης μια στρατηγική δοκιμής πριν από την αγορά. Έτσι, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνολογία στο βίντεο μάρκετινγκ για να μεταμορφώσετε την εμπειρία χρήστη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

4.Το Vlogging ήρθε για να μείνει

Η αφήγηση της επωνυμίας πρέπει να είναι πάντα ένας από τους πιο συναρπαστικούς τρόπους σύνδεσης με τους καταναλωτές. Επιπλέον, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας μιας επωνυμίας και να κρατήσει το κοινό αφοσιωμένο. Ωστόσο, τα vlog έχουν γίνει ένα εξαιρετικό όχημα αφήγησης επωνυμίας με την πάροδο του χρόνου.

Προς το παρόν, μπορείτε να βρείτε vlog για σχεδόν οποιοδήποτε θέμα. Το πιο σημαντικό, είναι ότι ξεπερνούν την απόδοση και αποκτούν μεγαλύτερη δέσμευση με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, σημαίνει ότι τα vlog είναι εδώ για να μείνουν για περισσότερο.

5.Τα σύντομα βίντεο είναι μια ιδέα

Το εύρος προσοχής των καταναλωτών μειώνεται με την πάροδο του χρόνου. Επομένως, η δημιουργία σύντομων αλλά διασκεδαστικών και ελκυστικών βίντεο έχει γίνει τάση για το 2022.

6.Η σημασία των ζωντανών ροών θα αυξηθεί στα ύψη

Οι ζωντανές ροές, γνωστές και ως ζωντανά βίντεο, έχουν εκτοξεύσει τη σημασία τους το 2021. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι η πανδημία του Covid σταμάτησε τις προσωπικές εμπειρίες και εκδηλώσεις. Ως εκ τούτου, τα ζωντανά βίντεο έχουν αναδειχθεί ως ένας αποτελεσματικός αλλά ουσιαστικός τρόπος για τις επιχειρήσεις να συνδέονται συνεχώς με τους πελάτες τους.

Επί του παρόντος, η προοπτική του περιεχομένου με δυνατότητα ροής έχει επίσης αλλάξει εντελώς. Ακόμη περισσότερο, όλοι χρησιμοποιούν ζωντανά βίντεο τώρα. Η ζωντανή ροή έχει γίνει ένα σημαντικό στοιχείο από επιρροές μέχρι μουσικούς καλλιτέχνες, εταιρείες επιχειρήσεων και τοπικές επωνυμίες.

Επομένως, θα βοηθούσε αν ενσωματώσετε τη ζωντανή ροή στη στρατηγική βίντεο μάρκετινγκ για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την τάση.

7.Τα κάθετα βίντεο κερδίζουν δημοτικότητα

Εάν έχετε κάνει κύλιση στη ροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι τα περισσότερα βίντεο είναι κάθετα. Αυτά είναι αρκετά παρόμοια σε στυλ με τα βίντεο TikTok. Ακόμη περισσότερο, τα περισσότερα βίντεο είναι με φάρσες, ακροβατικά, τρελές χορευτικές κινήσεις κ.λπ.

Συνολικά, αυτό το τρελό στυλ βίντεο στα κατακόρυφα βίντεο μεταφέρει τον τομέα του βίντεο μάρκετινγκ. Έτσι, ακόμα κι αν ανατριχιάζετε σε κάθετα βίντεο. Ωστόσο, πρέπει να ξέρετε ότι αυτό το στυλ βίντεο είναι εδώ για να μείνει τουλάχιστον για μερικά χρόνια.

8.Τα διαδραστικά βίντεο ανθούν

Το διαδραστικό περιεχόμενο βίντεο αυξάνεται. Αυτός ο τύπος περιεχομένου βίντεο εμφανίζεται σε πολλές μορφές. Θα μπορούσε να είναι ένα παιχνίδι, εικονικής πραγματικότητας, τυχόν συνοδευτικά στοιχεία ή κάτι άλλο με μια κοινή ανάρτηση ή σε έναν ιστότοπο. Ένα πράγμα που είναι σίγουρο για το διαδραστικό περιεχόμενο βίντεο είναι ότι ανθεί. Έτσι, θα βοηθούσε αν δίνατε στους καταναλωτές σας κάτι να κάνουν μόλις τελειώσει το βίντεο. Αυτό είναι σημαντικό για να συνεχιστεί η δέσμευση.

Επομένως, μην αφήνετε ποτέ ένα βίντεο να σταματήσει μόνο με θέα. Επειδή οι χρήστες που έχουν παρακολουθήσει το πλήρες βίντεο έχουν ήδη ασχοληθεί. Επομένως, πρέπει να διατηρήσετε αυτή τη σύνδεση και η δέσμευση να συνεχιστεί με μια διαδραστική ευκαιρία.

Τελικές σκέψεις

Είναι γεγονός ότι το περιεχόμενο βίντεο ήταν μια κρίσιμη τάση μάρκετινγκ την προηγούμενη δεκαετία. Επομένως, η γνώση της πιο πρόσφατης τάσης βίντεο μάρκετινγκ είναι το κλειδί για την εκτέλεση επιτυχημένων εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ. Ακόμα κι αν δεν είστε επαγγελματίας βιντεογράφος, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να μάθετε πώς θα ενσωματωθεί το περιεχόμενο βίντεο στα σχέδια σχεδίασης και μάρκετινγκ. Είναι επειδή θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ως μέρος της διαδικτυακής στρατηγικής σας.

Αφού γνωρίζατε όλα τα στατιστικά στοιχεία και τις τάσεις του βίντεο μάρκετινγκ, πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπο σας και στις στρατηγικές σας, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διατηρήσετε τους υποψήφιους πελάτες σας αφοσιωμένους στην επιχείρησή σας.

Το μέλλον του μάρκετινγκ είναι σε βίντεο

Επιπλέον, το βίντεο μάρκετινγκ είναι μέρος του μέλλοντος του μάρκετινγκ. Με πολλές λύσεις για να διαλέξετε, η εύρεση των τέλειων στρατηγικών για την εκτέλεση της καμπάνιας μάρκετινγκ για το 2020 θα είναι ομαλή. Με βάση τις τάσεις του βίντεο μάρκετινγκ που καλύπτονται εδώ, είμαστε σίγουροι ότι θα είστε έτοιμοι για μελλοντικές στρατηγικές βίντεο μάρκετινγκ.