TOP

Συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων για μικρές επιχειρήσεις

WD

Ως μικρή επιχείρηση, ο ιστότοπός σας είναι στην πραγματικότητα ένα από τα μεγαλύτερα περιουσιακά σας στοιχεία. Είναι στην ουσία ο πρεσβευτής σας στον υπόλοιπο κόσμο. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο εάν έχετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου ή εάν η επιχείρησή σας βρίσκεται σε έναν κλάδο που λειτουργεί σε εθνικές ή/και παγκόσμιες αγορές ή ακόμα και αν απλά θέλετε να αναπτυχθείτε. Το να έχετε έναν ιστότοπο που σας παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο είναι απαραίτητο, επειδή τις περισσότερες φορές, ένας δυνητικός πελάτης θα ελέγξει τον ιστότοπό σας πριν συνεργαστεί μαζί σας.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπου της μικρής επιχείρησής σας πρέπει να κάνει μια αξέχαστη πρώτη εντύπωση. Στην πραγματικότητα, το 75% των επισκεπτών δημιουργεί μια εικόνα μιας εταιρείας με βάση την εμφάνιση της ιστοσελίδας. Και αν στους επισκέπτες αρέσει αυτό που βλέπουν από την άποψη του σχεδιασμού, η επιχείρησή σας έχει αμέσως περισσότερες πιθανότητες να είναι ελκυστική.

Στην εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων Lincoln, επικεντρωνόμαστε στο να σκεφτόμαστε μεγάλα, και αυτό ισχύει και για τους πελάτες μικρών επιχειρήσεων μας. Παρακάτω είναι μερικές εύκολες συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.

  • Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας πρέπει να τραβήξει αμέσως την προσοχή του επισκέπτη
  • Η δομή του ιστότοπού σας θα πρέπει να καθιστά σαφές αμέσως τι προσφέρει η εταιρεία σας
  • Ο ιστότοπός σας πρέπει να τοποθετεί την επωνυμία σας ως αξιόπιστη και αυθεντία στην αγορά της
  • Και το πιο σημαντικό, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να μετατρέπει τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες ή πελάτες (βάζοντάς τους να υποβάλλουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσω φορμών, να συμμετέχουν στην αγορά ενός προϊόντος, να επικοινωνούν μαζί σας ή να κάνουν μια επίσκεψη στην επιχείρησή σας κ.λπ.)

Προκειμένου να βοηθήσουμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να επιτύχουν αυτούς τους στόχους και να κάνουν τον ιστότοπό τους όσο το δυνατόν καλύτερο, συγκεντρώσαμε 5 εξαιρετικές συμβουλές που πρέπει να έχουν υπόψη τους όταν σχεδιάζουν (ή επανασχεδιάζουν) και συνεργάζονται με έναν σχεδιαστή ιστότοπου. Αυτές οι συμβουλές δεν είναι επαναστατικές, αλλά είναι απαραίτητες και θα πρέπει οπωσδήποτε να ληφθούν υπόψη από κάθε ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης που σχεδιάζει έναν νέο σχεδιασμό ιστότοπου.

Το Responsive web design είναι αναγκαιότητα

Οι άνθρωποι δεν περιηγούνται χρησιμοποιώντας υπολογιστές τόσο πολύ όσο πριν από δεκαετίες. Αυτές τις μέρες, οι κινητές συσκευές έχουν κυριαρχήσει, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος της μικρής επιχείρησής σας είναι φιλικός προς κινητά. Η ανταπόκριση είναι το κλειδί για τη φιλικότητα προς τα κινητά.

Η σχεδίαση ενός ιστότοπου με απόκριση ή ένας ξεχωριστός ιστότοπος για κινητά θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για όλες τις μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη εφαρμόσει αυτές τις δυνατότητες.

Διατηρήστε την εστίαση στον πελάτη σας

Ένα στοιχείο με το οποίο συχνά παλεύουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι να μην κατανοούν πραγματικά τις ανάγκες ή τις επιθυμίες των πελατών τους. Συχνά πιστεύουν ότι έχουν μια ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες τους, αλλά όταν γίνονται πραγματικές δοκιμές, δεν είναι ασυνήθιστο να διαπιστώσουμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν κατανοούν πραγματικά τα κίνητρα των πελατών τους.

Υπάρχει μια εξαίρεση σε αυτό, ωστόσο. Κάτι που αποκαλύψαμε στην εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων μας στο Λίνκολν, είναι ότι, αρκετά ενδιαφέρον, είναι στην πραγματικότητα ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που ασχολούνται τοπικά σε μια μικρότερη πόλη ή κωμόπολη, οι οποίοι συχνά έχουν ένα πλεονέκτημα σε αυτήν την πτυχή.

Είναι λογικό αν το σκεφτείς, γιατί πολλές από τις δουλειές τους γίνονται πρόσωπο με πρόσωπο. Και αν η επιχείρησή τους βρίσκεται σε μικρότερη περιοχή ή εάν η επιχείρησή τους υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, το πιθανότερο είναι ότι έχουν μεγαλύτερη επαφή με την κοινότητά τους και τους πελάτες τους. Στην πραγματικότητα, σε μια περίπτωση όπως αυτή, δεν είναι ασυνήθιστο πολλοί από τους πελάτες τους να είναι φίλοι.

Αλλά δεν έχει κάθε εμπορικό σήμα και ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης αυτά τα πλεονεκτήματα, και όσοι εργάζονται με μικρότερη δυναμικότητα, δραστηριοποιούνται σε μια μεγαλύτερη πόλη, έχουν μεγαλύτερη εταιρεία γενικά, βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή έχουν περισσότερο από μια εθνική ή διεθνή πελατειακή βάση ή για οποιονδήποτε λόγο απλώς δεν έχουν την ίδια αντίληψη σχετικά με το ποιοι είναι οι πελάτες τους – το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να μάθουν όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι τι παρακινεί τους επισκέπτες σας να αγοράσουν. Όταν ανακαλύψετε τι παρακινεί τους επισκέπτες σας να αγοράσουν, θα είστε σε θέση να μετατρέψετε με επιτυχία τους δυνητικούς πελάτες σας σε πιστούς πελάτες και δια βίου προωθητές της επωνυμίας σας.

Απλώς θυμηθείτε, καθώς εργάζεστε για το σχεδιασμό του ιστότοπού σας, θα πρέπει να προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας στις ανάγκες, τις αξίες και τα κίνητρα των πελατών σας και αυτό θα τους κάνει να επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Η επαγγελματική φωτογραφία κάνει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά

Συχνά το ακούμε αυτό ως παράπονο για ιδιοκτήτες μικρότερων επιχειρήσεων. Δεν πιστεύουν ότι η επαγγελματική φωτογραφία είναι απαραίτητη. Πιστεύουν ότι μερικές γυαλιστερές στοκ φωτογραφίες ή οι φωτογραφίες που τράβηξαν στο τηλέφωνό τους θα λειτουργήσουν μια χαρά.

Δυστυχώς, αυτό δεν μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Τίποτα δεν μπορεί να κάνει μια επωνυμία να αισθάνεται πιο μπαγιάτικη από ένα σωρό στοκ φωτογραφίες. Και το να κάνετε την επωνυμία σας να αισθάνεται μπαγιάτικο είναι σίγουρα κάτι που ΔΕΝ θέλετε να κάνετε.

Οι φωτογραφίες που τραβήξατε στο τηλέφωνό σας μαζί σας και το προσωπικό σας θα λειτουργούν υπέροχα στο Facebook και ίσως και στο ιστολόγιό σας, αλλά ο κύριος ιστότοπός σας δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για αυτούς.

Στον ιστότοπό σας, θέλετε να δείξετε το καλύτερο (αλλά αληθινό) πρόσωπο για να συμβάλετε στην οικοδόμηση εξουσίας και εμπιστοσύνης στην επωνυμία σας, γι’ αυτό σας ενθαρρύνουμε να επενδύσετε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να αναδείξετε όλες τις σπουδαίες και μοναδικές πτυχές του την επιχείρησή σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να έχετε επαγγελματικές φωτογραφίες εσάς και του προσωπικού σας στον κύριο ιστότοπό σας. Με κάθε τρόπο θα έπρεπε. Αλλά αφήστε τον επαγγελματία φωτογράφο να απαθανατίσει εσάς και την παρέα σας στο καλύτερο φως του.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου:

Αποφύγετε εικόνες χαμηλής ποιότητας: Οι εικόνες χαμηλής ποιότητας αφήνουν κακή εντύπωση. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι κάθε εικόνα που επιλέγετε είναι υψηλής ποιότητας. Και αν είναι πολύ μεγάλο, μπορείτε πάντα να το συμπιέσετε.

Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες είναι σχετικές: Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες είναι σχετικές με την επωνυμία σας και τους στόχους μάρκετινγκ. Δεν θέλετε να έρχονται σε αντίθεση με αυτά τα δύο πράγματα.

Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες είναι ενημερωτικές: Ακριβώς επειδή οι εικόνες κάνουν τον ιστότοπό σας να φαίνεται ωραίο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι καθαρά διακοσμητικές.

Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι εύκολα ορατά

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν το πιο προφανές πράγμα που πρέπει να κάνετε, αλλά οι εταιρείες σχεδιασμού ιστοτόπων μικρών επιχειρήσεων τείνουν να παραβλέπουν αυτόν τον παράγοντα κατά καιρούς. Ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση e-mail σας θα πρέπει να εμφανίζονται ευκρινώς στον ιστότοπο και, αν είναι δυνατόν, στο επάνω και στο κάτω μέρος κάθε σελίδας. Δημιουργήστε μια σελίδα «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» στο τέλος που περιλαμβάνει όχι μόνο τους αριθμούς επικοινωνίας, αλλά και τη διεύθυνση email, τη φυσική διεύθυνση της εταιρείας και έναν χάρτη, μαζί με οδηγίες και ώρες λειτουργίας της εταιρείας σας.

Δημιουργήστε τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας, επιτρέποντας στους ανθρώπους να επικοινωνούν εύκολα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες μεταξύ τους. Δημιουργεί μια ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν επίσης στη δράση.

Όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν εικονίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με συνδέσμους προς τις διάφορες σελίδες τους, που εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στον ιστότοπό τους. Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε όσες περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε, και σίγουρα τις μεγάλες, όπως το Facebook, το Twitter, το Google+, το LinkedIn, το Youtube, το Pinterest και το Instagram.

Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο για τους επισκέπτες να μοιράζονται στοιχεία του ιστότοπού σας, ιδίως το ιστολόγιό σας. Θα θέλετε να μοιράζονται τα άρθρα και τις πληροφορίες σας όσο το δυνατόν περισσότερο με τους φίλους και τους ακόλουθούς τους. Μέσα από τον χρόνο και τους πειραματισμούς, είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι μερικές από αυτές τις πλατφόρμες θα λειτουργούν καλύτερα για εσάς από άλλες. Αυτό είναι φυσιολογικό και θα θέλετε να επενδύσετε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (και του προϋπολογισμού σας) στις πλατφόρμες όπου οι πελάτες σας ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι πολύ καλά για τις μικρές επιχειρήσεις, επειδή σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε και να συνδεθείτε με πελάτες και πελάτες με τρόπο που δεν ήταν ποτέ πλήρως δυνατός πριν. Ωστόσο, στις μέρες μας, οι περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν σας δίνουν πλήρη πρόσβαση στους θαυμαστές και τους οπαδούς σας, εκτός εάν προωθήσετε ή διαφημιστείτε μαζί τους. Όλες οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να το θεωρούν απαραίτητο για τις προσπάθειες μάρκετινγκ και να σχεδιάζουν ανάλογα με τους προϋπολογισμούς τους.

Είτε αναζητάτε τον πρώτο σας σχεδιασμό ιστότοπου είτε έναν επανασχεδιασμό του τρέχοντος ιστότοπού σας, είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας αυτά τα στοιχεία, καθώς θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε προς τη σωστή κατεύθυνση. Και αν αναζητάτε βοήθεια στη διαδικασία, καλέστε το πρακτορείο σχεδιασμού ιστοσελίδων Lincoln. Μας αρέσει να δουλεύουμε με μικρές επιχειρήσεις!