TOP

Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Πωλήσεων που θα εφαρμοστούν το 2022

DM

Το 2021 έφερε μια χρονιά αλλαγής και καινοτομίας. Τον περασμένο χρόνο, είδαμε μια δραματική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν τα μέσα ενημέρωσης τους, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις έπρεπε να αλλάξουν πλήρως την ψηφιακή στρατηγική τους επί τόπου για να αντιμετωπίσουν αυτές τις απρόβλεπτες αλλαγές. Έτσι, για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με το σωστό πόδι, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μερικές πληροφορίες σχετικά με το τι μπορεί να αναμένεται για τις ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων το 2022.

Χρησιμοποιήστε βίντεο στα κοινωνικά μέσα

Με το 68% των καταναλωτών να θέλει να ασχοληθεί με περιεχόμενο που βασίζεται σε εικόνα και το 50% να θέλει να ασχοληθεί με περιεχόμενο βίντεο, ίσως είναι καιρός να αλλάξετε τα πράγματα φέτος το νέο έτος.

Έχουμε δει τεράστιες αλλαγές στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο χρόνο. Με το TikTok και το Instagram Reels να κυριαρχούν στην κοινωνική σκηνή, τα βίντεο είναι πιθανό να είναι η πιο δημοφιλής μορφή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2021. Το 72% των πελατών δήλωσε ότι προτιμά να μάθει για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω βίντεο. Στην πραγματικότητα, το 84% των ανθρώπων λένε ότι έχουν πειστεί να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία βλέποντας το βίντεο μιας επωνυμίας.

Προχωρήστε ένα βήμα παραπέρα και δοκιμάστε να προσθέσετε διαδραστικά στοιχεία στα βίντεο μάρκετινγκ και πωλήσεων. Τα διαδραστικά βίντεο είναι ένας νέος τύπος περιεχομένου που δίνει στον θεατή τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με τα ίδια τα βίντεο δημιουργώντας μια εμπειρία χρήστη που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Το 43% των καταναλωτών προτιμά το διαδραστικό περιεχόμενο βίντεο έναντι άλλων τύπων περιεχομένου βίντεο, επειδή τους δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσουν ποιες πληροφορίες θέλουν να δουν και πότε θέλουν να τις δουν.

Επικέντρωση στην εμπειρία του χρήστη

Σύμφωνα με την Google, οι χρήστες δείχνουν ότι προτιμούν ιστότοπους με εξαιρετική εμπειρία σελίδας. Δίνοντας προτεραιότητα στην εμπειρία χρήστη (UX), οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να παραμείνουν αφοσιωμένοι στον ιστότοπό σας παρά στους ανταγωνιστές σας. Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μετρήσουν την εμπειρία χρήστη του ιστότοπού τους, η Google κυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό ένα νέο σύνολο μετρήσεων που ονομάζεται “Core Web Vitals” που βοηθούν στη μέτρηση της ταχύτητας, της ανταπόκρισης και της οπτικής σταθερότητας του ιστότοπου.

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας αποκρίνεται στα μικρά

Οι χρήσεις συσκευών συνέχισαν να αυξάνονται το 2021 λόγω του COVID, δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά πόσο σημαντικό είναι να διασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για κινητά. Δεν θα δημιουργήσει μόνο μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη για τους επισκέπτες, αλλά θα βοηθήσει και στην κατάταξη αναζήτησης με βάση το νέο «Core Web Vitals» της Google.

Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας

Μην ξεκινάτε τη νέα χρονιά με έναν παρωχημένο ή με χαμηλή απόδοση ιστότοπο. Χρειάζονται 0,05 δευτερόλεπτα για να σχηματίσουν οι χρήστες μια γνώμη για τον ιστότοπό σας, επομένως εάν ο ιστότοπός σας έχει κακή εμπειρία χρήστη, δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητά, έχει υψηλό χρόνο φόρτωσης, είναι παλιός ή δεν βρίσκεται στο Google, τότε μπορεί να είναι καιρός για επανασχεδιασμό.

Ενσωματώστε εργαλεία για ενεργοποίηση ψηφιακών πολήσεων

Οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν άμεσες λύσεις. Και με τον COVID να αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι καταναλωτές αναμένουν ότι τα πάντα θα αντιμετωπίζονται διαδικτυακά. Το 2021 δοκιμάστε να ενσωματώσετε μερικές ψηφιακές στρατηγικές και εργαλεία που διευκολύνουν τις επαφές σας να αλληλεπιδρούν άνετα με την ομάδα πωλήσεών σας με τους δικούς τους όρους.

Chatbots: Τα Chatbots επιτρέπουν στους επισκέπτες να ανοίγουν ζωντανές διαδικτυακές συνομιλίες με εκπροσώπους επιχειρήσεων στον ιστότοπο της εταιρείας. Οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν υποστήριξη, να κάνουν ερωτήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις, ακόμη και να μετατρέψουν δυνητικούς πελάτες μέσω ενός ζωντανού διαδικτυακού chatbot, όπως το Drift.

Προοπτική βίντεο: Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση βίντεο για να ξεχωρίσετε μεταξύ των ανταγωνιστών και να εξανθρωπίσετε τη διαδικασία πωλήσεων δίνοντας ένα πρόσωπο στο όνομα. Εξατομικεύστε το μήνυμά σας και συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση για να προγραμματίσουν μια συνάντηση μαζί σας.

Προηχογραφημένες επιδείξεις: Εξοικονομήστε χρόνο στη διαδικασία πωλήσεών σας προ-ηχογραφώντας τις επιδείξεις των προϊόντων σας. Θα παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη όπου οι θεατές μπορούν να σταματήσουν, να κάνουν παύση και να ξαναδούν την επίδειξη όταν τους βολεύει.

Εργαλεία ραντεβού και προγραμματισμού: Χρησιμοποιήστε εργαλεία προγραμματισμού ραντεβού όπως το Calendly για να προγραμματίσετε αυτόματα και με ακρίβεια συναντήσεις με υποψήφιους πελάτες απευθείας επί τόπου.

Συναλλαγές στο Διαδίκτυο και ηλεκτρονικές υπογραφές: Χρησιμοποιήστε ηλεκτρονικές συναλλαγές και εργαλεία ηλεκτρονικής υπογραφής όπως το DocuSign για να παρέχετε μια βολική και γρήγορη ανάκαμψη στις αγορές.

Δημιουργία επιλογών αυτουπηρεσίας

Και πάλι, οι άνθρωποι σήμερα θέλουν άμεση ικανοποίηση. Δημιουργήστε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη παρέχοντας πόρους και απαντώντας σε ερωτήσεις ενώ οι πελάτες και οι υποψήφιοι συμμετέχουν.

Γνωσιακή βάση: Αντί να περιμένετε να επικοινωνήσει η υποστήριξη ώρες (ή ακόμα και μέρες) αργότερα για να απαντήσετε στις ερωτήσεις των καταναλωτών σας, δημιουργήστε μια βάση γνώσεων με τις απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Η βάση γνώσεών σας θα πρέπει να περιλαμβάνει παραδείγματα, εικόνες, επεξηγήσεις, συνδέσμους σε πρόσθετους πόρους κ.λπ.

Εκπαιδευτικά βίντεο: Δημιουργήστε μια βιβλιοθήκη με βίντεο με οδηγίες για να βοηθήσετε με την ενσωμάτωση πελατών και την εκπαίδευση προϊόντων. Το HubSpot Academy είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα.

Δοκιμάστε το μάρκετιγκ για λογαριασμούς

Μια νέα μέθοδος ψηφιακής στρατηγικής που πρέπει να ληφθεί υπόψη το 2022 είναι το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM). Το ABM είναι μια εξατομικευμένη, στρατηγική στρατηγική μάρκετινγκ όπου οι βασικοί επιχειρηματικοί λογαριασμοί διατίθενται απευθείας στην αγορά. Το 70% των επαγγελματιών μάρκετινγκ B2B εφαρμόζουν ήδη στρατηγικές μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) και το 85% των επαγγελματιών μάρκετινγκ που μετρούν την απόδοση επένδυσης (ROI) έχουν διαπιστώσει ότι το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού προσφέρει υψηλότερες αποδόσεις από οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση μάρκετινγκ!