TOP

Καινοτόμες τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που θα σας εμπνεύσουν το 2022

WD

Κάντε τον πελάτη να απολαύσει την κινητήρια δύναμη πίσω από τις αποφάσεις σχεδιαστικής τάσης σας. Μιλήστε με τους πελάτες σας πριν και αφού λάβετε μεγάλες αποφάσεις σχεδιασμού για να διασφαλίσετε ότι αυτές οι αλλαγές στον ιστότοπο λύνουν τα προβλήματά τους και δημιουργούν μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη (UX).

Καθώς προχωράτε στη λίστα μας, αναρωτηθείτε ποιες τάσεις θα προσφέρουν τη μεγαλύτερη αξία στους χρήστες σας και θα καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

Δίνοντας έμφαση στον αρνητικό χώρο

Η χρήση μιας υγιούς ποσότητας λευκού, κενού ή αρνητικού χώρου γύρω από τα στοιχεία του σχεδιασμού σας είναι από καιρό μια δημοφιλής μινιμαλιστική τάση σχεδιασμού. Ωστόσο, γίνεται ακόμη πιο σημαντικό το 2022, με όλο και περισσότερους χρήστες να αναζητούν μια βελτιωμένη εμπειρία ιστού που μοιάζει με εφαρμογή.

Η ενσωμάτωση άφθονο αρνητικού χώρου στο σχεδιασμό του ιστότοπού σας μπορεί να βοηθήσει:

Καθοδηγήστε την εστίαση των πελατών: όταν περιβάλλετε στοιχεία ιστότοπου με λευκό χώρο, είναι σαφές στους χρήστες πού προσπαθείτε να τραβήξετε την προσοχή τους

Κάντε τον ιστότοπό σας πιο αποκριτικό: η ζήτηση για απλές, βελτιωμένες διεπαφές χρήστη (UIs) αυξάνεται, κυρίως λόγω του ότι οι χρήστες χρειάζονται ιστότοπους για να λειτουργούν εξίσου καλά σε κινητά και tablet όπως και σε επιτραπέζιους υπολογιστές. Εάν η διεπαφή του ιστότοπού σας περιλαμβάνει λευκό χώρο αντί να γεμίζει πάρα πολλά στοιχεία, θα αποκρίνεται περισσότερο και θα είναι πιο εύκολο να βελτιστοποιηθεί για διαφορετικά μεγέθη οθόνης.

Δημιουργήστε μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης: ο αρνητικός χώρος διευκολύνει πολύ τους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας και να επεξεργάζονται τις πληροφορίες που παρουσιάζετε, αυξάνοντας τη χρηστικότητα και παρέχοντας εξαιρετικό UX.

Η αρνητική τάση του χώρου είναι εύκολο για κάθε επιχείρηση να ενσωματώσει στον ιστότοπό της. Στην πραγματικότητα, η προσθήκη λίγο περισσότερου λευκού χώρου στο ολοκληρωμένο σχέδιό σας είναι μία από τις κορυφαίες βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού ιστοσελίδων που μπορείτε να εφαρμόσετε. Για τις επωνυμίες SaaS και ηλεκτρονικού εμπορίου που πρέπει να παρουσιάζουν πολλές πληροφορίες με έναν εύκολο, διαισθητικό τρόπο, είναι ζωτικής σημασίας να συμπεριλάβετε έναν υγιή όγκο λευκού χώρου.

Βελτιωμένες ενότητες ηρώων

Οι ενότητες Hero είναι τα μεγάλα banner ακριβώς κάτω από το επάνω μενού της αρχικής σας σελίδας. Δεδομένου ότι είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι πελάτες στον ιστότοπό σας, πρέπει να έχουν αντίκτυπο.

Πολλές επωνυμίες προσπαθούν να δώσουν στους χρήστες τους όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν στην αρχική σελίδα, ως αποτέλεσμα, συχνά γίνονται πάρα πολλά στις ενότητες των ηρώων

τους. Ωστόσο, οι ομάδες έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο βομβαρδισμός των ανθρώπων με διαφορετικές εικόνες, βίντεο, επικεφαλίδες και κουμπιά απευθείας από το ρόπαλο μπορεί να είναι ένα σημαντικό λάθος σχεδιασμού UX.

Το 2022, οι βελτιωμένες ενότητες των ηρώων που περιλαμβάνουν μόνο τις πιο σημαντικές πληροφορίες έχουν στυλ ως τρόπο μείωσης της τριβής στο ταξίδι του πελάτη και διευκολύνουν την πλοήγηση στον ιστότοπό σας.

Μπορεί να είναι δύσκολο για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δημιουργικές εταιρείες να απλοποιήσουν τις ενότητες των ηρώων τους, επειδή οι επιχειρήσεις τους βασίζονται τόσο πολύ στα γραφικά—αλλά αυτή η τάση ταιριάζει απόλυτα σε ιστότοπους SaaS που θέλουν να εστιάσουν στο κύριο προϊόν τους για βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών.

Δοκιμάστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική, απλή ενότητα ηρώων:

  • Μια ισχυρή, εντυπωσιακή επικεφαλίδα που κάνει ξεκάθαρη τη μοναδική σας πρόταση πώλησης (USP) και τη θέση του προϊόντος
  • Μια βελτιωμένη παράγραφος αντιγράφου που παρέχει περισσότερο πλαίσιο για το προϊόν σας
  • Παροτρύνσεις για δράση (CTA) που προτρέπουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μετατροπή
  • Μία βασική εικόνα ή βίντεο

Τολμηρή και δυνατή τυπογραφία

Η υπερμεγέθη τυπογραφία μετατρέπει το απλό, γραπτό περιεχόμενο σε ένα μαγευτικό οπτικό στοιχείο. Είναι ένας μοντέρνος τρόπος για να επικοινωνείτε βασικές πληροφορίες δίνοντας στον ιστότοπό σας μια μοναδική, οπτικά συναρπαστική αίσθηση.

Ανάλογα με το είδος της δήλωσης που θέλετε να κάνετε, μπορείτε να κάνετε all-in στην τάση του εξαιρετικά μεγάλου κειμένου ή να τη χρησιμοποιήσετε πιο διακριτικά.

Αντί να βασίζεστε σε εικόνες, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα στυλιζαρισμένο σλόγκαν για να επικοινωνήσετε την πιο σημαντική εργασία που επιτελεί το προϊόν ή η υπηρεσία σας για τους χρήστες. Φροντίστε να διατηρήσετε την αντίθεση των χρωμάτων σας σε υψηλά επίπεδα και το φόντο σας απλό, ώστε το μήνυμά σας να ξεχωρίζει και να μην γεμίζει τη διεπαφή χρήστη σας.

Για να δοκιμάσετε μια πιο απαλή έκδοση της τάσης υπερμεγέθους τύπου, ανατρέξτε στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου Roots για έμπνευση. Έχουν υπερμεγέθη το όνομα της συλλογής τους, αλλά χρησιμοποίησαν μια απλή γραμματοσειρά, ώστε το κείμενο να μην κατακλύζει τη σελίδα και οι εικόνες των προϊόντων εξακολουθούν να επισημαίνονται.

Νοσταλγικό σχέδιο

Μερικές φορές η εξαιρετική σχεδίαση ιστοσελίδων δεν έχει να κάνει με το κοίταγμα προς τα εμπρός – αλλά το να κοιτάς πίσω. Οι ιστότοποι σε ρετρό στυλ επέστρεψαν το 2022 για να δημιουργήσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τους χρήστες, κάνοντας έκκληση σε μνήμες και αισθητική του παρελθόντος.

Ακολουθούν μερικά νοσταλγικά σχεδιαστικά στοιχεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιστρέψετε τους χρήστες στις «χρυσές μέρες» τους:

  • Απλά σχήματα
  • Μοναδικό έργο γραμμής
  • Δίχρωμοι χρωματικοί συνδυασμοί
  • Τυπογραφία vintage στυλ
  • Old-school υφές
  • Εικονογραφήσεις σε στυλ καρτούν

Για να αφήσετε το ρετρό σχέδιό σας να λάμψει πραγματικά, διατηρήστε άλλα στοιχεία σχεδίασης – όπως το μενού πλοήγησης, τη γραμμή αναζήτησης και τα εικονίδια του καλαθιού αγορών – απλά, καθαρά και διαισθητικά.

Η νοσταλγική σχεδίαση λειτουργεί καλύτερα εάν ευθυγραμμίζεται είτε με τη συνολική ταυτότητα της επωνυμίας σας είτε με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Πάρτε το Notorious Nooch, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλά αρωματισμένη τεχνητή μαγιά: ενώ το προϊόν τους είναι μια θέση στην αγορά, χρησιμοποιούν γνωστές γεύσεις και συσκευασίες για να κάνουν τους πελάτες να σκεφτούν τα είδη σνακ που μπορεί να απολάμβαναν ως παιδί. Η ρετρό τυπογραφία τους, ο συνδυασμός χρωμάτων και οι ιδιόρρυθμοι χαρακτήρες κάνουν τον ιστότοπό τους να αισθάνεται νοσταλγικό και προσθέτουν απόλαυση στην εμπειρία περιήγησης.

Γραφικά σε στυλ κολάζ

Τα κολάζ είναι ένας αισθητικός και πρακτικός τρόπος ενσωμάτωσης πολλών διαφορετικών εικόνων σε ένα γραφικό ή διεπαφή, κάνοντας παράλληλα μοναδικούς και αξέχαστους ιστότοπους.

Το πρακτορείο Tech PR & media, το Bulleit Group, για παράδειγμα, διαθέτει μια εικόνα σε στυλ κολάζ στην ενότητα των ηρώων τους. Επέλεξαν αλληλεπικαλυπτόμενες παιχνιδιάρικες αλλά φουτουριστικές εικόνες που υποστηρίζουν την αποστολή τους να «αφηγηθούν ιστορίες για το πλέγμα τεχνολογίας και πολιτισμού». Η ποικιλία χρωμάτων, υφών, στυλ και σχημάτων που έχουν συμπεριλάβει προσθέτει ένα στρώμα δυναμισμού και πολυπλοκότητας στη διεπαφή τους.

Για να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους, επιλέξτε γραφικά που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και πείτε στους χρήστες ποιοι είστε για κολάζ ηρώων.

Το G-Star Raw χρησιμοποιεί ένα εντελώς διαφορετικό είδος γραφικού κολάζ στον ιστότοπό του που καταλαμβάνει το πλήρες φόντο της αρχικής του σελίδας. Με πολλές παροτρύνσεις για δράση (CTA) που έχουν ενσωματωθεί στο κολάζ, η προσέγγισή τους είναι περισσότερο προϊόν-κεντρική και λιγότερο καλλιτεχνική, αλλά εξακολουθεί να φαίνεται φρέσκια και διαφορετική. Συγκεκριμένα, η υφή που έχουν συμπεριλάβει στο φόντο προσθέτει μια μοναδική πινελιά, δίνοντας την αίσθηση των εικόνων στον πίνακα αφίσας.

Για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου και λιανικής, με πολλές εικόνες για προβολή, μια αρχική σελίδα σε στυλ κολάζ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε μια ισχυρή οπτική εντύπωση στους χρήστες, ενώ διατηρείτε τον ιστότοπό σας φρέσκο ​​και ακατάστατο.

Φρεσκάρετε τον σχεδιασμό ιστοσελίδων σας δοκιμάζοντας μια νέα τάση το 2022

Για να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά στις τάσεις της σχεδίασης ιστοσελίδων, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι έννοιες που επιλέγετε ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και ευχαριστούν τους χρήστες σας—και να βεβαιωθείτε ότι δεν αντιμετωπίζετε τις βραχύβιες μόδες.

Για να εφαρμόσετε με επιτυχία τις τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που περιγράψαμε σε αυτό το άρθρο, κρατήστε τους πελάτες σας στο επίκεντρο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Σκεφτείτε εάν οι νέες σας ιδέες σχεδίασης θα βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη σας και δοκιμάστε και συλλέξτε σχόλια πριν και μετά την πραγματοποίηση σημαντικών αλλαγών.