5 συμβουλές web design για αρχάριους
WDΑκολουθούν πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και να ενισχύσετε την αφοσίωση.
Στο web design, η ομορφιά βρίσκεται στα μάτια του scroller. Εάν το website σας είναι εύχρηστο και εύκολο για να πλοηγηθεί ο χρήστης, είναι πιο πιθανό να επιτύχετε.
Ακολουθήστε αυτές τις πέντε συμβουλές web design για να δημιουργήσετε μια αξιοσημείωτη εμπειρία χρήστη (UX) που θα προσελκύσει προοπτικές, θα καλλιεργήσει δυνητικούς πελάτες και θα αυξήσει τα έσοδα:
Ακολουθούν πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και να ενισχύσετε την αφοσίωση.
Σχεδιάστε το website σας
Ξεκινήστε τη στρατηγική σας online έχοντας κατά νου το πως θέλει να πάει η πορεία της.
Προτού μπορέσετε να μετατρέψετε πελάτες, η εμπειρία χρήστη του website (UX) πρέπει να παρέχει τις απαντήσεις που θέλουν οι χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σελίδα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με το ταξίδι του αγοραστή του κοινού σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε τις απαντήσεις σχετικά με τις πιο κρίσιμες ερωτήσεις πριν ξεκινήσετε τον σχεδιασμό του:
- Ποια πρόταση αξίας θα είναι πιο δελεαστική στην αρχική σελίδα;
- Ποιες σελίδες θα προβληθούν από νέους επισκέπτες;
- Ποια προσφορά θα αντλήσει τις περισσότερες μετατροπές;
- Ποιο περιεχόμενο θα είναι πιο ελκυστικό για τον χρήστη ώστε να ολοκληρώσει μια αγορά;
Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες παροτρύνσεις για δράση
Το κουμπί παρότρυνσης για δράση (CTA) είναι ένα στοιχείο σελίδας που παροτρύνει τους χρήστες να κάνουν το επόμενο βήμα. Χωρίς αυτό, οι χρήστες θα αποτύχουν στη μετατροπή.
Για να λειτουργήσουν τα CTA σας, πρέπει να συμβούν δύο πράγματα. Πρώτον, οι επισκέπτες πρέπει να είναι σε θέση να τα εντοπίσουν χωρίς καμία προσπάθεια. Δεύτερον, οι επισκέπτες πρέπει να γνωρίζουν αμέσως τι κάνουν.
Η σαφήνεια είναι σίγουρα κλειδί – αλλά και το πλαίσιο. Στοιχεία για websites κορυφαίας διοχέτευσης (TOFU) – εκείνα που προσελκύουν πρώτους ή πρόσφατους επισκέπτες – πρέπει να ευθυγραμμιστούν με την παρότρυνση για δράση TOFU και το αντίστροφο.
Επιλέξτε ποιοτικές εικόνες
Ναι, οι εικόνες είναι δωρεάν και όμορφες. Ωστόσο, το κοινό σας θα τις αναγνωρίσει αμέσως.
Καλύτερα να χρησιμοποιήσετε γνήσιες εικόνες που προκαλούν εμπιστοσύνη για την επιχείρησή σας. Οι φωτογραφίες των ατόμων στην εταιρεία σας είναι ιδανικές.
Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να εστιάσετε την προσοχή των χρηστών στις επικεφαλίδες, στα CTA ή σε άλλα στοιχεία σελίδων του web design σας.
Όταν πρόκειται για φωτογραφίες, εστιάστε στο να είναι αυθεντικές, εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες αποθεμάτων, ακολουθεί ένας οδηγός για την επίτευξη του μέγιστου ρεαλισμού.
Εξασφαλίστε την εύκολη πλοήγηση στο website σας
Τα σωστά websites διευκολύνουν τους επισκέπτες να βρουν αυτό που θέλουν. Εάν η πλοήγηση στο website σας προκαλεί σύγχυση, οι χρήστες θα φύγουν πηγαίνοντας σε άλλα websites με καλύτερο UX.
Αυτός είναι εν μέρει ο λόγος για τον οποίο το 16% των μικρών επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν σκοπεύουν να επενδύσουν στην εμπειρία των χρηστών του website. Η πλοήγηση στο website είναι μια εξαιρετική επένδυση επειδή βελτιώνει την αφοσίωση, προάγει τις μετατροπές και μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης.
Η πλοήγηση ξεκινά με την κεφαλίδα στην αρχική σας σελίδα. Να είστε περιγραφικοί με τις κεφαλίδες πλοήγησης, καθώς οι χρήστες θα σαρώσουν εδώ και στη συνέχεια θα αποφασίσουν πώς να προχωρήσουν.
Οι γενικές ετικέτες είναι μια χαμένη ευκαιρία να κοινοποιήσετε τα οφέλη του website σας.
Σχεδιασμός με οπτική ιεραρχία
Ένα website έχει λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξει την προσοχή του επισκέπτη. Η οπτική ιεραρχία είναι αυτό που σας επιτρέπει να εστιάσετε αμέσως την προσοχή κάποιου στους σημαντικούς τομείς του website σας.
Πρέπει να ληφθούν υπόψη όλα τα οπτικά στοιχεία όπως το μέγεθος, το χρώμα, η αντίθεση και το λευκό διάστημα. Η σχετική προβολή αυτών των συστατικών θα καθορίσει τη σειρά με την οποία βλέπονται από το μάτι.
Η οπτική ιεραρχία τονίζει τα βασικά στοιχεία της σελίδας, με αποτέλεσμα ένα φιλόξενο UX.