TOP

Ξεχωριστές τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που θα κάνουν πάταγο το 2022

WD

Η παραμονή στην κορυφή των τελευταίων τάσεων στο σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι ένας σίγουρος τρόπος για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να διασφαλίσουν ότι είναι έτοιμοι να τραβήξουν τη φευγαλέα προσοχή των διαδικτυακών μαζών ανάμεσα στον τεράστιο ανταγωνισμό. Όλοι είχαμε πολύ χρόνο να περιηγηθούμε στον ιστό τα τελευταία δύο χρόνια και είναι ασφαλές να πούμε ότι αυτή τη φορά παρουσίασε –και συνεχίζει να παρουσιάζει– συναρπαστικές ευκαιρίες και δυνατότητες για περισσότερη δημιουργικότητα στην εξέλιξη του web design.

Γίναμε μάρτυρες του εναγκαλισμού της νοσταλγίας, αναμφίβολα για να μας ηρεμήσει και να μας παρηγορήσει αυτές τις ταραχώδεις στιγμές. Αλλά την ίδια στιγμή, έχουμε δει σχεδιαστές να αναθεωρούν τους κανόνες και τις αρχές του σχεδιασμού και να πιέζουν άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. Παράλληλα, αυτές οι δύο εξελίξεις αντιπροσωπεύουν το μέλλον του web design το 2022 και μετά.

Είτε πρόκειται για την άνοδο των ιστοτόπων μιας σελίδας, για την αυξημένη εστίαση στην τυπογραφία ή για την ενσωμάτωση πιο ουδέτερων και αφηρημένων στοιχείων σχεδίασης, η δημιουργία ενός συναρπαστικού ιστότοπου εξαρτάται από τις λεπτομέρειες. Οι έξι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που αναφέρονται παρακάτω μπορούν να βοηθήσουν τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο που αποτίει φόρο τιμής στα άγρια ​​σύνορα των πρώτων ημερών του ιστού, ενώ παρακολουθεί στραμμένα το μέλλον.

Η άνοδος της μονοσέλιδης ιστοσελίδας

Είναι ένα παλιό ρητό, αλλά εξακολουθεί να ισχύει: λιγότερο είναι περισσότερο. Αν υπάρχει ένα πράγμα που πάντα λαχταρούμε, αυτό είναι η απλότητα. Αυτό μπορεί να ισχύει για ιστότοπους, όπου οι πιο αποτελεσματικοί είναι συχνά οι λιγότερο περίπλοκοι. Μην κοιτάξετε πέρα ​​από τον αυξανόμενο αριθμό και τη δημοτικότητα των μονοσέλιδων ιστότοπων που παραιτούνται από τα μενού και την πλοήγηση σε εσωτερικούς συνδέσμους υπέρ της απλής πλοήγησης με κύλιση.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιστότοποι απλώς οδηγούν τους επισκέπτες σε άλλη πηγή. Οι μονοσέλιδες ιστότοποι αναγκάζουν τους σχεδιαστές να επανεξετάσουν το σχέδιο και τη δομή τους στο σύνολό τους, ώστε όχι μόνο να βάλουν όλο το περιεχόμενό τους μπροστά και στο κέντρο, αλλά το πιο σημαντικό για να καθορίσουν τι είναι πιο σημαντικό να επισημανθεί αρχικά. Αυτοί οι ιστότοποι τείνουν να λειτουργούν καλύτερα όταν το θέμα είναι πιο στενό, όπως ένα χαρτοφυλάκιο, αλλά μπορούν να χρησιμεύσουν ως μια ωραία γέφυρα για να οδηγήσουν τους ανθρώπους εκεί που υποτίθεται ότι πηγαίνουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά χωρίς περιττό ψάξιμο ή απόσπαση της προσοχής.

Τελικά, η νοοτροπία ενός ιστοτόπου μιας σελίδας επιτρέπει στους σχεδιαστές να παράγουν πιο δημιουργική δουλειά. Ρίξτε μια ματιά στον ιστότοπο χαρτοφυλακίου του Joshua Kaplan. Χρησιμοποιεί μια συνεπή δομή περιεχομένου, έτσι ώστε οι θεατές να μην χάνονται, ενώ μειώνει τα στοιχεία που αποσπούν την προσοχή, όπως μεγάλες εικόνες και φόντο, για να διατηρεί την εστίαση σε ό,τι έχει σημασία.

Λιγότερες εικόνες για ήρωες

Η ενότητα των ηρώων ενός ιστότοπου δεν χρειάζεται να βασίζεται αποκλειστικά σε εμφανείς εικόνες ή φωτογραφικά καρουζέλ για να είναι σούπερ. Το να κρατάτε τα πράγματα απλά πολύ συχνά βοηθάει να δώσετε τον τόνο για το γιατί ο επισκέπτης βρίσκεται εκεί αρχικά και γιατί θα πρέπει να συνεχίσει να κάνει κύλιση. Απλώς κοιτάξτε σε ιστότοπους όπως το SVZ, οι οποίοι χρησιμοποιούν χρώμα, σχήματα, τυπογραφία και διάταξη για να επικοινωνήσουν τη μοναδική ταυτότητα της επωνυμίας τους με απλό, αλλά και δελεαστικό τρόπο.

Η τυπογραφία είναι μεγαλύτερη και πιο τολμηρή

Μια καλή άσκηση για κάθε σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι να παίζει με την τυπογραφία από το git-go. Χωρίς εικόνες, χωρίς γραφικά, απλώς πληκτρολογήστε. Μερικές φορές, όσο μεγαλύτερη και πιο τολμηρή είναι η τυπογραφία, τόσο καλύτερη και μεγαλύτερη εντύπωση μπορεί να αφήσει ένας ιστότοπος. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος, οι λέξεις γίνονται περισσότερο γραφικό στοιχείο παρά απλώς αντιγραφή, καθιστώντας την τυπογραφία το οπτικό σημείο εστίασης ενός ιστότοπου. Η επιλογή μιας γραμματοσειράς βοηθά στον καθορισμό του τόνου για το τι περιμένει το κοινό από τον ιστότοπο, επομένως είναι σημαντικό να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ μεγέθους και κλίμακας.

Ο ιστότοπος χαρτοφυλακίου ταινιών της Eva Habermann επικαλύπτει μεγάλη τυπογραφία σε έναν κινούμενο κύλινδρο χαρτοφυλακίου ταινιών. Το κείμενο στην πραγματικότητα μπλοκάρει μέρος της εικόνας, κεντρίζοντας την περιέργεια στους επισκέπτες να δουν περισσότερα. Η χρήση μιας γραμματοσειράς sans-serif σε δύο χρώματα δημιουργεί ακριβώς τη σωστή αντίθεση χωρίς να κάνει το κείμενο υπερβολικό ή δυσανάγνωστο.

Αφηρημένες εικονογραφήσεις

Οι εικονογραφήσεις προφανώς χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό ιστοσελίδων εδώ και χρόνια, ωστόσο οι αφηρημένες εικονογραφήσεις, ιδιαίτερα, συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Γιατί; Λοιπόν, προσφέρουν στους σχεδιαστές τη μοναδική ευκαιρία να αναμειγνύουν και να ταιριάζουν διαφορετικά μέσα για μερικά ενδιαφέροντα απρόβλεπτα αποτελέσματα.

Οι οργανικές υφές προσθέτουν μια χειροποίητη εμφάνιση και αίσθηση, οι χειροποίητες μουντζούρες παρέχουν εξοικείωση, ανάμειξη και αντιστοίχιση φαινομενικά ατελείωτων δυνατοτήτων – μια ευπρόσδεκτη αντίθεση στο ψηφιακό τοπίο. Ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις εικόνες ιστολογίου του Adam Ho. Χρησιμοποιώντας εξαιρετικά λεπτές γραμμές και ιδιόμορφα γραφικά σχήματα, οι εικονογραφήσεις του Adam έχουν την αίσθηση ότι θα μπορούσαν να είναι τεχνικά σχέδια χωρίς να απεικονίζουν άμεσα κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Είναι όλα σχετικά με τη γραμμή εργασίας

Η εναλλαγή αυτής της γραμμής νοσταλγίας/μοντερνισμού είναι, περίμενε, δουλειά γραμμής. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν γραμμές για να οριοθετήσουν ενότητες, παραγράφους, κεφαλίδες και γκαλερί προϊόντων σε ιστότοπους με περισσότερο οπτικό βάρος και αίσθηση. Το Linework είναι επίσης εξαιρετικό για τη δημιουργία δυναμικών πλεγμάτων για μια ολόκληρη ιστοσελίδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι δομημένες γραμμές και τα πλέγματα κάνουν τους στατικούς ιστότοπους να αισθάνονται σχεδόν σαν εφαρμογή.

Από μια διαφορετική οπτική γωνία, αυτού του είδους ο σχεδιασμός δίνει στους ιστότοπους μια πιο φυσική αίσθηση επίσης, σχεδόν παρόμοια με ένα περιοδικό ή εφημερίδα. Το CPGD χρησιμοποιεί έντονες μαύρες γραμμές για να προκαλέσει ένα σχεδόν ρετρό γραφικό εφέ. Κάθε τμήμα μέσα στο πλέγμα με γραμμή έχει διαφορετικό χρώμα που βοηθά στη διαφοροποίηση του περιεχομένου και η αλλαγή χρώματος με το ποντίκι προσανατολίζει τους επισκέπτες στη σελίδα. Οι εικονογραφήσεις βοηθούν να φέρει αυτό το στυλ ακόμη περισσότερο σε trending έδαφος.