TOP

Απίστευτες συμβουλές για τη δημιουργία στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022

DM

Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 είναι μια ενημερωμένη έκδοση των 5 πιο απίστευτων συμβουλών επιτυχίας, καθώς οι βέλτιστες πρακτικές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Οι τακτικές που βρήκατε αποτελεσματικές πέρυσι μπορεί να χρειάζονται λίγη στίλβωση με βάση τις αλλαγές σε πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το Google Analytics που μετακινείται στο GA4 και το εργαλείο της Alexa για συγκριτική αξιολόγηση με τον ανταγωνισμό σας έχει πλέον εξαφανιστεί. Το ίδιο και τα cookies τρίτων. Με τόσους πολλούς ειδικούς να μοιράζονται τις απόψεις τους σχετικά με τις καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022, μερικές φορές είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πού να κάνετε αλλαγές. Επομένως, διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς να προσαρμόσετε τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Επίσης, είναι δύσκολο να συμβαδίσει κανείς με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις, ειδικά σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες. Επί του παρόντος, η χώρα είναι γεμάτη από προσοδοφόρες ευκαιρίες μάρκετινγκ μαζί με περιορισμένο εύρος και πόρους για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ώστε να κάνουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους πιο πελατοκεντρικές και απροσδόκητες στο μέλλον.

Εάν είστε νέοι στο ψηφιακό μάρκετινγκ, ακολουθεί μια εξαιρετική ανάρτηση που δείχνει πόσο διαφορετικό είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε τις παλιές σας τακτικές σε αυτό το νέο μέσο, ​​είστε προορισμένοι να αποτύχετε. Για να ξεκινήσετε, εάν εργάζεστε με άλλη εταιρεία ή κάνετε DIY τη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ, ακολουθούν οι κορυφαίες συμβουλές για επιτυχία με τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022.

Κατακτήστε την τέχνη της αφήγησης

Όταν σκέφτεστε την αφήγηση, πιθανότατα φαντάζεστε ένα παιδί να κάθεται στα πόδια του γονέα του, ακούγοντας προσεχτικά μια καλοκαιρινή ιστορία από φωτιά ή ιστορίες πριγκίπισσες και πριγκίπισσες. Όμως, όπως αποδεικνύεται, η αφήγηση είναι εξίσου αποτελεσματική για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Ένα κλειδί για την αποτελεσματική αφήγηση είναι ότι η αφήγηση της επωνυμίας σας είναι συνεπής σε όλες τις πλατφόρμες, έτσι ώστε, αν κάποιος δει ένα κομμάτι περιεχομένου σε μια πλατφόρμα, οι αναρτήσεις σε άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν λένε την ίδια ιστορία μοιράζοντας μηνύματα, εικόνες και χρωματικές παλέτες , κ.λπ. Η αφήγηση ιστοριών πρέπει επίσης να περιέχει αξία για τους χρήστες παρέχοντας ψυχαγωγία, πληροφορίες ή πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Η δημοσίευση περιεχομένου που προωθεί ρητά την επωνυμία σας δεν λειτουργεί.

Για να κατακτήσετε την αφήγηση για επαγγελματικούς σκοπούς, ξεκινήστε ορίζοντας τι είδους ιστορία θέλετε να πείτε: θέλετε οι άνθρωποι να νιώθουν ευτυχισμένοι; Ενθουσιασμένος? Εμπνευσμένος? Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε συναίσθημα. Μόλις αποφασίσετε για το είδος των συναισθημάτων που θα θέλατε να βιώνουν οι άνθρωποι όταν σκέφτονται τις προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών σας (ή και τα δύο), αφήστε αυτά τα συναισθήματα να καθοδηγήσουν πώς πηγαίνουν τα πράγματα από εδώ και πέρα ​​σε κάθε βήμα στη δημιουργία περιεχομένου (π.χ. γράψτε περιγραφές, ώστε να προκαλέσουν ενθουσιασμό) έως ότου όλα συνενωθούν απρόσκοπτα στο τέλος τους (π.χ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες ήταν ικανοποιημένοι πριν φύγουν).

Εξανθρωπίστε την επωνυμία σας

Μπορείτε επίσης να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας μιμούμενοι τις ιδιότητες ενός πραγματικού προσώπου αντί να ακούγεστε σαν ρομπότ στο περιεχόμενό σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι ένα δελτίο τύπου, παραλείψτε την τυπικότητα. Μην αισθάνεστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε πλήρεις προτάσεις ή να μπείτε στη δημοτική γλώσσα. Επίσης, αναπτύξτε μια προσωπικότητα, όπως αυτές που φαίνονται παρακάτω, που θα σας βοηθήσει να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας.

Χρησιμοποιήστε το χιούμορ για να βοηθήσετε να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας, αλλά, να είστε προσεκτικοί, καθώς κάποιο χιούμορ δεν παίζει καλά σε όλα τα πλαίσια.

Ένας άλλος τρόπος για να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας είναι να δείξετε στους ανθρώπους σας. Η Johnsonville Sausage κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτό, χρησιμοποιώντας ακόμη και υπαλλήλους στις διαφημίσεις της για να φέρει την εταιρεία στη γη. Ζήστε τις αξίες της εταιρείας σας και δείξτε πώς ζείτε αυτές τις αξίες στο περιεχόμενο που μοιράζεστε. Για παράδειγμα, εάν οι άνθρωποί σας σερβίρουν φαγητό σε ένα καταφύγιο αστέγων ή βόλτα σκυλιά στο ASPCA, τραβήξτε φωτογραφίες για να τις μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι νεότεροι καταναλωτές κινούνται ιδιαίτερα να κάνουν μια αγορά όταν πιστεύουν ότι μια επωνυμία μοιράζεται τις αξίες τους. ακόμη και την προθυμία να πληρώσουν περισσότερα για τα προϊόντα τους. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε μια πρόσφατη μελέτη προτίμησαν να αγοράσουν από μια μάρκα που μοιράζεται τις αξίες τους.

Κάντε περισσότερα βίντεο και σταματήστε να εξαρτάται από τις εικόνες

Μπορεί να σας εκπλήξει όταν ανακαλύψετε ότι το βίντεο δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες, αλλά είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να πείτε την ιστορία σας. Το βίντεο έχει τόσα πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις εικόνες:

Είναι πιο κοινόχρηστο από τις εικόνες (και πιο αξιομνημόνευτο). Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι χρήστες θα συζητήσουν την επωνυμία σας στο μέλλον και θα την προτείνουν σε άλλους με βάση τις δικές τους εμπειρίες.

Είναι πιο ελκυστικό από τις εικόνες (και μπορεί να αναζητηθεί). Τα βίντεο είναι πιο εύκολο για τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google να καταχωρήσουν και να κατανοήσουν, κάτι που βοηθά στην κατάταξη SEO. Ενθαρρύνουν επίσης τη συμμετοχή των θεατών σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το YouTube ή το Twitter—ενώ οι στατικές εικόνες δεν κάνουν πραγματικά πολλά.

Επικεντρωθείτε στο βιωματικό μάρκετινγκ

Το βιωματικό μάρκετινγκ έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας βελτιωμένης εμπειρίας για τους πελάτες σας.

Ένας από τους στόχους του βιωματικού μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει μια εμπειρία που αφήνει μια μόνιμη εντύπωση στους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας, κάνοντάς τους να θέλουν να επιστρέψουν για να γνωρίσουν την επωνυμία σας.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι εμπειριών που μπορείτε να δημιουργήσετε για τους πελάτες σας:

Φιλοξενία εκδηλώσεων στο κατάστημα ή το γραφείο σας, όπου οι άνθρωποι μπορούν να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα που έχετε να προσφέρετε και να κάνουν αγορές αυτοπροσώπως. Η χρήση AR/VR συμπληρώνει αυτά τα συμβάντα στο κατάστημα για όσους δεν μπορούν να φτάσουν στο κατάστημά σας λόγω απόστασης βελτιώνει την απήχησή σας. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε αυτές τις εικονικές εμπειρίες για να τις μοιραστείτε σε άλλες πλατφόρμες και να επιτρέψετε σε υποψήφιους πελάτες που έχουν προβλήματα χρονισμού να απολαύσουν την εμπειρία.

Αποστολή δώρων ή απλών ευχαριστήριων σημειώσεων σε πελάτες που πραγματοποίησαν πρόσφατες αγορές (θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από ανοιχτήρι σε σχήμα αγκίστριας ψαριού έως κεντημένη κουβέρτα με το όνομά τους, ανάλογα με την αξία της αγοράς τους)

Δημιουργήστε βίντεο που δείχνουν πόσο διασκεδαστικό είναι να δουλεύετε στην εταιρεία σας. Πρόσφατα, έλαβα ένα email ευχαριστώ από έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζω. Στο email υπήρχε ένας σύνδεσμος βίντεο στον οποίο η εκτελεστική ομάδα με ευχαρίστησε προσωπικά για την υποστήριξή μου, αναφερόμενη ακόμη και στο πώς υποστήριξα τις προσπάθειές τους.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για όλα τα στάδια της διοχέτευσης

Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διοχέτευσης. Παραπάνω, μπορείτε να δείτε παραδείγματα των διαφορετικών τύπων περιεχομένου που ταιριάζουν σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης μετατροπής. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείτε εκπαιδευτικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο για όσους βρίσκονται στην κορυφή της διοχέτευσής σας, περιεχόμενο εστιασμένο στο μάρκετινγκ για εκείνους που βρίσκονται στη μέση και περιεχόμενο εστιασμένο στις πωλήσεις για όσους βρίσκονται στο κάτω μέρος.

Πριν ασχοληθούμε με αυτό, ας μιλήσουμε για το τι συμβαίνει εάν δεν έχετε κανένα από αυτά τα είδη περιεχομένου στον ιστότοπό σας: Αφήνετε χρήματα στο τραπέζι. Εάν κάποιος έρθει στον ιστότοπό σας αναζητώντας πληροφορίες αλλά δεν βρει κάτι που να του ταιριάζει ή να λύσει το πρόβλημά του, δεν θα μετατραπεί σε πελάτες που πληρώνουν. Φεύγουν χωρίς να αγοράσουν τίποτα από εσάς — και μπορεί να μην επιστρέψουν ξανά.

Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό για εσάς να δημιουργείτε διαδραστικό περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης, το οποίο βελτιώνει τις πιθανότητες διατήρησης και μετατροπής πελατών.

Τυλίγοντας

Αυτές οι τάσεις θα συνεχίσουν να διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ το 2022 και μετά. Ακολουθήστε τις σωστές στρατηγικές και θα βρεθείτε σε καλό δρόμο προς την επιτυχία σε αυτόν τον συνεχώς μεταβαλλόμενο τομέα.

Έχοντας υπόψη αυτές τις συμβουλές και λίγη δημιουργικότητα, οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 θα έχουν μεγαλύτερη απόδοση. Εφόσον δεν ξεχνάτε τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών, μπορείτε να βασιστείτε σε αυτές τις στρατηγικές για να καλύψετε τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς σας.

Συνοψίζοντας, πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 είναι να εστιάσουμε στις σχέσεις και την αυθεντικότητα. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείτε περιεχόμενο που εξανθρωπίζει την επωνυμία σας και βοηθά το κοινό σας να συνδεθεί με αυτό. Δίνοντας προτεραιότητα στους ανθρώπους έναντι της τεχνολογίας και των προϊόντων, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι προσπάθειές σας θα γίνουν αντιληπτές και θα εκτιμηθούν.