TOP

Συμβουλές σχεδίασης βέλτιστων ιστοσελίδων για το 2022

WD

Όποιο είδος επιχείρησης κι αν διευθύνετε, είναι πολύ σημαντικό να έχετε έναν καθαρό, φιλικό προς τον χρήστη ιστότοπο. Ο ιστότοπος της επιχείρησής σας δεν χρησιμεύει μόνο ως η ψηφιακή βάση για την επιχείρησή σας και τη σειρά προϊόντων σας, αλλά επίσης εδραιώνει ολόκληρη την προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ, δίνοντας έναν κεντρικό κόμβο που οδηγεί και συνδέει τους πελάτες με την επωνυμία και την επιχείρησή σας. Η παροχή μιας κακής εμπειρίας ιστότοπου μπορεί να εμποδίσει αυτές τις προσπάθειες και να διακόψει αυτές τις συνδέσεις πριν καν ξεκινήσουν.

Ακολουθούν συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε διαδικτυακό δυναμό μετατροπής πελατών το 2022.

Δημιουργήστε τον ιστότοπό σας για τις πρώτες εντυπώσεις

Όσον αφορά τις χρήσιμες συμβουλές για το σχεδιασμό ιστοσελίδων, οι πρώτες εντυπώσεις εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτό με το οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες αμέσως μετά τη φόρτωση του ιστότοπού σας θέτει τις βάσεις για ολόκληρη την εμπειρία. Και αν ο σχεδιασμός ιστού σας δεν προσφέρει τα αγαθά σε αυτά τα κρίσιμα δευτερόλεπτα έναρξης, δεν χάνετε μόνο νέους επισκέπτες, αλλά και ευκαιρίες για να δημιουργήσετε μια ισχυρή και θετική μνήμη επωνυμίας που προκαλεί ενδιαφέρον και πωλήσεις στο δρόμο.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν αυτές τις κρίσιμες πρώτες εντυπώσεις και η συνεργασία με σχεδιαστές ιστοσελίδων που εκτιμούν αυτούς τους παράγοντες είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός ελκυστικού επαγγελματικού ιστότοπου. Τα οπτικά στοιχεία όπως η δομή, τα χρώματα και η απόσταση συχνά παίζουν σημαντικό ρόλο στην ελκυστικότητα του σχεδιασμού ιστοτόπων. Ταυτόχρονα, τα φαινομενικά κοσμικά χαρακτηριστικά, όπως η διάταξη κειμένου, ακόμη και οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε, έχουν μια πολύ πραγματική επίδραση στην εμπειρία και την αφοσίωση στον ιστότοπο.

Η ύπαρξη ενός σχεδιαστή ιστοσελίδων με προσοχή σε αυτές τις λεπτομέρειες και τη σωστή θέση τους στην οπτική ιεραρχία όχι μόνο οδηγεί σε έναν πιο εντυπωσιακό οπτικά ιστότοπο, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει να μετατρέψουν περισσότερες τυχαίες επισκέψεις σε παρατεταμένες διαμονές, παρέχοντας στους χρήστες εντυπωσιακές ιστοσελίδες και εμπειρία που χρειάζονται για να παραμείνουν και να αγοράσουν από την επιχείρησή σας.

Για να δημιουργήσετε έναν επιτυχημένο ιστότοπο που εμφανίζεται από την αρχή, είναι σημαντικό να εστιάσετε στα εξής:

Απλότητα: Οι χρήστες τείνουν να προτιμούν τα απλά, απλά σχέδια ιστού από τα πολύπλοκα. Όσο πιο εύκολο είναι να απορροφήσετε και να αλληλεπιδράσετε με τα οπτικά στοιχεία στις ιστοσελίδες σας, τόσο το καλύτερο.

Εξοικείωση: Από στοκ φωτογραφίες και κεφαλίδες μέχρι λογότυπα και CTA, όλα τα οπτικά στοιχεία στον ιστότοπό σας πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των επισκεπτών και να παρέχουν οπτικές ενδείξεις για το τι κάνετε και προσφέρετε. Η συμπερίληψη άγνωστων εικόνων και στοιχείων συχνά οδηγεί μόνο σε σύγχυση και, τελικά, σε αρνητική εντύπωση της επωνυμίας.

Ακρίβεια: Είτε πρόκειται για έναν έμπειρο επαγγελματία είτε για μια ομάδα αρχάριων σχεδιαστών ιστού που ασχολούνται με το έργο σας, η συμπλήρωση του ιστότοπού σας με ακριβή οπτικά στοιχεία είναι η σχεδίαση ιστοσελίδων 101. Όλες οι λειτουργίες πρέπει να είναι συνεπείς και να αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την επωνυμία σας σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.

Βελτιστοποιήστε κάθε σελίδα για χρήστες κινητών

Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων αυτές τις μέρες χωρίς να τοποθετήσετε τη βελτιστοποίηση για κινητά κοντά στην κορυφή. Γιατί; Επειδή τα κινητά έχουν σημασία το 2022. Τόσο πολύ, στην πραγματικότητα, που σχεδόν το 80% των ανθρώπων λένε ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας ή να τον μοιραστούν με άλλους, εάν είναι φιλικός προς κινητά. Εάν ο σχεδιαστής ιστοσελίδων σας δεν επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός καλού και ανταποκρινόμενου ιστότοπου για κινητά, η επιχείρησή σας χάνει μια εύκολη ευκαιρία να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και να διαδώσει τη λέξη για την επωνυμία σας.

Περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για αναζήτηση και έρευνα επιχειρήσεων στον Ιστό. Εάν οι ιστοσελίδες σας δεν φορτώνονται σωστά ή το δικό σας σχέδιο ιστού δεν κάνει απρόσκοπτη αυτή την εμπειρία για κινητά, οι δυνητικοί πελάτες είναι πιθανό να πηδήξουν γρήγορα, εγκαταλείποντας τον ιστότοπό σας και την εταιρεία σας για άλλους στο χώρο σας. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα ζητήματα για κινητά αρχίζουν να προστίθενται, δημιουργώντας ένα αυξανόμενο πρόβλημα για την επωνυμία, τη φήμη και το τελικό αποτέλεσμα, ενώ καθιστά εκθετικά δυσκολότερο την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων.

Τούτου λεχθέντος, η ιεράρχηση της πλοήγησης και της διάταξης μέσω κινητού τηλεφώνου στην προσέγγιση σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι εξαιρετικά σημαντική. Από την αρχή, είναι σημαντικό να προβάλλετε κάθε οπτικό στοιχείο, λογότυπο, μπλοκ κειμένου, εικονίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κουμπιά παρότρυνσης για δράση μέσω του φακού του κινητού, διασφαλίζοντας ότι κάθε χαρακτηριστικό και κάθε πτυχή της διαδικασίας σχεδίασής σας είναι φιλικά προς κινητά και σχεδιασμένα για να προσφέρει μια εμπειρία επόμενου επιπέδου.

Αυτό μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε, από τη συμπερίληψη μόνο βασικών οπτικών ενδείξεων (λογότυπα, μενού, CTA, κουμπιά) στον ιστότοπό σας για κινητά έως την εστίαση σε εντυπωσιακές γραμματοσειρές, τη δυνατότητα σάρωσης των σελίδων κειμένου και υπηρεσιών και αλλαγή μεγέθους στοιχείων σελίδας για ευκολότερη αλληλεπίδραση με τον χρήστη.

Μεγιστοποιήστε τους χρόνους φόρτωσης

Ένας αργός ιστότοπος μπορεί γρήγορα να γίνει ο χειρότερος εχθρός σας, καθιστώντας συχνά αδύνατο να διατηρήσετε τους υποψήφιους πελάτες και να τους ωθήσετε πιο κοντά στο σημείο αγοράς. Είτε σας αρέσει είτε όχι, οι σημερινοί έμπειροι, έμπειροι επισκέπτες του ιστότοπου αναμένουν ότι οι ιστότοποι θα φορτώνουν γρήγορα και εάν η αρχική σελίδα ή τα ιστολόγιά σας δεν εμφανίζονται γρήγορα, πιθανότατα θα πάνε αλλού για να βρουν αυτό που χρειάζονται.

Με άλλα λόγια, ο χρόνος φόρτωσης ενός ιστότοπου είναι ένα σημαντικό, αν όχι απαραίτητο, μέρος κάθε πρακτικής και ανταποκρινόμενης προσπάθειας σχεδιασμού. Έχει ανεξίτηλο αντίκτυπο στην εμπειρία του επισκέπτη και, τελικά, στην ικανότητά σας να κάνετε μετατροπή. Η κατανόηση του πόσο

γρήγορα φορτώνονται οι σελίδες σας και πώς να βελτιστοποιήσετε αυτούς τους χρόνους φόρτωσης δεν είναι μόνο μία από αυτές τις συμβουλές σχεδιασμού ιστοτόπων που μπορείτε να αγνοήσετε ή να αγνοήσετε. Είναι ένα κρίσιμο μέρος της δουλειάς του σχεδιαστή ιστοσελίδων και πρέπει πάντα να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα κατά την κατασκευή ενός σχεδιασμού ιστότοπου που λάμπει.

Ευτυχώς, οι σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν πολλές μεθόδους στη διάθεσή τους για να ενημερώσουν τον ιστότοπό σας. Μερικοί από τους ευκολότερους τρόπους που ο σχεδιαστής ιστοσελίδων σας μπορεί να επιταχύνει τους χρόνους φόρτωσης και να ξεπεράσει τον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας περιλαμβάνουν:

Αλλαγή μεγέθους εικόνων. Οι φωτογραφίες και τα γραφικά τείνουν να καταλαμβάνουν πολύ χώρο, κάτι που επηρεάζει δραματικά τους χρόνους φόρτωσης της σελίδας. Η λήψη μέτρων για τη συμπίεση και τη βελτιστοποίηση των εικόνων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση αυτών των μεγεθών αρχείων, ενώ παράλληλα μειώνονται τα πολύτιμα χιλιοστά του δευτερολέπτου από την εμπειρία φόρτωσης της σελίδας.

Διαχείριση προσθηκών ιστότοπου. Τα πρόσθετα, ιδιαίτερα σε ιστότοπους WordPress, μπορούν συχνά να βοηθήσουν πολύ στη βελτίωση της συνολικής ταχύτητας του ιστότοπου. Ωστόσο, η φόρτωση του ιστότοπού σας με πάρα πολλά μπορεί πραγματικά να μειώσει την απόδοση. Η εκκαθάριση του όγκου και η διατήρηση μόνο αυτών που χρειάζεστε μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε γρήγορα την ταχύτητα του ιστότοπου.

Τακτική παρακολούθηση της ταχύτητας. Η προσεκτική, συνεχής παρακολούθηση καθ’ όλη τη διάρκεια και πέρα ​​από τη διαδικασία σχεδιασμού είναι κρίσιμης σημασίας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εντοπίζετε γρήγορα προβλήματα και να λαμβάνετε μέτρα για την επίλυση προβλημάτων προτού πέσουν χιονοπτώσεις σε κρίσεις.

Εστιάστε στην εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη

Η δημιουργία ενός σχεδίου ιστοσελίδων που προσελκύει το μεγαλύτερο δυνατό κοινό είναι, λοιπόν, σημαντική. Αλλά είναι η δυνατότητα παροχής εξατομικευμένων εμπειριών αγορών που ξεχωρίζει πραγματικά τον καλό σχεδιασμό ιστοσελίδων. Η ενσωμάτωση τεχνικών εξατομίκευσης αγοραστών στη σχεδίαση του ιστότοπού σας είναι ο τρόπος με τον οποίο ξεπερνάτε την τυπική προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε μια γνήσια σύνδεση, παρέχοντας στους χρήστες εξατομικευμένο, σχετικό περιεχόμενο και εμπειρία που ενισχύει το συναίσθημα και αναγκάζει τη δράση.

Η εξατομίκευση αγοραστών στη στρατηγική σχεδίασης ιστού σας μπορεί να φαίνεται τρομακτική στην αρχή, ιδιαίτερα με τόσες άλλες συμβουλές σχεδιασμού εκεί έξω και τόσα πολλά στοιχεία που πρέπει να ανησυχείτε σε ολόκληρη την οπτική ιεραρχία.

Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί σχετικά απλοί τρόποι για να εξετάσετε και να εντάξετε την εξατομίκευση στην προσέγγισή σας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, από το ψήσιμο προσαρμοσμένων συστάσεων προϊόντων που βασίζονται στη συμπεριφορά στην υποδομή σχεδιασμού σας έως την εργασία σε δυναμικά, υπερσχετικά CTA σε κάθε νέα επίσκεψη στον ιστότοπο. Η παροχή προσαρμοσμένων

φωτογραφιών και διαδραστικών λειτουργιών που απευθύνονται σε συγκεκριμένους στόχους μπορεί επίσης να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε το σχέδιό σας για εξατομίκευση.

Με εταιρείες όπως η Amazon και άλλοι δημοφιλείς ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου να είναι πλέον εξοπλισμένοι για υπερ-εξατομίκευση, πολλοί αγοραστές πλέον περιμένουν και απαιτούν μια προσαρμοσμένη εμπειρία κατά τη διάρκεια κάθε νέας επίσκεψης. Αυτό κάνει την εξατομίκευση αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε προσπάθειας σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Μην ξεχνάτε το SEO

Ο σχεδιασμός ενός όμορφου, φιλικού προς τον χρήστη ιστότοπου που προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία επισκεπτών είναι υπέροχο. Εκτός, φυσικά, αν οι πελάτες σας δεν μπορούν να το βρουν.

Η προβολή στο Διαδίκτυο είναι το κλειδί όχι μόνο για να διευκολύνει την εύρεση του ιστότοπού σας, αλλά και για να εμφανιστεί αυτός ο ιστότοπος στους πελάτες όταν τον χρειάζονται περισσότερο. Καθιστώντας το SEO κεντρικό μέρος της στρατηγικής σχεδίασης ιστοσελίδων σας, μπορείτε να βοηθήσετε στην παροχή της ώθησης που χρειάζεται για να λάμψει στις μηχανές αναζήτησης και να δημιουργήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης των χρηστών που το κρατούν στην κορυφή.

Όπως είναι κατανοητό, υπάρχει συχνά μια αποσύνδεση μεταξύ της δουλειάς του web design και του κόσμου του SEO, με πολλούς σχεδιαστές ιστοσελίδων να παραδίδουν το SEO στη σφαίρα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της παραγωγής περιεχομένου και αντίστροφα. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι σχεδιαστές για να παρέχουν ισχυρή αύξηση της ορατότητας από την αρχή.

Η χρήση βασικών αρχών SEO, ας πούμε, στη δημιουργία επικεφαλίδων, τη δημιουργία λεζάντας εικόνων, τη δημιουργία υποκεφαλίδων και ακόμη και τη σχεδίαση διευθύνσεων URL μπορεί συχνά να προστεθεί, ενισχύοντας τα σήματα κατάταξης και τις δυνατότητες αναζήτησης του ιστότοπου αμέσως μετά την κυκλοφορία. Το να γνωρίζετε πώς να χωρίζετε το κείμενο και πού να δουλεύετε διαδραστικά στοιχεία εντός του περιεχομένου και της δομής της σελίδας μπορεί επίσης να είναι ένας εύκολος αλλά αποτελεσματικός τρόπος βελτιστοποίησης της ετοιμότητας αναζήτησης από την αρχή.

Ανεξάρτητα από το αν εργάζεστε με έμπειρους, εξειδικευμένους σχεδιαστές ή κατασκευαστές ιστοτόπων για πρώτη φορά, η παράβλεψη του SEO στη διαδικασία σχεδιασμού ιστοσελίδων σας γίνεται με δική σας ευθύνη.