TOP

Οι καλύτερες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρειάζεστε το 2022

DM

Βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας ολοκαίνουργιας χρονιάς και για εμάς, είναι μια από τις αγαπημένες μας ευκαιρίες για ανάπτυξη. Γιατί; Είναι η τέλεια στιγμή για να κοιτάξετε πίσω και να βελτιώσετε παλιές ιδέες.

Ιδιαίτερα τη βελτίωση των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που προσελκύουν και εξυπηρετούν τους πελάτες σας.

Τώρα είναι η τέλεια ευκαιρία να εξετάσετε μερικές βασικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν εσάς και την επιχείρησή σας να πετύχετε φέτος.

Με εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ που σας ενθαρρύνουν να κάνετε επιχειρηματική δραστηριότητα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να αναγνωρίσετε και να εφαρμόσετε αυτές τις στρατηγικές στο δικό σας επιχειρηματικό μοντέλο.

Αλλά προτού εμβαθύνουμε, ας μιλήσουμε για το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα αυτές τις συμβουλές για τη δική σας επιχείρηση.

Συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ: νέες στρατηγικές

Το σπουδαίο με το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ότι οι στρατηγικές εξελίσσονται και αλλάζουν συνεχώς. Η συνεχής αλλαγή σάς επιτρέπει να μαθαίνετε και να κυριαρχείτε σε νέες στρατηγικές για να προσελκύετε πελάτες με περιεχόμενο και να βοηθάτε στην αύξηση των μετατροπών.

Αλλά από πού να ξεκινήσετε; Η συμμετοχή σε μια τεράστια εκστρατεία διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται σαν μια ηρακλεϊκή αποστολή ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.

Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να ζητήσετε βοήθεια εάν τη χρειάζεστε. Μιλάμε, φυσικά, για συμβουλευτικές υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Όταν κάθεστε με επαγγελματίες εμπόρους σε μια διαβούλευση ψηφιακού μάρκετινγκ, αποκτάτε μια εσωτερική άποψη για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στο διαδίκτυο. Είτε πρόκειται για τις καλύτερες ιδέες SEO, για πλήρεις rebrandings ή για οποιεσδήποτε νέες κατευθύνσεις, οι digital marketers είναι ειδικοί σε αυτό που κάνουν.

Το μυστικό τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ; Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας και να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Ας δούμε ποιες συμβουλές είναι τέλειες για το 2022.

Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας

Όπως αναφέραμε, το κοινό-στόχος σας είναι η σανίδα σωτηρίας σας. Χωρίς την κατάλληλη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, οι πελάτες σας θα μπορούσαν να σας περάσουν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε είναι απαραίτητο για την επιτυχία μιας καμπάνιας.

Προφίλ πελάτη και Buyer Persona

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε ποιο είναι το κοινό σας; Χτίζοντας ένα προφίλ πελάτη. Ήρθε η ώρα να γίνετε δημιουργικοί.

Ποιον προσπαθείς να προσεγγίσεις; Πώς φαίνεται στο μυαλό σας ο ιδανικός πελάτης σας; Δημιουργήστε ένα ισχυρό και ολοκληρωμένο προφίλ των τύπων των ανθρώπων που θα αγόραζαν το προϊόν σας. Ξεκινήστε να λαμβάνετε περαιτέρω βήματα για να αναδείξετε έναν συγκεκριμένο αγοραστή. Ποια είναι τα σημεία πόνου τους και πώς τα βοηθάτε να τα αντιμετωπίσουν; Αυτές οι ασκήσεις σάς δίνουν μια σαφέστερη εικόνα του πιθανού αγοραστή σας και σας βάζουν σε μια φανταστική θέση να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες.

Γράψτε καλό αντίγραφο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημιστείτε αποτελεσματικά και να βοηθήσετε στην καθοδήγηση των πελατών είναι να γράψετε ένα καλό αντίγραφο. Θα μπορούσε να είναι οι καθημερινές αναρτήσεις ιστολογίου σας, ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο ή συχνές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χρειάζεστε ένα μείγμα από καλές μπριζόλες γραφής και μια ξεκάθαρη στρατηγική αγοράς για να βοηθήσετε τον χρήστη σας. Όταν βρείτε αυτή την ισορροπία, οι άνθρωποι θα δυσκολευτούν να κοιτάξουν μακριά.

Μην εστιάζετε στο προϊόν: Εστιάστε στον πελάτη

Δεν εστιάζετε στο προϊόν; Φαίνεται λίγο αντιφατικό, όχι;

Ωστόσο, εάν γράφετε αντίγραφο που τονίζει τα θετικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας χωρίς να προσφέρετε μια ολοκληρωμένη διαδρομή στη διοχέτευση μάρκετινγκ, οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να απομακρυνθούν με κλικ. Και είναι κατανοητό το γιατί.

Για παράδειγμα, τι θα γινόταν αν αρχίζαμε να σας βομβαρδίζουμε με διαφημίσεις προϊόντων για κάτι που δεν θα χρειαστείτε ποτέ ή δεν σας ενδιαφέρει; Πιθανότατα θα κάνατε κλικ έξω από την ιστοσελίδα το συντομότερο δυνατό και δεν σας κατηγορούμε.

Θυμηθείτε να γράφετε καλό περιεχόμενο ιστολογίου αλλά να μην προβάλλετε διαφημίσεις για το προϊόν σας. Προσπαθήστε να συνδεθείτε με τον καταναλωτή σας, παρέχοντας αυτό που αναζητούν.

Λέμε «άνοιξε τη συζήτηση φυσικά» γιατί το μάρκετινγκ στους ανθρώπους είναι ακριβώς αυτό: μια συζήτηση. Δεν θα πουλούσατε ξεδιάντροπα προϊόντα στο πρόσωπο κάποιου. γιατί να προσπαθήσετε να το κάνετε μέσω των social media ή του blog σας; Να είστε φυσικοί, αλλά φροντίστε να παρέχετε αυτήν την ουσιαστική λύση στα προβλήματα των πελατών.

Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις: Είναι όλα για το SEO

Το Search Engine Optimization (SEO) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπλουτίσετε το περιεχόμενό σας και να προσελκύσετε λίγους την ιστοσελίδα της εταιρείας σας.

Αλλά η εφαρμογή SEO είναι κάτι περισσότερο από απλή σύνδεση με τις σωστές λέξεις. Σίγουρα, μπορείτε ενδεχομένως να προσελκύσετε τους λάτρεις του καφέ με λέξεις-κλειδιά όπως “νέες καφετιέρες” και “καλύτερος καφές”.

Όμως, με μια αποτελεσματική και συνεκτική στρατηγική λέξεων-κλειδιών SEO, μπορείτε να την ανεβείτε σε ένα νέο επίπεδο. Η χρήση ειδικών για βοήθεια SEO είναι μια φανταστική ιδέα. Αυτοί οι ειδικοί μπορούν να εντοπίσουν τι χρειάζεται βελτίωση, ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να εφαρμοστούν και σε ποιες πτυχές του οργανικού SEO πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιήστε το βίντεο στη νέα στρατηγική αγοράς σας

Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η διαφήμιση βίντεο έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα.

Ο πελάτης σας λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν σας σε λιγότερο χρόνο. Ενώ η σύνταξη ενός καλού αντιγράφου είναι το κλειδί για τη διασφάλιση ότι οι πελάτες συνδέονται μαζί σας, το βίντεο είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς.

Το 2020, μια τεράστια μερίδα ερωτηθέντων εμπόρους μάρκετινγκ, περίπου το 92%, δήλωσε ότι τα βίντεο αποτελούσαν σημαντικό μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ τους.

Στους ανθρώπους αρέσει επίσης να μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο με φίλους και συγγενείς. Αυτός ο παράγοντας με δυνατότητα κοινής χρήσης αλλάζει τα πράγματα και θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια viral διαφήμιση.

Χρησιμοποιήστε αυτούς τους δείκτες ψηφιακού μάρκετινγκ φέτος

Κάντε έναν απολογισμό των στρατηγικών μάρκετινγκ που έχετε, εάν λειτουργούν και εάν κάτι μπορεί να βελτιωθεί. Οι πιθανότητες είναι ότι χρειάζεστε μια μικρή αλλαγή μάρκετινγκ. Αλλά δεν πειράζει! Αυτός είναι ο σκοπός της ανατροπής ενός νέου φύλλου μάρκετινγκ.

Εάν κλίνετε σε προσπάθειες SEO, διαφημίσεις βίντεο, γράφοντας καλά αντίγραφα και εστιάζετε στον πελάτη και τις ανάγκες του, βάζετε εσάς και την εταιρεία σας σε ένα φανταστικό σημείο εγκαίρως για την ανοιξιάτικη απόψυξη.