TOP

Τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2022

DM

Ένας εξαιρετικός digital marketer ενημερώνεται συνεχώς για τις τελευταίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ και ενσωματώνει νέες αλλαγές στη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ. Μαζί με το PPC, το SEO, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλους βασικούς τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ, οι έμποροι πρέπει να ταχυδακτυλουργούν τα αναδυόμενα κοινωνικά κανάλια και τους συνεχώς εξελισσόμενους κανονισμούς όπως το περιεχόμενο, η εξατομίκευση κ.λπ.

Έχουμε ερευνήσει διεξοδικά τις τάσεις και τις τεχνολογίες ψηφιακού μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια και τι πρόκειται να ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, έχουμε συζητήσει τις κορυφαίες τάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ κατά τη χάραξη στρατηγικών για τους πελάτες της για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης, την επέκταση της προσέγγισης χρηστών και τη μεγιστοποίηση των εσόδων

Ουδετερότητα φύλου

Το 2022, είδαμε πολλές μικρές και μεγάλες μάρκες να υιοθετούν αυτήν την τεχνική μάρκετινγκ ουδέτερης φύλου. Μεγάλες μάρκες όπως η Riley Studio και η Big Bud Press κυκλοφόρησαν συλλογές ρούχων ουδέτερου φύλου πέρυσι. Αυτή η τάση συμπερίληψης αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο έτος.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Midas Creative, μιας διάσημης εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων, λέει, «Η δυναμική του μάρκετινγκ αλλάζει. Θα είναι πιο ουδέτερο ως προς το φύλο και θα εστιάζεται λιγότερο στις παραδοσιακές ιδέες για το τι φύλο είναι αυτό που πρέπει να βλέπει ένα άτομο».

ΔΕΗ & Αειφορία

Οι αξίες της επωνυμίας έχουν γίνει εξαιρετικά σημαντικές για τους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια. Επίσης, αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνει τη σημασία της το 2022.

Η DEI αναφέρεται στη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και την Ένταξη. Μια επωνυμία θα πρέπει να τα ενσωματώνει στις βασικές αξίες της επωνυμίας. Αυτές τις μέρες, ένας πελάτης απλώς δεν βλέπει την τιμή και την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που αποκτά από τη μάρκα. Ενδιαφέρονται περισσότερο για τις βασικές αξίες των εμπορικών σημάτων, τις εταιρικές κοινωνικές ευθύνες και τις σχέσεις με ΜΚΟ και οργανισμούς κοινωνικής πρόνοιας.

Η αειφορία, η κλιματική αλλαγή και η DEI είναι πολύ φανταχτερά θέματα για να μιλήσουμε. Εάν κάνετε ήδη αυτές τις δραστηριότητες, τότε είναι καιρός να τις κατέχετε περήφανα. Επιπλέον, η προσθήκη αυτών των ζητημάτων στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να ενισχύσει την αξία της επωνυμίας σας και να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών.

Προσιτότητα

Η προσβασιμότητα αναφέρεται στη δημιουργία ευκολίας για τα άτομα με αναπηρία. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη διαμόρφωση της στάσης των ανθρώπων και οι κορυφαίες επωνυμίες με τις καμπάνιες τους έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τις βαθιές προκαταλήψεις προς τα άτομα με αναπηρία.

Έχουμε δει μεγάλες μάρκες να υψώνουν τις φωνές τους για τα άτομα με αναπηρία τα τελευταία δύο χρόνια. Αντίστοιχα, έχουμε καταγράψει μερικές από τις πιο διάσημες καμπάνιες μεγάλων επωνυμιών:

 

Microsoft/ «Όλοι κερδίζουμε»: Όταν η Microsoft συνειδητοποίησε ότι ορισμένα παιδιά με ειδικές αναπηρίες δυσκολεύονταν να παίξουν βιντεοπαιχνίδια με συμβατικά χειριστήρια, κατέληξαν σε ένα καινοτόμο Xbox Adaptive Controller. Πήραν τη βοήθεια οργανισμών όπως το AbleGamers Charity και το Ίδρυμα Εγκεφαλικής Παράλυσης.

Guide Beauty/ Accessible Makeup: Το 2020, είδαμε την κυκλοφορία του Guide Beauty. Κυκλοφόρησαν μια σειρά μακιγιάζ για άτομα με τρεμάμενα χέρια. Επιπλέον, η συλλογή κυκλοφόρησε με τέσσερα προϊόντα – το καθένα από αυτά με ενσωματωμένο δαχτυλίδι οδηγού που αναδύεται που σταθεροποιεί το χέρι και επιτρέπει το εύκολο κράτημα.

Lego/Braille Bricks: Η Lego κυκλοφόρησε νέα δομικά στοιχεία με το όνομα Braille Bricks για τυφλά και παιδιά με προβλήματα όρασης. Η μάρκα σχεδίασε αυτά τα παιχνίδια για να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν το σύστημα ανάγνωσης και γραφής Braille. Οι χαρακτήρες του αλφαβήτου αντιπροσωπεύονται με υπερυψωμένες κουκκίδες.

Οι επωνυμίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη αυτά τα σημεία για να προσθέσουν προϊόντα προσβασιμότητας στη σειρά προϊόντων τους. Οι τάσεις μας λένε ότι θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022. Επομένως, εάν ασχολείστε ήδη με αυτό το είδος προϊόντος και η εταιρεία σας ψηφιακού μάρκετινγκ δεν το εκμεταλλεύεται στο έπακρο, πρέπει να συμβουλευτείτε την καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ στην ΗΠΑ.

Buffering εφοδιαστικής αλυσίδας

Η προσωρινή αποθήκευση της εφοδιαστικής αλυσίδας λέει για το επίπεδο αποθέματος που πρέπει να διατηρήσετε για να αποφύγετε την κατάσταση εξάντλησης. Επίσης, πρέπει να ενσωματώσετε το απόθεμά σας με καμπάνιες συμβατικού ή ψηφιακού μάρκετινγκ. Συχνά, οι έμποροι επικεντρώνονται αποκλειστικά στην πώληση των προϊόντων χωρίς να λαμβάνουν υπόψη το επίπεδο του διαθέσιμου αποθέματος στην αποθήκη. Μερικές φορές, δημιουργεί μια κακή εικόνα της μάρκας στο μυαλό των πελατών με τη μορφή καθυστερημένης παράδοσης ή ακυρωμένων παραγγελιών.

Επιπλέον, δεν μπορείτε να στοιβάζετε το απόθεμα πάρα πολύ. Θα αυξήσει το κόστος μεταφοράς σας. Επίσης, μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να λήξει το προϊόν σας. Και τα δύο μπορούν να οδηγήσουν σε τεράστιες απώλειες. Επομένως, πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά την αλυσίδα εφοδιασμού για να συνεχίσετε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας.

Μηδενικά & Δεδομένα πρώτου μέρους

Ας καταλάβουμε πρώτα τι είναι τα δεδομένα μηδέν και πρώτου μέρους. Τα δεδομένα πρώτου μέρους αναφέρονται στις πληροφορίες που συλλέγονται απευθείας από τους καταναλωτές σας. Επιπλέον, μπορείτε να συλλέξετε αυτές τις πληροφορίες από αναλυτικά στοιχεία ιστοτόπων και εφαρμογών, προφίλ κοινωνικών μέσων, έρευνες κ.λπ. Ενώ τα δεδομένα μηδενικού μέρους αναφέρονται στις πληροφορίες, ο καταναλωτής σας μοιράζεται σκόπιμα μαζί σας. Ο καλύτερος τρόπος για να ζητήσετε αυτά τα δεδομένα είναι να δώσετε στους πελάτες σας κάποια αξία σε αντάλλαγμα. Έτσι, θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω μιας έρευνας, δωρεάν πόρων όπως pdf ή ένα eBook.

Τα δεδομένα μηδενικών μερών είναι απαραίτητα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Τα δεδομένα είναι η ψυχή για τους ειδικούς του μάρκετινγκ—σχεδιάζουν ιδιοφυείς στρατηγικές συμβατικού και ψηφιακού μάρκετινγκ με βάση αυτά τα δεδομένα.

Απλό Περιεχόμενο

Το διαδίκτυο έχει πλημμυρίσει από περιεχόμενο αυτές τις μέρες. Ένας αναγνώστης έχει πολλές επιλογές για να πάρει πληροφορίες. Επομένως, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλό. Διατηρώντας το περιεχόμενό σας απλό θα κάνει τους αλγόριθμους της Google να κατατάξουν το περιεχόμενό σας σε SERP. Η Google θέλει ευκολία για τους πελάτες της. δείχνει πάντα ευανάγνωστο περιεχόμενο στον χρήστη.

Για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς το SEO, πρέπει να τοποθετήσετε απλό αλλά υψηλής ποιότητας περιεχόμενο στα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι συνοπτικό και απλό.