TOP

Οι κορυφαίες τάσεις σχεδίασης ιστοσελίδων 2022

WD

Τα πράγματα που προσπαθούμε αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με τις τάσεις σχεδιασμού ιστοτόπων, περιλαμβάνουν παρότρυνση για δράση. Κάθε μία από αυτές τις τάσεις βοηθά στη δημιουργία μιας διαδρομής για τους χρήστες να κάνουν κάτι στον ιστότοπό σας. Κάποια απλά τυχαίνει να είναι πιο προφανή από άλλα.

Νεωτεριστικές γραμματοσειρές

Οι καινοτόμες γραμματοσειρές είναι μία από αυτές τις τάσεις σχεδιασμού που μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικές. Γνωρίζετε αυτές τις γραμματοσειρές επειδή δεν μπορείτε πραγματικά να τις αναγνωρίσετε εύκολα με το όνομα ή το στυλ και συχνά είναι πράγματα που πιθανώς δεν έχετε δει αλλού. Απλώς ελέγξτε αυτό το παράδειγμα από τους Μελλοντικούς Στόχους.

Οι νεωτεριστικές γραμματοσειρές χρησιμοποιούνται συχνά για μπλοκ εμφάνισης ή σύντομου κειμένου – όπως η επικεφαλίδα στην περιοχή του κύριου ήρωα και περιλαμβάνουν λέξεις που εμπνεύσουν τη δράση ή την αλληλεπίδραση με το σχέδιο.

Γιατί λειτουργεί: Αυτό το είδος θεραπείας λειτουργεί επειδή τραβά την προσοχή σας. Αυτά τα στυλ είναι ενδιαφέροντα και θα σας βοηθήσουν να πείτε την ιστορία στον ιστότοπο πολύ καλύτερα.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε: Αυτές οι γραμματοσειρές πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ. Βρείτε ένα βασικό στοιχείο που μπορεί να επωφεληθεί από αυτήν την τάση σχεδίασης και μην το χρησιμοποιήσετε πουθενά αλλού.

Εξαιρετική εικονογράφηση

Οι μεγαλύτερες από τη ζωή εικόνες που συνορεύουν με εξαιρετικές ή εμπνευσμένες από την τεχνητή νοημοσύνη αποτελούν τη βάση για αρκετές αρχικές σελίδες ιστοτόπων αυτήν τη στιγμή. Αυτός ο τύπος εικόνων εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό για να προσελκύσει τους επισκέπτες του ιστότοπου στο περιεχόμενο.

Αυτό που είναι ωραίο σε αυτήν την τάση σχεδιασμού ιστοτόπων είναι ότι μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν για τα πάντα – ακόμα και πράγματα που ίσως δεν περιμένατε. Ένα στοιχείο εικόνας μεγάλου μεγέθους, χρωματισμένο με απροσδόκητο τρόπο ή συνδυασμένο με κάτι ασυνήθιστο –όπως η συγχώνευση φωτογραφιών και εικονογραφήσεων– είναι όλα κοινά εδώ.

Γιατί λειτουργεί: Και πάλι, ο βασικός παράγοντας στο γιατί λειτουργεί είναι η προσοχή. Μεγάλες, τολμηρές εικόνες ή στοιχεία βίντεο θα κάνουν τους χρήστες να σταματήσουν και να κοιτάξουν. Αυτό είναι το πρώτο βήμα για να κάνετε κάποιον να κάνει κάτι στον ιστότοπό σας.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε: Συνδέστε ένα εξαιρετικό κομμάτι εικόνων στο περιεχόμενό σας. Στη συνέχεια, προσθέστε αυτό το στοιχείο σε μια μεγάλη ενότητα του ιστότοπου, όπως η κεφαλίδα για μέγιστο αντίκτυπο.

Αναδυόμενα παράθυρα με σκοπό

Τα αναδυόμενα παράθυρα μπορούν να είναι μια πραγματική ευκαιρία στον ιστότοπό σας. Ο λόγος που βλέπετε τόσα πολλά από αυτά είναι επειδή μπορούν να λειτουργήσουν και να δημιουργήσουν πωλήσεις, κλικ και εγγραφές μέσω email. Δείτε αυτό το παράδειγμα από τη Lynn & Liana.

Για να λειτουργήσει πραγματικά ένα αναδυόμενο παράθυρο, πρέπει να παρέχει κάτι πολύτιμο για τον χρήστη όταν το θέλει. Αυτό μπορεί να είναι προσφορά, ευκαιρία ή πληροφορίες. Απλώς θυμηθείτε, ένα αναδυόμενο παράθυρο θα πρέπει να εμφανίζεται μόνο εάν έχει έναν ξεχωριστό σκοπό.

Γιατί λειτουργεί: Τα αναδυόμενα παράθυρα είναι ένας προγραμματισμένος διακόπτης στη διαδρομή του ιστότοπου. Όταν γίνονται καλά, μπαίνουν στο δρόμο των χρηστών την κατάλληλη στιγμή για να διευκολύνουν τη δράση.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε: Ακούστε το podcast Kadence Beat για συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αποτελεσματικής χρήσης των αναδυόμενων παραθύρων ως μέρος του ταξιδιού του πελάτη.

Υπερμεγέθη CTA

Θέλετε να τραβήξετε την προσοχή ενός επισκέπτη ιστότοπου και να εμπνεύσετε τη δράση; Κάντε αυτό το στοιχείο εστίαση της σχεδίασης όπως σε αυτό το παράδειγμα από την Ιδιότητα εικόνας. Ενώ οι παροτρύνσεις για δράση συχνά τοποθετούνται σε κουμπιά ή φόρμες υποβολής email, όπως αυτή σε αυτό το παράδειγμα, τοποθετούνται στο υποσέλιδο, αυτή η τάση θέτει αυτά τα στοιχεία ανοιχτά.

Δημιουργεί μια προφανή διαδρομή κλικ για τους χρήστες, ώστε να μην χρειάζεται να σκεφτούν τι να κάνουν στη συνέχεια. Το διαδραστικό σύνθημα είναι τεράστιο και έτοιμο για χρήση.

Γιατί λειτουργεί: Δεν υπάρχει καμία σύγκρουση ή ερώτηση σχετικά με το τι να κάνετε με το σχέδιο. Έχετε πει στους χρήστες τι θέλετε να κάνουν οπτικά.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε: Αυτή η τεχνική είναι για απλές και άμεσες CTA. Αυτή η εγγραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λειτουργεί, όπως και μια γραμμή αναζήτησης, αναπαραγωγή βίντεο ή άλλο στοιχείο που βασίζεται σε μία μόνο αλληλεπίδραση.

Σχεδόν μπρουταλισμός

Ο σχεδόν μπρουταλισμός είναι μια σχεδιαστική τάση που έχει εξελιχθεί από τα μπρουταλιστικά σχέδια του παρελθόντος. Ενώ αυτοί οι ιστότοποι εξακολουθούν να είναι κάπως σκληροί και τολμηροί οπτικά, είναι πολύ πιο ήπιοι από την προηγούμενη επανάληψη του μπρουταλισμού. Απλώς ελέγξτε αυτό το παράδειγμα από τους Πρωταθλητές Ελεύθερου Λόγου.

Αυτή η τάση χρησιμοποιεί έντονα χρώματα, μεγάλο κείμενο, απλές γραμματοσειρές και πολλές γραμμές. Δεν θα δείτε πολλές εικόνες ή ελαφριά τυπογραφία.

Γιατί λειτουργεί: Ο σχεδιασμός είναι απλός και άμεσος με μια σαφή διαδρομή για να ακολουθήσουν οι χρήστες.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε: Αυτή η τάση σχεδίασης λειτουργεί με το σωστό περιεχόμενο. Είναι καλύτερο για ιστότοπους που είναι απλοί και έχουν περιορισμένες επιλογές για τους χρήστες, ώστε

να μην χαθούν στη σκληρότητα του σχεδιασμού. Αυτό μπορεί να είναι πολύ για μερικούς ανθρώπους να χωνέψουν.

Βάζοντας τα όλα μαζί

Οι τάσεις σχεδιασμού ιστοτόπων WordPress είναι ένα διασκεδαστικό στοιχείο που μπορεί να κρατήσει τον ιστότοπό σας φρέσκο και μοντέρνο. Αλλά μην αισθάνεστε ότι πρέπει να δοκιμάσετε κάθε νέα τάση που εμφανίζεται. Επιλέξτε αυτά που είναι κατάλληλα για τον ιστότοπο και την επωνυμία σας για να βεβαιωθείτε ότι το σχέδιό σας είναι μοντέρνο αλλά εξακολουθεί να σας αρέσει.