TOP

Οι κορυφαίες τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων του 2022

WD

Οι τάσεις σχεδιασμού διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι σχεδιαστές ιστοσελίδων αποφασίζουν να χαράξουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας και αυτό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο και την επιχείρησή σας.

Έχουμε μόλις επτά μήνες για το 2022, ωστόσο φέτος έχουμε ήδη δει μια σειρά από φρέσκες τάσεις στο σχεδιασμό να κυμαίνονται στον κλάδο του σχεδιασμού ιστοτόπων. Διαλέξαμε μερικά για να συζητήσουμε την επίδρασή τους, τον αντίκτυπό τους και γιατί πιστεύουμε ότι συγκαταλέγονται στις πιο σημαντικές τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2022 μέχρι στιγμής.

Τολμηρή και Πειραματική Τυπογραφία

Το 2022, έγινε σαφές ότι δεν υπάρχει λάθος τρόπος να κάνετε τυπογραφία. Πολλοί σχεδιαστές έχουν αρχίσει να σκέφτονται έξω από το πλαίσιο και να ρωτούν: τι άλλο μπορεί να μεταφέρει η τυπογραφία;

Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες. Οι σχεδιαστές έχουν ανοίξει μια νέα οδό δημιουργικότητας εξετάζοντας πώς οι γραμματοσειρές μπορούν να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπο για τους χρήστες του ιστότοπου. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε την τυπογραφία σας τόσο πολύ ή όσο λίγο θέλετε. Χρησιμοποιώντας στοιχεία όπως κινούμενα σχέδια και ευέλικτες επιλογές, οι σχεδιαστές μπορούν εύκολα να διοχετεύουν την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητα σε σχέση με την επωνυμία και τον ιστότοπό σας.

Η χρήση μεγάλου και μεγάλου τύπου έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλής τάση το 2022. Λόγω αυτού, οι λέξεις γίνονται αναπόσπαστα γραφικά στοιχεία στο σχεδιασμό ενός ιστότοπου. Επιπλέον, οι ιστότοποι χρησιμοποιούν λιγότερες εικόνες και το αναπληρώνουν με έντονη, υπερμεγέθη τυπογραφία – τοποθετώντας τις λέξεις στην πρώτη γραμμή.

Χρώμα της χρονιάς της Pantone: Πολύ περίεργο

Από το 2000, η ​​Pantone έχει επιλέξει ένα χρώμα της χρονιάς και μοιράζεται την ετήσια επιλογή της με το κοινό. Με τα χρόνια, το επιλεγμένο χρώμα έχει αυξηθεί σε σημασία και επιρροή – ειδικότερα, το επιλεγμένο χρώμα της Pantone κάνει τεράστια κύματα στον κόσμο του σχεδιασμού κάθε χρόνο, επηρεάζοντας το χρώμα και την επωνυμία προϊόντων, ακόμη και ολόκληρων βιομηχανιών!

Το επιλεγμένο χρώμα στοχεύει να αντιπροσωπεύσει τη θέση της ανθρωπότητας το τρέχον έτος. Για το 2022, η Pantone επέλεξε την απόχρωση ‘Very Peri’: ένα μείγμα μωβ, μπλε και κόκκινου, εμπνευσμένο εν μέρει από το metaverse. Δείτε τι είχε να πει η Pantone για την επιλογή χρωμάτων τους:

«Καθώς προχωράμε σε έναν κόσμο άνευ προηγουμένου αλλαγών, η επιλογή του PANTONE 17-3938 Very Peri φέρνει μια νέα προοπτική και όραμα της αξιόπιστης και αγαπημένης οικογένειας μπλε χρωμάτων, που περιλαμβάνει τις ιδιότητες του μπλουζ, αλλά ταυτόχρονα με το βιολετί του. Κόκκινος τόνος, το PANTONE 17-3938 εμφανίζει μια έξοχη, χαρούμενη στάση και δυναμική παρουσία που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τις ευφάνταστες εκφράσεις.”

Αναπόφευκτα, το Pantone’s Color of 2022 θα παραμείνει μια καυτή σχεδιαστική τάση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. Είναι η ενσάρκωση ολόκληρης της χρονιάς, οπότε περιμένετε να δείτε πολλά περισσότερα από το Very Peri!

Art Deco, Γεωμετρία και Μινιμαλισμός

Αυτή η τάση έρχεται ως 3-σε-1! Ας βουτήξουμε λοιπόν στις διαφορετικές πτυχές και στο τι μεταδίδουν όταν συνδυάζονται…

Τα χαρακτηριστικά του art deco περιλαμβάνουν περίπλοκη τέχνη γραμμών, ευθύγραμμη γεωμετρία, σχήματα σε στρώσεις και συμμετρία. Γι’ αυτό το λόγο η γεωμετρία και το κίνημα του μινιμαλισμού βοηθούν και συμπληρώνουν το είδος art deco. Το Linework μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία και τη σύνοψη ενοτήτων, κεφαλίδων και παραγράφων, διευκολύνοντας το κοινό-στόχο σας να αποκτήσει σχετικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Σε έναν κόσμο όπου όλα φαίνονται κάπως άγνωστα αυτή τη στιγμή, η δομή και η σταθερότητα είναι αυτό που όλοι λαχταρούμε ανάμεσα στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις. Ο σχεδιασμός αρ ντεκό μπορεί να το δώσει σε έναν χρήστη του Ιστού, μέσω της χρήσης αναπαραστατικών γραμμών και μοτίβων, που παραπέμπουν σε τάξη και διαμόρφωση.

Εικονογράφηση κολάζ

Χρησιμοποιώντας τις σωστές εικόνες, οι σχεδιαστές μπορούν εύκολα να απεικονίσουν τη θετικότητα και την αισιοδοξία. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω της εικονογράφησης κολάζ. Αυτή είναι μια μορφή εικαστικής τέχνης στην οποία οπτικά στοιχεία συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια εντελώς νέα εικόνα που μεταφέρει ένα μήνυμα ή μια ιδέα.

Οι εικονογραφήσεις κολάζ μπορούν να περιλαμβάνουν ελαφρύτερες γραμματοσειρές, εκκεντρικές γραμματοσειρές και φιλόξενα χρώματα – όλα αυτά μπορούν να συνδυαστούν για να ορίσουν την υπερβολική «αίσθηση» ενός ιστότοπου. Αυτό είναι αναπόσπαστο, καθώς αυτό θα επηρεάσει την πρώτη αντίληψη του κοινού-στόχου σας για την επωνυμία σας.

Ίσως ακόμη και να μπορείτε να συνδυάσετε στοιχεία και αναπαραστάσεις του τι θέλετε να είναι η επωνυμία σας σε μια ενιαία εικόνα, για να δώσετε στους ανθρώπους μια γρήγορη εικόνα της περσόνας της επωνυμίας σας.

Διαδραστικές γραμματοσειρές

Μέσω της χρήσης μιας κατάστασης αιώρησης, είναι δυνατό το κείμενο σε έναν ιστότοπο να μετακινείται δίπλα ή με τον κέρσορα σας. Η προσθήκη μιας διαδραστικής γραμματοσειράς στον ιστότοπό σας μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ελκυστική εμπειρία για τον χρήστη του ιστότοπου. Είναι διασκεδαστικό, είναι εθιστικό και μπορεί απλώς να κρατήσει τον χρήστη στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Οι διαδραστικές γραμματοσειρές μπορούν επίσης να αλλάξουν την αντίληψη του χρήστη για το χρόνο φόρτωσης της σελίδας σας. Ο χρήστης του ιστού είναι πολύ λιγότερο πιθανό να παρατηρήσει μεγάλο χρόνο φόρτωσης εάν μπορεί να παίξει λίγο με τη γραμματοσειρά!

Αυτή η τάση συνδυάζει το UX και τη σχεδίαση για να ωφελήσει τις ανάγκες του χρήστη ιστού-στόχου σας.