TOP

Βήματα για την δημιουργία ενός ιστότοπου για μικρές επιχειρήσεις.

WD

Αποκτήστε ένα καλό όνομα στον τομέα σας.

Το όνομα του τομέα σας, γνωστό και ως διεύθυνση του ιστότοπου σας, είναι συχνά το σημείο εισόδου για τον ιστότοπο σας. Είναι πολύ σημαντικό να κάνει μια καλή εντύπωση για λόγους χρηστικότητας, καθώς και για την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μερικές συμβουλές για να βρείτε ένα βέλτιστο όνομα τομέα

Διευκολύνετε την ορθογραφία σας. Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε αργκό, κατασκευασμένες ή εξαιρετικά εσωτερικές λέξεις.

Κρατήστε το όσο το δυνατόν πιο σύντομο. Όσο πιο σύντομο είναι, τόσο πιο εύκολο είναι να το θυμάστε και να πληκτρολογείτε σωστά.

Αποφύγετε αριθμούς και παύλες. Είναι δύσκολο να θυμάστε τα ονόματα του τομέα.

Κάντε τη σελίδα σας ευρεία για να διευκολύνετε τη μελλοντική σας ανάπτυξη. Για παράδειγμα, το Amazon.com είναι μια πολύ ευρύτερη διεύθυνση ιστότοπου από το BooksOnline.com και επιτρέπει στην Amazon να πουλά σχεδόν κάθε τύπο καταναλωτικού αγαθού αντί μόνο βιβλία, όπως ήταν ο αρχικός τους σκοπός.

Βεβαιωθείτε ότι θα είναι αξέχαστη. Με τόσους πολλούς ιστότοπους στο Διαδίκτυο, είναι σημαντικό το όνομα του ιστότοπου σας να είναι ελκυστικό, ώστε οι χρήστες να θυμούνται και να έχουν πρόσβαση σε αυτό στο μέλλον.

Αποφύγετε τα ανόητα ονόματα. Επιλέξτε ένα όνομα που θα αποδίδει ένα νόημα, έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν αμέσως ποια είναι η επιχείρησή σας. Το Yahoo και το Google είναι 2 πολύ ελκυστικά ονόματα, αλλά ήταν πολύ ακριβά για την εταιρία τους και η επιχείρηση σας μπορεί να μην έχει τον ίδιο προϋπολογισμό.

Δημιουργήστε μια σαφή περιγραφή για την επιχείρηση σας.

Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους χρήστες αμέσως για το ποιοι είστε και τι κάνετε, ώστε να μην αισθάνονται σύγχυση όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο της επιχείρησης σας. Βεβαιωθείτε ότι το κύριο banner της αρχικής σας σελίδας είναι εντυπωσιακό καθώς και ότι έχετε ένα εισαγωγικό κείμενο κοντά στην κορυφή της σελίδας που περιγράφει το ποιοι είστε και τι κάνετε.

Επιλέξτε μια καλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εάν σκοπεύετε να πουλήσετε προϊόντα ή/και υπηρεσίες μέσω του ιστότοπού σας, θα χρειαστείτε την κατάλληλη τεχνολογία για να το κάνετε. (Εάν δεν πουλάτε τίποτα προς το παρόν, ίσως στο μέλλον να θέλετε να το κάνετε, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μπορούσε δυνητικά να αυξήσει τα κέρδη σας.)

Ορισμένες δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου για της μικρές επιχειρήσεις

WooCommerce: Το WooCommerce είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο που μπορεί να μετατρέψει τον ιστότοπό σας στο WordPress δηλαδή σε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Shopify: Το Shopify είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που βασίζεται στο cloud που σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να προσαρμόσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα διαχειρίζεστε τα προϊόντα, τα απόθεμα, της πληρωμές και της αποστολές.

Wix: Το Wix έχει στην πραγματικότητα είναι μια επέκταση της Shopify η οποία είναι πολύ φιλική για τον χρήστη. Θα πρέπει να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας του Wix και να εγγραφείτε στο Shopify για να μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε.

Εφαρμόστε ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου.

Ένας ιστότοπος δεν πρέπει να δημιουργηθεί και στη συνέχεια να αφεθεί. Για να έχετε έναν επιτυχημένο ιστότοπο που κατατάσσεται καλά στις μηχανές αναζήτησης πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τον συντηρείται σωστά.

Συμπέρασμα.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε αφού διαβάσετε αυτό το άρθρο, η δημιουργία ενός υπέροχου ιστότοπου για μικρές επιχειρήσεις μπορεί να μην είναι τόσο απλή όσο νομίζατε αρχικά.