TOP

Κορυφαίες τάσεις σχεδίασης ιστοσελίδων για το 2022

WD

Η τεχνολογία αλλάζει γρήγορα και οι τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων δεν διαφέρουν. Τα στοιχεία σχεδίασης και τα χαρακτηριστικά του ιστότοπου που κάποτε ήταν μοντέρνα και καινοτόμα μπορεί να έχουν κουραστεί, να παρατραβήξει και να έχουν γίνει κλισέ τα τελευταία χρόνια. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε καθώς οι άνθρωποι φτάνουν στον ιστότοπό σας είναι να χάσετε τη μετατροπή επειδή ο ιστότοπός σας φαίνεται ξεπερασμένος ή αγνοεί κρίσιμα πρότυπα ιστού.

Ευτυχώς, η βραβευμένη ομάδα σχεδιασμού ιστοσελίδων μας παρακολουθεί όλες τις τελευταίες τάσεις σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοτόπων για να δημιουργήσει εξαιρετικά λειτουργικούς, εύχρηστους ιστότοπους που έχουν καλή απόδοση και φαίνονται φανταστικές. Θέλουμε να μοιραστούμε μερικές από τις πιο πρόσφατες καινοτομίες, τάσεις ψηφιακής τεχνολογίας, πρότυπα και προβλέψεις για το 2022.

Έντονο χρώμα

Ο πολύχρωμος μινιμαλισμός πηγαίνει χέρι-χέρι με μία από τις πιο εξέχουσες τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2022: το χρώμα! Τα έντονα, φωτεινά, κορεσμένα χρώματα βοηθούν την επωνυμία σας να ξεχωρίζει από τα απαλά ουδέτερα που έχουν επιλέξει πολλές εταιρείες τα τελευταία χρόνια.

bubly, η εταιρεία ανθρακούχων υδάτων, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς ένας ιστότοπος μπορεί να χρησιμοποιήσει τολμηρά, κορεσμένα χρώματα χωρίς να κατακλύζει το μάτι. Η επωνυμία τους αφορά πολύχρωμα κουτάκια και ο ιστότοπός τους είναι μια επέκταση αυτού:

Ελέγχουν μερικές τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων του 2022: οργανικά σχήματα, μινιμαλισμός και τολμηρά χρώματα!

Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου και η ταχύτητα σελίδας είναι ο βασιλιάς

Ένα από τα πιο σημαντικά πρότυπα σχεδίασης ιστοσελίδων είναι ο εξαιρετικά γρήγορος χρόνος φόρτωσης. Οι γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης είναι βασικοί παράγοντες στο UX και στο SEO εδώ και χρόνια και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για ιστότοπους που θέλουν να κατατάσσονται καλά και να κάνουν καλύτερες μετατροπές.

Μελέτες λένε ότι περισσότερα από τα μισά προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο αναμένουν ότι ένας ιστότοπος θα φορτώνει γρήγορα και όχι περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα μετά το κλικ σε έναν σύνδεσμο. Αν χρειαστούν περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα για να φορτώσει ο ιστότοπός σας, οι επισκέπτες σας πιθανότατα θα φύγουν και δεν είναι πιθανό να επιστρέψουν ξανά!

Η απόδοση του ιστότοπου έχει άμεσο αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας. Το Pinterest μείωσε τους χρόνους αναμονής κατά 40% και αυτό αύξησε την επισκεψιμότητα και τις εγγραφές στις μηχανές αναζήτησης κατά 15%. (παραπομπή)

Μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο “τοποθεσία, τοποθεσία, τοποθεσία” από τους κτηματομεσίτες σας όταν αναζητάτε επενδυτικά ακίνητα. Στο TheeDigital, εστιάζουμε στη “μετατροπή, μετατροπή,

μετατροπές”. Οι χρόνοι φόρτωσης ιστότοπου είναι μια τυπική μέτρηση που εξετάζουμε για να εξασφαλίσουμε καλή εμπειρία χρήστη.

Έξυπνη φόρτωση περιεχομένου για πιο απολαυστική εμπειρία χρήστη

Πολλοί από εμάς μπορεί να είμαστε ένοχοι ότι έχουμε ιστότοπους με μεγάλους πόρους με πολλά γραφικά στοιχεία και ενσωματώσεις τρίτων που μπορεί να επιβραδύνουν τους ιστότοπούς μας. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να αναπτύξετε έξυπνους ιστότοπους που κάνουν λήψη μόνο του περιεχομένου που βλέπετε και χρειάζεστε.

Το Lazy loading και το infinite scroll δεν είναι ολοκαίνουργιες τεχνολογίες. Τα κορυφαία κοινωνικά δίκτυα το χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια, ειδικά όταν πρόκειται για το infinity scroll. Η προσέγγιση είναι επίσης δημοφιλής με ιστοσελίδες μεγάλης (μίας) σελίδας.

Όλοι οι ιστότοποι θα πρέπει να εξετάσουν πώς η εφαρμογή μιας ή δύο τεχνολογικών προσεγγίσεων θα μπορούσε να τους βοηθήσει να ξεπεράσουν ή να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη για όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου, κάτι που μπορεί να βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών και την κατάταξή σας.

Το Lazy Load διασφαλίζει ότι το πρόγραμμα περιήγησης ιστού (όπως το Google Chrome, το Safari και ο Firefox) θα κατεβάσει μόνο το περιεχόμενο που βλέπετε στην οθόνη χωρίς να σπαταλά πολύτιμους πόρους διακομιστή και ΧΡΟΝΟ για να φορτώσει περιεχόμενο εκτός οθόνης που μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ.

Πολλοί επισκέπτες του ιστότοπου δεν φτάνουν ποτέ στο κάτω μέρος μιας ιστοσελίδας. Γιατί λοιπόν να φορτώσετε αυτό το περιεχόμενο και να αυξήσετε τους χρόνους φόρτωσης του ιστότοπου. Μια καλύτερη προσέγγιση είναι η φόρτωση του περιεχομένου καθώς αρχίζουν να κάνουν κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα και να πλησιάζουν περισσότερο σε αυτήν.

Εξατομικευμένο περιεχόμενο σύμφωνα με τη γεωγραφική θέση και το ιστορικό περιήγησής σας

Ίσως έχετε επισκεφθεί έναν ιστότοπο και στη συνέχεια επιστρέψατε σε αυτόν λίγες ώρες ή μέρες αργότερα για να δείτε ότι το περιεχόμενο έχει αλλάξει. Όταν το τραβάτε επάνω στο τηλέφωνό σας για πρώτη φορά ή σε άλλο πρόγραμμα περιήγησης, βλέπετε το αρχικό περιεχόμενο που είδατε την πρώτη φορά που επισκεφτήκατε τον ιστότοπο.

Δεν είναι μυστικό, οι περισσότεροι προηγμένοι ιστότοποι παρακολουθούν το ιστορικό περιήγησής μας και γνωρίζουν τις τοποθεσίες μας. Ωστόσο, οι υπερσύγχρονες εταιρείες ιστού θα συμβουλεύουν τους πελάτες τους να εμφανίζουν δυναμικό περιεχόμενο, περιεχόμενο με βάση τη συμπεριφορά του παρελθόντος χρήστη ή όσα γνωρίζουμε για έναν χρήστη. Όχι γενικό περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί όλους.

Το προσαρμοσμένο περιεχόμενο που δημιουργείται για χρήστες που επιστρέφουν στον ιστότοπό σας για δεύτερη ή τρίτη φορά μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές.

Αυτό το αντιμετωπίζετε κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Google ως μηχανή αναζήτησης. Όσοι αναζητούν ένα κοντινό εστιατόριο στο Ράλεϊ της Βόρειας Καρολίνας, θα δουν διαφορετικά αποτελέσματα από τους χρήστες σε άλλες πόλεις.

Ένας εξαιρετικός ιστότοπος καταλόγου θα αναγνωρίσει επίσης το είδος του φαγητού που σας αρέσει. Εάν ελέγξατε ή αποθηκεύσατε ιταλικά εστιατόρια στο παρελθόν, μπορεί να έχει νόημα να σταθμίσετε τα ιταλικά εστιατόρια υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησής σας.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπο της τράπεζάς σας για πρώτη φορά και πρέπει να προσθέσετε το όνομα χρήστη σας και να επισημάνετε το πρόγραμμα περιήγησής σας ως “αξιόπιστο”. Όταν επιστρέψετε, η τράπεζα θα γνωρίζει ότι είστε ιδιώτης ή επιχειρηματικός πελάτης. Έτσι, θα προωθήσουν τις οικιστικές ή εμπορικές προσφορές τους ανάλογα με την κατάσταση του πελάτη σας.

Το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι πιθανώς πιο σημαντικό για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εμφάνιση προϊόντων που προβλήθηκαν πρόσφατα, αποθηκεύτηκαν ή αρέστηκαν σε αγοραστές στο διαδίκτυο μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες μετατροπές. Η επισήμανση των περιεχομένων του εγκαταλειμμένου καλαθιού για πελάτες που επιστρέφουν είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση υψηλότερου ποσοστού μετατροπών.

Χωρίς να το καταλαβαίνουμε, το εξατομικευμένο περιεχόμενο του ιστότοπου έχει γίνει πιο αναμενόμενο από τους χρήστες. και θα είναι ακόμη πιο κυρίαρχη εστίαση για μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο.

Προοδευτικές Μορφές Υποστήριξης Μολύβδου Ενσωματωμένες με το Εργαλείο CRM

Οι διαδικτυακές φόρμες δημιουργίας δυνητικών πελατών είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός ιστότοπου μάρκετινγκ. Θέλουμε να μάθουμε πολλά για τους επισκέπτες του ιστότοπού μας, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλές ερωτήσεις σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Τοποθετούμε προοδευτικές/δυναμικές φόρμες επικοινωνίας στις σελίδες προορισμού και τα πεδία εμφάνισης ανάλογα με τη διαδρομή του υποψήφιου πελάτη.

Στην ιδανική περίπτωση, δεν θέλουμε να εμφανίζουμε πάρα πολλά πεδία σε μια φόρμα, αλλά μπορούμε πάντα να προσαρμόσουμε τα πεδία της φόρμας σύμφωνα με τα δεδομένα που ήδη γνωρίζουμε για τους δυνητικούς πελάτες μας. Μπορεί να ρωτήσουμε το όνομα, την εταιρεία και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την πρώτη μετατροπή και, στη συνέχεια, να ρωτήσουμε τον αριθμό τηλεφώνου, τον τίτλο, το μέγεθος της εταιρείας, τα πεδία εσόδων εταιρείας στην επόμενη ευκαιρία μετατροπής.

Το CRM μας, όπως το HubSpot, αποθηκεύει τις πληροφορίες των δυνητικών πελατών μας. Με την ενσωμάτωσή του στην ιστοσελίδα μας. Το CRM μπορεί να αναγνωρίσει τον δυνητικό πελάτη όταν επιστρέφει στους ιστότοπούς μας και εμφανίζει πεδία φόρμας στις σελίδες προορισμού που δεν γνωρίζουμε για την επαφή.