TOP

4 απλά βήματα για ένα ισχυρό UX Design

WDΤο UX ή η εμπειρία χρήστη, είναι κάθε αλληλεπίδραση που έχει η επιχείρησή σας με άτομα στον ιστότοπό σας και στις εφαρμογές. H δημιουργία ενός καλού UX Design σημαίνει εστίαση στον χρήστη, όπου κι αν βρίσκεται.

Λαμβάνοντας υπόψη τα συναισθήματα του κοινού σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ισχυρό UX που ‘τακτοποιεί’ όλες τις πληροφορίες και τις αλληλεπιδράσεις σας με τρόπο που είναι ευχάριστος για τους χρήστες. Και, όταν το UX του ιστότοπου ή της εφαρμογής σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται καλά, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν και να γίνουν πελάτες.

Για να δημιουργήσετε ένα ευχάριστο UX, ακολουθήστε αυτά τα τέσσερα βήματα:

1. Αναλάβετε δράση

Σκεφτείτε σαν δυνητικοί πελάτες. Τι ενέργειες θα ήθελαν να κάνουν στον ιστότοπό σας ή στην εφαρμογή σας; Για παράδειγμα, μπορεί να θέλουν να βρουν πληροφορίες, να παρακολουθήσουν βίντεο, να κάνουν σχόλια, να ερευνήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες και ίσως να κάνουν μια αγορά.

Βεβαιωθείτε ότι κάθε ενέργεια μπορεί να ολοκληρωθεί σε πέντε βήματα ή λιγότερο. Για παράδειγμα, για να “πραγματοποιήσουν μια αγορά”, οι χρήστες θα πρέπει :

  1. Να φτάσουν στην αρχική σελίδα
  2. Να κάνουν κλικ στην κατηγορία προϊόντος
  3. Να κάνουν κλικ στη σελίδα προϊόντος
  4. Να ολοκληρώσουν την παραγγελία

Λάβετε υπόψη ότι ένα βήμα δεν σημαίνει απαραίτητα ένα μεμονωμένο κλικ. Για παράδειγμα, σε αυτό το σενάριο, το βήμα 3 απαιτεί πολλά κλικ, όπως την επιλογή του χρώματος ενός προϊόντος και την προσθήκη του σε ένα καλάθι.

2. Χρησιμοποιήστε το συναίσθημα

Καταγράψτε ποια συναισθήματα θέλετε οι άνθρωποι να έχουν όταν ολοκληρώνουν μια δράση. Για παράδειγμα, όταν οι άνθρωποι προσγειώνονται στην αρχική σας σελίδα, ίσως θελήσετε να αισθανθείτε ευπρόσδεκτοι, ενθουσιασμένοι και περίεργοι. Ή όταν κάνουν μια αγορά, ίσως θελήσετε να αισθανθείτε ικανοποιημένοι και χαρούμενοι.

Το UX design σας μπορεί να προκαλέσει αυτά τα διαφορετικά συναισθήματα μέσω ενός συνδυασμού σχημάτων, χρωμάτων, πλοήγησης, περιεχομένου ή ήχων. Ο σωστός συνδυασμός στοιχείων εξαρτάται από την ταυτότητα, τη φωνή και το στυλ της επωνυμίας σας, καθώς και από το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας.

3. Ξεκινήστε να σχεδιάζετε

Τώρα είστε έτοιμοι να σχεδιάσετε πώς θα πρέπει να εμφανίζεται κάθε σελίδα ή πλαίσιο του ιστότοπου ή της εφαρμογής σας. Μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας έναν πίνακα ή ένα σημειωματάριο. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα ποιες ενέργειες πρέπει να πραγματοποιηθούν σε ποιες σελίδες και ποια στοιχεία θα βοηθήσουν τους χρήστες να ολοκληρώσουν αυτές τις ενέργειες.

Για παράδειγμα, εάν ένα σπα θέλει οι χρήστες να επιλέξουν εύκολα την προτιμώμενη κατηγορία θεραπείας από την αρχική σελίδα, το σχέδιο αυτής της σελίδας πρέπει να περιλαμβάνει κουμπιά και στις τέσσερις κατηγορίες: μασάζ, μανικιούρ, περιποιήσεις σώματος και περιποιήσεις προσώπου.

 4. Δοκιμάστε όσο το δυνατό νωρίτερα

Πώς ξέρετε εάν έχετε δημιουργήσει ένα καλό UX; Δοκιμάζοντας νωρίς και συχνά, και κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές.

Mπορείτε να εκτελέσετε prelaunch έρευνα UX. Αυτός ο τύπος έρευνας σάς παρέχει feedback από άτομα που είναι αντιπροσωπευτικά του κοινού-στόχου σας. Επίσης, η δοκιμή A / B (δοκιμή δύο διαφορετικών εκδόσεων UX ταυτόχρονα) για τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιο UX βοηθά καλύτερα εσάς και τους πελάτες σας στην επίτευξη των στόχων σας.