TOP

6 ξεχωριστές τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων που θα κάνουν πάταγο το 2022

WD

Η παραμονή στην κορυφή των τελευταίων τάσεων στο σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι ένας σίγουρος τρόπος για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να διασφαλίσουν ότι είναι έτοιμοι να τραβήξουν τη φευγαλέα προσοχή των διαδικτυακών μαζών ανάμεσα στον τεράστιο ανταγωνισμό.

Είτε πρόκειται για την άνοδο των ιστοτόπων μιας σελίδας, για την αυξημένη εστίαση στην τυπογραφία ή για την ενσωμάτωση πιο ουδέτερων και αφηρημένων στοιχείων σχεδίασης, η δημιουργία ενός συναρπαστικού ιστότοπου εξαρτάται από τις λεπτομέρειες. Οι έξι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που αναφέρονται παρακάτω μπορούν να βοηθήσουν τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο το οποίο παρακολουθεί στραμμένα το μέλλον.

1. Η άνοδος της μονοσέλιδης ιστοσελίδας

Είναι ένα παλιό ρητό, αλλά εξακολουθεί να ισχύει: το λιγότερο είναι περισσότερο. Αν υπάρχει ένα πράγμα που πάντα λαχταρούμε, αυτό είναι η απλότητα. Αυτό μπορεί να ισχύει για ιστότοπους, όπου οι πιο αποτελεσματικοί είναι συχνά οι λιγότερο περίπλοκοι.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιστότοποι απλώς οδηγούν τους επισκέπτες σε άλλη πηγή. Οι μονοσέλιδοι ιστότοποι αναγκάζουν τους σχεδιαστές να επανεξετάσουν το σχέδιο και τη δομή τους στο σύνολο τους, ώστε όχι μόνο να βάλουν όλο το περιεχόμενό τους μπροστά και στο κέντρο, αλλά να καθορίσουν τι είναι πιο σημαντικό να επισημανθεί αρχικά. Αυτοί οι ιστότοποι τείνουν να λειτουργούν καλύτερα όταν το θέμα είναι πιο στενό, όπως ένα χαρτοφυλάκιο, αλλά μπορούν να χρησιμεύσουν ως μια ωραία γέφυρα για να οδηγήσουν τους ανθρώπους εκεί που υποτίθεται ότι πηγαίνουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά χωρίς περιττό ψάξιμο ή απόσπαση της προσοχής.

2. Λιγότερες εικόνες για ήρωες

Η ενότητα των ηρώων ενός ιστότοπου δεν χρειάζεται να βασίζεται αποκλειστικά σε εμφανείς εικόνες ή φωτογραφικά carousel για να είναι σούπερ. Το να κρατάτε τα πράγματα απλά πολύ συχνά βοηθάει να δώσετε τον τόνο για το γιατί ο επισκέπτης βρίσκεται εκεί αρχικά και γιατί θα πρέπει να συνεχίσει να κάνει κύλιση. Απλώς κοιτάξτε σε ιστότοπους οι οποίοι χρησιμοποιούν χρώμα, σχήματα, τυπογραφία και διάταξη για να επικοινωνήσουν τη μοναδική ταυτότητα της επωνυμίας τους με απλό, αλλά και δελεαστικό τρόπο.

3. Τυπογραφία που είναι μεγαλύτερη και πιο τολμηρή

Μια καλή άσκηση για κάθε σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι να παίζει με την τυπογραφία από το git-go. Χωρίς εικόνες, χωρίς γραφικά, απλώς πληκτρολογήστε. Μερικές φορές, όσο μεγαλύτερη και πιο τολμηρή είναι η τυπογραφία, τόσο καλύτερη και μεγαλύτερη εντύπωση μπορεί να αφήσει ένας ιστότοπος. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος, οι λέξεις γίνονται περισσότερο γραφικό στοιχείο παρά απλώς αντιγραφή, καθιστώντας την τυπογραφία το οπτικό σημείο εστίασης ενός ιστότοπου. Η επιλογή μιας γραμματοσειράς βοηθά στον καθορισμό του τόνου για το τι περιμένει το κοινό από τον ιστότοπο, επομένως είναι σημαντικό να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ μεγέθους και κλίμακας.

4. Αφηρημένες εικονογραφήσεις

Οι εικονογραφήσεις προφανώς χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό ιστοσελίδων εδώ και χρόνια, ωστόσο οι αφηρημένες εικονογραφήσεις, ιδιαίτερα, συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Γιατί; Λοιπόν, προσφέρουν στους σχεδιαστές τη μοναδική ευκαιρία να αναμειγνύουν και να ταιριάζουν διαφορετικά μέσα για μερικά ενδιαφέροντα απρόβλεπτα αποτελέσματα.

Οι οργανικές υφές προσθέτουν μια χειροποίητη εμφάνιση και αίσθηση, τα χειροποίητα σκαριφήματα παρέχουν εξοικείωση, ανάμειξη και αντιστοίχιση φαινομενικά ατελείωτων δυνατοτήτων – μια ευπρόσδεκτη αντίθεση στο ψηφιακό τοπίο.

5. Είναι όλα σχετικά με τη γραμμή εργασίας

Η εναλλαγή αυτής της γραμμής νοσταλγίας/μοντερνισμού είναι δουλειά γραμμής. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν γραμμές για να οριοθετήσουν ενότητες, παραγράφους, κεφαλίδες και γκαλερί προϊόντων σε ιστότοπους με περισσότερο οπτικό βάρος και αίσθηση. Το Linework είναι επίσης εξαιρετικό για τη δημιουργία δυναμικών πλεγμάτων για μια ολόκληρη ιστοσελίδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι δομημένες γραμμές και τα πλέγματα κάνουν τους στατικούς ιστότοπους να αισθάνονται σχεδόν σαν εφαρμογή.

Από μια διαφορετική οπτική γωνία, αυτού του είδους ο σχεδιασμός δίνει στους ιστότοπους μια πιο φυσική αίσθηση επίσης, σχεδόν παρόμοια με ένα περιοδικό ή εφημερίδα. Οι εικονογραφήσεις βοηθούν να φέρει αυτό το στυλ ακόμη περισσότερο σε trending έδαφος.

6. Σχέδια με ουδέτερο φύλο

Ο ουδέτερος ως προς το φύλο σχεδιασμός, που θεωρούνταν απλώς στοχαστικός, τώρα γίνεται πρότυπο. Η δημιουργία μιας βάσης προσβασιμότητας για όλους τους επισκέπτες είναι το πρώτο βήμα για να κοιτάξουμε πέρα ​​από τις κοινωνικές υποθέσεις. Για παράδειγμα, τα ροζ δεν είναι μόνο για γυναίκες και τα «υπεραρσενικά» στοιχεία όπως οι φλόγες και τα κρανία δεν χρειάζεται να είναι μπροστά και στο κέντρο για να προσελκύσουν το ανδρικό κοινό. Με απλά λόγια, οι σχεδιαστές θα πρέπει να αποφεύγουν να κάνουν υποθέσεις για το κοινό.

Είναι πλέον όλο και πιο σύνηθες να προσφέρουμε πολλές επιλογές φύλου και αντωνυμίες τόσο σε φόρμες ιστότοπου όσο και σε αναπτυσσόμενα μενού. Ακόμη και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πολλοί ιστότοποι γίνονται όλο και πιο περιεκτικοί, επειδή δεν ταξινομούν τα ρούχα κατά φύλο και συμπεριλαμβάνουν μοντελοποιημένες λήψεις σε διάφορους σωματότυπους για να κάνουν τα προϊόντα τους πιο προσιτά.