TOP

Τα κορυφαία οφέλη του μάρκετινγκ βίντεο το 2022

VM

Οι έμποροι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο βίντεο για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με πολλούς τρόπους. Τα βίντεο χρησιμοποιούνται για σελίδες προορισμού, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακά σεμινάρια, email και πολλούς άλλους σκοπούς. Τα βίντεο μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την εισαγωγή επωνυμιών και τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων με τους πελάτες.

Κατά μέσο όρο, οι επιχειρήσεις δημοσιεύουν 18 βίντεο κάθε μήνα, σύμφωνα με έρευνα του HubSpot. Αυτό το ένα σημείο δεδομένων υπογραμμίζει την αυξανόμενη ζήτηση για βίντεο και την τεράστια αξία του στο μάρκετινγκ. Τι μπορούμε να κάνουμε από όλα αυτά; Είναι προφανές ότι το βίντεο είναι σημαντικό μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Θα μπορούσατε να μείνετε πίσω από τους ανταγωνιστές σας.

Ακολουθούν τα κορυφαία οφέλη του μάρκετινγκ βίντεο που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να μετατρέψετε περισσότερους πελάτες.

Το βίντεο μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του SEO.

Η έρευνα του HubSpot διαπίστωσε ότι το 66% των ερωτηθέντων σε μια δημοσκόπηση είπαν ότι επισκέφτηκαν τον ιστότοπο ενός εμπόρου αφού παρακολούθησαν ένα επώνυμο βίντεο. Αυτό δείχνει ότι το περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση των θεατών και να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι σημαντικό επειδή η Google κατατάσσει την επισκεψιμότητα και τα κλικ ως κύριους παράγοντες κατάταξης. Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη του ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), τόσο περισσότερους επισκέπτες και κλικ λαμβάνει.

Η μηχανική εκμάθηση της Google βελτιώνεται και η μηχανή αναζήτησης μπορεί να αναγνωρίσει χιλιάδες στοιχεία εικόνας σε ένα βίντεο. Το Video Intelligence API της Google σάς επιτρέπει να καταλογίζετε λέξεις-κλειδιά σε ένα βίντεο. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα SEO.

Το SEO είναι επίσης πιο εύκολο με το βίντεο επειδή ανταποκρίνεται σε διαφορετικές συσκευές. Μπορείτε να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό, επειδή πολλές πλατφόρμες βίντεο, όπως το Youtube και το Vimeo, προσαρμόζονται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης και έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να είναι φιλικές προς κινητά.

Ο αλγόριθμος της Google δίνει ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση σε σελίδες που περιέχουν περιεχόμενο βίντεο στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να υιοθετούν βίντεο ως μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβουλές SEO βίντεο για να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειες μάρκετινγκ βίντεο

  • Κρατήστε τα βίντεο σύντομα. Τα βίντεο διάρκειας κάτω των δύο λεπτών έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση. Είναι σημαντικό να μεταφέρετε το μήνυμά σας το συντομότερο δυνατό. Ακόμα και ένα βίντεο τεσσάρων λεπτών είναι αρκετό. Ωστόσο, οποιοδήποτε βίντεο μεγαλύτερου μήκους θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα σημαντική απώλεια προβολών.
  • Μεταγράψτε το σενάριο του βίντεό σας. Τα ρομπότ της Google μπορούν να ανιχνεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το περιεχόμενό σας εάν έχετε μεταγράψει κείμενο από τον ήχο του βίντεό σας. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται σε πολλές αναζητήσεις στο Διαδίκτυο.
  • Βελτιστοποιήστε τα βίντεό σας. Τα bot μηχανών αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύουν το βίντεό σας πιο αποτελεσματικά προσθέτοντας σχετικούς τίτλους, περιγραφές και μετα-ετικέτες.
  • Οι μικρογραφίες υψηλής ποιότητας είναι απαραίτητες. Οι εντυπωσιακές μικρογραφίες θα τραβήξουν την προσοχή των ερευνητών και θα αυξήσουν την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Το βίντεο κρατά τους χρήστες στις σελίδες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με το άρθρο του Forbes του TJ McCue, ο μέσος χρήστης ξοδεύει 88% περισσότερο χρόνο σε ιστότοπους με περιεχόμενο βίντεο από οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου. Αυτό σημαίνει ότι η προσθήκη βίντεο στις σελίδες του ιστότοπού σας μπορεί να αυξήσει τον χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες σε αυτόν.

Θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι οι περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν τα βίντεο πιο ευχάριστα από την ανάγνωση κειμένου. Ένας δεύτερος λόγος θα μπορούσε να είναι ότι οι επεξηγήσεις βίντεο είναι πιο αποτελεσματικές στο να βοηθούν τους ανθρώπους να διατηρούν πληροφορίες. Μπορείτε να αυξήσετε τα ποσοστά προσέγγισης χρηστών και διατήρησης δημιουργώντας βίντεο προϊόντων, οδηγίες χρήσης ή επιδείξεις. Μπορείτε ακόμη και να ενισχύσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου με βίντεο από το VideoWise με δυνατότητα αγοράς.

Τα βίντεο είναι μαγευτικά.

Τα βίντεο είναι πιο ενδιαφέροντα από το κείμενο και κρατούν την προσοχή των θεατών. Γιατί; Τα βίντεο συνδυάζουν οπτικές και ακουστικές αισθήσεις. Τα βίντεο συνδυάζουν θόρυβο και κίνηση.

Οι οπτικές ικανότητες των ανθρώπων είναι αξιοσημείωτες. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι επεξεργάζονται γραφικά 60.000 φορές πιο γρήγορα από ό,τι επεξεργάζονται κείμενο, σύμφωνα με μελέτη του Κέντρου Ερευνών Πληροφοριακών Συστημάτων Διαχείρισης στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα.

Επίσης, οι περισσότερες πληροφορίες που προέρχονται από τον εγκέφαλο είναι οπτικές, που σημαίνει ότι οι θεατές θα διατηρούν καλύτερα ένα μήνυμα μέσω βίντεο παρά μέσω κειμένου. Και εξαιτίας αυτού, ο μέσος θεατής θυμάται το 95% ενός μηνύματος όταν το παρακολουθεί, σε σύγκριση με μόνο το 10% του περιεχομένου που διαβάστηκε.

Αυτό μεταφράζεται σε υψηλότερους χρόνους συνεδρίας σε ιστότοπους και ενισχύει τον αλγόριθμο στα social. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε βίντεο για να κερδίσετε χρήματα με βίντεο από το VideoWise με δυνατότητα αγοράς.

Το βίντεο είναι πιο εύκολο να μοιραστείτε.

Το βίντεο κοινωνικής δικτύωσης λαμβάνει 1200% περισσότερες κοινοποιήσεις από το περιεχόμενο κειμένου και εικόνας μαζί, σύμφωνα με τα δεδομένα του Wordstream. Σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn, το βίντεο κοινοποιείται 20 φορές πιο συχνά από άλλους τύπους μορφών περιεχομένου στη ροή του LinkedIn, σύμφωνα με το Sales and Marketing Solutions. Γιατί τα βίντεο είναι τόσο δημοφιλή; Είναι διασκεδαστικά και προσφέρουν πρακτική αξία μέσω συμβουλών, κόλπα και πειρατεία.

Χρησιμοποιήστε βίντεο με δυνατότητα αγοράς από το Instagram, το TikTok, το YouTube και το Vimeo για να κερδίσετε χρήματα στο διαδίκτυο.

Εάν σκέφτεστε να προσθέσετε βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ σας, φροντίστε να συναντηθείτε με την ομάδα μάρκετινγκ για να συζητήσετε τον προϋπολογισμό σας καθώς και την επιθυμητή απόδοση επένδυσης (ROI). Για να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ, σκεφτείτε ποιοι τύποι βίντεο είναι πιο αποτελεσματικοί για την επωνυμία σας.