TOP

Συναρπαστικές τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων για το 2022

WD

Οι τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι κυκλικές, αλλά το 2022 μπορεί να ξεχωρίσει για διάφορους λόγους. Ναι, τα τρέχοντα γεγονότα όπως η πανδημία μπαίνουν στο παιχνίδι, αλλά επιπλέον, οι κινητές συσκευές συνεχίζουν να γίνονται πιο ισχυρές και το απόρρητο και η ασφάλεια έχουν γίνει κορυφαία για πολλούς ανθρώπους.

Με μεγαλύτερες τεχνικές δυνατότητες, έχουμε δει πολλή πολυπλοκότητα να προστίθεται στους ιστότοπους τα τελευταία χρόνια – αλλά οι σχεδιαστές ιστοσελίδων και οι προγραμματιστές πρέπει να ανταποκρίνονται σε πολιτιστικά φαινόμενα όπως η οικονομική ανάκαμψη, το απόρρητο και η ασφάλεια. Πιστεύουμε ότι το 2022 είναι το έτος κατά το οποίο οι ιστότοποι που διορθώνουν την πορεία προς τη σαφήνεια, τη διαφάνεια και την απλότητα είναι οι ιστότοποι που θα κερδίσουν έλξη στην αγορά.

Ακολουθούν οι τάσεις που πιστεύουμε ότι θα διαμορφώσουν το 2022 και πώς μπορείτε να ξεκινήσετε να τις οδηγείτε. Για περισσότερες συμβουλές και πληροφορίες, ανατρέξτε στα εργαλεία σχεδίασης ιστοσελίδων ή εγγραφείτε στο ολοκαίνουργιο μάθημα σχεδίασης UX (ανοίγει σε νέα καρτέλα).

Κοινή χρήση

Είναι μια τάση ή είναι απλώς διαχρονική συμβουλή; Το να εμπνέετε τους ανθρώπους με το μήνυμά σας σημαίνει να τους προσελκύετε με γραφικά και αλληλεπιδράσεις που εκπλήσσουν και προκαλούν. Το 2022, θα δείτε περισσότερα βίντεο στο παρασκήνιο και κινούμενα σχέδια που απασχολούν το μυαλό του επισκέπτη σας και θα προσθέσουν απαλή κίνηση στη σελίδα σας, θα μειώσουν το ποσοστό εγκατάλειψης και θα βοηθήσουν οι επισκέπτες ασχολούνται με τις λέξεις και τα μηνύματα.

Οι μικροαλληλεπιδράσεις και οι μικροκινούμενες εικόνες είναι επίσης τρόποι που δίνουν στις σελίδες ζωή και ενέργεια. Κάνοντάς τα διακριτικά, αλλά αισθητά, προσθέτει ένα επίπεδο λεπτομέρειας που οι επισκέπτες σας μπορεί να μην είναι σε θέση να διατυπώσουν, αλλά αυτό σας βοηθά να ξεχωρίσετε.

Τι είναι η μικροαλληλεπίδραση; Σκεφτείτε τα ως μικρά κινούμενα σχέδια που ενεργοποιούνται όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού σας με το δείκτη του ποντικιού σας ή κάνοντας κύλιση σε ένα συγκεκριμένο μέρος της σελίδας. Όταν τοποθετείτε το ποντίκι πάνω από το κουμπί ή ένα τμήμα του ιστότοπου και κάτι αλλάζει χρώμα ή ένα εικονίδιο μετακινείται ελαφρά, αυτό σας προσελκύει οπτικά και δίνει στη σελίδα μια αίσθηση αφής.

Τα κινούμενα σχέδια είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την απεικόνιση πολύπλοκων εννοιών και διαδικασιών με απλό, εύπεπτο τρόπο. Αν και μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπερβολικά, τα απλά και εκλεπτυσμένα κινούμενα σχέδια απεικονίζουν το μήνυμά σας με έναν τρόπο που οι λέξεις δεν θα μπορούσαν ποτέ.

Απλότητα

Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρές προκλήσεις μέχρι το 2022. Η δημιουργία εμποδίων στην αφοσίωση των πελατών απλά δεν είναι μια εφικτή στρατηγική, εάν η επιχείρησή σας θέλει να αναπτυχθεί. Πώς μεταφράζεται αυτό σε σχεδιασμό ιστοσελίδων;

Λιγότερες λέξεις, ηρεμιστικά χρώματα, ζωηρές εικόνες και πολύ σαφείς παροτρύνσεις για δράση θα είναι στη μόδα το 2022. Ο σχεδιασμός της σελίδας θα τείνει προς εμπειρίες μικρότερου βάρους που ενθαρρύνουν τον χρήστη να εξερευνήσει βαθύτερα, αντί να βάζει τα πάντα στην πρώτη σελίδα σε μία σελίδα . Θα είναι απλοποιημένα μηνύματα που παρακαλούν τον επισκέπτη να θέλει να μάθει περισσότερα, αντί για περίπλοκες συνομιλίες που αφήνουν τους επισκέπτες να αισθάνονται υπερφόρτωση πληροφοριών.

Ενώ πριν από μερικά χρόνια η τάση ήταν προς πράγματα όπως τα γραφήματα – σφιχτά σχεδιασμένα, με γνώμονα την τυπογραφία, συμπυκνωμένο χώρο – ο σχεδιασμός το 2022 θα ενσωματώνει περισσότερο χώρο και απαλή κίνηση. Αυτό εξακολουθεί να σας επιτρέπει να μεταφέρετε πληροφορίες – αλλά με τρόπο που αποκαλύπτει και επεκτείνεται, αντί να είναι τόσο συμπυκνωμένο και συντριπτικό.

Οι φόρμες Ιστού είναι πιθανό να αποκτήσουν απλούστερη και ελαφρύτερη βαρύτητα για να αποφευχθεί η απώλεια του πιθανού οδηγού σε μια σύνθετη σειρά ερωτήσεων. Μερικές ερωτήσεις που χωρίζονται σε μερικές αλληλεπιδράσεις αποδεικνύονται πιο επιτυχημένη μέθοδος για την προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών από το να βάλετε μια μεγάλη φόρμα – και είναι πιο εύκολο να αλληλεπιδράσετε με τις κινητές συσκευές επίσης.

Πρώτα η ασφάλεια

Ο κόσμος έχει κατακλυστεί! Και ενώ όλοι ανακαλύπτουν πώς να ασχοληθούν με τον νέο κόσμο μετά το 2020 και το 2021, οι τάσεις σχεδιασμού εξελίσσονται για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αισθάνονται ασφαλείς και έτοιμοι να ασχοληθούν ξανά. Όπως τα γραφεία και οι εσωτερικοί χώροι αναδιαρθρώνονται για να παρακινήσουν τους ανθρώπους να επιστρέψουν στην προσωπική εργασία, οι ιστότοποι προσαρμόζουν τη σχεδίαση για να δώσουν στους ανθρώπους χώρο, να μειώσουν το άγχος και να αισθάνονται άνετα και ασφαλή.

Βλέπουμε ιστοσελίδες που ενσωματώνουν περισσότερες εικόνες που παραπέμπουν σε εξωτερικούς χώρους και σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη διακόσμηση του σπιτιού. Η ενσωμάτωση φυσικών, οργανικών σχημάτων βοηθά τη σελίδα να αισθάνεται μοναδική, εμπνευσμένη και ζωντανή. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους επισκέπτες μας να αισθανθούν ότι βρίσκονται σε έναν νέο χώρο – αλλά είναι εξίσου ασφαλείς με το σπίτι τους.

Αυτό αφορά πραγματικά την αισθητική και τα συναισθήματα – θέλουμε να είμαστε μακριά από το σπίτι, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε την ασφάλεια των σπιτιών μας. Σχέδια που αισθάνονται ευρύχωρα, ελκυστικά και φιλόξενα θα μιλήσουν για την αίσθηση ασφάλειας και ασφάλειας των επισκεπτών σας.

Προσαρμογή και προσβασιμότητα

Σχετικά με το θέμα της ευχαρίστησης – η προσβασιμότητα είναι ένα ολοένα πιο σημαντικό στοιχείο του σχεδιασμού ιστοσελίδων, καθώς οι συσκευές μας δημιουργούν περισσότερα καταλύματα για επισκέπτες με προβλήματα όρασης ή ακοής. Η σχεδίαση ιστοσελίδων με τα χρόνια έχει προσθέσει πολλές έννοιες “κάντε αυτό πρώτα” – πρώτα από κινητά, μετατόπιση προς τα αριστερά στην ασφάλεια – αλλά τελικά η προσβασιμότητα πρέπει να ενσωματωθεί στη διαδικασία σχεδιασμού από την αρχή, όπως ακριβώς η ασφάλεια και ο αγνωστικισμός της συσκευής. Η ανάπτυξη Ιστού είναι μια ολιστική διαδικασία όπου το περιεχόμενο και οι τεχνικές ανάγκες ανταποκρίνονται και η προσβασιμότητα είναι ισότιμη με την ασφάλεια, το σχεδιασμό και τη στρατηγική περιεχομένου για να μεταφέρετε το μήνυμά σας σε όλους.

Περισσότεροι ιστότοποι ενσωματώνουν προσαρμογές θεμάτων και γραμματοσειρών για διάφορους λόγους και η προσβασιμότητα βρίσκεται στην κορυφή αυτής της λίστας. Η υποστήριξη χαρακτηριστικών του λειτουργικού συστήματος, όπως η σκοτεινή λειτουργία (ώστε ο ιστότοπός σας να μην βλάπτει τα μάτια σας όταν σερφάρετε στο διαδίκτυο τη νύχτα), και λειτουργίες προσβασιμότητας, όπως η κλίμακα γραμματοσειράς και η προσαρμογή αντίθεσης, εφαρμόζονται πολύ ευρύτερα.

Αυτές οι δυνατότητες λένε στους πελάτες σας ότι σκέφτεστε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και ότι τους βοηθάτε να τους προσαρμόσετε στο σχεδιασμό του ιστότοπού σας. Οι ιστότοποι που το κάνουν αυτό ξεχωρίζουν στο μυαλό των πελατών σας, επειδή έχουν κάνει σκόπιμα την επιλογή να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δυνατότητες στις συσκευές τους – εάν ο ιστότοπός σας τις υποστηρίζει, οι επισκέπτες σας θα το παρατηρήσουν.

Θετικές νοοτροπίες

Οι πολιτιστικές νοοτροπίες παρακινούν τις τάσεις του σχεδιασμού. Υπάρχουν πολλές αρνητικές σκέψεις και νοοτροπίες που συσκοτίζουν και μπερδεύουν το σύγχρονο Διαδίκτυο. Η υπερφόρτωση πληροφοριών είναι διαδεδομένη και βλάπτει την ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε και να κατανοούμε τις εμπειρίες μας.

Οι επιτυχημένοι ιστότοποι το 2022 και μετά θα το αντιμετωπίσουν δημιουργώντας εμπειρίες που βοηθούν τον χρήστη και δημιουργούν θετική σκέψη και καλή θέληση. Τα θέματα της ανάκαμψης και της ανάπτυξης ενισχύονται με καθαρά μηνύματα και εμπνευσμένες εικόνες. Αυτές οι τάσεις έχουν να κάνουν με το να βοηθάτε τους επισκέπτες σας και όχι να τους κατευθύνετε, κάτι που θα τους βοηθήσει να σκεφτούν θετικά για τον ιστότοπό σας και τη σχέση τους μαζί σας.