TOP

Κορυφαίες Τάσεις Σχεδιασμού Ιστοσελίδων για το 2022

WD

Εξέλιξη, Βελτίωση της Λειτουργικότητας

Το διαδίκτυο αλλάζει διαρκώς και το ίδιο και οι ανάγκες των χρηστών. Περισσότεροι άνθρωποι μεταπήδησαν στο Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι φορητές συσκευές έχουν γίνει πιο ισχυρές και η τεχνολογία προχωρά ραγδαία. Εν τω μεταξύ, τα ζητήματα απορρήτου και ασφάλειας γίνονται όλο και πιο σημαντικά. Οι επιχειρήσεις πρέπει να ενημερώνονται για τις τάσεις του σχεδιασμού ιστοτόπων και να εξελίσσονται ανάλογα για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού-στόχου.

Ακολουθούν 5 νέες τάσεις για το 2022:

  • Έξυπνη φόρτωση περιεχομένου
  • Μικρο-αλληλεπιδράσεις και μικρο-κινούμενα σχέδια
  • Απλότητα
  • Προσιτότητα
  • Πλοήγηση φιλική προς τον αντίχειρα
  • Έξυπνη φόρτωση περιεχομένου

Η έρευνα δείχνει ότι το 90% των ανθρώπων εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο εάν είναι κακοσχεδιασμένος, επομένως δώστε στους χρήστες ακριβώς την εμπειρία που αναζητούν στον ιστότοπό σας. Το έξυπνο περιεχόμενο βασίζεται σε δεδομένα και επομένως εξατομικεύεται και ενημερώνεται δυναμικά με βάση συγκεκριμένους θεατές. Ο ιστότοπός σας θα φορτώνει μόνο ό,τι χρειάζεται να δει ο χρήστης. Όταν υιοθετείτε αυτό στο σχεδιασμό του ιστότοπού σας, εξοικονομείτε πόρους, αυξάνετε τις ταχύτητες φόρτωσης, βοηθά στην εξατομίκευση του ταξιδιού του αγοραστή και τελικά παρέχει καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας.

Μικρο-αλληλεπιδράσεις και μικρο-κινούμενα σχέδια

Προσελκύστε τον χρήστη στα μηνύματα στον ιστότοπό σας με γραφικά και αλληλεπιδράσεις που τον απασχολούν. Τα μικρά κινούμενα σχέδια που ενεργοποιούνται από έναν αιωρούμενο κέρσορα (όπως μια αλλαγή χρώματος ή το έντονο κείμενο σε ένα κουμπί) είναι οπτικά ευχάριστα και ωθούν τον επισκέπτη να προσέξει. Οι μικροαλληλεπιδράσεις παρέχουν επίσης μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία και, εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να παρέχουν στους χρήστες καλύτερη αίσθηση ελέγχου κατά τη χρήση του ιστότοπου.

Απλότητα

Το 2022, οι χρήστες αναζητούν πράγματα που τους διευκολύνουν. Χρησιμοποιήστε ηρεμιστικά χρώματα, λιγότερες λέξεις και περισσότερες άμεσες παροτρύνσεις για δράση (CTA) στον ιστότοπο για

να τους φτάσετε εκεί που θέλουν να πάνε. Όταν απλοποιείτε τη σχεδίαση, κάνετε επίσης τις ιστοσελίδες πιο ελαφριές και πιο γρήγορες στη φόρτωση. Βρείτε τρόπους για να μειώσετε, ώστε να μην απορρίπτετε όλα τα μικρά πράγματα σχετικά με την επιχείρησή σας στον ιστότοπο. Παρέχετε αυτό που χρειάζονται οι επισκέπτες, αλλά κρατήστε το σφιχτό και καθαρό.

Προσιτότητα

Πριν από δύο χρόνια, επισημάναμε 5 λόγους για τους οποίους οι ιστότοποι πρέπει να είναι προσβάσιμοι για άτομα με ειδικές ανάγκες. Η προσβασιμότητα είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό στοιχείο του σχεδιασμού ιστοσελίδων σήμερα, καθώς όλο και περισσότερες επωνυμίες καταλαβαίνουν τις ανάγκες των υποεξυπηρετούμενων. Όταν κάνετε τον ιστότοπό σας προσβάσιμο σε επισκέπτες με προβλήματα όρασης ή ακοής, τους ενημερώνετε ότι ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους. Δεν είναι μόνο καλή πρακτική η παροχή βοήθειας σε πελάτες που έχουν διαφορετικές ανάγκες, αλλά η πρόσβαση στον ιστότοπό σας μπορεί να σας σώσει και από μια αγωγή.

Πλοήγηση φιλική προς τον αντίχειρα

Η μισή παγκόσμια επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές. Το 2022, δεν είναι μόνο ζωτικής σημασίας να έχουμε έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά, αλλά η σχεδίαση του ιστότοπου θα πρέπει να είναι «φιλική προς τον αντίχειρα» με πλοήγηση, κουμπιά και CTA που μπορούν να προσεγγιστούν με το πρώτο ψηφίο του χεριού και να πατηθούν εύκολα.

Έτοιμοι για επανασχεδιασμό;

Εάν έχετε αποφασίσει ότι το 2022 είναι η χρονιά για τον επανασχεδιασμό του ιστότοπου της εταιρείας σας και θέλετε να ενσωματώσετε μερικές από αυτές τις νέες τάσεις, επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική. Μόχλευση του Τ.Ε. Ψηφιακή ομάδα ειδικών που θα ρίξουν μια ματιά στον τρέχοντα ιστότοπό σας, θα παρέχουν πληροφορίες για το πόσο καλά λειτουργεί και θα σας βοηθήσουν όπου μπορεί να χρειάζεστε βελτιώσεις. Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι μια σημαντική επένδυση. Αξιοποιήστε το στο έπακρο. Τ.Ε. μπορώ να βοηθήσω!