TOP

Συναρπαστικές τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για το 2022

VM

Εάν δεν είστε ήδη πεπεισμένοι ότι το βίντεο έχει φτάσει επίσημα ως μία από τις κορυφαίες μορφές διαδικτυακού περιεχομένου, ήρθε η ώρα να το καταλάβετε. Είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό συμπλήρωμα σε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Οι τάσεις μάρκετινγκ βίντεο γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τις συνολικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Το 2021, το 86% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ. Για την εκκίνηση, το 93% από αυτούς λέει ότι είναι ένα κρίσιμο μέρος της στρατηγικής τους.

Οι επιχειρήσεις δεν μαντεύουν απλώς. Ανταποκρίνονται στη σαφή ζήτηση των καταναλωτών για περισσότερο περιεχόμενο βίντεο. Κάνοντας το βίντεο κρίσιμο μέρος στον καθορισμό του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Από την πανδημία, έχουμε τριπλασιάσει τα έσοδα για την εβδομαδιαία υπηρεσία ιστολογίου μας, εν μέρει για να υποστηρίξουμε την ανάγκη να δημοσιεύουμε και να ταξινομούμε το καλύτερο περιεχόμενο βίντεο των πελατών μας.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 84% των καταναλωτών έχουν πειστεί να αγοράσουν ένα προϊόν αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο και έχουν διπλάσιες πιθανότητες να μοιραστούν βίντεο από άλλους τύπους διαδικτυακού περιεχομένου. Η Cisco ανέφερε ότι μέχρι το 2022, το βίντεο θα αντιπροσωπεύει το 82% της συνολικής επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο.

Είστε έτοιμοι να δώσετε ώθηση στη στρατηγική βίντεο σας; Ακολουθούν αναδυόμενες τάσεις μάρκετινγκ βίντεο για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε και να δοκιμάσετε.

Ζωντανό βίντεο

Το ζωντανό βίντεο εκτοξεύτηκε σε σημασία το 2020 καθώς η πανδημία σταμάτησε τις προσωπικές εκδηλώσεις και εμπειρίες. Αναδείχθηκε ως ένας ουσιαστικός τρόπος για τις νεοφυείς επιχειρήσεις και τις μεγαλύτερες επωνυμίες να συνεχίσουν να συνδέονται με τους καταναλωτές και σήμερα η άποψή μας για το είδος του περιεχομένου που μπορεί να “με δυνατότητα ροής” έχει αλλάξει εντελώς.

Το ζωντανό βίντεο χρησιμοποιείται από όλους, από influencers που προωθούν προϊόντα έως μουσικούς καλλιτέχνες που πραγματοποιούν εικονικές συναυλίες έως εταιρείες του Broadway που μεταδίδουν παραγωγές πλήρους μήκους.

Για τους εμπόρους περιεχομένου, το ζωντανό βίντεο θα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων μάρκετινγκ βίντεο. Παρόλο που η ζωή επιστρέφει στο φυσιολογικό, η ζήτηση των καταναλωτών για ζωντανό περιεχόμενο βίντεο δεν εξαφανίζεται — αυξάνεται.

Και ενώ οι καταναλωτές προτιμούν το περιεχόμενο βίντεο γενικά, αλληλεπιδρούν με πολύ υψηλότερο ρυθμό όταν το περιεχόμενο είναι ζωντανό. Στο Facebook, για παράδειγμα, οι χρήστες παρακολουθούν

ζωντανά βίντεο 3 φορές περισσότερο από τα προηχογραφημένα βίντεο και το ζωντανό περιεχόμενο δημιουργεί 6 φορές περισσότερες αλληλεπιδράσεις.

Παραδόξως, όμως, μόνο το 28% των εμπόρων βίντεο σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το Facebook Live ως μέρος της στρατηγικής τους (και αυτό το στατιστικό στοιχείο είναι παρόμοιο σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης). Περισσότερα B2B Marketers αναφέρουν τη χρήση του μάρκετινγκ μέσω email μέσω βίντεο ως αποτελεσματικού εργαλείου.

Το takeaway; Οι επωνυμίες έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν αφοσίωση και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υιοθετώντας το ζωντανό βίντεο αυτήν τη στιγμή.

Παραγωγή smartphone

Πέρασαν οι εποχές που το μάρκετινγκ βίντεο απαιτούσε ακριβό εξοπλισμό και μεγάλο προϋπολογισμό παραγωγής. Στην πραγματικότητα, ακόμη και οι επωνυμίες που μπορούν να αντέξουν οικονομικά αυτά τα πράγματα στρέφονται στα smartphone για να δημιουργήσουν πιο σχετικό, αυθεντικό περιεχόμενο.

Η Apple έδωσε στο concept μια πλατφόρμα στην εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια #ShotOniPhone. Ζήτησαν από τους χρήστες να υποβάλουν τις καλύτερες λήψεις τους iPhone για να έχουν την ευκαιρία να τις εμφανίσουν σε διαφημιστικό ή διαφημιστικό της Apple.

Με τα χρόνια, η καμπάνια έχει δημιουργήσει περισσότερες από 15 εκατομμύρια υποβολές και έχει αποδείξει ότι το περιεχόμενο βίντεο που δημιουργείται σε ένα smartphone δεν μπορεί να διακριθεί από αυτό που βλέπουμε στα παραδοσιακά μέσα.

Σε μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη των γεγονότων, οι παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν ξεπεράσει ακόμη και τους έμπειρους επαγγελματίες του μάρκετινγκ βίντεο όσον αφορά την τελειοποίηση της τέχνης του περιεχομένου βίντεο smartphone.

Τέλεια επεξεργασμένα TikToks, βιντεολόγια, διαφημίσεις με χορηγία, όπως το πείτε – είναι οι ερασιτέχνες που το κάνουν καλύτερα αυτή τη στιγμή όσον αφορά το βίντεο smartphone.

Ωστόσο, οι επωνυμίες ενισχύονται, καθώς συνειδητοποιούν γρήγορα ότι αυτού του είδους το πραγματικό περιεχόμενο έχει απήχηση στους καταναλωτές περισσότερο από τις διαφημίσεις πωλήσεων.

Έτσι, αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο βίντεο, αλλά ανησυχείτε ότι μπορεί να μην έχετε τον εξοπλισμό, ορίστε το σημάδι σας: το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγη έμπνευση και τη συσκευή στο χέρι σας.

Βίντεο με βελτιστοποίηση αναζήτησης

Το SEO δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά τι γίνεται με τα βίντεο που έχουν βελτιστοποιηθεί για αναζήτηση; Η Forrester πρόσφατα ανακάλυψε ότι τα βίντεο έχουν 53 φορές περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσουν κατάταξη στην πρώτη σελίδα από άλλες παραδοσιακές τεχνικές SEO. Το Brightedge αναφέρει ότι η Google τοποθετεί πλέον αποσπάσματα βίντεο δίπλα στο 26% των αποτελεσμάτων αναζήτησης και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτά όταν το κάνουν.

Πώς μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε τα βίντεο για να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησής σας; Εστιάστε σε τρεις τομείς: συνάφεια, συνέπεια και βελτιστοποίηση backend.

Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι όλα τα βίντεό σας έχουν έναν ξεκάθαρο στόχο. Κάντε τα σχετικά με τους καταναλωτές απαντώντας στις ερωτήσεις τους, εκπαιδεύοντάς τους σε σημαντικά θέματα που σχετίζονται με την επωνυμία σας και δημιουργώντας περιεχόμενο βίντεο που είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε.

Στη συνέχεια, να είστε συνεπείς. Όπως και με το παραδοσιακό περιεχόμενο SEO, η συνέπεια είναι το κλειδί για την ενίσχυση της κατάταξής σας. Δημιουργήστε περιεχόμενο βίντεο συχνά και δημοσιεύστε το πάντα στον ιστότοπό σας όπου θα συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Τέλος, μην ξεχνάτε σημαντικά βήματα τεχνικής βελτιστοποίησης, όπως ετικέτες τίτλου, λέξεις-κλειδιά σε περιγραφές, επιλογή κατάλληλων μικρογραφιών και απάντηση σε σχόλια για να αυξήσετε την αφοσίωση.

Vlogs

Γνωρίζουμε ότι η αφήγηση επωνυμίας είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές, να αναπτύξετε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας και να αφοσιώσετε το κοινό σας. Τα βιντεολόγια (ή τα βιντεομπλόγκ) είναι ένα εξαιρετικό μέσο για την αφήγηση αυτών των ιστοριών.

Τοποθετούν τον δημιουργό ή την επωνυμία ως τον κύριο χαρακτήρα, αφηγούνται την ιστορία θεμάτων, γεγονότων και εμπειριών από τη δική τους οπτική γωνία και βοηθώντας τους καταναλωτές να κατανοήσουν καλύτερα το ποιοι είναι.

Τα βιντεολόγια είναι μια άλλη τακτική που οι influencers έχουν ήδη τελειοποιήσει — μπορείτε να βρείτε vlog για σχεδόν οποιοδήποτε θέμα, από την ανατροφή των παιδιών έως τα αθλήματα, τη φροντίδα κατοικίδιων ζώων και τα ταξίδια (το όνομα σας). Έχουν ανεβάσει το ενδιαφέρον για τους παραδοσιακούς μπλόγκερ σε έναν κόσμο όπου ακόμη και οι εξαιρετικές αφηγήσεις μόνο με κείμενο δεν αρκούν για να κάνουν το κοινό να επιστρέφει για περισσότερα.

Και δεν είναι μόνο το κείμενο που τα vlog έχουν καλύτερη απόδοση. Σύμφωνα με το Think with Google, τα ταξιδιωτικά βιντεολόγια έχουν 4 φορές μεγαλύτερη αφοσίωση στα κοινωνικά δίκτυα από οποιοδήποτε άλλο είδος ταξιδιωτικού περιεχομένου στο YouTube.

Ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Όπως τα vlog, οι ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν την προσωπικότητα μιας επωνυμίας και δημιουργούν μια πιο προσωπική σύνδεση από άλλο περιεχόμενο βίντεο. Αλλά οι ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ακριβώς οι ίδιες.

Κυρίως, προορίζονται να είναι πιο περιστασιακά. Εάν τα vlog είναι μια επεξεργασμένη εκδοχή της γενικής ιστορίας της επωνυμίας σας, οι ιστορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι καθημερινές ανακοινώσεις που δεν ανήκουν στην τελική έκδοση (αλλά που όλοι εξακολουθούν να θέλουν να δουν).

Οι ιστορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν επίσης πολλούς τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με τους καταναλωτές σας. Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία ερωτήσεων στο Instagram για να κάνετε Q&A με το κοινό σας. Δημοσιεύστε δημοσκοπήσεις για να λάβετε τη γνώμη τους για προϊόντα και ιδέες.

Ζητήστε από τους πελάτες να σας προσθέσουν ετικέτα στις δικές τους ιστορίες, ώστε να μπορείτε να μοιραστείτε τον τρόπο που φοράνε ή χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα!

Βίντεο AR/VR

Το περιεχόμενο AR και VR κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό, αλλά τελικά βρίσκει τον δρόμο του στο mainstream μάρκετινγκ βίντεο, καθώς η τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή και οι καταναλωτές απαιτούν όλο και πιο διαδραστικό περιεχόμενο. Κοιτάζοντας το μέλλον, οι επωνυμίες πρέπει να είναι έτοιμες να το ενσωματώσουν στις στρατηγικές μάρκετινγκ βίντεο, καθώς το παραδοσιακό βίντεο μπορεί να μην είναι πάντα αρκετό.

Η πανδημία έχει επιταχύνει την ανάπτυξη του AR και του VR, καθώς επωνυμίες σε διάφορες βιομηχανίες το χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν εικονικές εμπειρίες. Τα καταστήματα λιανικής προσέφεραν εικονική «δοκιμάστε πριν αγοράσετε», οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης χρησιμοποιούσαν AR και VR για αυτοκαθοδηγούμενα διαγνωστικά και οι εκπαιδευτικοί κρατούσαν τους μαθητές ασχολούμενους με παιχνίδια και δραστηριότητες που βασίζονται σε AR και VR.

Ακριβώς όπως με το ζωντανό βίντεο, η άποψή μας σχετικά με το τι είδους εμπειρίες μπορεί να είναι εικονικές έχει αλλάξει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και οι καταναλωτές είναι απίθανο να θέλουν να εγκαταλείψουν την ευκολία και την προσβασιμότητα που παρέχουν αυτές οι εικονικές επιλογές. Το AR και το VR μπορεί να μην αντικαταστήσουν ποτέ πλήρως την προσωπική εμπειρία, αλλά είναι σίγουρα εδώ για να παραμείνουν ως βασική τακτική για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ βίντεο.

Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο για να υποστηρίξετε τη στρατηγική βίντεο σας

Τα βίντεο είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ για το 2022 και στο μέλλον — αλλά το βίντεο δεν μπορεί να το κάνει μόνο του. Οι επωνυμίες χρειάζονται μια ισχυρή ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ και συναρπαστικό περιεχόμενο για να οδηγήσουν σε αποτελέσματα.