TOP

Αναδυόμενες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμού το 2022

SM

Παρά την αβεβαιότητα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιωτικοί μάρκετινγκ το 2022, ένα πράγμα παραμένει σαφές: η αυθεντική στρατηγική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθά το κοινό να αισθάνεται συνδεδεμένο με την επωνυμία σας.

Ενώ η ανάκαμψη των ταξιδιών φαίνεται πολλά υποσχόμενη καθώς κοιτάμε μπροστά στο 2023, κανείς στον κλάδο δεν μπορεί να αρνηθεί τη χρονιά που ζήσαμε – κλείσιμο ρεκόρ, συχνά μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές πολιτικές και μια γενική στροφή σε εικονικά συμβάντα και ψηφιακές εμπειρίες.

Η καλή αφήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ξεπεράσει τα παγκόσμια γεγονότα και να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά, γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη για τις ταξιδιωτικές επωνυμίες να δίνουν προτεραιότητα στις στοχαστικές εμπειρίες και τις συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά.

Σχεδιάζετε την κοινωνική σας στρατηγική για τους επόμενους μήνες; Ακολουθούν μερικές αναδυόμενες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αγαπημένα με υψηλές επιδόσεις που αξίζει να διπλασιαστούν το 2023.

Η DIY αφήγηση υπερισχύει της παραδοσιακής διαφήμισης

Οι ταξιδιώτες μπορούν να αντιληφθούν πότε κάτι δεν είναι αυθεντικό, ειδικά στον υπερ-συνδεδεμένο κόσμο μας, όπου οι φωτογραφίες, οι κριτικές και τα hashtags των χρηστών έχουν ενσωματωθεί εκ των προτέρων στη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού.

Πριν λάβουν αποφάσεις, οι ταξιδιώτες τείνουν να ακολουθούν μια προσέγγιση πολλαπλών αγγίξεων για να εξασφαλίσουν ότι η εμπειρία των διακοπών τους είναι 100% όπως διαφημίζεται. Στην πραγματικότητα, το 79% των ανθρώπων λέει ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC) είχε πολύ αποτελεσματικό αντίκτυπο στις αποφάσεις τους.

Έμποροι προορισμών και ταξιδιωτικές επωνυμίες, λάβετε υπόψη.

Εάν το DMO ή η ταξιδιωτική σας επιχείρηση μάρκετινγκ στον προορισμό σας ως τέλειο Instagrammable, το UGC θα πρέπει επίσης να το παραπέμπει. Για τον σημερινό ταξιδιώτη – ειδικά σε ένα τοπίο μετά την COVID-19 – οτιδήποτε λιγότερο από αυθεντικό θα τον αποκλείσει από το μάρκετινγκ σας.

Το βίντεο θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Το 2022 ήταν μεγάλο σε βίντεο. Ας ανακεφαλαιώσουμε: Το Instagram πειραματίστηκε με την προσθήκη περισσότερων βίντεο στην πλατφόρμα του. Το TikTok επηρέασε τα μεγαλύτερα τραγούδια της χρονιάς, αλλάζοντας αναμφισβήτητα την αλληλεπίδραση μεταξύ μουσικής και βίντεο για τα επόμενα χρόνια.

Στον ταξιδιωτικό κλάδο, τα βίντεο είναι από καιρό ένα απαραίτητο εργαλείο μάρκετινγκ. Επιδεικνύουν προορισμούς και επιχειρήσεις φιλοξενίας σε όλο τους το μεγαλείο. Επιπλέον, δεν βλάπτει το γεγονός ότι το 75% των χρηστών του Instagram αναλαμβάνει δράση μετά την προβολή μιας διαφήμισης βίντεο.

Το 2023, ενθαρρύνουμε σθεναρά τους ταξιδιωτικούς μάρκετινγκ να στραφούν περισσότερο στη δημιουργία βίντεο — και αυτό δεν χρειάζεται να ισοδυναμεί με παραγωγές μεγάλου προϋπολογισμού. Και πάλι, τα βίντεο DIY απευθύνονται σε ταξιδιώτες που αναζητούν μια αφιλτράριστη γνώμη σχετικά με τους προορισμούς που ερευνούν. Οι καταναλωτές πιθανότατα θα περιμένουν ότι οι ταξιδιωτικές μάρκες και οι προορισμοί θα τους συναντήσουν ακριβώς εκεί που βρίσκονται. Σήμερα, αυτό είναι σε κινητά και στο διαδίκτυο.

Καθώς το θετικό ταξιδιωτικό αίσθημα φτάνει σιγά-σιγά στα επίπεδα πριν από την πανδημία, το 2023 είναι μια εξαιρετική στιγμή για να γεμίσετε τη λαχτάρα του κοινού σας με αξέχαστα βίντεο προορισμών.

Έκπληξη — οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να είναι στο TikTok

«Το TikTok δεν είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας», δήλωσε ο Beril Gutierrez, Senior Manager Social Media στο Discover The Palm Beaches.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Gutierrez, το TikTokers ξοδεύει κατά μέσο όρο 61 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, το οποίο είναι 50% υψηλότερο από πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram. Οι επωνυμίες στο TikTok έχουν την ευκαιρία να δουν υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και να κρατήσουν το κοινό κολλημένο στα τηλέφωνά τους με διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Και δεν είναι όλα για το Gen Z, επίσης. Περίπου το 23% των ταξιδιωτών της Gen X έχουν λογαριασμούς στο TikTok, επομένως η προετοιμασία μιας στρατηγικής TikTok για τον προορισμό σας θα μπορούσε να έχει μεγάλη ανταμοιβή με πολλαπλά δημογραφικά στοιχεία να σας ενοχλούν για να ταξιδέψετε ξανά.

Η κατώτατη γραμμή? Η επωνυμία σας δεν μπορεί να αγνοήσει το κοινό των δύο δισεκατομμυρίων του TikTok (και συνεχίζεται).

Όλο και περισσότερες ταξιδιωτικές μάρκες θα επιχειρήσουν μικρο-επιρροή

Το 73% των επωνυμιών χρησιμοποιούν ενεργά τις καμπάνιες επηρεασμού ως ισχυρό σκέλος της μηχανής μάρκετινγκ τους και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η τάση είναι εδώ για να μείνει.

Συχνά, κολλάμε στην παγίδα ότι ακριβοί, επώνυμοι influencers = καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI), αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Η μικρο-επιρροή μπορεί να έχει εξίσου…καλά, επιρροή με τη συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου με τεράστια βάση οπαδών.

Συνεργαστείτε με δημιουργούς περιεχομένου που έχουν ένα μοναδικό POV που ευθυγραμμίζεται με την αποστολή σας, αντί για έναν mega-influencer του οποίου το περιεχόμενο δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύ δίκτυο. Για παράδειγμα, θέλετε να επισημάνετε εδάφη και εμπειρίες ιθαγενών στον προορισμό σας; Συνεργαστείτε με αυτόχθονες δημιουργούς περιεχομένου. Θέλετε να επιδείξετε τη γαστρονομική σκηνή του προορισμού σας; Συνεργαστείτε με έναν καλοφαγά μικρο-influencer που ήδη ζει, αναπνέει και τρώει στην κοινότητά σας.

Η κοινωνική ανάλυση θα είναι πιο σημαντική από ποτέ

Χρόνο με το χρόνο, η ανάγκη για διορατικές αναλύσεις αυξάνεται. Οι πίνακες εργαλείων με μια ματιά μπορεί να είναι συντριπτικοί στην αρχή, αλλά το συναρπαστικό μέρος των ακατέργαστων δεδομένων είναι ότι, τελικά, αυτά τα δεδομένα γίνονται ιστορία. Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να προσέχετε όταν εξετάζετε τα αναλυτικά στοιχεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Ποσοστό δέσμευσης: Πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με το περιεχόμενό σας; Σχολιάζουν, αποθηκεύουν και μοιράζονται ή απλώς κάνουν κύλιση στο παρελθόν; Εάν έχετε ένα εκατομμύριο ακόλουθους, αλλά μόνο 1.000 από αυτούς αλληλεπιδρούν πραγματικά με το μάρκετινγκ σας, αυτό δεν είναι μια μεγάλη απόδοση στην προσπάθειά σας.

Φθάνω: Πόσα νέα είδη κοινού προσεγγίζουν οι λογαριασμοί σας κάθε εβδομάδα ή μήνα σε μήνα και αυτός ο αριθμός παραμένει στάσιμος ή αυξάνεται; Στην ιδανική περίπτωση, η επωνυμία σας θα πρέπει να στοχεύει σε σταθερή ανάπτυξη και όχι σε άλματα σταματήματος και εκκίνησης κάθε λίγους μήνες.

Κριτικές και βαθμολογίες: Πώς βλέπουν οι ταξιδιώτες τον προορισμό ή την επωνυμία σας; Η αξία του θετικού συναισθήματος των κριτικών δεν μπορεί να υποτιμηθεί, ειδικά όταν οι ταξιδιώτες έχουν ανοιχτές πολλές καρτέλες ερευνώντας τον προορισμό σας στο Google, το Yelp, το Instagram και το Facebook.

Βάζοντάς τα όλα μαζί

Υπάρχουν δεκάδες σημεία επαφής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να αξιοποιήσει η επωνυμία σας για να κάνει τους ανθρώπους να διαφημίζουν τον προορισμό σας — όπως η ψυχαγωγία βίντεο στο TikTok ή η ενίσχυση των πληρωμένων διαφημίσεων σας με αυθεντικό UGC που κάνει τους πιθανούς ταξιδιώτες να νιώθουν ότι είναι ήδη εκεί.

Ορισμένες τάσεις έχουν σταθερή δύναμη, αλλά να θυμάστε: γνωρίζετε το κοινό σας καλύτερα από οποιονδήποτε. Κάντε απογραφή του κοινωνικού σας περιεχομένου με την καλύτερη απόδοση το 2021 και χρησιμοποιήστε το ως inspo ενώ προετοιμάζεστε για το 2022.