TOP

Συμβουλές για τη χρήση του YouTube για την επιχείρησή σας

VM

Όταν κάποιος αναφέρει τα Social Media ως επιχειρηματικό εργαλείο, οι περισσότεροι σκέφτονται το Facebook και το Instagram.

Επειδή είναι μια πλατφόρμα βίντεο, το YouTube μπορεί να μην φαίνεται αρχικά ως κατάλληλη πλατφόρμα για το Marketing μιας μικρής επιχείρησης, αλλά τώρα που τα σχόλια στο YouTube συνδέονται με το Google, είναι μια πιο κοινωνική και διαδραστική πλατφόρμα.

Η δημιουργία και η δημοσίευση Video Content στο YouTube είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την προβολή και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας.

Κρατήστε το περιεχόμενο ενημερωμένο

Τα πιο δημοφιλή κανάλια YouTube είναι αυτά που έχουν υψηλό όγκο συνεχώς ενημερωμένου περιεχομένου. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο ως εργαλείο Marketing, πρέπει να έχετε ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε Video Content για τη μικρή σας επιχείρηση. Οι εκπομπές και τα online σεμινάρια μπορούν να χωριστούν και να αναρτηθούν ως μια σειρά βίντεο.

Συμπεριλάβετε παροτρύνσεις για δράση

Πιθανότατα θα έχετε συνδέσμους στην περιγραφή του βίντεό σας, αλλά θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πώς θέλετε να απαντήσουν οι θεατές πριν δημοσιεύσετε το βίντεο. Βεβαιωθείτε ότι οι παροτρύνσεις για δράση συμπεριλαμβάνονται στο ίδιο το βίντεο. Πιθανά CTA μπορεί να περιλαμβάνουν την επικοινωνία μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες, την εγγραφή στο κανάλι σας στο YouTube, την κοινή χρήση του βίντεό σας στα κανάλια Social Media ή κάποια άλλη επιθυμητή ενέργεια.

Εντυπωσιάστε με τους τίτλους σας

Οι χρήστες κάνουν αναζήτηση στο YouTube με τον ίδιο τρόπο που κάνουν στην Google, με λέξεις -κλειδιά και φράσεις που περιγράφουν αυτό που ψάχνουν. Οι τίτλοι έχουν μεγάλη σημασία στις αναζητήσεις του YouTube οπότε μην δίνετε στα βίντεό σας βαρετούς, μη περιγραφικούς τίτλους.

Επιλέξτε τη σωστή κατηγορία και tags

Όταν ανεβάζετε βίντεο στο YouTube, επιλέγετε μια κατηγορία για το βίντεο και εισάγετε tags ή λέξεις -κλειδιά.

Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε τα tags που προτείνει το YouTube, καθώς βασίζονται σε αυτό που συνήθως αναζητούν οι χρήστες.

Γράψτε μια σύντομη περιγραφή

Οι περιγραφές των βίντεό σας στο YouTube πρέπει να είναι σύντομες, ενημερωτικές και πολλαπλών χρήσεων. Περιγράψτε το βίντεό σας σε μία ή δύο φράσεις (χρησιμοποιώντας τις κορυφαίες λέξεις -κλειδιά) και συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς το website σας για άτομα που θέλουν να μάθουν περισσότερα.

Αφήστε τους πελάτες σας να δώσουν feedback

Πολλές μικρές επιχειρήσεις είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα δημοσιεύοντας βίντεο από κριτικές πελατών στο YouTube. Αυτός είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με χρήστες που μπορεί να χρειαστούν αυτή την επιπλέον «ώθηση» για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Μην περιορίζετε τα βίντεό σας στο YouTube

Επειδή δημιουργείτε ένα κανάλι YouTube, δεν σημαίνει ότι οι χρήστες θα το ψάξουν. Στο πλαίσιο μιας αποτελεσματικής στρατηγικής του YouTube, βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε το περιεχόμενο σας παντού.

Όταν δημοσιεύετε ένα νέο βίντεο που θέλετε να βλέπει και να μοιράζεται το κοινό, μπορείτε να το δημοσιεύστε στο Facebook. Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε βίντεο στο website σας.