TOP

YouTube Marketing Tips

VMΤα video είναι το μυστικό της επιτυχίας του content marketing.

Το YouTube είναι το κέντρο των online video και για επαγγελματίες αλλά και για απλούς καταναλωτές.

  • 8 στους 10 χρήστες του internet παρακολουθούν video στο YouTube.
  • Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης.
  • 1 δις ώρες παρακολουθούνται καθημερινά στο YouTube.

To YouTube είναι βασικό για τις επιχειρήσεις, ειδικά για τις ομάδες marketing. Συνεπώς δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αναζητήσουμε τρόπους να αυξήσουμε την προβολή μας στο YouTube.

Ας δούμε μερικά Tips

1. Ελκυστικοί Τίτλοι

Όσο καλό και αν φαίνεται ένα video, είναι άχρηστο αν δεν το κλικάρει κανείς. Αυτό σημαίνει ότι είναι ζωτικής σημασίας να βελτιστοποιήσουμε τον τίτλο του video μας για να προσελκύσουμε τους χρήστες.

Πώς θα το πετύχουμε αυτό;

Σωστά Keywords

Τα Keywords στον τίτλο βοηθούν τους ανιχνευτές της Google να καταλάβουν τι αφορά το video.Ταυτόχρονα τα σωστά Keywords κατατοπίζουν τους χρήστες για το τι να περιμένουν.

Σύντομοι Τίτλοι

Το ιδανικό μέγεθος για τον τίτλο ενός video, δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τους 60 χαρακτήρες. Ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να διαβάσει τον τίτλο με μια ματιά.

Ξεκάθαροι Τίτλοι & Περιγραφές

Μην βάλεις τον χρήστη στην διαδικασία να πρέπει να ανακαλύψει μόνος του το περιεχόμενο του video. Γνωστοποίησε το περιεχόμενο ξεκάθαρα στον τίτλο και την περιγραφή.

Κίνητρο Προβολής

Οι χρήστες χρειάζονται ένα κίνητρο για να ξοδέψουν τον χρόνο τους, παρακολουθώντας ένα video, θέλουν να γνωρίζουν τι θα αποκομίσουν από αυτό.

2. Τέλειο Thumbnail

Τα αποτελεσματικά thumbnails κάνουν τους χρήστες να κλικάρουν αμέσως και κάνουν ένα κανάλι πιο αναγνωρίσιμο. Τα thumbnails πρέπει να είναι σχετικά με το περιεχόμενο και τον τίτλο του video. Πρέπει να περιλαμβάνονται σύντομες περιγραφές και σχετικές εικόνες για να βοηθήσουμε τον χρήστη να καταλάβει το περιεχόμενο του video.

Το thumbnail θα μας βοηθήσει να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του χρήστη, κάνοντας τον να αναρωτιέται για το τι θα ακολουθήσει.

Το τέλειο thumbnail πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Standard video sizes – 1280×720 or 1920×1080.
  • Υψηλής ανάλυσης εικόνες.
  • Τον τίτλο του video.
  • Διαστάσεις 16:9.
  • Συγκεκριμένο και επαναλαμβανόμενο στιλ.
  • Συναίσθημα, πχ ενθουσιασμένα ή σοκαρισμένα πρόσωπα.

3. Video με διάρκεια < 5 λεπτών

Κανείς δεν έχει χρόνο, η ουσία είναι να προσφέρουμε στον χρήστη, το δυνατόν συντομότερο περισσότερες πληροφορίες, χωρίς φλυαρίες.

4. Call-to-Action (CTA)

Τα CTA μας βοηθούν να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση στο YouTube. Ανεξάρτητα από τους στόχους που έχουμε, να πάρουμε likes ή περισσότερους subscribers, πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι από αυτό που καλούμε τον χρήστη να κάνει.

5. Κοινοποίηση σε άλλα Social Media

Η κοινοποίηση των videos στα social είναι πολύ σημαντική, αν μας ενδιαφέρει να μεγαλώσουμε το κανάλι μας. Φυσικά δεν αρκεί απλά η δημοσίευση των video και στα άλλα μέσα, είναι απαραίτητο να είμαστε ενεργοί και στα άλλα μέσα, προσπαθώντας να εντοπίσουμε στο ποιο ή ποια μέσα έχουν καλύτερη απόδοση για εμάς.