TOP

Βασικές συμβουλές για τη βελτίωση του σχεδιασμού ιστοσελίδων σας το 2022

WD

Μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα από την προσγείωση στον ιστότοπο σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να προσδιορίσουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο ιστολόγιο εάν το χρειάζονταν; Είναι κατανοητή η διάταξη της τιμολόγησής σας; Ο ιστότοπος σας έχει χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης;

Εάν βρίσκεστε να απαντάτε «όχι» σε αυτές τις ερωτήσεις, ίσως είναι καιρός να ρίξετε μια προσεκτική ματιά στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζατε και βελτιστοποιήσατε τον ιστότοπο σας.

Ένας ιστότοπος υπερέχει πραγματικά όταν έχει ένα σχέδιο που τροφοδοτεί την εμπειρία χρήστη, τη λειτουργικότητα του ιστότοπου σας και συμπληρώνει κατάλληλα το περιεχόμενο σας.

Μπορεί να είναι πολύ εύκολο να παραμελήσετε αυτά τα πράγματα, πιστεύοντας ότι αυτές οι ενημερώσεις είναι το χαμηλότερο πράγμα που πρέπει να ανησυχείτε στον πόλο τοτέμ των προτεραιοτήτων του ιστότοπου σας, αλλά ένας επιτυχημένος ιστότοπος έχει περιεχόμενο υψηλής απόδοσης και εξαιρετική εμπειρία χρήστη πρέπει να έχει ισορροπία.

Έχετε ένα σχέδιο

Τώρα που έχετε αναγνωρίσει ότι ο ιστότοπος σας πιθανότατα χρειάζεται κάποιες βελτιώσεις, ήρθε η ώρα να προχωρήσετε προς τα πίσω και να δημιουργήσετε ένα σχέδιο που θα περιγράφει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο θα τις αντιμετωπίσετε.

Ξεκινήστε χαρτογραφώντας το ταξίδι του πελάτη σας από την πρώτη φορά που κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπο σας μέχρι τη στιγμή που γίνεται πελάτης.

Όταν το κάνετε αυτό, σκεφτείτε ποιες σελίδες πρόκειται να δουν, ποιο περιεχόμενο πρόκειται να διαβάσουν και ποιες προσφορές θα κάνουν μετατροπή. Η κατανόηση αυτού θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο που πραγματικά βοηθά στην καλλιέργεια δυνητικών πελατών μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων.

Αφαιρέστε τους περισπασμούς και μειώστε την τριβή

Ορισμένα στοιχεία στον ιστότοπο σας πρόκειται να μειώσουν την αξία και το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε. Πολύπλοκα κινούμενα σχέδια, περιεχόμενο που είναι πολύ μεγάλο και «γεμάτες» εικόνες ιστότοπου είναι μερικά μόνο παραδείγματα.

Με ένα κοινό που έχει διάρκεια προσοχής μόνο οκτώ δευτερολέπτων, πρέπει να ξεκαθαρίσετε πολύ καλά τι θα μάθει ο χρήστης σας στη σελίδα που βλέπει και η σχεδίαση σας δεν πρέπει να μειώνει αυτό.

Αυτό ξεκινά με το να βεβαιωθείτε ότι έχετε συνεπείς κατευθυντήριες γραμμές για την επωνυμία που μπορείτε να εφαρμόσετε.

Αυτό θα πρέπει να περιγράφει λεπτομερώς τα στυλ γραμματοσειράς, τα χρώματα, τις εικόνες, την εικονογραφία και τη χρήση του λογότυπου. Χωρίς αυτό, είναι εύκολο για τις επωνυμίες να δυσκολεύονται όταν σχεδιάζουν σελίδες. Πιθανότατα θα αρχίσετε να βλέπετε αυθαίρετα χρώματα και διαφορετικά στυλ γραμματοσειράς και μεγέθη που χρησιμοποιούνται, τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή από το μήνυμα σας ή να δημιουργήσουν οπτική σύγχυση σε άτομα που προσπαθούν να κάνουν μετατροπή.

Είναι επίσης σημαντικό να αποφεύγετε πάρα πολλά κινούμενα σχέδια ή αλληλεπιδράσεις στη σελίδα. Εάν κάνετε κύλιση σε μια σελίδα και βλέπετε κάθε κουμπί να πάλλεται ή ένα τμήμα εικονιδίων το καθένα με τη δική του κινούμενη εικόνα, μπορεί να σας αποσπάσει την προσοχή από το να διαβάσουν τι υπάρχει στη σελίδα.

Προσθέστε κοινωνική απόδειξη

Αν ψωνίζετε όπως οι περισσότεροι άνθρωποι όταν βρίσκεστε στο Amazon, το πιθανότερο είναι ότι στρέφεστε προς προϊόντα που περιέχουν κυρίως κριτικές τεσσάρων έως πέντε αστέρων από άτομα που έγραψαν τις εμπειρίες τους με ένα προϊόν.

Εξετάζοντας αυτές τις κριτικές, κερδίζουμε εμπιστοσύνη στο προϊόν ότι θα κάνει αυτό που υπόσχεται και ότι πρέπει να το κάνουμε, κάτι που με τη σειρά του μας ωθεί να το αγοράσουμε.

Το ίδιο αποτέλεσμα εφαρμόζεται στο προϊόν ή την υπηρεσία και τον ιστότοπο σας. Εάν οι χρήστες βλέπουν εντυπωσιακές μαρτυρίες από πραγματικούς ανθρώπους, οι μελέτες δείχνουν ότι οι υποψήφιοί σας έχουν 58% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν το προϊόν σας.

Λοιπόν, υπάρχουν μερικές στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε. Αλλά πρώτα, πρέπει να σκεφτείτε ποια μορφή μαρτυρίας θέλετε, κείμενο ή βίντεο. Ιστορικά, οι μαρτυρίες βίντεο έχουν βρεθεί ότι είναι οι καλύτερες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το μέσο κρατά φυσικά την προσοχή του χρήστη σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και επίσης δημιουργεί μια ισχυρότερη ανθρώπινη σύνδεση με τη δυνατότητα να ακούει φωνές και να βλέπει πρόσωπα πραγματικών ανθρώπων.

Εφαρμογή παροτρύνσεων για δράση

Μόλις οι επισκέπτες σας προσγειωθούν στον ιστότοπο σας (πιθανότατα μέσω του ιστολογίου ή της αρχικής σελίδας), θα πρέπει να τους καθοδηγήσετε σε μέρη στον ιστότοπο σας που θα τους βοηθήσουν να τροφοδοτήσουν τη μετατροπή τους. Οι άνθρωποι είναι τεμπέληδες, οπότε κάντε τους αυτό εύκολο. Στρέψτε τους στη σωστή κατεύθυνση, ώστε να μην χρειάζεται να παλεύουν για να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε τη σχεδίαση ιστού σας έχοντας αυτό κατά νου, είναι να χρησιμοποιείτε στρατηγικά τοποθετημένες παρότρυνσης για δράση σε περιοχές όπως η επάνω δεξιά γωνία της πλοήγησης σας, κάτω από ενότητες που απαιτούν ενέργεια και στο κάτω μέρος των σελίδων του ιστότοπου σας.

Αλλά μην ξεχνάτε το ταξίδι του αγοραστή σας. Το εύκολο πράγμα που μπορείτε να κάνετε στον ιστότοπό σας είναι να πλημμυρίσετε τους χρήστες με την παρότρυνση για δράση με την πιο «κατώτατη διοχέτευση» (BOFU) όπου κι αν πάνε, αλλά αν κάποιος δεν είναι έτοιμος να αγοράσει, τότε πιθανότατα δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια καθόλου.

Αντ ‘αυτού, θα πρέπει να συναντήσετε τον χρήστη σας όπου βρίσκονται με βάση τη σελίδα που προβάλλουν.

Χρησιμοποιήστε τις σωστές στοκ εικόνες

Συνιστούμε πάντα να χρησιμοποιείτε πρωτότυπη φωτογραφία στον ιστότοπο σας, αλλά αν αυτό δεν είναι μια επιλογή, υπάρχουν τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διαλέξετε τον σωστό τύπο φωτογραφίας στοκ.

Ενώ οι στοκ φωτογραφίες σάς εξοικονομούν χρόνο για να δημιουργήσετε τις δικές σας εικόνες, πολλοί ιστότοποι έχουν εικόνες που εμπίπτουν σε κλισέ. Θα διαπιστώσετε επίσης ότι πολλοί άλλοι ιστότοποι ενδέχεται να παρουσιάζουν τις ίδιες εικόνες, κάτι που σίγουρα δεν βοηθά στην αξιοπιστία σας.

Οι χρήστες «θα προβάλλουν υποσυνείδητα τις αρνητικές τους εμπειρίες σε αυτές τις στοκ φωτογραφίες, μειώνοντας την εμπιστοσύνη και προσθέτοντας τριβές στη διαδικασία» της μετατροπής.

Επομένως, όταν επιλέγετε στοκ φωτογραφίες, προσπαθήστε να μείνετε μακριά από αυτές τις αστείες εικόνες. Αυτές είναι οι φωτογραφίες ανθρώπων με υψηλά επίπεδα χαμόγελα με υπερβολικά υπερβολικά χαμόγελα, παρέες που κοιτάζουν την κάμερα, στελέχη με κοστούμια υπερήρωα, παρέες με ταιριαστούς ανθρώπους που χοροπηδούν στον αέρα.

Αναζητήστε φωτογραφίες που απεικονίζουν ρεαλιστικές σκηνές σε καλά φωτισμένα περιβάλλοντα. Αυτό μπορεί να είναι άτομα σε ένα γραφείο που μιλούν πάνω από ένα τραπέζι συσκέψεων με επαγγελματικά casual ρούχα, πάνω από τον ώμο λήψεις ανθρώπων που πληκτρολογούν σε φορητό υπολογιστή, άτομα που ζωγραφίζουν σε έναν πίνακα σε μια ανοιχτή αίθουσα. Αυτοί είναι οι τύποι σκηνών που άλλοι θα αρχίσουν να αναγνωρίζουν ως νόμιμες. Αναζητήστε ειλικρινείς εικόνες και εικόνες σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε στούντιο.

Βασικές λέξεις – Συμπέρασμα

Το να αφιερώσετε χρόνο για να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές στον ιστότοπο σας μπορεί να επιφέρει δραματικές αλλαγές που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσης, της εμπειρίας και των ποσοστών μετατροπών πελατών του ιστότοπου σας, αλλά μόλις λάβετε ορισμένες από αυτές τις συμβουλές, μπορεί να σκέφτεστε ότι το καλύτερο έργο στο χέρι είναι να ανανεώσετε τον ιστότοπο σας με έναν επανασχεδιασμό.

Παρόλο που αυτό είναι σίγουρα το πιο εκφοβιστικό έργο που πρέπει να συμφωνήσετε, δεν είστε μόνοι σε αυτή τη σκέψη. Επομένως, είτε δεν είστε βέβαιοι εάν ένας επανασχεδιασμός ιστότοπου είναι κάτι που πρέπει να κάνετε ή απλά θέλετε να πάρετε μια ιδέα για το τι συνεπάγεται, σας συνιστώ να κατεβάσετε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για να τον κρατήσετε στην πίσω τσέπη σας.

Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε πολύ πιο μπροστά από το παιχνίδι όταν εμφανίζεται μια συνομιλία επανασχεδιασμού ιστότοπου στον οργανισμό σας και θα αισθάνεστε πιο σίγουροι για το τι πρέπει να γίνει.